miesten silmää?
"Aina yhtä kutkuttavaa: mitä ne miehet oikein ajattelevat?
Kyllä, tiedetään – jokaisen naisen kannattaa pukeutua ensisijaisesti vain itseään varten ja valita vaatteet oman maun mukaan. Kenenkään ei nimittäin tarvitse kertoa toiselle, mitä päälle tulisi pukea.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö toisten mielipiteet kiinnostaisi. Ja kun puhutaan miehistä ja naisten vaatteista samassa lauseessa, pakkohan se on saada tietää: mistä ne miehet oikeasti tykkäävät?"
http://www.iltasanomat.fi/mystyle/art-2000001945606.html
Pitääkö naisten pukeutua miellyttääkseen
25
212
Vastaukset
- StripAnzzy
Pitäis mieluummin riisutua
Ett pääsee asiaan Voihan sitä joskus tehdä kumppanin mieliksi, ettei aina näyttäisi kaapin alta revityltä kotihirviöltä. Muuten pukeudun siististi ja asiallisesti, tilanteen vaatimalla tavalla.
- SextAnzzy
Ex muija hankki sexykorsetit
Pyysi mua usein kiinnittämään hakaset selkäpuolelta
Peppua löyhyttäen
?.kiero tapa vonkata pippeliä Kohta "Pitkät saappaat
”Saapikkaat tai buutsit. Mitä pidemmät varret, sen parempi. Jos olisin nainen, en muita käyttäisikään.”
– Mies, 45"
Oletettavasti mies ei käytä bootseja, koska ei ole nainen. Kyllä niitä miehillekkin myydään. Bootseja siis- PehtoriAnzzy
Mutukun
Savon "tsadilaiset karjakot ovat
Unohtaneet navettaturvasaappaat kinttuihinsa PehtoriAnzzy kirjoitti:
Mutukun
Savon "tsadilaiset karjakot ovat
Unohtaneet navettaturvasaappaat kinttuihinsaJokaiselle pilkkihaalarit päälle ja kanadabuutsit.
- PelvisAnzzy
Kuubalaiset ompelijat ovat maailmankuuluja
Kesämekon tekijötä
Saavat miesten ihailevat katseet
Shiit on yx kiva biisi, jota ei tuubista löydy
"Que tienes mujer en la cintura
=mitä äämällä on lanteissaan
Kun steppaa pitkin kartzaa"
Cuando camina acera" - NakuAnzzy
Pukeutuvalle naiselle on kohteliasta sanoa:
"Syöpikö huora aamupuuron, vai tilaanko taxin heti?" - rtwrthwrthrw
Onhan se ihan mukavaa katsella, mutta oman vaimon kohdalle se ei sovi, näinhän se koraani opettaa.
- kaaosAnzzy
pida varat jemmassa..
jos eukkos menee shoppaillemaan
tulee katastrof inferno
Naisten muotihan on tehty miehiä miellyttäväksi..
Miksi muuten ne pitäis tiukkoja farkkuja tai korkkareita?- murtzi
useimmat nykyajan pillifarkuista on jo niin joustavaa matskua et käyttökokemus on miltei sama kui olis legginssit jalassa.. (lisäks on "jegginssejä" ja "tregginssejä" jotka on ihan jotain trikoota tai spandexia..)
eli ei läheskään niin epämukavaa miltä ehkä näyttää,
korkkareista en tiiä, en käytä ku ei sovi mun tyyliin, murtzi kirjoitti:
useimmat nykyajan pillifarkuista on jo niin joustavaa matskua et käyttökokemus on miltei sama kui olis legginssit jalassa.. (lisäks on "jegginssejä" ja "tregginssejä" jotka on ihan jotain trikoota tai spandexia..)
eli ei läheskään niin epämukavaa miltä ehkä näyttää,
korkkareista en tiiä, en käytä ku ei sovi mun tyyliin,Ne ei siltikään ole yhtä mukavat kuin löysemmät housut..
Ne on ihan selvästi suunniteltu paljastamaan naisten muodot.- murtzi
ootko ite kokeillut..? :P
ite suosin kapeempia housuja, joskus jopa pillejä/legginssejä/jegginssejä/whatever sillon ku yläosana on joku yli-iso t-paita/pusero/muu-muu..
ku yhistelmällä löysää löysää lopputulos näyttäis (mun silmiin ja itseni päällä) lähinnä kassialmalta taikka pyjamalta..
näkyyhän siinä toki jalkojen muoto, mut niin näkyis esim. hame sukkahousut yhdistelmässäkin, murtzi kirjoitti:
ootko ite kokeillut..? :P
ite suosin kapeempia housuja, joskus jopa pillejä/legginssejä/jegginssejä/whatever sillon ku yläosana on joku yli-iso t-paita/pusero/muu-muu..
ku yhistelmällä löysää löysää lopputulos näyttäis (mun silmiin ja itseni päällä) lähinnä kassialmalta taikka pyjamalta..
näkyyhän siinä toki jalkojen muoto, mut niin näkyis esim. hame sukkahousut yhdistelmässäkin,Voin kuvitella että hiertävät kasseja.
Niin ei ne löysät vaatteet sovikkaan naiselle.. Sopis jos muoti olis erilainen..
Hamehan on suunniteltu sitä varten että sen saa tarvittaessa helposti nostettua korviin. :D- murtzi
Eräkettu kirjoitti:
Voin kuvitella että hiertävät kasseja.
Niin ei ne löysät vaatteet sovikkaan naiselle.. Sopis jos muoti olis erilainen..
Hamehan on suunniteltu sitä varten että sen saa tarvittaessa helposti nostettua korviin. :Dhmm, niin.. ammoisina aikoinahan myös miehet ovat käyttäneet hamemaisia tahi mekkomaisia vaatteita.. et onhan ne toki olleet kivasti nostettavissa ne helmat korviin, niinku :P
murtzi kirjoitti:
hmm, niin.. ammoisina aikoinahan myös miehet ovat käyttäneet hamemaisia tahi mekkomaisia vaatteita.. et onhan ne toki olleet kivasti nostettavissa ne helmat korviin, niinku :P
Ne ei ole kovin käytännöllisiä miehen päällä..
Tarttuvat kiinni oksiin jne. :D- murtzi
Eräkettu kirjoitti:
Ne ei ole kovin käytännöllisiä miehen päällä..
Tarttuvat kiinni oksiin jne. :Dno eipä ne ole sen käytännöllisempiä naisenkaan päällä..
mut ku joku joskus jossain keksi et ei naisten tarvikkaan olla käytännöllisiä,
kunhan ovat siveellisiä ja säädyllisiä
ja sit myöhemmin taas seksikkäitä ja kiihottavia
tai ehkä vähän siveellisiä mut kuitenki seksikkäitä..
tai sit kiihottavia mut sillai säädyllisesti,
emmäätiiä,
erittäin harva naistenvaatteeksi luokiteltava vaate oikeestaan on käytännöllinen (jos ei lasketa niitä pillifarkkulegginssejä..)
Eiks se muka riitä, että ne kuteet miellyttää omaa silmää? Tai mikä tuntuu hyvältä sen oman ihon päällä? Mihin siihen muiden mielipiteitä tarvitaan? Eihän ne muut niitä maksakaan huolehtimisesta puhumattakaan.
- Svetlana92
Mjina tykka njapakettu turkkii
- onsekummatt
mitä hittoa lakuaikoina osti niitä yöpukja ja pitsejä 10 ... ja vielä nykyäänkin. mutta ei helkkari yhtenäkään iltana vapaaehtoisest ipidä niitä ja kiusoittele. aina saa kerjätä pue nyt ja käytä niitä muitakin kuin kahta.
- murtzi
"Pitääkö naisten pukeutua miellyttääkseen
miesten silmää? "
miesten yleisesti? -meh.
ton oman puoliskon mielipide..? -sanoisin et se on ihan fine jos en nyt ihan jotain sirkuspellen tamineita vedä päälleni, taikka pukeudu täysin vallitseviin olosuhteisiin sopimattomasti (tai siinäkään tapauksessa se ei sanois mitään ennen kuin itse alkaisin marmattaan et on liian kuuma/kylmä..)
niinku, - mukavuusennenkaikkea
Ei tarvitse naisten miesten takia pukeutua mihinkään epämukavaan asuun.
Pitää niitä vaatteita, mistä itse tykkää, eikä tule selkä-jalkavaivoja, kuten korkkareista tms.
Niin ja sään mukaan pukeutuu.
Kun kelpaa sille omalle miehelle, niin muita ei edes tarvitse miellyttää.
Huono itsetunto niillä naisilla, jotka itsensä tyrkynnäköiseksi tälläävät ja aika naurettavan näköisiähän he loppujenlopuksi ovatkin.
En arvosta sellaisia miehiä, jotka vaatteiden mukaan naisia arvostelevat tai valitsevat. Vaikka kieltäis, niin silti pukeutuisivat.
*Sama kuin tuuleen huutais*Minä olen ajoittain miellyttänyt naisten silmiä, miksi uskon, että nainen voi miellyttää miesten silmää, mutta silloin milloin se on soveliasta. Aina ei tietystikkään tarvitse silmää miellyttää.
Opiskelija soluasunnossa opiskelijanaapurillani oli lääkäriksi opiskeleva tyttöystävä. Meille oli tulossa vierailulle tyttöystävän lääkäriopiskelija ystävätär. Minun vaatittiin pukupäällä tälle ystävättärelle seuraksi. Eli minun piti mielyttää pukeutumisellani naista. Yleensä en välttämättä mielytä, mutta siinä tapauksessa katsoin sen tarpeelliseksi. Samoin olisin jossain tilanteessa saattanut laittaa jotain sellaista naisena päälle, että se mielyttäisi miesten silmää.
Nyt miehenä menen konserttiin mielyttääkseni naisia jälleen ja laitan mustan pikkutakin päälle sekä söpöt kengät. Olen paremman näköinen sillä tavalla. Naisena laittaisin konsertiin jotain sellaista päälle, että vastakkainenkin sukupuoli pitäisi minua viehättävänä. Eli jossain konserteissa tai tapaamisena nainen tai mies voi pukeutua viehättääkseen vastakkaista sukupuolta! :)
Jos olisin nainen niin en jatkuvasti pyrkisi miellyttämään "miesten silmiä" vain silloin tällöin kuin se on soveliasta ja suotavaa! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802