menisijomettään

kateellinenoon

Tämåolo.monta naista miehellä. Nyt kun tiedän niin kylläpä ottaa päähän.vituttaa tämä onneton ikävä. Haluan irti. Pilalla. Olet. Harmittaq. Ketähän nyt vedätät. Älä nyt siihen ainakaan haksahda. Unohdus alkakoon. Ikävå. Itkettäå ja pakko on luopua. Tuska on nyt taas läsnå.paha olla. Kusetettu olo on todella. Inhottaa. Ikävä.ero ja tuska on läsnä. Pakko päästää irti. Mitään ei ole tehtävissä asian suhteen. Olen petetty nainen. Olo on tosi pettymys. Vain 1 monen joukossa. Voi voi. Inhottaa tämä pohjamudissa säälittävä rypeminen.kateellinenkin olen. Olen kateellinen joilla ihana parisuhde .inhottaa. Inhottaa.vitutyaa. en mitään merkinnyt. En mitään. Huoraamaan vain tahtoo. Onneksi en ole sinun tasoinen .luulit että alan pettämään sun naisystävääs. Hyi vittu. Että kårsin .. Kaduttaavettä sotkeennuin verkkoihisi.saalistaja. narsisti. Vitun paska. En riittänyy sulle. Et halunnut vaimoksi minua. Erehdyin jälleen

Ja nyt ikävå on kpva.kateus raastaa minua.katketa olen tempuistasi. Hyi helvetti. Haista pitkä padka.vitun kusetyaja.narsisti olet. Vedättäjä

14

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geni

Elämä on pitkä, aikaa on tarpeeksi järkevästi irrottautumiseen

• näitäonpaljon

kuka tälläinen mies on ja kerro miehen ikä... oli itsellä joskus samalainen tilanne, mun petturi oli yli 50

• satutatvieläki

No tämäkin yli 50. Tuntuu olevan yleistä. Ne on jo niin itsekkäitä etteivät haluakaan esittää muuta kuin ovat. . nuoremmat kun eivät ole niin itsevarmoja vielä. Inhottavaa tajuta. Ettei uskollisuus merkkaa mitään.
        Rehellisyydestä puhumattakaan. Monet.tosi monet tehneet samoja temppuja. Kurjaa
        Tosi kurjaa nyt.vaihtelua ne haluaa. Naiset ovat muutamille vain harrastus. Olin harrastus ja minä maalailin yhteistä tulevaisuutta. Hah. Olinpa typerä

• näitäonpaljon

oliko sulla ihan suomalainen?

• suomalainenkin

Kyllä. Niin kauheaa kuin onkaan.pitää sen vissiin esittää naapureille tai muille työkavereille että naisia kaatuilee. Eihäm tommonen ny5 ketään rakasta oikealla lailla..

• lipeväketku
        näitäonpaljon kirjoitti:

oliko sulla ihan suomalainen?

Näitäonpaljon
        Länsi-Afrikka

• otanosaaaa

Voi voi- ei hyvä, varmasti vi....a, sekopäitä maailma täynnä

• KaupunkiL....a

jotakin tutun tuntusta tää juttu. Tunnen pelimiehen kenen syntärit on 14.10, on kaksi autoa ja yrittäjiä, olisko sama casanova?

• omituineneläjä

ihan lapissa asuu ja pienellä paikkakunnalla. yrittänyt minunkin tuttuja saada sänkyynsä. jotenkin pelottavan yksinäinen, kiusaa ihan vasiten laittelee viestejä vaikka tiiän ja olen sanonut että ei kiitos. eihän nyt tollaset sekopäät muuta tajuakaan kuin että pillu pillu pillu. hyi. olimpa typerä että hetken aikaa luulin, että olisit aidosti kiinnostunut minusta. eihän nyt sentään. pilalla mikä pilalla

• Yäk

Mikähän siinä onkin, että naisille on se toisen mies se herkkupala? Olen aina ollut sitä mieltä kyllä, että nainen on ainakin yhtä häikäilemätön ihmis suhteesaan kuin mieskin. Mutta naisen kaksinaamaisuus tuntuu vaan inhottavammalta, kun ne mielestään muutamissa asioissa on sitten niin pyhiä olevinaan YÄK!!

• sdsdsdd

Naulan kantaan. Juuri naisten kaksinaamaisuus ja kierous tekee heistä inhottavampia ja sitten ollaan jotain äititeresoita olevinaan.

• Jajajajaaa

nykyään kaikilla monta, siksi itte oon luovuttanut kaiken.

• siinnäkokonaisuus

yli 50 miehet- itiooteja, sekopäät, luusereita, paskoja

• joululoppuijo

Pari vuotta pyöriny nainen muulta paikkakunnalta. Yhä kirjottelee mulle.
        On tyhjäntoimittaja vaan. Kyttää facebookissa. Ja ei varmana sillon ole siinäkun nainen sillä on niin läpinäkyvää touhua
        Olen päättäny unohtaa tuon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe