Vanhoissa kiekoissa lukee 622x19c. Haluaisin hitusen leveemmät nakit nastoilla. Miten valitsen kiekot? Onko ehdotuksia? Haluan siis vanteineen ja rattaineen, jotta vaihto onnistuu tarvittaessa nopeasti.
Uudet kiekot nastallisilla kumeilla Rove AL:n
KonaRoveAL
3
63
Vastaukset
- KonaRoveAL
Fillariforumilta löytyi juttua, että 42-622 mahtuisi vielä tuohon haarukkaan, joten sen kokoista settiä etsin. Katselin jo Bikesteristä ja näyttää, että kiekot täytyy itse koota osista.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/archive/index.php/t-46799.html 19C vanteelle voi panna 28 - 50 mm renkaat.
- Juhis320i
Mulla on Bemarissa edessä 225/45/17 ja takana 245/35/17. Ens kesäksi varmaan 18" kiekot alle. 19" on ehkä vähän liikaa tohon, mutta jos Bimmerinkin päivittäis, niin ehkä sitten... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591758Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401464Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701251La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 66829
- 70715
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 38514
- 48509
- 54479