Miksi olet sinkku?

kyselijä-

Onko sulla ollut mahdollisuus seurustella mutta olet antanut pakit?

36

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurustelu seurustelun vuoksi kuulostaa omaan korvaani todella typerältä ja vastenmieliseltä ajatukselta.. sama koskee kaikkia vastaavia suhteita kuten Esmes, "taloussuhde" jne.. ;P

• tyhjentävästi

No, on minulla tavallaan ollut mahdollisuus seurustella. Onhan homoillakin mahdollisuus mennä avioliittoon, vaikka ei haluamansa kumppanin kanssa.

• M30plus

On ollut mahis seurustella sitä haluavan tytön kanssa. Tuntuu vaan, ettei oikeanlaista tyttöä ole löytynyt. Toisaalta eipä mulla ole kovin tehokkaasti haku päällä ollut ja voi olla, etten kovin vastaanottavainen seurustelusuhteelle ole ollut edes. No, kyllähän sitä kerkeää vielä kun on parhaat nuoruusvuodetkin alkaneet vasta :)

• Rumasinkkumies-

Seurustelu mahdollisuus on vain naisilla. Naiset päättää onko mies sen näköinen että ansaitsee seurustella naisen kanssa. Seurusteluun pääsemiseksi tarvitaan mieheltä hyvää ulkonäköä ja jos sitä ei ole niin ei pääse seurustelemaan.

• Naisasialooser1

Seurustelumahdollisuus on myös top10% miehillä ja ennen kuin joku tulee esittämään tilastotietoa, että 90% miehistä on tai on ollut parisuhteessa niin vastatkoon ensin tähän kysymykseen: Kuinka iso osa noista miehistä on parisuhteessa sellaisen naisen kanssa, jonka he oikeasti haluaisivat jos saisivat vapaasti valita kuten top 10% miehet?

• ujomees

Olen seurustellut kauan sitten, suhde päättyi ehkä sitoutumishaluttomuuteeni.

Sitten on ollut tapauksia että olen tajunnut vasta kauan jälkeen päin että mahdollisuus suhteeseen olisi voinut olla, mutta en osannut siihen tarttua.

• mitenmuka

Kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt minua edes tutustumisen arvoisena.

• mahdottomuusseukata

Joo, jos
      - ei ole yhteisiä puheeaiheita, ajatukset kulkevat täysin eri rataa, samat asiat eivät kiinnosta
      - toinen haisee tosi pahalta
      - toinen on alkkis, minä en
      - elämäntavat eivät ole yhteensovitettavissa
      - seksitavat eivät ole yhteensovitettavissa
      - tuntuu, että olisin mieluummin jossain muualla

• siinävastausta

Oon 16 ja amikses mut samaha sil oisin vaik 38. Ei oo mitää sanottavaa yhtää kellekkää, enkä mä kyl tytöil uskaltais puhuukkaa. Ja en oo antanu pakkei...

• älämurehdi

No hiljaiset yleensä alkaa puhua kun tutustuvat.

Itse olin kyll puolimykkä noin reilu kakskymppiseksi. Silloin olin työpaikassa, jossa opin puhumaan vieraille ihmiselle. Se kun on opittava taito siinä kuin mikä vain muukin, toisille helpompi ja toiselle vaikeampi oppia.

• siinävastausta

Käsitit väärin, uskallan puhuu vierail ihmisil kunha ei satu olemaa suunnillee samaikäne tyttö. Ei vaa oo mitää sanottavaa, ei sitte kertakaikkiaa yhtää mitää. Sen sijaan travianis on kiva jutella toisten pelaajien kaa, siinä sosiaalinen elämäni. Oon asperger.

• älämurehdi
        siinävastausta kirjoitti:

Käsitit väärin, uskallan puhuu vierail ihmisil kunha ei satu olemaa suunnillee samaikäne tyttö. Ei vaa oo mitää sanottavaa, ei sitte kertakaikkiaa yhtää mitää. Sen sijaan travianis on kiva jutella toisten pelaajien kaa, siinä sosiaalinen elämäni. Oon asperger.

Kirjoitit "Ei oo mitää sanottavaa yhtää kellekkää, enkä mä kyl tytöil uskaltais puhuukkaa".

Hiljaiset yleensä alkavat puhua kun tutustuvat toiseen.

Puhuminen on opittava taito siinä kuin mikä vain muukin, toisille helpompi ja toiselle vaikeampi oppia

Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, niin eipä ole kaikilla tytöilläkään. Tai miten olisi sellainen tyttö, joka tykkää puhua pälättää yksikseen.

• wandula

Kaksi kertaa naimisissa, toisesta erosin, toinen kuoli. Muutama seurustelusuhde leskenä, viime kesänä olin jopa onnellinen kunnes löysin miesystäväni ruumiin. Jotkut vain ovat tuomitut olemaan yksin.

• 11plus14

Olen antanut monia pakkeja ja saanut myös niitä itsekin. Eiköhän se kuulu pelin henkeen?

• Normimies35

Joo on mutta sitten sain selville että naisella oli paljon velkaa ulosottoon joten lopetin sen jutun.

• Synnyin sinkkuna, se on mun kohtalo.

• sinkkuudestatiämitään

Paitsi että et ole sinkku vaan eroiskä. Tuskin olet pahemmin sinkkuna elänyt.

• sinkkuudestatiämitään kirjoitti:

Paitsi että et ole sinkku vaan eroiskä. Tuskin olet pahemmin sinkkuna elänyt.

Oon ollu päiväkausia sinkkuna...

• Tutkijasi

Sinkuiksi jäävät usein ne miehet, joilla ei ole kysyntää parisuhde- ja avioliittomarkkinoilla.

