Ero tulossa miten selviän?

Ellu_9111

Minä olen eroamassa neljän vuoden suhteesta rakkaaseen avopuolisooni todettuani, ettei meidän suhde toimi koska molemmilla on liikaa selvittämättömiä kaunoja toisaan kohtaan.

Minun kohdallani ne ovat: kun hän huijasi minut muuttamaan toiselle paikkakunnalle luvaten yhteenmuuttoa, kihlauksen purku, koska ei halunnut kertoa siitä sukulaisilleen eikä ystävilleen, hääpäivän peruminen, ettei tukenut kun minä sain keskenmenon ja nyt uusimpana ja viimeisenä niittinä kun hän tönäisi minua niin että minä kaaduin portaissa ja minulta murtui muutama kylkiluu. :( Kipu on aivan sietämätön.

Erityisen ongelmallisen tästä erosta tekee se, että minä olen todella yksinäinen ja hän on kahta kaveria lukuunottamatta ainut, joka on minun sosiaalinen tukiverkko niin kysyisinkin että mistä voisin saada lisää kavereita? Minä en ole sosiaalinen luonne, joka uskaltaisi mennä esim kaupan kassajonossa juttelemaan vaan hiljainen ihminen. Sellainen, joka istuu aina bussissakin yksin toivoen että joku istuisi viereen ja sanoisi edes muutaman sanan vaikka säästä. Hän on onnistunut mustasukkaisuudellaan karkoittamaan suurimman osan minun kavereistani. :(

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielunsiskoja

      Minulla on samatilanne, haluaosin ystäviä. Mistäpäin olet?

      • Pirkanmaan alueella tarkemmin sanottuna Tampereella. Entä missä päin sinä olet?


      • Sielunsiskoja

        Seinäjoelta


      • Tuo kommentti oli siis tarkoitettu sinulle SielunSiskoja, että voisitko laittaa minulle sähköpostia niin tutustuttaisiin? Minua ei haittaa, vaikka et tällä samalla paikkakunnalla asukkaan kun minä olen valmis panostamaan siihen että tutustun ihmisiin ja matkustamaan tapaamaan sinua jos näyttää että meillä kemiat natsaa ja tullaan juttuun. :)


    • Johanna37

      Ole tyytyväinen kun pääset miehestä eroon.
      Ota yhteyttä niihin ystäviisi jotka mies karkotti. Loppujen lopuksi mikään ei ole niin helppoa kuin vanhan ystävyyssuhteen uudelleen aloittaminen! Siitä jatketaan mihin aikoinaan jäätiin.

      • Kai minä olen suoraan sanottuna näin jälkikäteen ihan tyytyväinen, että se karkoitti ne kaverit, koska siinä se nähdään että kuka on oikea kaveri ja kuka ei. Ja minulla ei todellisuudessa sellaisia ollut kauhean montaa, kun niin moni luikki karkuun kun minulla oli vaikeaa ja minä olisin tarvinnut tukea. Ja sitten sellaiset jotka olivat jotain muuta kuin kaveruutta vailla minä itse karkoitin.


    • Sinä olet kyllä aika kaukana, mutta et kuitenkaan niin kaukana ettei kannatattaisi tutustua silti :) Laitatko vaikka sähköpostia minulle tänne suomi24:n?

    • ymm

      Siihen auttaa aika. Vaikka kuinka tuntuisi pahalta, niin pidä mielessä että se helpottaa jossain vaiheessa.. Älä vain missään tapauksessa palaa takaisi, olet muuten samassa alkupisteessä ja kaikki on taas edessä. Itseä asian käsittelyssä auttoi kirjojen luku, joiden kautta pystyin muodostamaan ymmärrystä asiasta. Eli etsi kirjoja luonne/persoonallisuushäiriöistä. Yksikin hyvä ystävä, jolle voit avautua, on todella hyvä juttu. Millaisista asioista olet kiinnostunut, löytyisikö tällaisen harrastuksen kautta uusia ystäviä. Onko esim kirjastossa lukupiiriä tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe