Takana useamman vuoden on/of-suhde, josta yritin aina irrottautua noin puolen vuoden välein. Yritykseni kaatuivat aina siihen, kun ahdistus toisen yhteydenottoihin kävi liian suureksi. Nyt erosta aikaa 3 kk ja ahdistus vain jatkuu. Olen joutunut laittamaan estot kaikkiin mahdollisiin yhteydenottokanaviin. Pelkään koko ajan, että minkä siirron hän seuraavaksi keksii. Kun lähden kävelylle, valitsen reitin, jolla hän ei voi tulla vastaan. Auton ovet lukitsen heti, kun hyppään autoon. Oven takana ei ole käynyt hetkeen, mutta pelkään jatkuvasti hän ilmestyvän sinne. Aikoinaan soitin poliisitkin oaikalle, mutta ehti aina lähteä ennen poliisien tuloa. Mies ei ole väkivaltainen, mutta tilanne on aivan järkyttävän ahdistava. Spostit ohjautuu suoraan roskapostiin, mutta silti käyn aina paniikissa ne tarkistamassa. Viimeksi aamulla oli tullut posti. En halua tehdä vainoamisesta ilmoitusta, sillä en halua kyseiselle ihmiselle kuitenkaan pahaa. Päivät tärisen ja yökkäilen ja illat tulee rauhoituttua oluen voimalla. Onko jollain antaa jotain hyviä vinkkejä. Olen niin umpikujassa, kun ahdistus vain jatkuu ja jatkuu.
Ahdistus vain jatkuu ja jatkuu
tärisyttää
1
95
Vastaukset
- Kamalaaaaaaaaa
Et halua toiselle pahaa mutta itse joudut kärsimään. Ei ole oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776