Johannes ei koskaan herjannut!

Aamenaamenaamen

Apostoli Johannes kirjoitti aina rakkaudessa ja Pyhässä Hengessä. Hän ei sortunut koskaan herjaamaan ketään ja korosti Jeesuksen veren voimaa ja vaikutusta.

56

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanneksenveli

Johannes sai olla aterioilla Jeesuksen vieressä ja hän oli erityisen rakas Jeesukselle.

• Aamenaamenaamen

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

• Aamenaamenaamen

Aamen!!!

• Samamieskaksitietä

LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
      Devout
      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

"Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Valheen ja vääryyden tie, jonka vieressä virtaa riettauden virta, jossa suoritetaan kaste veren hurmokseen.

"Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli                  
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

"Paskat Teuvo

"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

"Haista pitkä paska valehtelija."

"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

"piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

"Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."
      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

• 6.12

jep jep

• 41254

Ei lakaista maton alle

• eisehäävinenrako-ole

Kysyn vain jotta syntyikös Jeesus sieltä raosta tosiaan, voiko maalinen kuvaus pitää paikkansa, vaiko onkos tämä kokos toori ihmisen hengen vaelluskuvausta ja kehitystä mailman sivu, oisihan se aika kummaa jos sieltä pienestä vaosta tämöinen lahja putkahtaisi, ihmetyttää ja kummastuttaa, josko muitakin.

• PirunTorjuntaa

Eihän suomessakaan kukaan koskaan herjaa ketään vaan kertoo omalla tavallaan(spontaanisti)mielipiteensä asioista jotka heitä askarruttavat...

• Jeesusarmahtaa

Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

• Jeesusarmahtaa

vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.

• Jeesusarmahtaa

Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

• Jeesusarmahtaa

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

• No ei herjannut kun ei koskaan edes ole ollut olemassa.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

• Jeesusarmahtaa

Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

• Jeesusarmahtaa

Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

• Ojottajat

Pelastussanomajarmon yksinhöpinöitä näemmä..

• Jeesusarmahtaa

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

• Sylkykuppi

Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

• Jeesusarmahtaa

Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

• Jeesusarmahtaa

ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

• Jeesusarmahtaa

Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

• Jeesusarmahtaa

Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

• Jeesusarmahtaa

Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

• Jeesusarmahtaa

Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

• Jeesusarmahtaa

Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

• Jeesusarmahtaa

Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

• Jeesusarmahtaa

Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

• Jeesusarmahtaa

Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

• Jeesusarmahtaa

Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

• AamenkiitosJeesus

ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

• AamenkiitosJeesus

Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

• AamenkiitosJeesus

Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

• AamenkiitosJeesus

Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

• AamenkiitosJeesus

Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

• AamenkiitosJeesus

Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

• Kysyväisin

Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.

• AamenkiitosJeesus

Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

• AamenkiitosJeesus

Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

• AamenkiitosJeesus

Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

• AamenkiitosJeesus

Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

• AamenkiitosJeesus

Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

• AamenkiitosJeesus

Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

• AamenkiitosJeesus

Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.

• AamenkiitosJeesus

Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

• AamenkiitosJeesus

niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

• AamenkiitosJeesus

Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

• AamenkiitosJeesus

Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

• AamenkiitosJeesus

Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

• AamenkiitosJeesus

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

• AamenkiitosJeesus

Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

• AamenkiitosJeesus

Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

• AamenkiitosJeesus

Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      788
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      102
      553
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      547
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe