Käykö nussimassa toista?

bushra.donna

Mies soittelee useita kertoja Olen suhteessa turkkilaisen miehen kanssa. Olen muuttanut hänen kaksioonsa asumaan. Hän kuitenkin soittelee useita kertoja päivässä jollekin ja puhuu arabiaa. Välillä hänelle tulee kiire jonnekin ja saattaa häipyä vuorokaudeksikin tai jopa pariksi. Tuolloin en vältttämättä saa häneen juuri edes yhteyttä. Mitäköhän tämä on? En osaa hänen kieltään enkä näin ollen tiiä mitä puhuu puhelimessa ollessaan jne. Kuitenkin seksi hänelle maistuu sillon tällön. Aluksi sitä ei ollut siis lainkaan, nykyään on. Mutta olen vaan ajatellut että voisiko hänellä olla muita rakastajattaria?

13

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amalia_Hammaslärvälä

Saattaa nussia heimoveljeäänkin. Miesten välinen seksi on tuossa kulttuurissa hyvin yleistä, varsinaisesta homorakkaudesta(mikä jyrkästi kielletty) ei kuitenkaan kyse vaan tyydytyksen saamisesta.

• iuni8

Valetta.

• Igihgihvui

Äijä käy välillä hankkimassa elantoa talouteen ja kauppaa erilaista tavaraa, huumeista lähtien. Tosin käy myös silloin tällöin bylsimässä toista tyhmää suomiakkaa.

• kulttuurinymmärrys

Koita ymmärtää heidän kulttuuri. Tarvitsevat useamman antavan naisen. Mitä sitä kyselemään jos on öitä poissa. Kyllä hän saapuu kunhan on suorittanut aktin toisen naisen kanssa.

• tietystijätätsen

Millä kielellä te kommunikoitte? Kysy sillä kielellä mitä mies puuhailee. Ihan rohkeasti. Mä en seurustelisi hetkeäkään äijän kanssa, joka katoilee vuorokausiksi jonnekin ilman selitystä. Sun ei oo pakko katella tuommoista. Ei hän sua arvosta yhtään kun noin toimii.
      Ohje: jätä se. Ansaitset parempaa.

• kokemusta.on

Miehellä saattaa olla useampi perhe sekä lisäksi rakastajattaria. Voi myös olla että pyörittää jotain hämärä bisnestä. Hänellä saattaa olla tavallaan monta rautaa tulessa ja monta kaksoiselämää...

• kyllävaa

Jaahas...taitaa mies olla melkoinen satusetä ja huijari

• jepjepjuu

Puhuu arabiaa? Turkkilainen?

• poliisilleilmoitus

Kylläpä oli ylläpito taas poistellut mielensä mukaan viestejä vailla järjen hiventäkään. Kaikki rasistiset viestit jätetty.

• Maa2

kannattaa tallenta hänen puhelinkeskustelua ja kysyä, joiltain joka osaa arabia

• Sinisilmäinenpässinpää

Vastaat itse kysymykseesi, kun sanot, että "Olen suhteessa turkkilaisen miehen kanssa."
      Tummilla miehillä on aivan oma parisuhdekulttuurinsa, joka on erilainen kuin suomalaisilla miehillä.
      Olen aina ihmetellyt sitä, että miten on mahdollista, että suomalaiset naiset hakeutuvat ulkomaalaisten miesten seuraan ja sitten jonkin ajan kuluttua alkavat kysellä, miksi nämä käyttäytyvät naisen mielestä oudosti. Siis käsittämätöntä! Pitääkö sitä tosiaan KYSYÄ? Eikö naisen oma järki sano mitään? Ovatko kaikki suomalaiset sinisilmäisiä pässinpäitä, joita vierasmaalaiset vedättävät kuus - nolla?? Vaikka kuinka monesta hyväksikäyttötapauksesta on kirjoitettu, niin silti jokainen akka ajattelee, että sellaista tapahtuu vain toisille, ei mulle.
      Kun se tumma mies on niin ihana, eihän se voi olla petollinen.

• yuyuiplhfss

"Tummilla miehillä on aivan oma parisuhdekulttuurinsa, joka on erilainen kuin suomalaisilla miehillä."

Asiantuntijana olisit sitten voinut vastata kysymykseen. Normaali terve ihminen uskoo ensimmäisenä ihmisestä hyvää. Jos automaattisesti ajattelee, että ihmisen tummuus tekee hänestä automaattisesti pahan, niin sehän on sairasta.

Köyhistä maista tulevien kanssa kannattaa olla kuitenkin varovainen. Sama koskee myös näitä miesten Thaimaasta ostettuja vaimoja. Eihän niissä rakkaudesta ole kyse .

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      162
      11510
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5984
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4957
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4724
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4265
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      95
      3605
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80