Tiiän yhen kauniin naisen jota haluan ehdottomasti käydä panemassa jos vaan mahollista. Mitenhän mä sen tekisin? Pitäskö ehottaa suoraan vai vetää jotain roolia ja "pelata"? Oon ite siis reilusti ylipainonen ja sen ikänen et voisin olla sen isä (nainen on yhdeksäntoista, mä 45...mut uskon et kyl se vois onnistuu ku tietäsin vaam mite edetä nyt sen kanssa.
Miten saan siltä pillua
kakeäs
1
119
Vastaukset
- äkekas
Mielenkiintoinen ja haastava kysymys. Itsellänikin esiintyy yöaikaan tällaisia ongelmia. Mielestäni tässä kuitenkin pelailu on turhaa, koska markkina-arvosi on päässyt kohoamaan jo niin korkeaksi tuohon ikään mennessä. Tytölle kannattaa ehdottomasti esitellä markkina-arvosi, kuten hieno auto ja purjevene. Tytön mielipidettä on turhaa kysyä, koska naiset ovat kovin samanlaisia ja ennalta-arvattavia näissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096