Oletko käyttänyt Tinderiä?

tindermies

Ja jos olet, niin millaisia kokemuksia tuli?

Itse olen hieman alle 30-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Olen yhtäjaksoisesti ehkä kuukauden tai pari Tinderissä, jonka jälkeen poistan sen ja myöhemmin asennan uudelleen. Jostain syystä ensimmäisen viikon aikana on pieni into Tinderin käyttöön, mutta kyllästyn viimeistään kuukauden kohdalla sen käyttöön ja tunnen tietynlaista vastenmielisyyttä ohjelmaa kohtaan. En tiedä miksi.

Tinderissä oli ihan hyvän näköisiä naisia, mutta useimpien profiilit olivat aika tylsiä: vessaselfieitä, biletyskuvia ja ei ollenkaan kuvauksia. Hyvin paljon feikkiprofiileja myös. Jotkut epäviehättävät naiset ovat yrittäneet ottaa kuvia itsestään oudoista, mutta ehkä hieman ulkonäköä parantavista kuvakulmista. Käytin itse monipuolisia kuvia, kerroin kuvauksessa hieman mielenkiinnoistani ja sain aika paljon mätsejä. Kaikkien mätsien kanssa sain keskustelun aikaan, vaikka joskus ne saattoivat loppuakin aika nopeasti jomman kumman mielenkiinnon loputtua. Jos en ole keskustellut viikkoon henkilön kanssa niin poistan suoraan mätseistä ellei hän ole erikseen sanonut olevansa matkoilla.

Keskustelen aika kauan ennen tapaamista, etten törmäisi kehenkään sekopäähän ja tähän mennessä kaikki tapaamani naiset ovat olleet oikein mukavia. Joidenkin kanssa ollaan oltu liian erilaisia niin ei olla nähty uudestaan, muutaman kerran olen antanut pakit, yhden kerran olen saanut itse pakit, muutaman kanssa alettiin kavereiksi ja kahden kanssa oli muutaman kuukauden suhde. Yhden kerran paikalle on tullut isokokoisempi nainen kuin kuvissa on näkynyt, mutta hänenkin kanssa vietin puoli tuntia kohteliaana miehenä.

26

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies--

      Sain parit kolmet matsit kuukaudessa, mut eipä nuo naiset olleet kovin kiinnostavia.

    • SoliterniuM1977_

      Omat kokemukseni: muutama match, joista keskustelua parin tyypin kanssa. Sekin loppui pariin viestiin. Ei treffejä. Jätin pois ja sittemmin facebookistakin lähdin. Nyt ilman sosiaalisia sovelluksia ja olo on vapaa.

      • palstailija

        Facebookista ja somesta irtautuminen on ollut myös mielessä. Tinderissä olen välillä käynyt kurkkimassa. Aktiivisemmassa vaiheessa kävin reilu kymmenen kertaa treffeille. Yksi nainen vastasi täydellisesti omaa naismakuani ja muitakin kiinnostavia tuli tavattua. Kiinnostumiset meni totutusti ristiin ja käteen jäi hyviä muistoja, ei enempää.


    • n27hki-

      itse olen ollut Tinderin käyttäjä muutaman kuukauden, matchejä on tullut todella paljon, suurin osa suomalaisista miehistä ei aloita mitään keskustelua, ulkomaalaiset taas useammin alkavat juttelemaan ja heidän kanssaan myös keskustelu ainakin minulla yleisesti ottaen luistaa paremmin. Kymmenestä miehestä lähes kaikki halusivat tavata uudestaan, muutamaa näin enemmän kuin pari kertaa ja kahdesta olisin saattanut olla enemmänkin kiinnostunut, mutta heistä kumpikin asuu toisella paikkakunnalla joka on liian kaukana, että homma toimisi. Ihan positiivisia kokemuksia minulla on kaiken kaikkiaan ollut Tinderin käytöstä, on tosi kiva, että tämän appin kautta on niin matala kynnys tutustua uusiin ihmisiin, Suomessa kun on niin vaikea tavata ketään ja harvemmin baareissakaan tulee tavattua ketään spessua. Suosittelen :)

      • "Tinderin käyttäjä muutaman kuukauden, matchejä on tullut todella paljon, suurin osa suomalaisista miehistä ei aloita mitään keskustelua, ulkomaalaiset taas useammin alkavat juttelemaan ja heidän kanssaan myös keskustelu ainakin minulla yleisesti ottaen luistaa paremmin."

        No onpas todella "yllättävää" että naisena saat paljon seuraa, eikä sinun itse tarvitse tehdä yhtään mitään. Olet ujo ja passiivinen ja syytät suomalaisia miehiä siitä etteivät he tee puolestasi kaikkea. Ulkomaalaisten miesten kanssa sinulla on varmasti tunne että "kaikki vain tapahtuu" kuin itsestään. Ota vastuu elämästäsi, äläkä odota valmista.


    • jokumies83

      Käyttänyt jo pari vuotta eikä matcheja tule.. ihan ajanvietettähän se mulle on tuo selaileminen kun laittaa sydämen niin voi olla varma ettei matchia tule kuitenkaan. Kerran laitoin kaikille tykkäyksen summassa eikä siltikään mitään, et joo...

      • silver1412

        Yhdestä deittisivustosta minä sain miehenä naisista 40 tykkäystä viikon aikana, enkä ole kenellekän viestiä pistänyt.


      • fggfg

        Käytätkö varmasti uusinta versiota? Tiliä kannattaa resetoida usein jos mätsejä ei tule parin viikon sisällä..


      • jokumies83
        fggfg kirjoitti:

        Käytätkö varmasti uusinta versiota? Tiliä kannattaa resetoida usein jos mätsejä ei tule parin viikon sisällä..

        Kyllä aina on uusin versio kun se päivittää itsensä. Oon kokeillu resetoida ennenkin ja sama lopputulos...


    • Nääh... Pakkohan sitä oli kokeilla kun yleisesti kuulee paljon juttua... Ei se mikään erikoinen ole, matchei pari...

      ...


      ...


      ...

    • silver1412

      Naiset saavat machei hyvän tahdin, miehet taas harvemmin.
      Tinder soveltuu enemmän naisille.

    • Palstan.Rumin.Mies

      Helppo kai se on komeana miehenä ja etenkin naisena noissa pyöriä. Itse en tosin kuulu mihinkään timpereihin sunmuihin veispuukkeihin mut suomi24 treffeillä roikuin noin 15 vuotta saamatta yhtään vastakaikua naisilta. Arvatkaa vaan kiinnostaako enään. On se vaan toisilla näemmä helppoa. "jaoin pakkeja, sain pakkeja, pääsin treffeille, pääsin suhteeseen, pääsin panosuhteeseen"yms kun toiset roikkuu vuosia saamatta mitään.

      • silver1412

        Suomi24 treffi sivustolla naiset eivät hakee seksisuhden.
        Varakat miehet hakevat vakavamman suhteseen.
        Lähetä heille jotain 20 viestiä viikossa, eikä saa mitään vastausta heiltä, kun katsovat et ansaitsee vuodessa 20000.


      • palstailija

        Suomi24:n treffeissä ei tapahtunut yhtään mitään. En sinne mene enää. Tietysti jos jollain vuodesta toiseen on sama profiili, niin se skipataan luultavasti automaattisesti. Sieltä ei saa kuitenkaan totuudenmukaista kuvaa omista mahdollisuuksista. Kokeile sitä tinderiä piruuttasi.


      • Palstan.Rumin.Mies
        palstailija kirjoitti:

        Suomi24:n treffeissä ei tapahtunut yhtään mitään. En sinne mene enää. Tietysti jos jollain vuodesta toiseen on sama profiili, niin se skipataan luultavasti automaattisesti. Sieltä ei saa kuitenkaan totuudenmukaista kuvaa omista mahdollisuuksista. Kokeile sitä tinderiä piruuttasi.

        Herää kysymys miksi automaattisesti joku skippaa vuosia olleen profiilin ellei ole siitä ollut ei kiinnostunut jo aikoja sitten kun on samaisen profiilin nähnyt? Eihän se palveluun tullut uusi käyttäjä tiedä että tuo on norkoillut täällä vuosia. Ei senpuoleen mun naisyritykset on jo yritetty sen päätin vuosi sitten mut kunhan keskustelen. Samalla tavalla mut olis skipattu tinderissäkin rumana kuten s24.llakin.


    • Olen käyttänyt Tinderiä kyllä, tälläkin hetkellä se on käytössä. Kokemukseni ovat kuitenkin vähän samansuuntaisia. Aluksi sitä selailee mielellään, saan aina välillä matchejakin - ja luultavasti saisin kohtalaisen määränkin jos tykkäämiskynnykseni olisi matalampi - mutta useimpien naisten profiilit ovat aika tylsiä, ja joka kerta kun olen lähtenyt juttelemaan matchin kanssa, on keskustelu ollut vaikeaa. Kohtaamillani naisilla ei tunnu olevan oikein mitään sanottavaa (tai ainakaan he eivät osaa tuoda itsestään kiinnostavaa puolta esiin), ja keskustelu on toistaiseksi lopahtanut joka kerta ennen mitään tapaamisia. Kolmasosassa tapauksista lopetan itse vastailun, kolmasosassa nainen ei vastaa aloitusviestiini mitään ja lopuissa kumpikaan ei kirjaile sanaakaan.