• innocence

Naisten ahneuden ja pinnallisuuden takia. Ei ole helppoa löytää naista, joka ei ahneuksissaan laske miehen arvoa ennen kaikkea työssä ja rahassa.

• Kahdelle viimeisimmälle naiselle olen antanut pakit, koska he olivat yh-mammoja. He eivät olleet enään nuoria ja olivat viettäneet markkina-arvonsa parhaat vuodet toisten miesten kanssa. Nyt sitten kun naiset ovat juoksunsa juosseet ja parit äpärälapset tehtyään toisille miehille olisin kelvannut aisuriksi ja elättäjäksi.

Oli pakko kieltäytyä kohteliaasti.

• Poikamies-

Kun on elämänsä saanut siihen pisteeseen että on hyvä olla, miksi tähän pitäisi joku "hei hip kun mulla viiraa" akka riesaksi vetää.
        Tervejärkinen nainen kävisi mutta niitä vaan ei ole.
        Nykytilanne on parempi kuin hyvä.

• Poikamies- kirjoitti:

Kun on elämänsä saanut siihen pisteeseen että on hyvä olla, miksi tähän pitäisi joku "hei hip kun mulla viiraa" akka riesaksi vetää.
        Tervejärkinen nainen kävisi mutta niitä vaan ei ole.
        Nykytilanne on parempi kuin hyvä.

Noin sen pitääkin olla.

Joskus nuorempana pudotin naisten suhteen vaatimustasoa, mutta ei silläkään silloin juuri mitään saavuttanut. Nykyisin jos pudotan vaatimustason niin alas että kelpaisin jollekin niin vaihtoehtoina on yh-mamma äpärälapsineen, yli 100 kg fyysisesti ja psyykkisesti epäterveet naiset, ja noin 20 vuotta minua vanhemmat tädit.

Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta.

• fremmed

Jo pikku tyttönä päätin että elän sinkkuna! Ja se päätös on pitänyt. Seurustellut olen, kokeillut sitäkin ja onhan siihen mahdollisuus edelleen, mutta kun en vaan halua.
      Olen erittäin itsenäinen ollut aina. Ei minusta ole puolisoksi, ei kenellekään! Tarvitsen paljon omaa tilaa, ja sitä ei kestä kukaan.
      Ystäviä tarvitsen, mutta vain todella hyviä sellaisia. Ja onkin pari kappaletta.
      Elämääni olen hyvin tyytyväinen :-)

• AloneUntilTheEnd77

Jätä vielä seksi pois, niin olet samassa tilanteessa kuin moni palstan mies. Paitsi että useilla meistä ei ole kokemusta tai hyvin vähän kokemusta seurustelusta.

Itse olen 39v ikisinkkumies. 29-vuotiaana oli elämäni eka ja vika lyhyt 3kk:n parisuhde. Sitä ennen ja sen jälkeen ei minkäänlaisia suhteita. Yksin mennään loppuun asti. Se vaan on mahdotonta löytää kumppania nykymaailmassa.

• Ibisbroken

Erosin kaks vuotta sitten 9 vuoden suhteesta, kun mies petti. Sydämeni särkyi... tämä 2 vuotta on mennyt kerätessä itteään taas kasaan... ja koska en ole missään Tinderissä, ei yli 30-vuotiaalla enää ole mitään mahkua päätyä mihinkään suhteeseen, ellei ole ihan aktiivisesti jossain tyrkyllä. Enpä tiedä.....jotenkin ahdistaa ajatus tyrkylle menemisestä mutta ei kukaan tuu kotoakaan hakemaan... toista oli sillon parikymppisenä kun tuntemattomat miehet pyysi treffeille vaikka lähijunassa tai kiskan jonossa..

• Kjhhyy

Hyvä että olet käsittänyt realiteetit. Parikymppiselle tytölle löytyy mielin määrin vientiä, kun taas yli kolmikymppinen paljon ajettu nainen on biojätettä.

• sinkkumies--

Oli mahdollisuus saada suhde mutta nainen oli liian lihava. Naisen luonne oli tosi mukava ja täydellinen , mutta 30 kilon ylipaino esti minua. Meistä tuli vain kavereita.

• Ei ole ollut mahdollisuutta, ei ketään kiinnosta edes tutustua.

• Sinkku-ja-runkkari

Olen sinkku koska EN SAA VITTU PILLUA, KOSKA NE VITUN HUORAT EI ANNA SITÄ VITUN PILLUAAN!

• Pienimunapienisielu

Koska oon ruma, likinäköinen, haiseva ja pienimunanen nössö.

Vaik on tosin sanottu ettei koolla oo väliä, etten oo ruma, enkä haise.

Liars!

Mikä muu sy muka vois olla, ellei yllämainitut?

• hefnbuhjh

Minä oon tämmönen kanssa. Haisen paskalle koko ajan ja jo valmiiksi järkyttävän rumaa naamaa rumentavat karseat silmälasit. Munaa en kehtais edes naiselle näyttää.

• EiVaanNappaa

Nautin siitä että tuun toimeen omillani, omassa asunnossa, omalla rahalla, omat ruuat, omat harrastukset ja niin edelleen. Elämäni on oma.

• yksinmutteiyksinäine

Minä myös, yksin kun elelee, niin saa olla rauhassa ja elää just niin kuin haluaa.

• unelmienpoikamies-

On ollut montakin mahdollisuutta mutta ei vaan kiinnosta seurustella. Yleensä naisella on lapsi ollut ja kaikenlaisia vaatimuksia joita normaali mies ei voi täyttää. Miksi naiset ei voi olla normaaleja.

• Ärsyttääpäs

Tytöt/naiset ei tykkää " sekavista" silmistä. Kohtelee samalla tavalla kuin jotain narkkaria. Ehkä niitä pelottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe