Miltä tuntuu kun joku rakastaa tai välittää?

MinustaEiVälitetä

Kertokaa te ketkä saatte välittämistä ja rakkautta? Ainakin kaikkia naisia rakastetaan, niin naiset kai osaa kertoa miltä se tuntuu?

49

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä välitän sinusta vaikka väität toisin.

• Tätisi

Sinusta välitetään kun synnyit. Jumala välittää ja enkelit.

• totuussattuu

Kukaan ei välitä sinusta, ellet sinä välitä toisista.

• jsfkljfkjd

Tuossa on vähän se ongelma että kuka (nainen) tarvitsee minun välittämistäni? Tuntuu että ei oikein kukaan, kaikilla naisilla on oma elämänsä joka tuntuu olevan kovasti täysi.

• Palstan.Rumin.Mies

Tyypillinen ylempiarvoisen narsistinen vastaus. "Et saa joulukorttia jos et itse lähetä. Et saa syntymäpäiväonnitteluja jos et itse onnittele. Et saa anteeksi jos et itse pyydä ensin." Mua on aina ihmetyttäny vastaavissa kysymyksissä ja niiden vastauksissa tää seikka että ne jotka eivät tunne saavansa hyvää kohtelua käännetään se aina heidän omaksi viakseen. Miksi nämä henkilöt ovat automaattisesti ensimmäisenä velvollisina lähettämään sen joulukortin, synttärionnittelun tai pyytämään anteeksi ennenkun heille itselleen lähetetään joulukortti, onnittelut tai sanotaan anteeksi?
        Sanotaanko näin että en itse ole koskaan saanut myöskään juuri mitään huomiota jos ei vanhempiani tai sisaruksiani oteta lukuun ja vaikka itse olenkin ollut huomaavainen ja avulias toisia kohtaan. Sinun logiikan mukaan olisin vastapalveluksien tiellä mutta eipä huomiota heru. Kuten aapeellekin vinkiksi kannattaa kylmettää itsensä. Kun muutkaan ei välitä niin älä välitä sinäkään. Se on tätä aikaa. Vain kauniit ja komeat ovat syntymällään ansainneet rakkauden ja välittämisen me rumat emme joten kylmene paitsi niitä aivan läheisimpiäsi kohtaan.

• Ruma-ätmi

Minusta ei ainakaan kukaan välitä. Ei minulla ole läheisiä eikä ystäviä.

• En tiedä rakastaako miehet naisia. Luulisin että naiset ovat miehille seksuaalisia hyödykkeitä ja munanjatkeita joilla pönkitetään itsetuntoa.

• Olen miettinyt samaa, että onkohan miehillä oikeasti minkäänlaisia tunteita naisia kohtaan vai ainoastaan tuntemuksia. Henkilökohtaisesti en taida uskoa, että miehillä on juurikaan tunne-elämää. Sen tajuaminen, että olen alkanut ajatella näin, vai olenko kenties aina ollut tätä mieltä, oli itsellenikin järkyttävä havainto.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, että onkohan miehillä oikeasti minkäänlaisia tunteita naisia kohtaan vai ainoastaan tuntemuksia. Henkilökohtaisesti en taida uskoa, että miehillä on juurikaan tunne-elämää. Sen tajuaminen, että olen alkanut ajatella näin, vai olenko kenties aina ollut tätä mieltä, oli itsellenikin järkyttävä havainto.

Oikeasti mies on se tuntevampi sukupuoli, me on vaan opittu kätkemään sen näyttäminen kun naiset on niin kylmiä ja julmia:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014062418435730_lz.shtml

• Ikis..M kirjoitti:

Oikeasti mies on se tuntevampi sukupuoli, me on vaan opittu kätkemään sen näyttäminen kun naiset on niin kylmiä ja julmia:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014062418435730_lz.shtml

Postilaitoksen julkaisema tutkimus, mitäköhän se tarkoittaa?

En valitettavasti oikein pysty uskomaan tuohon.. kokemuksiin pohjaten tai tutkimustensa valossa. Muistelen joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan miehet tuntevat enemmän myötätuntoa toisia miehiä kohtaan kuin naisia. Tutkimuksessa koehenkilöille näytettiin kuvamateriaalia miehistä ja naisista, jotka kokivat kipua. Testattavien empatiaan yms tunteisiin liittyvät aivoalueet aktivoituivat enemmän jos kipua kokenut henkilö oli toinen mies, kuin naisen kyseessä ollessa.

Myöskin toisessa tutkimuksessa on todettu, että kun mies katsoo alastoman naisen kuvaa, hänen aivoissaan aktivoituvat samat aivoalueet, jotka aktivoituvat työkaluja käsitteltäessä.. että se siitä esineellistämisestä. En jaksa nyt tähän hätään alkaa kaivella kyseisiä artikkeleita.

