Suomalainen mies + aasialainen nainen- suosittelen

Aasialaiseenrakastunut

Kaikki te miehet, jotka kituvat yksinäisyydessä - hankkikaa aasialainen vaimo. Itse seikkailin 1 5 vuotta suomalaisten naisten parissa, oli pari pitkää suhdetta ja muutama lyhyt sekä tietenkin yhden yön suhteita. Mikään ei toiminut pitkän päälle, koska länsimaalainen nainen haluaa koko ajan kilpailla miehen kanssa, jakaa kotitöitä suunnilleen excel-taulukon kanssa ja vähätellä miestä. Ehkä minä seurustelin vain naisten kanssa, jotka eivät minulle sopineet, mutta kun tämä sama on toistunut kaveriporukassakin. Internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy paljon valkoisten miesten kirjoituksia, joissa onni on löydetty oman kotimaan ulkopuolelta, vähemmän feministisestä sairaudesta kärsivistä maista.

Itse tutustuin aasialaiseen vaimooni yliopistolla, olin tekemässä maisteriopintoja ja hän oli juuri aloittanut opiskelunsa. Kaksi vuotta tuosta kohtaamisesta ja olimme naimisessa ja olemme sitä vieläkin, vaimo valmistui juuri myös maisteriksi ja yhteiselomme on onnellista.

Aasialainen nainen on aivan erilainen kuin länsimaalainen enkä sano tätä pahalla. Hän kuuntelee, tukee ja ymmärtää. Hän ei häpäise minua kavereidensa edessä vaan puhumme asiat halki kotona kahden kesken. Teemme kotityöt pitkällä aikavälillä katsottuna tasapuolisesti ilman excel-taulukoita. Jos toisella on kiire töiden ja opiskeluiden parissa, toinen kokkaa, siivoaa ja tiskaa eikä märise ja valita toiselle koko ajan miten taas jätit imuroimatta tai pesemättä vessanpöntön. Aasialainen nainen myös arvostaa miestä, koska hän on mies. Ei sen takia, että hänellä on rahaa tai työtä. Mekin tapasimme molemmat vähätuloisina opiskelijoina.

Aasialainen nainen arvostaa myös sitä, että mies kehuu häntä. Feministiset naiset taas suuttuvat, jos kehun heidän ulkonäköään, hiuksia tai uutta vaatetta. Ja tämä on tosi tapaus, eräs projektitöissä meillä ollut työkaveri valitti esimiehelle, että kommentoin hänen ulkonäköään ja koitan iskeä, kun kehuin uutta kampausta ja komeaa nahkatakkia. Tuolloin olin jo kihloissa. Aasialainen nainen ei ikinä käyttäyisi noin vaan saattaisi jopa punastella ja hymyillä takaisin - tyytyväisenä.

Aasialainen nainen osoittaa myös hellyyttä halailemalla, koskemalla (ei siis seksuaalisesti, esim. koskettamalla kasvoja tai pidämällä kädestä) ja suukottelemalla päivittäin. Suomalaisten naisten kanssa näin oli vain suhteiden alussa, sen jälkeen usein halausyritykset torjuttiin tiuskaisemalla "ei nyt!".

Aasialaiselle naiselle suomalainen mies sopii, koska monessa aasialaisessa maassa naiset ovat alistettuja ja sorrettuja. Suomalainen mies on saanut äidinmaidosta jo sen, että naisia kunnioitetaan. Tämä on täysin uutta aasialaiselle naiselle ja hän arvostaa sitä. Sen sijaan suomalainen nainen ei ole tyytyväinen mihinkään vaan koko ajan vaaditaan lisää (katsokaa feministien käyttäytymistä).


Lopuksi:

Unohtakaa myös kaikki stigmat siitä, että länsimaiset juopot hakee naisia Thaimaasta. Näin on saattanut joskus olla, mutta nykyään korkeakouluissa ja kaupungilla näkee hyvin usein nuoria, hyvin pukeutuvia ja itsestään huolta pitäviä miehiä, jotka ovat päätyneet yhteen aasialaisen naisen kanssa. Vain elämäänsä kyllästyneet ja miehettä jäävät feministit jaksavat enää valittaa suomalaisista sortavista miehistä ulkomaalaisia naisia kohtaan.

On surullista, miten miesten suhteet ulkomaalaisten kanssa nähdään haitallisina, kun naisten suhteet ulkomaalaisten miesten kanssa on kaunista monikulttuurisuutta. Tämä on kärjistetysti, mutta katsokaapa vain artikkeleita, joita löytyy netistä.

http://www.image.fi/image-lehti/mustaa-valkoisella-miksi-seksi-ulkomaalaisen-miehen-kanssa-on-parempaa

Miettikääpä tämä artikkeli miesten kertomana aasialaisista naisista. Miettikää mikä olisi median reaktio. Kyllä. Aivan oiken. Miessiat.


Suomalaisen naisen aika on ohi, jos ette muutu.

115

7716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djfgjfigj

      Suomihan vois ottaa pakolaisina vaikka Vietnamista, Filippiineiltä ja Thaimaasta sellaset 50 000 muijaa näin ens alkuun.

      Aitoja ihmisiä nämä naiset, aina iloisia ja auttavaisia, erittäin naisellisia.

      • gjififjgi

        Onpas täällä yliherkkä ylläpito. Ei noissa kirjoituksissa ollut muistaakseni mitään erikoista., sen sijaan täällä eräs lutkittelee koko ajan ulkomaalaisia naisia ja ne kirjoitukset vaan pysyvät.


      • kauppakäy
        gjififjgi kirjoitti:

        Onpas täällä yliherkkä ylläpito. Ei noissa kirjoituksissa ollut muistaakseni mitään erikoista., sen sijaan täällä eräs lutkittelee koko ajan ulkomaalaisia naisia ja ne kirjoitukset vaan pysyvät.

        Mutta onhan thaimaalaiset hierojat huoria; antavat seksiä rahaa vastaan suomijunteille ja monet postimyyntikuvaston aasialaiset lähtevät rahasta omasta kotimaastaan tuikituntemattoman ns. elättäjän luo asumaan. Lutkamaistahan se on. Raha pääasiassa ja tarjotaan sitten palveluja. Kaupankäyntiä.


      • Lähhbh

        Haluaako se ylläpito testata missä kulkee palveluntarjoajan vastuu? Matskua kyllä löytyy.


      • JotteiTotuusunohsu
        kauppakäy kirjoitti:

        Mutta onhan thaimaalaiset hierojat huoria; antavat seksiä rahaa vastaan suomijunteille ja monet postimyyntikuvaston aasialaiset lähtevät rahasta omasta kotimaastaan tuikituntemattoman ns. elättäjän luo asumaan. Lutkamaistahan se on. Raha pääasiassa ja tarjotaan sitten palveluja. Kaupankäyntiä.

        Samaa kaikki tekee. Perä heiluu rahan mukaan. On muuten tutkittu ihan tieteellisesti. Näinen etsii elättäjää lapsilleen ja itselleen, raha ja miesmäinen koko houkuttaa. Jos noin yleensä menee niin onko ihme jos aasialainen on kiinnostunut kookkaasta skandinaavista jonka palkka moninkertainen?


      • pattaiankomeinmies
        kauppakäy kirjoitti:

        Mutta onhan thaimaalaiset hierojat huoria; antavat seksiä rahaa vastaan suomijunteille ja monet postimyyntikuvaston aasialaiset lähtevät rahasta omasta kotimaastaan tuikituntemattoman ns. elättäjän luo asumaan. Lutkamaistahan se on. Raha pääasiassa ja tarjotaan sitten palveluja. Kaupankäyntiä.

        Jos on rahaa elättää nainen, niin kyllähän sitä mieluusti eksoottisen kauniin
        naisen ottaa. Mieluiten niitä pitää thaimaassa, voi laittaa nopeasti vaihtoon.


      • Anonyymi
        gjififjgi kirjoitti:

        Onpas täällä yliherkkä ylläpito. Ei noissa kirjoituksissa ollut muistaakseni mitään erikoista., sen sijaan täällä eräs lutkittelee koko ajan ulkomaalaisia naisia ja ne kirjoitukset vaan pysyvät.

        Itekkään en suomalaista naista halua, en jaksa niitä vaatimuksia mitä nainen tahtoo miehestä esim pitää olla rahaa yms omaisuutta, sit pitää olla ulkonäkö priima ja tietyn pitunen pitää olla yms, en jaksa kuunnella sitä mäkätystä joka asiasta sen sellasta, haluan olla oma itseni enkä mikään sellanen että pitää täyttää vaatimus lista että kelpaan. Ite voisin vaikka mustan kanssa olla ennemmin ku suomi neidon kanssa, aasialaiset naiset on kyl ihania ja hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. En ihmettele miksi Suomessa on niin paljon sinkku naisia kun mikään tavis ei enää kelpaa vaan pitää olla jotain isompaa, ihan hyvä että Suomessa on aasilaisia naisia aina sekä muista maista niin onpahan mahdollisuus löytää se oma vaimo jota sit rakastaa koko ikänsä. Suksi koot ne rastit omaan nurkkiinsa minä en ketään pidä alempi arvoisena etnisyyden perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekkään en suomalaista naista halua, en jaksa niitä vaatimuksia mitä nainen tahtoo miehestä esim pitää olla rahaa yms omaisuutta, sit pitää olla ulkonäkö priima ja tietyn pitunen pitää olla yms, en jaksa kuunnella sitä mäkätystä joka asiasta sen sellasta, haluan olla oma itseni enkä mikään sellanen että pitää täyttää vaatimus lista että kelpaan. Ite voisin vaikka mustan kanssa olla ennemmin ku suomi neidon kanssa, aasialaiset naiset on kyl ihania ja hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. En ihmettele miksi Suomessa on niin paljon sinkku naisia kun mikään tavis ei enää kelpaa vaan pitää olla jotain isompaa, ihan hyvä että Suomessa on aasilaisia naisia aina sekä muista maista niin onpahan mahdollisuus löytää se oma vaimo jota sit rakastaa koko ikänsä. Suksi koot ne rastit omaan nurkkiinsa minä en ketään pidä alempi arvoisena etnisyyden perusteella

        Sen kuin hankit vietnamilaisen, aasialaisen tai venäläisen vaimon. Mitä täällä kitiset!


      • Jos he tulevat hoitajaa tai sairaanhoitaja ei kilpa
        Mutta jos tulee avaa jalkaa se kilpa hhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        kauppakäy kirjoitti:

        Mutta onhan thaimaalaiset hierojat huoria; antavat seksiä rahaa vastaan suomijunteille ja monet postimyyntikuvaston aasialaiset lähtevät rahasta omasta kotimaastaan tuikituntemattoman ns. elättäjän luo asumaan. Lutkamaistahan se on. Raha pääasiassa ja tarjotaan sitten palveluja. Kaupankäyntiä.

        Voihan siinä käydä niinkin, että menee yliopistoon kielikurssille, hankkii ammatin ja kaksi lasta neljässä vuodessa ja on kansalainen viidessä vuodessa ja elää 20 vuotta onnellista perhe-elämää Suomessa.

        Kuis ittellä menee?


    • kivaanyt

      Naisena komppaan,otin thaimaalaisen miehen. Hän perusti tänne ravintolan ja nyt elättää minua. Ei ikinä mitään pahaa sano, mutta ei ....varmaan osaisikaan. Ei puhu kovin hyvin suomea. Mutta tuo rahat kuitenkin. Juuri katsoin talon meille ja mies tykkää siitä yös, eli otamme lainaa siihen, Hän on niin kiltti että maksaa sen. Tosi kiva juttu:)

      Mulla on vähän toisenlaisia haluja itsellä ja omasta ikähaarukasta, eli käyn välillä "kavereitten" luona, mutt mies arvostaa ja tykkää. Teen aina välillä ruokaa ja sanoo, ett on yhtä hyvää kuin äidin laittama. No mä tykkään sen tekemistä ruoista, se kuitenkin yleensä ruoat tekee. En mä oikeesti siitä niin kauheesti tykkää mutt...no....mä hyädyn tästä. Se maksaa ja mä saan. Aika jees-eikö???????

      Aina välillä mun opikafrendei tulee kylään, mutt oon sanonu ett ne on serkkui, ett ei haittaa. no.... Mutt kunhan se nyt ton talon maksaa-pitää sitt kattoo. Mutt ihan kiva se on... mutt se vaan ...no... elämä on ja mä voi aina eroo ..:)

      • EiSaaSelvää

        Oletko popsinut sieniä?


      • Alaraskas

        Sääliksi käy tätä thai-miestä, jos puhut totta. Olet ihan hirveä ämmä, juuri sellainen jonka takia niin moni suomalainen mies haluaa parempaa ulkomaista lihaa. Onneksi et kuitenkaan edusta kuin sitä alinta prosenttia suominaisista.

        Monet aasialaiset miehet on hyviä jätkiä, mutta he eivät ulkonäkönsä puolesta kiinnosta suominaisia.


      • Jos se mies saa mitä haluaa ja sä annat niin ihan ok. Oli se sitten seksiä, turvaa tai kansalaisuuden. Miten eri ikäisiä olette?
        opikafrendei=siis poika sytäviä vai?


    • SäälittäväKunOlet

      Ei sovi kiitos vaan. Sääliksi käy kun naiset tulevat miesten kulttuureista joissa naista alistetaan, käytetään maksuvälineenä, seksileluna ja objektina, tarkoituksena vain miellyttää miestä ja siihen lisäksi kielivaikeudet niin nainen on avuttomuudessaan ihmiskaupan ja prostituution uhri kuten sinäkin tätä kaupittelet täällä, menisit itseesi ja häpeäisit edes, tällaisesta pitäisi tehdä rikosilmoitus.

      • kurjuuttakerrakseen

        Mä hankin postimyynnistä aasialaisen naisen, naimisissa ollaan oltu kohta seitsemän vuotta ja kriisiä on pukannut kun ei ole lasta saatu. Vaimo, myös minut, tutkittu ja vaimosta johtuen ei tulla saamaankaan lapsia. Kohta on varmaan ero ainoa mahdollisuus kun ei jaksaisi enää tällaista elämää, vaimo todennäköisesti lähtee takaisin vanhempiensa luo. Vaimo vaan istuu kotona enkä saa oikein minkäänlaista kontaktia häneen kun on niin käpertynyt itseensä eikä halua ammmattiapuakaan. Ei hyvältä näytä.


      • Aasialaiseenrakastunut

        SäälittäväKunOlet

        Vahvistat juuri näitä tylsiä ja vanhoja stereotypioita. Kulttuuri on erilainen etkä ymmärrä sitä. Miehen kunnioittaminen on eri asia kuin naisen sortaminen. Vastapainona on sitten suomalainen nainen, joka luulee olevansa itsenäinen ja voimakas nainen, kun kiusaa suomalaista miestä, kynii tukkansa lyhyeksi ja postailee Facebookkiin epäkohtia naisten "palkkatasa-arvosta".

        Antaisit suomalaisten olla onnellisia aasialaisten kanssa.


      • Verrattavissalapseen

        Sinähän puhuit juurikin musliminaisista. Tosin muslimimaissa ei prostituutiota harrasteta, mutta musliminainenhan on nimenomaan omaisuutta miehelle.


      • Raaka-_-Watson
        Verrattavissalapseen kirjoitti:

        Sinähän puhuit juurikin musliminaisista. Tosin muslimimaissa ei prostituutiota harrasteta, mutta musliminainenhan on nimenomaan omaisuutta miehelle.

        Voi voi, kaikissa muslimimaissa joissa olen käynyt on huoria jopa Saudi-Arabiassa.
        Totta kuitenkin se että nainen on miehen omaisuutta, vastikään naiset saivat mahtavan voiton kun ne ylennettiin tavarasta kotieläimen tasolle.


      • ristiriitaista
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Voi voi, kaikissa muslimimaissa joissa olen käynyt on huoria jopa Saudi-Arabiassa.
        Totta kuitenkin se että nainen on miehen omaisuutta, vastikään naiset saivat mahtavan voiton kun ne ylennettiin tavarasta kotieläimen tasolle.

        Huvittaa vain, kun täällä syytellään suomalaisia miehiä naisten alistamisesta. Luulin toisia kunnioittamalla tekeväni kohteliaisuuden, mutta kas, olenkin alistettu! Kuitenkin nämä huutelijat, jotka ovat yleensä naisia, puolustavat itse islamia ja samaan aikaan huutavat naisten oikeuksista. He vaan kaivaa omaa kuoppaansa tuota menoa.


      • Anonyymi
        kurjuuttakerrakseen kirjoitti:

        Mä hankin postimyynnistä aasialaisen naisen, naimisissa ollaan oltu kohta seitsemän vuotta ja kriisiä on pukannut kun ei ole lasta saatu. Vaimo, myös minut, tutkittu ja vaimosta johtuen ei tulla saamaankaan lapsia. Kohta on varmaan ero ainoa mahdollisuus kun ei jaksaisi enää tällaista elämää, vaimo todennäköisesti lähtee takaisin vanhempiensa luo. Vaimo vaan istuu kotona enkä saa oikein minkäänlaista kontaktia häneen kun on niin käpertynyt itseensä eikä halua ammmattiapuakaan. Ei hyvältä näytä.

        Kerrankin realistista kommentia näillä sivuilla. Yleensä vain suomalaisia naisia haukutaan. Itselläni serkku, vaimo Filippiineiltä, joten kokemustakin on!


      • Anonyymi
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Voi voi, kaikissa muslimimaissa joissa olen käynyt on huoria jopa Saudi-Arabiassa.
        Totta kuitenkin se että nainen on miehen omaisuutta, vastikään naiset saivat mahtavan voiton kun ne ylennettiin tavarasta kotieläimen tasolle.

        Joku vuosi sitten tapahtui taas edistystä: nykyään Saudeissa naiset saavat suorittaa ajokortin ja ajaa autoa. Jopa ilman miestä kyydissä. Tietenkin vain aviomiehensä luvalla ja vain tiettyinä kellonaikoina (päiväsaikaan).


    • Aasialaiseenrakastunut

      Feministien ainoa keino on provota ja koittaa säälittävästi leimata suomalaisia miehiä, jotka rakastuvat aasialaisiin. Muita keinoja heillä ei ole, koska ovat tehneet itsestään ja pyrkivät tekemään muista suomalaisista naisista miehen vihaajia. Feminismiä on myös Aasiassa (ja se on hyvä! naiset ansaitsee tasa-arvoa), mutta ei lähelläkään niin radikaalia kuin täällä länsimaissa, jossa kaikki valkoiset heteromiehet ovat sitä alhaisinta roskaa suomalaiselle feminisitlle.

      • kitinää

        Haista sinä pitkä paska. Ensinnäkin sinun aloitusteksti ym. ja monen muun tarkoitus palstalla on haukkua vain suomalaisia naisia, se on se perimmäinen tarkoitus. Ihme saatana vertaamista joka asiassa ja suomalainen nainen on aina se huonompi versio. Tuollaiset tumpelot ja akkamaiset miehet saavatkin hakea vaikka vinkuintiasta akan itselleen. Ihme kitisijöitä.


    • Aasialaiseenrakastunut

      Miksi mies on akkamainen, jos hän kritisoit suomalaista naista, mutta jos suomalainen nainen kritisoi suomalaista miestä, hän on feministi? Miksi ylipäätän suomalaiset naiset eivät millään suostuisi sallimaan suomalaisten miesten rakkautta ulkomaalaisia naisia kohtaan? Ei tarvitse olla Aasiasta, voi olla vaikka Etelä-Amerikasta, jossa on paljon kauniita ja miehiä arvostavia naisia.

      Tarkoitus ei ole haukkua suomalaisia naisia vaan kritisoida omien kokemusten pohjalta. Ilmeisen koville ottaa, kun joka vähän tuo epäkohtia suomalaisista naisista verrattuna aasialaiseen. Ja tottakai minä vertaan omia kokemuksia suomalaisista naisista aasialaisiin naisiin. Mihin muuhun vertaisin?

    • vanhaakka

      Tuttavallani on myös aasialainen vaimo ja homma toimii niin kauan kuin miehellä on varaa elättää, vaimo ja myöskin vaimon perhe. Kulttuurieroja on paljon, mutta jos niihin sopeutuu niin miksei. Juu ja kun heidät saa tänne Suomeen asumaan ja sopeutumaan, niin varmaan toimii vielä paremmin. Ehkä me suomalaiset naiset olemme enemmän tiedostavia omista oikeuksista ja asioista, mutta yleistää ei voi, jos muutama mätämuna on joukossa.

      • Aasialaiseenrakastunut

        Taas täysin pieleen ja vetoat edelleen yhteen myyttiin, jossa mies elättää naisen. Minä ja vaimomme olimme alkuun minun ollessa työttömänä hyvinkin pienillä tuloilla eikä hän valittanut. Hänen perheensä on korkeakoulutettu ja ansaitsee hyvin kotimaassaan (toki vähän jos verrataan länsimaihin). Kulttuurieroja on totta kai, mutta niihin sopeutuu helposti.

        Suomalaiset naiset tiedostavat ja käsittävät feminismin täysin väärin eivätkä kunnioita miestään tai hänen tekemisiään ja pyrkivät vielä kilpailemaan miehen kanssa jatkuvasti. Ei voi silti yleistää.


      • ChinaDragon

        No, venäläiseen ja aasialaiseen kulttuuriin kuuluu näyttää paremmin voivilta kuin oikeasti ovat.

        Mies ei sano ainakaan meidän perheessä sitä kaapin paikkaa, vaimo on jopa ärsyttävän itsekäs. Miten niin ärsyttävän itsekäs? Mitä mahdan tarkoittaa?
        Tarkoitan sitä ettei kaikki naiset suinkaan nöyristele vaan tekevät sitä mitä haluavat ja joskus se tuntuu miehestä epämiellyttävältä.

        Olemme kuitenkin puolisomme valinneet hyvine ja huonoine piirteineen. Ilmeisesti ne hyvät puolet vielä voittavat jos pysymme yhdessä, niin se parisuhteissa menee, aina.

        Mielestäni suurin osa ainakin kiinalaisista naisista ovat liian itsekkäitä, katsovat ensin oman parhaansa ja sen jälkeen muiden parasta. Onko tuo sitten viisautta vai tyhmyyttä...ehkä viisautta koska teemme aina itse oman onnemme ja kannamme siitä myös vastuun. Miksi tulisi elää toisen ihmisen ajatusten mukaan jos joskus haluaisi tehdä täysin toisin? No, ainakin itse menin naimisiin ylpeän itsekkään ihmisen kanssa, ehkä tuo piirre hänessä myös kiehtoi. Hankalat naiset tuppaa aina kiinnostamaan enemmän, haasteellisia ja osin ärsyttäviä mutta niin ihania.


      • Isaanlover

        Ihan asiatekstiä. Itse asiassa aika harva thaimaalainen on edes halukas lähtemään siivoushommiin vaikka mahdollisuus olisi. Se on vähän status kysymys, ja monet pelkäävät tulevansa halveksituksi maannaistensa osalta, jos menevät siivoojaksi tai muuhun pieni palkkaiseen työhön. Sinänsä kumma asia, että paikallisten thaitten keskuudessa arvostetaan enemmän seksityöntekijää, kuin rehellistä siivoojaa.
        Epäilen kyllä vahvasti aloittajan tarinaa, että korkeasti koulutetut vanhemmat antaisivat akateemisen tyttärensä mukisematta työttömän länsimaalaisen vaimoksi. Ei ole uskottavaa.


      • Jännä juttu että aina kun aasialaisista keskustellaan, niin puhe kääntyy kulttuurieroihin rahaan aivan kuin ne olisivat 2 eri asiaa.

        Koittakaa ymmärtää että KAIKISSA maailman maissa joissa joko ei ole riittävää sosiaaliturvaa, tai se on aikaisemmin puuttunut, niin näissä maissa elävien ihmisten kulttuuriin on iskostunut että varakkaamman sukulaisen/ ystävän velvollisuus on tarvittaessa avustaa heikompiosaista sukulaista.

        Sellainen pikkujuttu näyttää kuitenkin näissä keskusteluissa unohtuvan että myös Aasiassa on ihan oikeasti rikkaita ja heidän kulttuurinsa mukaisesti he tuntevat velvollisuudekseen avustaa jopa "köyhää suomalaista perhettä".
        Tämä näkyy meilläkin ihan riesaksi asti kalliina tuliaisina ja rahalahjoina ja on kuin tyhjille seinille yrittäisi puhua jos yrittää selittää ettemme me mitään tarvitse.


      • Anonyymi
        Minä_täällä kirjoitti:

        Jännä juttu että aina kun aasialaisista keskustellaan, niin puhe kääntyy kulttuurieroihin rahaan aivan kuin ne olisivat 2 eri asiaa.

        Koittakaa ymmärtää että KAIKISSA maailman maissa joissa joko ei ole riittävää sosiaaliturvaa, tai se on aikaisemmin puuttunut, niin näissä maissa elävien ihmisten kulttuuriin on iskostunut että varakkaamman sukulaisen/ ystävän velvollisuus on tarvittaessa avustaa heikompiosaista sukulaista.

        Sellainen pikkujuttu näyttää kuitenkin näissä keskusteluissa unohtuvan että myös Aasiassa on ihan oikeasti rikkaita ja heidän kulttuurinsa mukaisesti he tuntevat velvollisuudekseen avustaa jopa "köyhää suomalaista perhettä".
        Tämä näkyy meilläkin ihan riesaksi asti kalliina tuliaisina ja rahalahjoina ja on kuin tyhjille seinille yrittäisi puhua jos yrittää selittää ettemme me mitään tarvitse.

        Tämä on aivan totta! Edesmenneeltä isältä tai hänen suvulta ei ole jäänyt yhtään perintöä mutta äitini joka on Thaimaasta tulen hänen suvun puolelta perimään rahaa, maata ja muutaman kiinteistön! Ovat menestyneitä yrittäjiä. Aina kun käyn tapaamassa sukulaisia eivät he koskaan vaadi mitään, päin vastoin maksavat ruokani ravintolassa ja varmistavat että minulla on kaikki mitä tarvitsen. Asuvat hienommin kuin itse täällä Suomessa. Mutta en valita koska pidän Suomea kotimaana ja olen ylpeä kansalainen. Harmi että nähtävästi usea kantasuomalainen on sen verran sivistymätön ettei tajua että ne huorat jotka ovat tänne tuleet ei tarkoita sitä että Thaimaasta kaikki tulleet on huoria tms. Täytyy muistaa että Thaimaassa asuu paljon paljon väkeä! Siellä on enemmän ihmisiä kuin Suomessa ja siellä on myös niin rikkaita ihmisiä joita Suomesta ei edes löydy…. T. Puolverinen mulatti

        Ps. Kannataa matkustaa ja lukea kulttuurista se voi avartaa silmiä


    • ThainAviomies

      HEI KESKUSTELUN ALOITTAJA JOS TÄTÄ VIELÄ LUESKELET.
      HEITÄ JUTTUSI THAIMAAN MATKAILUPALSTALLE, NIIN RÄJÄYTÄT POTIN SATANOLLA.

    • Athena11

      Suomalainen mies on saanut äidinmaidosta sen että naisia kunnioitetaan? Lol! Kerro se niille suomalaisille nuorukaisille jotka huorittelevat naisia jotka eivät suostu treffeille, tai sitä kun näistä ei kohdella hyvin tai kun haukkuvat treffeillä naisen ulkonäköä.

      En tiedä mitä sulla on feministejä vastaan kun onhan se Ihan kiva juttu että Suomessa naiset osaavat lukea, saavat käydä töissä, pitää farkkuja tai muita housuja, omistaa tavaroita ja äänestää. Ja mikäs se miesten kanssa kilpailu on? No joillakin aloilla ylennyksiä toivovat sekä naiset että miehet. Sekö on sitten niin kamalaa?

      • Hmmmmmmm

        Euroopassa tehtiin tutkimus sallisiko raiskaamisen jossain tilanteessa, Pohjoismaissa vähiten oltiin sallimassa sitävastoin Itä Euroopassa ja varsin monessa välimeren maissa siihen suhtauduttiin myönteisemmin. Feministit eivät ole yhtäkään noista luettelimistasi asioista saanut taisteltua oikeudeksi vaan ihan ne ovat muut tahtot tehneet kulttuurin muovautuminen, työväen ja kansalaisliikkeet jne. Feministit ovat räyhäjengiä jotka suhtautuvat oudolla hiljaisuuden tavalla Lähi-Idän ja Pohjois-Afrikan naisten asemaan.


      • Oksetttavasuomiukko

        Suomiukko vertaa naisia lapsiin ja niitä vain ketuttaa kun suomalaisia naisia ei ole miehet ikinä omistaneet. Suomiukko on kuin keskenkasvuinenteinipoika joka ei osaa tehdä mitään omatoimisesti vaan itse jouduin kantamaan suuret vastuut. Ulkomaalaiselle miehelle olen sentään prinsessa


      • Se ei äidinmaidosta se on elämä laki elämä on ottaa ja antaa
        Joskus lapsille huume äiti tai äiti on kuollut kuka sitten antaa maito tai missä lapsi oppia


    • VahvaVoimaMies

      Ei kiitos. Kiitos vain suosituksista, mutta olen mieluummin yksin kuin haen ulkomailta jonkun kieltä osaamattoman, Suomen kulttuuria tuntemattoman naisen, jolle mies nyt kuitenkin on ihan täys ylläpitäjä/taloudellinen huolehtija, joka maksaa suurin piirtein kuukautissiteitä myöden naisen kaikki menot. Siinäkin tapauksessa, että ko tuontirouva käy itsekin töissä. Ja siihen lisäksi tietysti naisen sukuakin täytyy "tukea" rahallisesti, hänen vanhempiaan ainakin.
      Eli on vähän turhan kallis pimppa ja "kodinkone" mulle ainakin. Vielä kun yöseuraa saan kyllä suht vaivatta ja osaan myöskin itse kokata, siivota ja tehdä muitakin näitä perinteisiä "naisten töitä" sen verran ainakin, ettei mun tarvitse elää saastan keskellä nälissäni.
      Raha-asiat mulla on hyvässä mallissa ja näin, joten siitä tämä ulkomaalaisen naisen hankkiminen ei todellakaan ole missään nimessä kiinni. En vain todellakaan halua tuon tasoista taakkaa itselleni.
      Torppaan kyllä kantasuomalaisista naisistakin nämä rahan ahneet haaskat läheltäni hyvin pian pois.
      Eikä mua nyt muutenkaan yksin eläminen häiritse millään tavoin, eli senkään puolesta mulla ei ole mitään tarvetta hakemalla hakea naista mun elämääni kotimaasta tai ulkomailta.
      Tietysti jos ihminen on niin onneton, ettei pärjää tai kestä muuten olla yksin, niin mikäs siinä..? Ihan vapaasti mun puolestani ainakin saa hakea sen kultansa vaikka Siperian tundralta.

      • Miteekunaki

        Missä on taakka jos rahaa on ja talous kunnossa?-Taidat veistellä omiasi ja raha on ongelma tai sitten olet tosi saita.

        Rahaa ei ole pakko antaa tai lähettää toisen vanhemmille, sehän on itsestä kiinni. Jos sitä rahaa on niin eipä se pari kymppä kuussa ole mitään ja samalla autat puolisosi vanhempia. En näe asiassa mitään pahaa mutta se onkin sinun näkökantasi ja kertoo arvomaailmastasi. Itse en lähetä latiakaan koska vaimoni vanhemmat sanovat pärjäävänsä omillaan. Joten se että ne mukamas vinkuvat aina rahaa on perätön.

        Vaimoni on kotona ja saa ollakkin, hoitaa talon, ruuat, pyykit ja lapsen ym. Se on hänen työtään ja siitä pitää. Mikä sen mukavampaa.


      • Koulutettu_kiinalainen

        "Ei kiitos. Kiitos vain suosituksista, mutta olen mieluummin yksin kuin haen ulkomailta jonkun kieltä osaamattoman, Suomen kulttuuria tuntemattoman naisen, jolle mies nyt kuitenkin on ihan täys ylläpitäjä/taloudellinen huolehtija, joka maksaa suurin piirtein kuukautissiteitä myöden naisen kaikki menot. Siinäkin tapauksessa, että ko tuontirouva käy itsekin töissä."

        Miksi sun pitäisi hakea joku kieltä osaamaton? Eikös sun rahkeet riitä parempaan vai mistä johtuu?

        "Suomen ja Kiinan välillä on ällistyttäviä samankaltaisuuksia parisuhdemarkkinoilla.
        Molemmissa maissa nuoria naisia syytetään julkisessa keskustelussa nirsoilusta miesten suhteen.
        molemmissa maissa vaikuttanee myös perinteinen patriarkaalinen ajattelu, jossa naisen paikka määritetään miehen kautta.
        Puolisoista miehen tulisi olla paremmin koulutettu ja paremmin ansaitseva,mutta jo vuonna 2010 neljäsosalla kiinalaisista naisista oli korkeakoulututkinto. Vastaavasti tänä päivänä kaupunkien 30–44-vuotiaista sinkuista 45 prosenttia on naisia joista jo 80 prosentilla on korkeakoulututkinto joten näiden naisten vaatimukset tulevan puolison suhteen ovat erittäin kovat."


    • Äläkäkokeile

      Älkää tuoko tännä niitä kärsimään jos ette tiedä mihin olet velvoitettu. Ensinnäkin halaminen ei kuulu thai-kulttuuriim ja koskettelu . Äläkä ylistä ja kerro sellaisia joista sulla ei ole minkäänlaista tietoa. Kaikki on erilaisia myös ne aasialaiset. Laidasta laitaan kaikki ihan erilaisia olen huomannut vuosien varrella. Mitään maratokirjoituksia en harrasta koska aihe on loppuunjauhettu jo vuosia sitten. Älkää siis tuoko jos teill ei ole halua niistä huolehtia loppuelämää. Ymmärsitkö?

    • Radarri

      Suomalainen nainen parhaimmillaan Parasta mitä Suomi mies tarvitsee. Mutta aasialausista naisista, kiinalaiset ja sri lankasta ne kannattaa ohittaa , ei kannata uhrata ajatustakaan niille. Itse jos haluaisin muuta kuin Suomi naisen , niin Filippiiniläisen sairaanhoitajan voisin ottaa.

      • Mitteekunaki

        Taas tuli puppua. Jos haluat lampaan niin ota lammas. Suurin osa Kiinalaisista on erittäin määrätietoisia ja arvomaailmaltaan selkeitä mutta pitää tuntea heidän arvomaailmansa, edes jotenkin. Jos teet jotakin heidän eteensä niin he tekevät sinun eteesi. Bussiness onkin toinen tarina, se on heille peliä kutan shakki mutta sitä se on lievästi suomessakin.

        Kiina on myös suuri maa joten käytös ja kulttuuri riippuu asuinpaikasta ja perhepiiristä, aivan kuten suomessakin ja me ollaan kyläpahanen heihin verrattuna joten variaatioita riittää.

        Kyllä Filippiiniläisillä temperamenttia riittää enemmän kuin suomalaisilla, et vain ole vielä törmännyt.

        Ero Suimalaislla muihin on juuri metsästä muuttanut harvaanasuttu kansa. Emme ymmärrä miljoonakaupunkien asukkaiden käytöstä vaan otamme kaiken henkilökohtaisesti. Ohita auto, tööttää tilaa tarvitessa, etuile jonossa ja pidä puolesi. Näistä syntyy suomessa tappeluita ja murhia, muualla väittelyä ja huomautuksia tai ei mitään.

        Pitkä on matka katajaisella kansalla.


    • Weins

      Ukrainasta tai Venäjältä, on ne monet aika näyttäviä naisia, vaan jos on sitten sellaisen ottanut vaimoksi, sen jälkeen jää viel vierellesi kun päässyt Suomeen, niin pitäs niitä lapsia alkaa tulemaan, mutta keskenmenot katkaisee raskaudet. No ei se lääkäri Suomi miehelle sitä kerro, mutta valistunut arvaus, naisen aikaisemmassa elämässä useampi kuin yksi raskauden keskeytys, liekö tällä vaikutusta että Suomalaisen miehen supersperman hedelmöittämä munasolu ei pysy ja kehity kohdussa vauvaksi asti.

    • ThaiGF

      Olen 3 kk chattaillut Thaimaahan. Siellä olisi kaksikin vaihtoehtoista tyttöystävää "tarjolla"?? Ensimmäinen johon netissä tutustuin on 2 lapsen yh-äiti, ahkera kahta työtä tekevä maaseudun nainen. Klassisesti aasialainen mies vei aina kaikki rahat eikä huolehtinut perheestään- ryyppäsi kaiken siis! Hän erosi reilu kaksi vuotta sitten, ja nyt etsii "postimyynnistä" uutta, ulkomaalaista miestä. Huomioon pistävää on että valtaosa thainaisista etsii itseään selvästi vanhempaa miestä?? Minulla ja hänellä on ikäeroa "vain" 6 vuotta. Molemmat olemme -70 luvulla syntyneitä!! Mutta hän on kertonut että on chattaillut paljon eurooppalaisten miesten kanssa jotka ovat lähes kuusikymmppisiä tai yli- se tuntuu hieman oudolta että lähes poikkeuksetta he ovat kiinnostuneet itseään 15-20 v vanhemmista miehistä? Liekö sattumaa mutta minun kohdalle on osunut heitä paljon!

      Toinen nainen jonka kanssa pidän yhteyttä on yhden jo aikuisen tyttären äiti. Tytär kai jo omillaan, ehkä- mutta äiti on sen verran viritetty pakkaus että oksat pois! Kynnet on viimeisen päälle, meikki aina hipoo täydellisyyttä, vaatteet kuin muotinukella, hiuket aina huoliteltu. Ainoa murhe, hänellä joka näyttää silmissäni n 20 vuotiaalta, (oikeasti 40 v) on että rinnat on liian pienet!! Nyt hän tarvitsee silikonit?? Surullista hänen tapauksessaan on se että aikuinen nainen laittaa kaiken rahansa itseensä ja ulkonäköönsä, ja pyytä sen rahan ulkomaalaisilta miehiltä. Kuvat asunnosta-- ei ole huonekaluilla pilattu. Muutama muovituoli, rähjäinen pöytä ja komea parisänky, sekä pieni TV. Hän asuu Bangkokissa kerrostalossa! Nätti kuin nukke.

      Minun ei ole vaikea ratkaista kumman valitsisin?
      Toisesta naisesta olen erittän kiinnostunut, mutta molemmissa on "vikansa" Ja syy miksi ajauduin aasialaiseen "postimyyntiin" on naiset Suomessa! Ei vain osunut koskaan sitä oikeaa- voi tulla huti nytkin??

    • 168cmmies

      Aasia on iso mantere, johon mahtuu rikkaita ja köyhiä maita. Minulle sopisi todennäköisemmin nainen Etelä-Korean ja Japanin suunnalta, sillä näistä maista löytyy niitä koulutettuja naisia. Koulutetun aasialaisen naisen kanssa löytyisi myös yhteinen kielikin eli englanti.

      Miten on, että pitääkö se fakta paikkansa, että aasialainen hyväksyy miehensä sellaisena kuin on? Aasiassahan ihannoidaan pituutta ja länsimaalaista ulkomuotoa kuten vaaleaa ihoa ja seksikästä ulkonäköä (tai siis lähinnä aikuisen naisen ulkonäköä) ja näin olen käsittänyt, että aasialainen haluaisi pitkän miehenkin.

      Itse olen lyhyt mies, joka on kompensoi pituuden hyvällä, fyysisellä kunnolla ja korkealla koulutuksella. Suomalaiselle naiselle ei lyhyt mies kelpaa, vaikka olisikin kova puntin nostaja ja korkeasti koulutettu.

      Suomalaiset naiset syyttää miestä sovinistiseksi ja pinnalliseksi, jos haluaa hoikan naisen, mutta sitten jos nainen ei halua lyhyttä miestä, niin se on ok. Ylipainoinen voi laihduttaa, lyhyt tulee aina pysymään lyhyenä. Yleensä lyhyitä miehiä pilkkaa lihavat naiset ja sanovat, kuinka miehen tulisi olla miehen kokoinen.

      • nyanssia_peliin

        "Itse olen lyhyt mies, joka on kompensoi pituuden hyvällä, fyysisellä kunnolla ja korkealla koulutuksella."

        Tuossa tuo ilmaisu 'kompensointi' herättä huomiota, joka rivienvälisesti riskeeraa antaa vaikutelman alati läsnä olevasta kompleksista, joka taasen riskeeraa tulla henkisestäkin olemuksesta lävitse, sen sijaan että oppii hyväksymään itsensä.

        Sitten itsestään huolehtiminen ilman kompensointi-motiiveja on toinen asetelma.

        "Suomalaiselle naiselle ei lyhyt mies kelpaa, vaikka olisikin kova puntin nostaja ja korkeasti koulutettu."

        Ehkäpä 'kova' puntin nosto maltillis-aktiivisen treenin sijaan tulee joillekin naisille kielteisenä elementtinä, puhumattakaan jos 'kovasta' puntin nostosta muodostuu jonkin asteinen 'uskonto.'

        Myös tuo yleistys, ettei "suomalaiselle" naiselle noin 170cm mies kelpaa vaikuttaa sekin aivan liian karikatyriseltä ja asenteelliselta.

        Riittää vain tarkkailla ympärilleen havitakseen miten suurin joukoin on pituisiasi ja fyysisesti hyvin erilaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Kyse on jostakin aivan muusta kuin vain pituudesta.


      • Anneli_Tempakka
        nyanssia_peliin kirjoitti:

        "Itse olen lyhyt mies, joka on kompensoi pituuden hyvällä, fyysisellä kunnolla ja korkealla koulutuksella."

        Tuossa tuo ilmaisu 'kompensointi' herättä huomiota, joka rivienvälisesti riskeeraa antaa vaikutelman alati läsnä olevasta kompleksista, joka taasen riskeeraa tulla henkisestäkin olemuksesta lävitse, sen sijaan että oppii hyväksymään itsensä.

        Sitten itsestään huolehtiminen ilman kompensointi-motiiveja on toinen asetelma.

        "Suomalaiselle naiselle ei lyhyt mies kelpaa, vaikka olisikin kova puntin nostaja ja korkeasti koulutettu."

        Ehkäpä 'kova' puntin nosto maltillis-aktiivisen treenin sijaan tulee joillekin naisille kielteisenä elementtinä, puhumattakaan jos 'kovasta' puntin nostosta muodostuu jonkin asteinen 'uskonto.'

        Myös tuo yleistys, ettei "suomalaiselle" naiselle noin 170cm mies kelpaa vaikuttaa sekin aivan liian karikatyriseltä ja asenteelliselta.

        Riittää vain tarkkailla ympärilleen havitakseen miten suurin joukoin on pituisiasi ja fyysisesti hyvin erilaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Kyse on jostakin aivan muusta kuin vain pituudesta.

        Haukotus, kaveri varmasti kaipaakin terapeuttisia neuvoja sinulta, joka ei edes itse ole parisuhteessa.


      • Missämunmurusenion
        nyanssia_peliin kirjoitti:

        "Itse olen lyhyt mies, joka on kompensoi pituuden hyvällä, fyysisellä kunnolla ja korkealla koulutuksella."

        Tuossa tuo ilmaisu 'kompensointi' herättä huomiota, joka rivienvälisesti riskeeraa antaa vaikutelman alati läsnä olevasta kompleksista, joka taasen riskeeraa tulla henkisestäkin olemuksesta lävitse, sen sijaan että oppii hyväksymään itsensä.

        Sitten itsestään huolehtiminen ilman kompensointi-motiiveja on toinen asetelma.

        "Suomalaiselle naiselle ei lyhyt mies kelpaa, vaikka olisikin kova puntin nostaja ja korkeasti koulutettu."

        Ehkäpä 'kova' puntin nosto maltillis-aktiivisen treenin sijaan tulee joillekin naisille kielteisenä elementtinä, puhumattakaan jos 'kovasta' puntin nostosta muodostuu jonkin asteinen 'uskonto.'

        Myös tuo yleistys, ettei "suomalaiselle" naiselle noin 170cm mies kelpaa vaikuttaa sekin aivan liian karikatyriseltä ja asenteelliselta.

        Riittää vain tarkkailla ympärilleen havitakseen miten suurin joukoin on pituisiasi ja fyysisesti hyvin erilaisia miehiä hyvissä parisuhteissa. Kyse on jostakin aivan muusta kuin vain pituudesta.

        Kyllä se on vaan tosiasia, että Suomessa naisille opetetaan ettei kannata edes tutustua lyhyeen mieheen. Eihän lyhyellä miehellä ole oikeutta rakkauteen :(


      • totuustäältä

        Turhaan täällä kyselet moisia. Aasialainen nainen nyt hyväksyy sinut vaikka olisit millainen tappi tahansa, ruma kuin hittolainen ja ikää sata vuotta. Ei ne katso sinussa mitään muuta kuin rahakukkaroasi, kunhan sulla on tarpeeksi paksu lompakko. Niille lumpuille kelpaa ihan mikä vaan ja sitä parempi mitä vanhempi käppänä olet, niin pääsevät paremmin ja nopeammin rahoihisi käsiksi.


      • Ykigh
        totuustäältä kirjoitti:

        Turhaan täällä kyselet moisia. Aasialainen nainen nyt hyväksyy sinut vaikka olisit millainen tappi tahansa, ruma kuin hittolainen ja ikää sata vuotta. Ei ne katso sinussa mitään muuta kuin rahakukkaroasi, kunhan sulla on tarpeeksi paksu lompakko. Niille lumpuille kelpaa ihan mikä vaan ja sitä parempi mitä vanhempi käppänä olet, niin pääsevät paremmin ja nopeammin rahoihisi käsiksi.

        Väärä tahalleen väännetty oletus. Ei se voi olla niin eikä olekkaan.


      • Juxa9999
        totuustäältä kirjoitti:

        Turhaan täällä kyselet moisia. Aasialainen nainen nyt hyväksyy sinut vaikka olisit millainen tappi tahansa, ruma kuin hittolainen ja ikää sata vuotta. Ei ne katso sinussa mitään muuta kuin rahakukkaroasi, kunhan sulla on tarpeeksi paksu lompakko. Niille lumpuille kelpaa ihan mikä vaan ja sitä parempi mitä vanhempi käppänä olet, niin pääsevät paremmin ja nopeammin rahoihisi käsiksi.

        Pitää paikkansa pattijoella. Ja se ei ole koko Aasia.


    • juuri_näin

      Itselläni on Aasialainen vaimo, ja olen todella onnellinen. 25 vuotta haaskasin elämääni Suomalaisissa epäonnistuneissa parisuhteissa/avioliitoissa, ennen kuin ymmärsin lähteä etsimään "sirä ihan oikeaa". Löytyi ja nyt olemme olleet naimisissa jo 7 vuotta, ilman ainuttakaan riitaa. Suosittelen yodella lämpimästi kaikille Suomalaisille miehille, joyka tuntevat, ettei parisuhde toimi Suomalaisen naisen kanssa.

      • masakosetaas

        Mun kaverinillani oli aiemmin vähän samanlainen elämä, kuin sinulla. Tosin vain yksi pitkähkö avioliitto Suomalaisen naisen kanssa. Pari lasta ja kohtuullisen hyvä työ ja talous kaikinpuolin kunnossa, aina avioehtoa myöten. Hänen nykyinen ex-vaimonsa muuttui muutaman ensimmäisen avioliittovuoden jälkeen todella dominoivaksi kontrollifriikiksi. Vuosien saatossa kyseinen parisuhde eteni tilanteeseen, jossa nainen päätti, ja mies toteutti, jotta edes perherauha säilyisi ja lapsilla olisi hyvät oltavat. Viimeisenä ässänä vaimo alkoi pihtaamaan ja käymään ns. kauppaa seksillä. Tähän mies ei onneksi suostunut, ja kuukausien pattitilanteen jälkeen vaimo käski hankkia sieltä mistä saat - hän ei enää suostuisi seksiin aviomiehensä kanssa. Kaverini päätti lähteä aasiaan muutamaksi viikoksi ja ilmeisesti tärppäsi. Takaisin palattuaan, hän laittoi avioeron vireille, ja ilmoitti vaimolleen muuttavansa pois kotoa niin pitkäksi aikaa, kunnes vaimo löytäisi oman asunnon. Talo ja muu miehen perintönä aiemmin saatu omaisuus oli suojattu avioehdolla. Vaimon mieli ja käytös muuttui uuden tilanteen myötä, mutta miehen (kaverin) käytös ei onneksi muuttunut... Nykyään hän on naimisissa tuon nuoremman upean aasialaisen kaunottaren kanssa, ja molemmat kertovat olevansa yhteiseen elämäänsä tyytyväisiä. (hieman käy kateeksi...tunnustan) :)


    • Jekyl_the_bride

      Näin suomalaisena naisena olen samaa mieltä monista asioista.
      Minusta on ihanaa, että kukin löytää sen juuri itselle sopivimman kumppanin. Ei siinä puolison kansalaisuudella pitäisi olla mitään väliä.

      Minä en varmasti ole ollut helpoin puoliso suomalaiselle ex-miehelleni. Silti se olin minä joka otti avioeron puheeksi. Senkin kanssa tuli vetkuteltua ihan liian kauan kun mies ei olisi halunnut eroa, rakasti kuulemma niin paljon ja oli valmis tekemään kaikkensa pelastaakseen liiton.
      Minä säälistä yritin monta kertaa, mutta kun ei sitä rakkautta enää ollut kuin toisen puolelta, niin sitä valitettavasti ei ollut :(

      Minä olin se liian dominoiva kumppani ja mies aivan liian tossukka - minulle. Hän oli aivan loistava mies, mutta jonkun toisen kanssa! Annoin hänen mennä ja toivon, että hän löytää tai on löytänyt paremman kumppanin rinnalleen. Oli se kumppani sitten minkä maalainen tahansa. Ehkä hänelle kaino thaimaalaistyttö sopisikin paremmin.

      Itse olen löytänyt kumppanin irakilaisesta miehestä. Vahva persoonallisuus sopii minulle paremmin kumppaniksi, mies joka näyttää tunteensa, on äärimmäisen hellä, puhuu kaikesta ja on silti myös miehekäs, lujatahtoinen ja määrätietoinen.

      Näin me kaikki ollaan erilaisia ja viihdytään erilaisten ihmisten kanssa.
      Ihmisen kansalaisuus tai uskonto itsessään ei ketään vielä määrittele. Kyllä se on tärkein, mitä kenelläkin löytyy sydämestä ja korvien välistä. On huonoja ja hyviä ihmisiä, ihan joka ihmisryhmässä. Mutta tärkeintä on löytää itselle se sopivin. Mitä väliä on silloin kansalaisuudella? Ei mitään ❤️

      • 4849848

        Nait siis muslimia eli olet maanpetturiämmä.


    • suomenjoutsenghjjk

      Aasialaiset ovat rahanhimoihinta väkeä mailmassa. Ostosuhde.
      Hyi hitto!
      Ja parisuhteessa jokainen nainen rakastaa sitä että mies kehuu häntä.
      Ongelma on miehet. Eivät kehu, puhu tai pussaa.
      Vaikka ruoat laittaisi ja niskoja hieroisi.

      • ChinaDragon

        "Ja parisuhteessa jokainen nainen rakastaa sitä että mies kehuu häntä.
        Ongelma on miehet. Eivät kehu, puhu tai pussaa"

        Hahhaah, on muuten helvetin teinimäinen liitto jos pitää rankuttaa kumppanilleen jokainen päivä "I love you honey"...
        Järkevät ihmiset arvostavat tekoja, eivät sanoja.


      • Reviverkkaris

        Kuka on niin tyhmä ettei ole rahan perään? Kysymys on realismista suhteessa elämään ja tämän aasialainen tunnustaa suoremmin. Suomalainen yleensä kieltää rahan suhteen rakkauteen mutta totuus on rahan voima. Asia on moneen kertaan tutkittu ja todettu. Eli aasialaiset ovat rehellisempiä tässä asiassa.

        Ns moukkamaisuus johtuu ihmismäärästä. Aasiassa jäät muiden jalkoihin koska ihmismassaa on. Tuuppimista ja etuilua ei oteta henkilökohtaisesti koska se ei ole mahdollista, kyynärpäitä pitää käyttää. Sama suunta on monessa muussa maassa missä on paljon ihmisiä. Suomi on täysin päinvastainen yhteiskunta. Täällä ollaan heti nyrkit pystyssä jos joku autollaan ohittaa, tunkee väliin tai tööttää. Jonossa ei saa etuilla jne. Samaa kategoriaa on rikkaiden kadehtiminen, aasiassa niitä ihaillaan ja jopa tunnustetaan oma thmyys kun samaan ei kyetä. Tähän suomalainen ei taasen kykene.

        Ottahan nuo toisinaan päähän mutta ei voi olettaa muun maailman olevan kuten suomi.


      • uudelleensanoiteletappi
        Reviverkkaris kirjoitti:

        Kuka on niin tyhmä ettei ole rahan perään? Kysymys on realismista suhteessa elämään ja tämän aasialainen tunnustaa suoremmin. Suomalainen yleensä kieltää rahan suhteen rakkauteen mutta totuus on rahan voima. Asia on moneen kertaan tutkittu ja todettu. Eli aasialaiset ovat rehellisempiä tässä asiassa.

        Ns moukkamaisuus johtuu ihmismäärästä. Aasiassa jäät muiden jalkoihin koska ihmismassaa on. Tuuppimista ja etuilua ei oteta henkilökohtaisesti koska se ei ole mahdollista, kyynärpäitä pitää käyttää. Sama suunta on monessa muussa maassa missä on paljon ihmisiä. Suomi on täysin päinvastainen yhteiskunta. Täällä ollaan heti nyrkit pystyssä jos joku autollaan ohittaa, tunkee väliin tai tööttää. Jonossa ei saa etuilla jne. Samaa kategoriaa on rikkaiden kadehtiminen, aasiassa niitä ihaillaan ja jopa tunnustetaan oma thmyys kun samaan ei kyetä. Tähän suomalainen ei taasen kykene.

        Ottahan nuo toisinaan päähän mutta ei voi olettaa muun maailman olevan kuten suomi.

        "Kuka on niin tyhmä ettei ole rahan perään? Kysymys on realismista suhteessa elämään ja tämän aasialainen tunnustaa suoremmin. "

        Totta puhut, että aasialainen on rahan perään ja tunnustaa sen suoraan. Monet suomalaiset eivät ole rahan perässä juoksevia, vaan omillaan toimeentulevia ja järkeviä ihmisiä.

        "Asia on moneen kertaan tutkittu ja todettu."

        Missä on niitä tutkimuksia ja todennuksia?

        "Ns moukkamaisuus johtuu ihmismäärästä. Aasiassa jäät muiden jalkoihin koska ihmismassaa on. Tuuppimista ja etuilua ei oteta henkilökohtaisesti koska se ei ole mahdollista, kyynärpäitä pitää käyttää. Sama suunta on monessa muussa maassa missä on paljon ihmisiä. Suomi on täysin päinvastainen yhteiskunta. Täällä ollaan heti nyrkit pystyssä jos joku autollaan ohittaa, tunkee väliin tai tööttää."

        Kyllä, totta aasialaiset osaavat etuilla, töniä jonoissa ja tyrkkiä! Eipä ole mitään ihailtavaa käytöstä, tehkööt sitä omassa maassaan, mutta Suomessa on tavat toisenlaisia. Eikö sananlasku kuulu, että maassa maan tavalla. Eräskin aasialainen eukko yritti etuilla vaatekaupassa, mutta miten kävi hänelle? Ihmeellistä tuollainen massakulttuurin ihannointi ja oman maan kulttuurin väheksyminen ja vielä ihmeellisempää taas kerran on se, että ylläpito poistaa viestejä.

        "Ottahan nuo toisinaan päähän mutta ei voi olettaa muun maailman olevan kuten suomi."

        Ottaahan se päähän, kun jotkut hakevat mallia jostain Kiinasta ja samalla väheksyvät oman maansa tapoja.


      • veeddoo
        uudelleensanoiteletappi kirjoitti:

        "Kuka on niin tyhmä ettei ole rahan perään? Kysymys on realismista suhteessa elämään ja tämän aasialainen tunnustaa suoremmin. "

        Totta puhut, että aasialainen on rahan perään ja tunnustaa sen suoraan. Monet suomalaiset eivät ole rahan perässä juoksevia, vaan omillaan toimeentulevia ja järkeviä ihmisiä.

        "Asia on moneen kertaan tutkittu ja todettu."

        Missä on niitä tutkimuksia ja todennuksia?

        "Ns moukkamaisuus johtuu ihmismäärästä. Aasiassa jäät muiden jalkoihin koska ihmismassaa on. Tuuppimista ja etuilua ei oteta henkilökohtaisesti koska se ei ole mahdollista, kyynärpäitä pitää käyttää. Sama suunta on monessa muussa maassa missä on paljon ihmisiä. Suomi on täysin päinvastainen yhteiskunta. Täällä ollaan heti nyrkit pystyssä jos joku autollaan ohittaa, tunkee väliin tai tööttää."

        Kyllä, totta aasialaiset osaavat etuilla, töniä jonoissa ja tyrkkiä! Eipä ole mitään ihailtavaa käytöstä, tehkööt sitä omassa maassaan, mutta Suomessa on tavat toisenlaisia. Eikö sananlasku kuulu, että maassa maan tavalla. Eräskin aasialainen eukko yritti etuilla vaatekaupassa, mutta miten kävi hänelle? Ihmeellistä tuollainen massakulttuurin ihannointi ja oman maan kulttuurin väheksyminen ja vielä ihmeellisempää taas kerran on se, että ylläpito poistaa viestejä.

        "Ottahan nuo toisinaan päähän mutta ei voi olettaa muun maailman olevan kuten suomi."

        Ottaahan se päähän, kun jotkut hakevat mallia jostain Kiinasta ja samalla väheksyvät oman maansa tapoja.

        Tieteessä on tutkittu sitä mitä nainen hakee puolisoltaan ja mitä mies hakee. Vaikka tämä asetelma ei tasaveroisessa suomessa usein selvästi kärjistykkään niin totuus on se että naisella on enemmän pelissä koska hän ne lapset maailmaan kantaa. He hakevat turvaa ja vaurautta. Tasaveroisista vaihtehdoista kaikki valitsevat vauraamman puolisokseen tai mikäli eivät, ovat he tomppeleita.

        Suomalaisen miehen ja naisen ero näkyy jo siinä kenet he naivat mikäli puoliso on ulkomainen. Suomalaiset naiset naivat useimmin länsimaalaisen tai hyvin toimeentulevan puolison eli taustalla on puolison vauraus. Sama logiikka toimii myös aasialaisen naisen kohdalla, etsivät vaurasta länsimaista. Toki poikkeuksia on mutta näin pääosin.

        Koska logiikka on naisilla tämä niin mikä on miehen logiikka? - kaunis, mukava ja rakastettava nainen. Heittikö feministin pää volttia?

        Kaiken tuon tutkitun tiedon voit etsiä mikäli näet vaivaa. Mnä lähden nyt aasialaisen vaimoni viereen.


    • Töissäjakartamanila

      Kun näitä lukee niin huomaa taas, etteivät ihmiset tiedä mistä puhuvat. Kaakkois- Aasiassa nainen on sitä helpompi luonteeltaan, mitä korkeammin koulutetu hän on. Thaimaa on poikkeus seksiteollisuudensa takia. Siellä ylemmän keskiluokan nainen harvemmin huolii länsimaalaista, jottei likaisi mainettaan.
      Muualla aluella kumppanin voi löytää ja kannattaa etsiä ihan tinderistä ja selvittää koulutustaso.
      Filippiineillä ja Indonesiassa naisilla on käsitys, että länsimaalaiset miehet hoivaavat lapsia ja ovat romanttisempia. Länsimiehet ovat haluttuja kaikkien yhteiskuntaluokkien kesken. Löytääkseen kunnon naisen, pitää käyttäytyä kunnolla. Oman sukuelimensä näyttäminen skypessä ei varmasti tuo hyvää lopputulosta. Näin naisten mukaan useat miehet tekevät. Parhaimmat naiset ovat kaupunkilaisia keskiluokkaisia hiukan maailmalla matkustaneita naisia. Jos heitä lähestyy kuten lähestyisit suomalaista naista niin vastaus on aina positiivinen. Nuo naiset saattavat usein väkisinkin maksaa omat ja jopa miehen kahvit ensi treffeillä. Jos treffit menevät hyvin, niin asia etenee nopeasti.
      Rahan antaminen suhteessa tulee kysymykseen vain, jos naisella on pieni palkka ja vasta naimisiinmenon jälkeen. Isopalkkainen nainen haluaa osoittaa vaurautensa maksamalla itse. Jossain tapauksissa, mikäli perhe on varakas, niin he saattavat jopa lahjoittaa rahaa tuoreelle avioparille. Vain täydet tontut maksavat myötäjäiset Thaimaassa saadakseen vaimokseen baaritytön, naisen joita kukaan thaimies ei huolisi.

      • Mitteekunaki

        Ehkein nyt kuitenkaan yleistetä sillä kyseessä varsin suuri alue ja eri kansa sekä heimokuntia. Kaikki ruotsalaisetkin on homppeleita jne....

        Ihmiset ovat pohjimmiltaan yllättävän samankaltaisia. Hyvä kohtelu luo hyvää, huono huonoa.


    • enpäsanoisiihannoin

      No ei voi kyllä noin paljon yksinkertaistaa joka kansassa on miehissä ja naisissa hyviä ja huonoja kappaleita. Suomalainen mies on laiska sanomaan ystävällisiä sanoja ja sanoo niitä vain alipainoisille ja muutenkin alimittaisille naisille että siinä mielessä nuo aaasialaiset naiset on usein laihoja vaikka söisivät kuin hevoset, mutta iskeytyvät sitten yksipuolisen hieman rajoittuneen miesihmisen
      verkkokalvon pohjalle eli silmään jotenkin muka ihmeellisinä. Jos mies ei viitsi olla ystävällinen niin ei kyllä kiinnosta mitään
      kansallisuutta olevaa naista. Tahtoo se ystävällisyys ehkä monellakin suomalaisella miehellä rajoittua yhteen päivään viikossa että muuten ollaan kun viisi vuotiaita kiukuttelevia pikku hitlereitä että ehkä ne aaasialaiset naiset joittenkin tuollaisten miesten kohdalla kestää ne kuusi muuta karmeakäytöksistä päivää
      paremmin vaan kuin suomalainen nainen?. Että joo siitä sitten vaan eli ei taida olla keneltäkään poissa, mutta monet
      interrasiaaliset suhteetkin kyllä
      päättyvät eroon! Ja ne lapset kärsivät silloin enemmin, eniten kun ei kuulu ehkä oikein kumpaakaan kulttuuriin
      kunnolla...

    • AirAsia

      Juurikin näin. Itse haaskasin myös 15 vuotta pyörimällä kotimaan parisuhteissa. Kannattaa hieman matkailla, niin avartuu hieman toisenlainen maailma. Aasia varsinin on paratiisi, siellä nainen on sentään nainen. Suomessa todella surkea tarjonta. Täällä preferoidaan jännämiehiä, jotka ovat toisessa kulttuurissa alinta pohjasakkaa. Noin niin kuin esimerkkinä.

      • Ottaakopäähän

        Onhan se suomalaisukolle kova pala kun suomessa nainen ei ole avuton vaan osaa ja voi


    • aasia-on-hienoa

      Kiitos suosituksesta.
      Kyllähän oikea nainen aina kelpaa.
      Sellaiset omia oikeuksia etsivät ja vaativat, eivät ole oikeita naisia.
      Usein ovatkin sitten yksinäisiä tai huonoissa suhteissa.
      Kullekin oman tarpeensa mukaan.
      Aasialaisista minullakin on hyvä kuva. En ole heidän kanssaan ollut tekemisissä. Kauniita ovat ja hymyileviä. Se on tosi paljon naisessa.
      Juuri sellaisia piirteitä, joita naisessa saisikin olla.
      Pitää miettiä tää kuvio.
      Elättäjäksi en ala joten se kaikki pitää olla aitoa.

    • Twid

      Yleistätte kaikki Suomen naiset samaan pinoon? Monikin nuori nainen pukeutuu naisellisesti nykyään. Ja kyllä kunniottaa jos saa kunnioitusta takaisin.

    • Mmqq

      Olen länsimaalainen nainen ja seurustelen kiinalaisen miehen kanssa. Voin sanoa että olen onnellinen hänen kanssaan. Olen seurustellut suomalaisen kanssa 3 kertaa, ja olin joka kerta pettynyt. Pisin suhde suomalaisen kanssa oli 5 vuotta..

      Meillä hoitaa kotityöt minä, että sillee...enkä valita siitä.

      kiinalainen mies sentää kehuu, halaa ja pussailee.. samaa ei vois sanoo suomalaisesta miehestä.

      • Kotiisukki

        Älä yleistä... mitäs jos käykin niin, että sairastut ja jää kotityöt tekemättä ja muut?
        Mietippä sitä.


    • Ajattelenolensiis

      Ei taida siellä ylläpidossa olla ko naisia, yks puolista keskustelua kaikki poistetaan missä on sanan vapaus ja oikeus meininki ko pohjois Koreassa te neiti aurinkoiset.

    • SuomalainenParas

      Pitäydyn suomalaisissa. Kusipäitä ja idiootteja kaikissa kansallisuuksissa, peiliin voi tsiigata jos sellasia aina vain valitsee kumppanikseen.Mun kokemus että suomalainen Nainen on suora ja rehti, kaikessa hankaluudessaankin, mut samaa ei samassa laajuudessa voi sanoa aasialaisista, joiden koko kulttuuri yhtä näyttelemistä, feikkihymyä ja sopimus-suhdetta. Hyviä ne on näyttelemään, ei siinä, ja varmasti määrätyn tyyppisiin miehiin yletön rakkauden feikkaaminen, tekokiltteys ja passaus vetoaa, ja lompsan nyörit sillä höllääntyvät....On niitä kelpo naisia myös aasialaisissa, en mä sillä. Lähipiirissä ei kummiskaan hyviä kokemuksia. Itelläkään. En ite pidä edes aasialaisten ulkonäöstä, enkä kimittävästä äänestä, kielistä, pienuudesta. Makunsa kullakin. Mun makuun Suomi-Nainen. Ei mikään nuori, ajattelematon tipunen, vaan Nainen.

    • Farangkää

      Minä 68, Hän 67, minä menossa saunaan, hän istuttaa kukkaset joita ostettiin iltapäivällä.- Olen minä onnellinen !

      • Anonyymi

        42 vuotta yhdessä , kuin kissa ja koira.- Päivääkään en vaihtaisi pois :D

        Khrap


    • Pieni suomalainen babyface mies ei kelpaa edes aasialaiselle naiselle.

      • Vanha.Miekkone

        Onko massia, siitä on iso apu!
        Tuli mieleen, että kuinka pitkä mies Ristomatti Ratia mahtaa olla?
        Taitaa kohta täyttää 76 v ja viime vuonna oli uusi nainen kiikarissa. Hän erosi vanhojen lehtitietojen mukaan Anu Saagimista.


      • hiiik
        Vanha.Miekkone kirjoitti:

        Onko massia, siitä on iso apu!
        Tuli mieleen, että kuinka pitkä mies Ristomatti Ratia mahtaa olla?
        Taitaa kohta täyttää 76 v ja viime vuonna oli uusi nainen kiikarissa. Hän erosi vanhojen lehtitietojen mukaan Anu Saagimista.

        Suomiakalle kelpaa kunhan löytyy rahaa tai hätätapauksessa vinettoo riittävästi.


      • Nymfomanic
        hiiik kirjoitti:

        Suomiakalle kelpaa kunhan löytyy rahaa tai hätätapauksessa vinettoo riittävästi.

        Ei Suomiakoissa mitään suurempaa vikaa ole, se vaan silmiinpistävää kun silmä välttää niin usein ollaan pettämässä. Enemmän tekevät sitä kuin aasialaiset.


    • Anonyymi

      Apua.. Ei kiitos! Std vaara heillä yök

    • Anonyymi

      HOX HOX HOX! Sukupuolitauti riski SUURI aasialaisten naisten keskuudessa. T. Mies jolla kokemusta

      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullut preservatiiveista?


    • Anonyymi

      Mistäpäin kannattaisi etsiä aasialaista naista?

      • Anonyymi

        Thai cupid.
        Luo tätä varten oma fb tili ja/ tai line tili, ei oikealla nimellä. (luultavasti ne googlavat sen)
        maksa parikuukautta. cupidia
        puhu ruoasta lapsista, äidistä
        kuuntele enemmän puhu vähemmän.
        älä valehtele
        Jos liityt huhtikuussa, et voine välttyä puhumasta songkranista, vaikka se onkin peruttu tänä vuonna. tutustu aiheeseen.
        käyttäydy hyvin, se palkitaan aikanaan.
        Ole varovainen.
        yritä selvittää puhutaanko sulle totta.
        esim. mesepuhelun avulla, onko öisin ja iltaisin siellä missä sanoo olevansa.

        Jos joku vaikuttaa siltä että, on liian hyvä ollakseen totta, se voi olla totta.

        Kun siitä ovesta astut, paluuta entiseen ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thai cupid.
        Luo tätä varten oma fb tili ja/ tai line tili, ei oikealla nimellä. (luultavasti ne googlavat sen)
        maksa parikuukautta. cupidia
        puhu ruoasta lapsista, äidistä
        kuuntele enemmän puhu vähemmän.
        älä valehtele
        Jos liityt huhtikuussa, et voine välttyä puhumasta songkranista, vaikka se onkin peruttu tänä vuonna. tutustu aiheeseen.
        käyttäydy hyvin, se palkitaan aikanaan.
        Ole varovainen.
        yritä selvittää puhutaanko sulle totta.
        esim. mesepuhelun avulla, onko öisin ja iltaisin siellä missä sanoo olevansa.

        Jos joku vaikuttaa siltä että, on liian hyvä ollakseen totta, se voi olla totta.

        Kun siitä ovesta astut, paluuta entiseen ei enää ole.

        Miksi Thai Cupid?
        Riittää kun menee paikan päälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thai cupid.
        Luo tätä varten oma fb tili ja/ tai line tili, ei oikealla nimellä. (luultavasti ne googlavat sen)
        maksa parikuukautta. cupidia
        puhu ruoasta lapsista, äidistä
        kuuntele enemmän puhu vähemmän.
        älä valehtele
        Jos liityt huhtikuussa, et voine välttyä puhumasta songkranista, vaikka se onkin peruttu tänä vuonna. tutustu aiheeseen.
        käyttäydy hyvin, se palkitaan aikanaan.
        Ole varovainen.
        yritä selvittää puhutaanko sulle totta.
        esim. mesepuhelun avulla, onko öisin ja iltaisin siellä missä sanoo olevansa.

        Jos joku vaikuttaa siltä että, on liian hyvä ollakseen totta, se voi olla totta.

        Kun siitä ovesta astut, paluuta entiseen ei enää ole.

        Ei ole peruttu vesijuhlia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thai cupid.
        Luo tätä varten oma fb tili ja/ tai line tili, ei oikealla nimellä. (luultavasti ne googlavat sen)
        maksa parikuukautta. cupidia
        puhu ruoasta lapsista, äidistä
        kuuntele enemmän puhu vähemmän.
        älä valehtele
        Jos liityt huhtikuussa, et voine välttyä puhumasta songkranista, vaikka se onkin peruttu tänä vuonna. tutustu aiheeseen.
        käyttäydy hyvin, se palkitaan aikanaan.
        Ole varovainen.
        yritä selvittää puhutaanko sulle totta.
        esim. mesepuhelun avulla, onko öisin ja iltaisin siellä missä sanoo olevansa.

        Jos joku vaikuttaa siltä että, on liian hyvä ollakseen totta, se voi olla totta.

        Kun siitä ovesta astut, paluuta entiseen ei enää ole.

        Tagged on ilmainen jos ei viitsi maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Thai Cupid?
        Riittää kun menee paikan päälle...

        Riippuu ihan siitä mitä hakee. Baarityttöjä kyllä löytyy kun menee vain paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä mitä hakee. Baarityttöjä kyllä löytyy kun menee vain paikalle.

        Cupidin tai jonkun muun sivuston kautta voi tehdä pohjatyötä. Millä rajaa sopivat ehdokkaat.
        Tosin cupidissa on myös operaattorin houkuttimia joiden tarkoitus on vain saada mies maksamaan jäsenyydestä. Joten kannattaa käyttää järkeä.
        Sitten kun löytyy muutama joka täyttää kriteerit, voi maksaa kuukauden.
        Puhelimeen tosiaan kannattaa ladata Line sovellutus. On ilmainen ja voi soittaa ilmaiseksi.
        Jos nainen on aina tavoitettavissa, voi olettaa että hän ei ole viikkomorsian. Ei kai hekään huonoja ole, mutta heillä on omat vaatimukset.


      • Anonyymi

        Thaimaa ei ole yhtä kuin Aasia. Japanista on turha suomalaisen etsiä naista. Kiina on liian hankala järjestelmänsä kanssa. Korealaiset syö koiria, ei siis. Laos ja Cambodia köyhiä maita missä kauniita naisia. Vähän hankalampi paikka monesta syystä. Entä miten olisi Vienam?
        Taidan mennä seuraavaksi sinne. Indonesia ja Filippiinit liian levotonta aluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa ei ole yhtä kuin Aasia. Japanista on turha suomalaisen etsiä naista. Kiina on liian hankala järjestelmänsä kanssa. Korealaiset syö koiria, ei siis. Laos ja Cambodia köyhiä maita missä kauniita naisia. Vähän hankalampi paikka monesta syystä. Entä miten olisi Vienam?
        Taidan mennä seuraavaksi sinne. Indonesia ja Filippiinit liian levotonta aluetta.

        Vietnam, tietysti vietnamilainen. Kunhan Finnair joskus aloittaa lennot sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä mitä hakee. Baarityttöjä kyllä löytyy kun menee vain paikalle.

        5000e riittää noin aluksi, varaa se omien lisäksi, jos ei rahoja ja alko ongelma älä edes suunnittele. Vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5000e riittää noin aluksi, varaa se omien lisäksi, jos ei rahoja ja alko ongelma älä edes suunnittele. Vinkki.

        5000€ riittää minulle puoleksi vuodeksi Thaimaassa kattamaan kaikki kulut kun ei lasketa majoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vietnam, tietysti vietnamilainen. Kunhan Finnair joskus aloittaa lennot sinne.

        Ei taida aloittaa. En päässyt vajaa 8 v sitten Hanoihin enkä muuallekaan Vietnamiin suoralla lennolla Helsingistä. Sinne meni aikanaan Nokian tehtaan takia suoria lentoja, mutta sitten ne loppuivat kun Nokian kännykät eivät enää pärjänneet, kun tuli kosketusnäytöllisiä puhelimia. Itse asiassa Nokia oli keksinyt senkin idean jo varhain, mutta hylkäsivät idean. Se oli yksi iso virhe.

        Finnair ei varmaan avaa turismin takia lentoja Vietnamiin. Ainakin pohjoisosa (jossa Hanoi on) taitaa olla vähän tylsä paikka turisteille. Siellä kävin ja ja taisi olla peräti 2 vaihtoa lennoilla, Lontoo ja Pariisi. Halvemmalla pääsin matkustamaan kuin yhden vaihdon lennolla.


    • Anonyymi

      Siinähän suosittelet.onnea ja heippa!

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Thaimaan reissua on nyt turha suunnitella. Koronan kolmas aalto riehuu Thaimaassa. Alueita on suljettu. Tartuntoja jo yli 2000 vuorokaudessa.
      Yhtä paljon tappaa kiinalainen sinovac rokote. Nuori, terve nainen kuoli 2 päivän kuluttua rokotuksen ottamisesta. Kohta Thaimaassa ei ole enään mitään miksi sinne kannattaisi matkustaa. Surkeaa. Sikäläinen hallitus on vielä huonompi kuin meidän oma vihersiirtymähallitus.

      • Anonyymi

        Thaimaahan pääsee vaikka heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaahan pääsee vaikka heti

        Pääsee. Karanteenihotelliin. Jos on viisumi, jne.


    • Anonyymi

      Aasialaiset Kauniita

    • Minä uskoisin että Putin ja Joe Baden ja Zelensky ovat hulluja mutta Suomi 24 täynnä
      Joka sanoa hän ottaa Taima nainen toinen sanoa hän ottaa venäjälainen.joka sano hän ottaa Suomalainen
      Ei kuka kysyä naisia mitä he halua tuntu ollaan kaupasta joka halua coca cola toinen halua Jaffa joka halua kana pizza toinen halua kala pizza hhhh
      Nyt tiesin miksi naiset katso miehet to halpaa

    • Anonyymi

      Mulla kohta 45 vuotta, väittää että orjaksi otin :)

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      Kaksyt vuotta ja edelleen tuntuu lottovoitolta. Se on kuulkaas juuri noin, kuin yllä kuvattiin.

    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe