menisijomettään

kateellinenoon

Tämåolo.monta naista miehellä. Nyt kun tiedän niin kylläpä ottaa päähän.vituttaa tämä onneton ikävä. Haluan irti. Pilalla. Olet. Harmittaq. Ketähän nyt vedätät. Älä nyt siihen ainakaan haksahda. Unohdus alkakoon. Ikävå. Itkettäå ja pakko on luopua. Tuska on nyt taas läsnå.paha olla. Kusetettu olo on todella. Inhottaa. Ikävä.ero ja tuska on läsnä. Pakko päästää irti. Mitään ei ole tehtävissä asian suhteen. Olen petetty nainen. Olo on tosi pettymys. Vain 1 monen joukossa. Voi voi. Inhottaa tämä pohjamudissa säälittävä rypeminen.kateellinenkin olen. Olen kateellinen joilla ihana parisuhde .inhottaa. Inhottaa.vitutyaa. en mitään merkinnyt. En mitään. Huoraamaan vain tahtoo. Onneksi en ole sinun tasoinen .luulit että alan pettämään sun naisystävääs. Hyi vittu. Että kårsin .. Kaduttaavettä sotkeennuin verkkoihisi.saalistaja. narsisti. Vitun paska. En riittänyy sulle. Et halunnut vaimoksi minua. Erehdyin jälleen

Ja nyt ikävå on kpva.kateus raastaa minua.katketa olen tempuistasi. Hyi helvetti. Haista pitkä padka.vitun kusetyaja.narsisti olet. Vedättäjä

14

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geni

      Elämä on pitkä, aikaa on tarpeeksi järkevästi irrottautumiseen

    • näitäonpaljon

      kuka tälläinen mies on ja kerro miehen ikä... oli itsellä joskus samalainen tilanne, mun petturi oli yli 50

      • satutatvieläki

        No tämäkin yli 50. Tuntuu olevan yleistä. Ne on jo niin itsekkäitä etteivät haluakaan esittää muuta kuin ovat. . nuoremmat kun eivät ole niin itsevarmoja vielä. Inhottavaa tajuta. Ettei uskollisuus merkkaa mitään.
        Rehellisyydestä puhumattakaan. Monet.tosi monet tehneet samoja temppuja. Kurjaa
        Tosi kurjaa nyt.vaihtelua ne haluaa. Naiset ovat muutamille vain harrastus. Olin harrastus ja minä maalailin yhteistä tulevaisuutta. Hah. Olinpa typerä


      • näitäonpaljon

        oliko sulla ihan suomalainen?


      • suomalainenkin

        Kyllä. Niin kauheaa kuin onkaan.pitää sen vissiin esittää naapureille tai muille työkavereille että naisia kaatuilee. Eihäm tommonen ny5 ketään rakasta oikealla lailla..


      • lipeväketku
        näitäonpaljon kirjoitti:

        oliko sulla ihan suomalainen?

        Näitäonpaljon
        Länsi-Afrikka


    • otanosaaaa

      Voi voi- ei hyvä, varmasti vi....a, sekopäitä maailma täynnä

    • KaupunkiL....a

      jotakin tutun tuntusta tää juttu. Tunnen pelimiehen kenen syntärit on 14.10, on kaksi autoa ja yrittäjiä, olisko sama casanova?

      • omituineneläjä

        ihan lapissa asuu ja pienellä paikkakunnalla. yrittänyt minunkin tuttuja saada sänkyynsä. jotenkin pelottavan yksinäinen, kiusaa ihan vasiten laittelee viestejä vaikka tiiän ja olen sanonut että ei kiitos. eihän nyt tollaset sekopäät muuta tajuakaan kuin että pillu pillu pillu. hyi. olimpa typerä että hetken aikaa luulin, että olisit aidosti kiinnostunut minusta. eihän nyt sentään. pilalla mikä pilalla


    • Yäk

      Mikähän siinä onkin, että naisille on se toisen mies se herkkupala? Olen aina ollut sitä mieltä kyllä, että nainen on ainakin yhtä häikäilemätön ihmis suhteesaan kuin mieskin. Mutta naisen kaksinaamaisuus tuntuu vaan inhottavammalta, kun ne mielestään muutamissa asioissa on sitten niin pyhiä olevinaan YÄK!!

      • sdsdsdd

        Naulan kantaan. Juuri naisten kaksinaamaisuus ja kierous tekee heistä inhottavampia ja sitten ollaan jotain äititeresoita olevinaan.


    • Jajajajaaa

      nykyään kaikilla monta, siksi itte oon luovuttanut kaiken.

    • siinnäkokonaisuus

      yli 50 miehet- itiooteja, sekopäät, luusereita, paskoja

      • joululoppuijo

        Pari vuotta pyöriny nainen muulta paikkakunnalta. Yhä kirjottelee mulle.
        On tyhjäntoimittaja vaan. Kyttää facebookissa. Ja ei varmana sillon ole siinäkun nainen sillä on niin läpinäkyvää touhua
        Olen päättäny unohtaa tuon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe