Mä olin suhteessa itseeni huomattavasti vanhempaan mieheen. Se halus paljon irstasta seksiä eri asennoissa. Tätä jatkui jonkin aikaa. Sitten mä sain siltä yhtäkkiä lahjaks dildon ja seksiasun. Taas seksihurjastelua koko viikonlopun. Nyt tänään se ilmotti lähtevänsä ens viikolla thaimaaseen ja viettävänsä siel koko talven. Voitais tavata taas ens kesänä. Olenko miehelle pelkkä objekti?
Pantiinko mua halvalla
3
120
Vastaukset
- siltä.näyttää
Jep.
Aika varmasti olit.
- hkltyudfg
Kannattaa keskustella aina ennen seksiä, että mitä toinen haluaa. Haluaako pitkäaikaista parisuhdetta vai seksiseuraa. Nyt kuulostaa siltä ,että teillä oli vain seksiä. Ettekö tehneet mitään muuta suhteenne aikana kuin harrastitte seksiä? Jos ette, niin siitä voi jo vähän itseäänkin syyttää, että antaa tilanteen mennä siihen, ettei tehdä mitään muuta.
Yleensäkin jos haluaa parisuhteen, kannattaa välttää miehiä, jotka ovat liian seksipainoitteisia, koska sellaisten kanssa ei vaan parisuhteet onnistu. Pettävät viimeistään lapsen tultua mukaan elämään. Naiselle on pelkästään harmia epäluottetavasta miehestä.
Miksi ihmeessä haluat tapailla tuollaista miestä, jos seksi ei sinullekin ole se tärkein asia? Hanki omanikäistä tai vähän vanhempaa seuraa, niin toivoa on parisuhteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882