      Juuri nyt minulla on juttu kesken varsin kivannäköisen, kolmekymppisen naisen kanssa, mutta en jaksa millään vastata, ja suoraan sanottuna ajattelin taas poistaa koko sovelluksen. Tuttavatkin tuntuvat löytävän paremmin oikean elämän kautta seuraa, joten siihen kai on pantava toivo taas vaihteeksi.

    • silver1412

      Itse nyt yritään etsiä seksisuhden maksulliselta deittisivustolta, missä on suurin osaa varattuja 4 kymppisiä naisia.

    • tinderapua

      Hei pliis tinder tietäjät vastatkaa! Näenkö tinderissä ollenkaan sellaisia tyyppejä jotka on painaneet mulle ruksia? Eli siis jos vastaan tulee joku tyyppi niin onko se joko a)painanut mulle sydäntä tai b)ei ole vielä nähnyt mun profiilia?? Vai voiko tinder tyrkyttää tyyppejä jotka jo painaneet ruksia ja siis meistä ei kuitenkaan voisi tulla match.

    • tyypillistä.tindernaisil

      Tinderissä naiset ei ole tosissaan.
      Treffejä on todella vaikeaa saada sovittua ja aina kun ne saa sovittua niin naiselta tulee joko treffejä edeltävänä päivänä tai samana päivänä viesti että nyt tuli flunssa joten ei pääse tulemaan. Tämä on vain lähes aina tekosyy ja jos kysyt naiselta että kävisikö että hän ilmoittelee sitten kun on terve tai sovitaan heti toinen päivä niin nainen poistaa aina mätseistä tuossa vaiheessa :D
      Ihmetyttää kyllä että miksi edes vastata viesteihini ja sopia treffit jos ei halua tulla treffeille? Tämä sama asia on tapahtunut tänä vuonna jo muutaman kerran ja viime vuonna myös. Jos saisin euron joka kerta kun tulee "flunssa"peruutus niin..

    • donttouch

      Kokeilin pari kertaa ja jotenkin alkoi oksettamaan koko deittailukulttuuri ja miehet ylipäätään, vaikkei tullut sovelluksen kautta kuin keskusteltua parin tyypin kanssa. Poistin koko sovelluksen, kun ei mua edes huvita tutustua kehenkään. Ihan tarpeeksi ongelmia muutenkin, niin en voi ottaa riskiä siitä että saisin jonkun pahan ihmisen perääni.

    • Minulla Tinder toimi yli odotusten; löysin vakikumppanin, vaikka etsin vain lyhytaikaisia suhteita.

      Tinder toimi muutenkin paremmin, kuin perinteiset nettideitit.

      Toisaalta samat sanat, että yleisesti ottaen jaksoin nettideittejä vain aina vain hetken kerrallaan. Kyllästyin äkkiä kertomaan kaikki tarinat uudestaan ja uudestaan. Eri asia ehkä olisi ollut, jos olisin etsinyt vakavaa suhdetta tositarkoituksella.

      • ärsyttääää

        Tietyillä toimii ja tietyillä ei ikinä. Tulee vaikutelma että kaikki on kiinni markkina-arvosta. Naisilla on kaikilla 99% sama miesmaku.
        Pariutuminen on niin kaavamaista.


      • ärsyttääää kirjoitti:

        Tietyillä toimii ja tietyillä ei ikinä. Tulee vaikutelma että kaikki on kiinni markkina-arvosta. Naisilla on kaikilla 99% sama miesmaku.
        Pariutuminen on niin kaavamaista.

        Tuon kyllä allekirjoitan. Tinderissä kuvalla on niin suuri merkitys ja tekstin merkitys on lähes nolla.


      • 3plus6
        Miesmannn kirjoitti:

        Tuon kyllä allekirjoitan. Tinderissä kuvalla on niin suuri merkitys ja tekstin merkitys on lähes nolla.

        On jopa tutkittu, että jos Tinderin käyttäjällä on kuvaus niin se vähentää mätsien määrää huomattavasti. Tämä voi toki olla hyväkin asia, jos haluaa rajata mätsejä.


    • 30vmies-

      Tinderistä löytyi yks pano mutta nyt jo seurustellaan. Aluksi en ajatellut kun vähän katsella mutta yksi nainen otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista. Sitten naitiin 3 kk ajan päätettiin sen jälkeen seurustella.

    • joinklip

      Mikäli Tinderissä kyllästyttää iso määrä feikkiprofiileja ja henkilöt jotka eivät pakosti luonnossa vastaa profiilin kuvia, niin kannattaa tsekata Klip - www.joinklip.com, uusi suomalainen videodeittisovellus.

      Haluaisimme, että käyttäjä näkee toisesta heti vähän enemmän kuin pelkän kuvan. Kysymme käyttäjiltä kolme kysymystä josta muodostetaan heidän videoprofiili. Videon avulla näkee vähän paremmin sen aidon ihmisen ja pääsee heti paljon syvemmälle kuin pelkillä kuvilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe