Pitääkö naisten pukeutua miellyttääkseen

nuttu.ja.huopikkaat

miesten silmää?
"Aina yhtä kutkuttavaa: mitä ne miehet oikein ajattelevat?
Kyllä, tiedetään – jokaisen naisen kannattaa pukeutua ensisijaisesti vain itseään varten ja valita vaatteet oman maun mukaan. Kenenkään ei nimittäin tarvitse kertoa toiselle, mitä päälle tulisi pukea.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö toisten mielipiteet kiinnostaisi. Ja kun puhutaan miehistä ja naisten vaatteista samassa lauseessa, pakkohan se on saada tietää: mistä ne miehet oikeasti tykkäävät?"

http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html

25

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StripAnzzy

Pitäis mieluummin riisutua

Ett pääsee asiaan

• Voihan sitä joskus tehdä kumppanin mieliksi, ettei aina näyttäisi kaapin alta revityltä kotihirviöltä. Muuten pukeudun siististi ja asiallisesti, tilanteen vaatimalla tavalla.

• SextAnzzy

Ex muija hankki sexykorsetit

Pyysi mua usein kiinnittämään hakaset selkäpuolelta

Peppua löyhyttäen

?.kiero tapa vonkata pippeliä

• Kohta "Pitkät saappaat

”Saapikkaat tai buutsit. Mitä pidemmät varret, sen parempi. Jos olisin nainen, en muita käyttäisikään.”

– Mies, 45"

Oletettavasti mies ei käytä bootseja, koska ei ole nainen. Kyllä niitä miehillekkin myydään. Bootseja siis

• PehtoriAnzzy

Mutukun

Savon "tsadilaiset karjakot ovat

Unohtaneet navettaturvasaappaat kinttuihinsa

• PehtoriAnzzy kirjoitti:

Mutukun

Savon "tsadilaiset karjakot ovat

Unohtaneet navettaturvasaappaat kinttuihinsa

Jokaiselle pilkkihaalarit päälle ja kanadabuutsit.

• PelvisAnzzy

Kuubalaiset ompelijat ovat maailmankuuluja

Kesämekon tekijötä

Saavat miesten ihailevat katseet

Shiit on yx kiva biisi, jota ei tuubista löydy

"Que tienes mujer en la cintura

=mitä äämällä on lanteissaan

Kun steppaa pitkin kartzaa"
      Cuando camina acera"

• NakuAnzzy

Pukeutuvalle naiselle on kohteliasta sanoa:

"Syöpikö huora aamupuuron, vai tilaanko taxin heti?"

• rtwrthwrthrw

Onhan se ihan mukavaa katsella, mutta oman vaimon kohdalle se ei sovi, näinhän se koraani opettaa.

• kaaosAnzzy

pida varat jemmassa..

jos eukkos menee shoppaillemaan

tulee katastrof inferno

• Naisten muotihan on tehty miehiä miellyttäväksi..

Miksi muuten ne pitäis tiukkoja farkkuja tai korkkareita?

• murtzi

useimmat nykyajan pillifarkuista on jo niin joustavaa matskua et käyttökokemus on miltei sama kui olis legginssit jalassa.. (lisäks on "jegginssejä" ja "tregginssejä" jotka on ihan jotain trikoota tai spandexia..)
        eli ei läheskään niin epämukavaa miltä ehkä näyttää,
        korkkareista en tiiä, en käytä ku ei sovi mun tyyliin,

• murtzi kirjoitti:

useimmat nykyajan pillifarkuista on jo niin joustavaa matskua et käyttökokemus on miltei sama kui olis legginssit jalassa.. (lisäks on "jegginssejä" ja "tregginssejä" jotka on ihan jotain trikoota tai spandexia..)
        eli ei läheskään niin epämukavaa miltä ehkä näyttää,
        korkkareista en tiiä, en käytä ku ei sovi mun tyyliin,

Ne ei siltikään ole yhtä mukavat kuin löysemmät housut..

Ne on ihan selvästi suunniteltu paljastamaan naisten muodot.

• murtzi

ootko ite kokeillut..? :P

ite suosin kapeempia housuja, joskus jopa pillejä/legginssejä/jegginssejä/whatever sillon ku yläosana on joku yli-iso t-paita/pusero/muu-muu..
        ku yhistelmällä löysää löysää lopputulos näyttäis (mun silmiin ja itseni päällä) lähinnä kassialmalta taikka pyjamalta..

näkyyhän siinä toki jalkojen muoto, mut niin näkyis esim. hame sukkahousut yhdistelmässäkin,

• Eräkettu
        murtzi kirjoitti:

ootko ite kokeillut..? :P

ite suosin kapeempia housuja, joskus jopa pillejä/legginssejä/jegginssejä/whatever sillon ku yläosana on joku yli-iso t-paita/pusero/muu-muu..
        ku yhistelmällä löysää löysää lopputulos näyttäis (mun silmiin ja itseni päällä) lähinnä kassialmalta taikka pyjamalta..

näkyyhän siinä toki jalkojen muoto, mut niin näkyis esim. hame sukkahousut yhdistelmässäkin,

Voin kuvitella että hiertävät kasseja.

Niin ei ne löysät vaatteet sovikkaan naiselle.. Sopis jos muoti olis erilainen..

Hamehan on suunniteltu sitä varten että sen saa tarvittaessa helposti nostettua korviin. :D

• murtzi
        Eräkettu kirjoitti:

Voin kuvitella että hiertävät kasseja.

Niin ei ne löysät vaatteet sovikkaan naiselle.. Sopis jos muoti olis erilainen..

Hamehan on suunniteltu sitä varten että sen saa tarvittaessa helposti nostettua korviin. :D

hmm, niin.. ammoisina aikoinahan myös miehet ovat käyttäneet hamemaisia tahi mekkomaisia vaatteita.. et onhan ne toki olleet kivasti nostettavissa ne helmat korviin, niinku :P

• murtzi kirjoitti:

hmm, niin.. ammoisina aikoinahan myös miehet ovat käyttäneet hamemaisia tahi mekkomaisia vaatteita.. et onhan ne toki olleet kivasti nostettavissa ne helmat korviin, niinku :P

Ne ei ole kovin käytännöllisiä miehen päällä..

Tarttuvat kiinni oksiin jne. :D

• murtzi
        Eräkettu kirjoitti:

Ne ei ole kovin käytännöllisiä miehen päällä..

Tarttuvat kiinni oksiin jne. :D

no eipä ne ole sen käytännöllisempiä naisenkaan päällä..

mut ku joku joskus jossain keksi et ei naisten tarvikkaan olla käytännöllisiä,
        kunhan ovat siveellisiä ja säädyllisiä
        ja sit myöhemmin taas seksikkäitä ja kiihottavia
        tai ehkä vähän siveellisiä mut kuitenki seksikkäitä..
        tai sit kiihottavia mut sillai säädyllisesti,

emmäätiiä,

erittäin harva naistenvaatteeksi luokiteltava vaate oikeestaan on käytännöllinen (jos ei lasketa niitä pillifarkkulegginssejä..)

• Eiks se muka riitä, että ne kuteet miellyttää omaa silmää? Tai mikä tuntuu hyvältä sen oman ihon päällä? Mihin siihen muiden mielipiteitä tarvitaan? Eihän ne muut niitä maksakaan huolehtimisesta puhumattakaan.

• Svetlana92

Mjina tykka njapakettu turkkii

• onsekummatt

mitä hittoa lakuaikoina osti niitä yöpukja ja pitsejä 10 ... ja vielä nykyäänkin. mutta ei helkkari yhtenäkään iltana vapaaehtoisest ipidä niitä ja kiusoittele. aina saa kerjätä pue nyt ja käytä niitä muitakin kuin kahta.

• murtzi

"Pitääkö naisten pukeutua miellyttääkseen
      miesten silmää? "
      miesten yleisesti? -meh.
      ton oman puoliskon mielipide..? -sanoisin et se on ihan fine jos en nyt ihan jotain sirkuspellen tamineita vedä päälleni, taikka pukeudu täysin vallitseviin olosuhteisiin sopimattomasti (tai siinäkään tapauksessa se ei sanois mitään ennen kuin itse alkaisin marmattaan et on liian kuuma/kylmä..)
      niinku,

• mukavuusennenkaikkea

Ei tarvitse naisten miesten takia pukeutua mihinkään epämukavaan asuun.
      Pitää niitä vaatteita, mistä itse tykkää, eikä tule selkä-jalkavaivoja, kuten korkkareista tms.
      Niin ja sään mukaan pukeutuu.
      Kun kelpaa sille omalle miehelle, niin muita ei edes tarvitse miellyttää.
      Huono itsetunto niillä naisilla, jotka itsensä tyrkynnäköiseksi tälläävät ja aika naurettavan näköisiähän he loppujenlopuksi ovatkin.
      En arvosta sellaisia miehiä, jotka vaatteiden mukaan naisia arvostelevat tai valitsevat.

• Vaikka kieltäis, niin silti pukeutuisivat.
      *Sama kuin tuuleen huutais*

• Minä olen ajoittain miellyttänyt naisten silmiä, miksi uskon, että nainen voi miellyttää miesten silmää, mutta silloin milloin se on soveliasta. Aina ei tietystikkään tarvitse silmää miellyttää.

Opiskelija soluasunnossa opiskelijanaapurillani oli lääkäriksi opiskeleva tyttöystävä. Meille oli tulossa vierailulle tyttöystävän lääkäriopiskelija ystävätär. Minun vaatittiin pukupäällä tälle ystävättärelle seuraksi. Eli minun piti mielyttää pukeutumisellani naista. Yleensä en välttämättä mielytä, mutta siinä tapauksessa katsoin sen tarpeelliseksi. Samoin olisin jossain tilanteessa saattanut laittaa jotain sellaista naisena päälle, että se mielyttäisi miesten silmää.

Nyt miehenä menen konserttiin mielyttääkseni naisia jälleen ja laitan mustan pikkutakin päälle sekä söpöt kengät. Olen paremman näköinen sillä tavalla. Naisena laittaisin konsertiin jotain sellaista päälle, että vastakkainenkin sukupuoli pitäisi minua viehättävänä. Eli jossain konserteissa tai tapaamisena nainen tai mies voi pukeutua viehättääkseen vastakkaista sukupuolta! :)

Jos olisin nainen niin en jatkuvasti pyrkisi miellyttämään "miesten silmiä" vain silloin tällöin kuin se on soveliasta ja suotavaa! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe