Käykö nussimassa toista?

bushra.donna

Mies soittelee useita kertoja Olen suhteessa turkkilaisen miehen kanssa. Olen muuttanut hänen kaksioonsa asumaan. Hän kuitenkin soittelee useita kertoja päivässä jollekin ja puhuu arabiaa. Välillä hänelle tulee kiire jonnekin ja saattaa häipyä vuorokaudeksikin tai jopa pariksi. Tuolloin en vältttämättä saa häneen juuri edes yhteyttä. Mitäköhän tämä on? En osaa hänen kieltään enkä näin ollen tiiä mitä puhuu puhelimessa ollessaan jne. Kuitenkin seksi hänelle maistuu sillon tällön. Aluksi sitä ei ollut siis lainkaan, nykyään on. Mutta olen vaan ajatellut että voisiko hänellä olla muita rakastajattaria?

13

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amalia_Hammaslärvälä

Saattaa nussia heimoveljeäänkin. Miesten välinen seksi on tuossa kulttuurissa hyvin yleistä, varsinaisesta homorakkaudesta(mikä jyrkästi kielletty) ei kuitenkaan kyse vaan tyydytyksen saamisesta.

• iuni8

Valetta.

• Igihgihvui

Äijä käy välillä hankkimassa elantoa talouteen ja kauppaa erilaista tavaraa, huumeista lähtien. Tosin käy myös silloin tällöin bylsimässä toista tyhmää suomiakkaa.

• kulttuurinymmärrys

Koita ymmärtää heidän kulttuuri. Tarvitsevat useamman antavan naisen. Mitä sitä kyselemään jos on öitä poissa. Kyllä hän saapuu kunhan on suorittanut aktin toisen naisen kanssa.

• tietystijätätsen

Millä kielellä te kommunikoitte? Kysy sillä kielellä mitä mies puuhailee. Ihan rohkeasti. Mä en seurustelisi hetkeäkään äijän kanssa, joka katoilee vuorokausiksi jonnekin ilman selitystä. Sun ei oo pakko katella tuommoista. Ei hän sua arvosta yhtään kun noin toimii.
      Ohje: jätä se. Ansaitset parempaa.

• kokemusta.on

Miehellä saattaa olla useampi perhe sekä lisäksi rakastajattaria. Voi myös olla että pyörittää jotain hämärä bisnestä. Hänellä saattaa olla tavallaan monta rautaa tulessa ja monta kaksoiselämää...

• kyllävaa

Jaahas...taitaa mies olla melkoinen satusetä ja huijari

• jepjepjuu

Puhuu arabiaa? Turkkilainen?

• poliisilleilmoitus

Kylläpä oli ylläpito taas poistellut mielensä mukaan viestejä vailla järjen hiventäkään. Kaikki rasistiset viestit jätetty.

• Maa2

kannattaa tallenta hänen puhelinkeskustelua ja kysyä, joiltain joka osaa arabia

• Sinisilmäinenpässinpää

Vastaat itse kysymykseesi, kun sanot, että "Olen suhteessa turkkilaisen miehen kanssa."
      Tummilla miehillä on aivan oma parisuhdekulttuurinsa, joka on erilainen kuin suomalaisilla miehillä.
      Olen aina ihmetellyt sitä, että miten on mahdollista, että suomalaiset naiset hakeutuvat ulkomaalaisten miesten seuraan ja sitten jonkin ajan kuluttua alkavat kysellä, miksi nämä käyttäytyvät naisen mielestä oudosti. Siis käsittämätöntä! Pitääkö sitä tosiaan KYSYÄ? Eikö naisen oma järki sano mitään? Ovatko kaikki suomalaiset sinisilmäisiä pässinpäitä, joita vierasmaalaiset vedättävät kuus - nolla?? Vaikka kuinka monesta hyväksikäyttötapauksesta on kirjoitettu, niin silti jokainen akka ajattelee, että sellaista tapahtuu vain toisille, ei mulle.
      Kun se tumma mies on niin ihana, eihän se voi olla petollinen.

• yuyuiplhfss

"Tummilla miehillä on aivan oma parisuhdekulttuurinsa, joka on erilainen kuin suomalaisilla miehillä."

Asiantuntijana olisit sitten voinut vastata kysymykseen. Normaali terve ihminen uskoo ensimmäisenä ihmisestä hyvää. Jos automaattisesti ajattelee, että ihmisen tummuus tekee hänestä automaattisesti pahan, niin sehän on sairasta.

Köyhistä maista tulevien kanssa kannattaa olla kuitenkin varovainen. Sama koskee myös näitä miesten Thaimaasta ostettuja vaimoja. Eihän niissä rakkaudesta ole kyse .

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2188
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1874
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1439
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe