Sovimme näin mies, Vähäpätöisen ei edes muistelemisen arvoisen tarinamme.
Ei tapaamista, eikä liioin yhteydenottoa - Niin kieroa ja uuvuttavaa enään koskaan sinulta. Tämän viimeisen kerran teen asiat selväksi Sinulle.
Varmaan tiedätkin, että kukaan tällä pallonpuoliskolla ei usko.
Sinulla olevan todellisia tunteita minua kohtaan.
Sinä se vain jatkat pelleilyä, etkä pääse sillä eteenpäin paria askelta enempää, kun kohta joudut, ottamaan kaksi askelta taakse.
Minä tiedän sinusta asioita, hämmästyisit jos tietäisit että mitä tiedänkään..
Minä tiedän että, sinä koet, luulet olevasi jotenkin erityinen täällä.
Suunnitelmani on valmistumassa.
Vaikka suunnitelmani vuoksi joudun kärsimään ja sen vuoksi myös koen väsymystä elämään. Niin minä en hyydy kesken leikin.
Ja niin minä katosin maisemista yhtä äkkiä.
Ja emme koskaan ... tapaa enään...
Sovimme näin mies!
Doodis
5
299
Vastaukset
- vsin.yksi.N
Enää.
Ei enääN. - jknfkjdfkjlödflk
Kuulostat perin vihaiselta - ota dildo ja anna surista....
- soon_to_be_collected
Lady, you're garbage.
- Jo.hajusi.vuoksi
Valitset puolesi ja käyt Tallinnassa sukupuolenvaihto leikkauksessa. Kyllä sinusta nainen syntyy, vaikka minkä näköinen sitä vaikea ennustaa. Pysy kaukana hajusi tappaa.
- menevaanmenevaan
minun puolestani ainakin olet vapaa menemään sinne missä pippuri kasvaa. Äläkä kirjoittele tänne enää näitä typeriä aloituksiakaan. En jää kaipaamaan sinua tippaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604