Oikeasti haluaisin ajatella, että erot tunne-elämässä yms asioissa eivät ole sukupuolisidonnaista vaan yksilökohtaisia, mutta en tiedä onko asia lopultakaan niin.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Postilaitoksen julkaisema tutkimus, mitäköhän se tarkoittaa?

En valitettavasti oikein pysty uskomaan tuohon.. kokemuksiin pohjaten tai tutkimustensa valossa. Muistelen joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan miehet tuntevat enemmän myötätuntoa toisia miehiä kohtaan kuin naisia. Tutkimuksessa koehenkilöille näytettiin kuvamateriaalia miehistä ja naisista, jotka kokivat kipua. Testattavien empatiaan yms tunteisiin liittyvät aivoalueet aktivoituivat enemmän jos kipua kokenut henkilö oli toinen mies, kuin naisen kyseessä ollessa.

Myöskin toisessa tutkimuksessa on todettu, että kun mies katsoo alastoman naisen kuvaa, hänen aivoissaan aktivoituvat samat aivoalueet, jotka aktivoituvat työkaluja käsitteltäessä.. että se siitä esineellistämisestä. En jaksa nyt tähän hätään alkaa kaivella kyseisiä artikkeleita.

Oikeasti haluaisin ajatella, että erot tunne-elämässä yms asioissa eivät ole sukupuolisidonnaista vaan yksilökohtaisia, mutta en tiedä onko asia lopultakaan niin.

Niin eli sitten sivuutat tutkimuksen jos se ei tue omaa ennakkokäsitystäsi? Mutta no joo, varmaan yksilökohtaisuuksia on paljon mutta on varmaan myös sukupuolisidonnaisia juttuja. Otetaan vaikka esim. avioerot, niihinhän aloitteen tekee n.80% tapauksissa nainen ja sehän on h..in julma prosessi, sen perusteella nainen on siis valmiimpi tuottamaan tuskaa kumppanille jonka joskus valitsi luvaten ikuista rakkautta.

Tuo mainitsemasi eka tutkimus ei todista mitään muuta kuin sen että mies kykenee tuntemaa myötätuntöa myös samaa sukupuolta kohtaan mutta nainen on naiselle susi, sehän varmaan pitääkin paikkansa. Toinen taas todistaa sen että mies voi kiintyä työkaluihinsa niin kuin myös naiseen, eihän se ole ollenkaan paha juttu.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin eli sitten sivuutat tutkimuksen jos se ei tue omaa ennakkokäsitystäsi? Mutta no joo, varmaan yksilökohtaisuuksia on paljon mutta on varmaan myös sukupuolisidonnaisia juttuja. Otetaan vaikka esim. avioerot, niihinhän aloitteen tekee n.80% tapauksissa nainen ja sehän on h..in julma prosessi, sen perusteella nainen on siis valmiimpi tuottamaan tuskaa kumppanille jonka joskus valitsi luvaten ikuista rakkautta.

Tuo mainitsemasi eka tutkimus ei todista mitään muuta kuin sen että mies kykenee tuntemaa myötätuntöa myös samaa sukupuolta kohtaan mutta nainen on naiselle susi, sehän varmaan pitääkin paikkansa. Toinen taas todistaa sen että mies voi kiintyä työkaluihinsa niin kuin myös naiseen, eihän se ole ollenkaan paha juttu.

Naiset varmaakin eroavat, kun lopulta käsittävät, että kaikki ne ikuisen rakkauden valat olivatkin emotionaalisen puupökkelön mekaanisesti toistelemia, ulkoa opiskeltuja fraaseja, vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Tämän tajuaminen on luonnollisesti kestämätön tilanne ja johtaa lopulta avioeroon. Puupökkelo toki tuntee nälkää, ja kiukkua, menetettyään ilmaisen piian.

On sinullakin mielenkiintoinen tapa tulkita tutkimuksia jos meinaat että mies kiintyy yhtä lailla työkaluihinsa kuin naiseen, tai naisen kuvaan..yksi nainen tai vasara suuntaan tai toiseen. . Saahan niitä uusia.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Naiset varmaakin eroavat, kun lopulta käsittävät, että kaikki ne ikuisen rakkauden valat olivatkin emotionaalisen puupökkelön mekaanisesti toistelemia, ulkoa opiskeltuja fraaseja, vailla minkäänlaista totuuspohjaa. Tämän tajuaminen on luonnollisesti kestämätön tilanne ja johtaa lopulta avioeroon. Puupökkelo toki tuntee nälkää, ja kiukkua, menetettyään ilmaisen piian.

On sinullakin mielenkiintoinen tapa tulkita tutkimuksia jos meinaat että mies kiintyy yhtä lailla työkaluihinsa kuin naiseen, tai naisen kuvaan..yksi nainen tai vasara suuntaan tai toiseen. . Saahan niitä uusia.

Naiset eroavat siinä vaiheessa kun on ensin tehty vähintään yksi lapsi jotta saadaan ryssittyä sen miehen ja ehkö omakin elämä. Ensin itsepäisesti kielletään ettei siitä mitään tule vaikka kaikki merkit ovat näkyvissä ja vasta sitten kun on riittävästi aiheutunut vahinkoa hakee nainen eroa vaikka mies olisi jo sopeutunut tilanteeseen. Katsopa vaikka tuota ensitreffit alttarilla paria:

http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-mikko-paljastaa-taman-vuoksi-eropaatos-oli-vaikea/6157046

"Lopputulos oli pettymys, koska olin lähtenyt ohjelmaan isoin odotuksin. Etenkin se, että Heidi olisi halunnut jatkaa suhdetta, teki päätöksestä vaikean. Minusta oli ikävää olla se, joka sitten lopulta sanoi, että tämä ei toimi. Näin jälkikäteen katsottuna se oli ehdottomasti oikea päätös."

Heidihän salamarakastui ja antoi tunteiden viedä alussa, sitten kiukutteli ja teki kaiken vaikeaksi tunnesykkyrämykköissään ja vieläkin olisi halunnut jatkaa vaikka järjellä ajatellen ei ne sopineet toisilleen (epäilen kyllä ettei tuolle Heidille sopivaa ole helppoa löytää mistään). Mikko teki miehekkään ratkaisun eropäätöksestä nyt kun se on vielä helppoa tässä vaiheessa, heidin tavalla ero olisi vain siirtynyt ja vaikeudet kasvaneet.

Sinä et vaan tajua, ei niitä työkalujakaan hyviä saa välttämättä uusia, mulla ainakin on yksi lahjaksi saatu laadukas hylsysarja jota en vaihtaisi uuteen kun arvelisin saavani huonomman, vaikka siinä kotelo on jo vähän kulahtanut tiedän että se toimii ja samahan se olisi naisenkin kanssa, toimivaa en hevin vaihtaisi.

• palstailija
        PikkuLikka kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, että onkohan miehillä oikeasti minkäänlaisia tunteita naisia kohtaan vai ainoastaan tuntemuksia. Henkilökohtaisesti en taida uskoa, että miehillä on juurikaan tunne-elämää. Sen tajuaminen, että olen alkanut ajatella näin, vai olenko kenties aina ollut tätä mieltä, oli itsellenikin järkyttävä havainto.

Sulla on kokemusta vain pelureista? En allekirjoita

• Ikis..M kirjoitti:

Naiset eroavat siinä vaiheessa kun on ensin tehty vähintään yksi lapsi jotta saadaan ryssittyä sen miehen ja ehkö omakin elämä. Ensin itsepäisesti kielletään ettei siitä mitään tule vaikka kaikki merkit ovat näkyvissä ja vasta sitten kun on riittävästi aiheutunut vahinkoa hakee nainen eroa vaikka mies olisi jo sopeutunut tilanteeseen. Katsopa vaikka tuota ensitreffit alttarilla paria:

http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-mikko-paljastaa-taman-vuoksi-eropaatos-oli-vaikea/6157046

"Lopputulos oli pettymys, koska olin lähtenyt ohjelmaan isoin odotuksin. Etenkin se, että Heidi olisi halunnut jatkaa suhdetta, teki päätöksestä vaikean. Minusta oli ikävää olla se, joka sitten lopulta sanoi, että tämä ei toimi. Näin jälkikäteen katsottuna se oli ehdottomasti oikea päätös."

Heidihän salamarakastui ja antoi tunteiden viedä alussa, sitten kiukutteli ja teki kaiken vaikeaksi tunnesykkyrämykköissään ja vieläkin olisi halunnut jatkaa vaikka järjellä ajatellen ei ne sopineet toisilleen (epäilen kyllä ettei tuolle Heidille sopivaa ole helppoa löytää mistään). Mikko teki miehekkään ratkaisun eropäätöksestä nyt kun se on vielä helppoa tässä vaiheessa, heidin tavalla ero olisi vain siirtynyt ja vaikeudet kasvaneet.

Sinä et vaan tajua, ei niitä työkalujakaan hyviä saa välttämättä uusia, mulla ainakin on yksi lahjaksi saatu laadukas hylsysarja jota en vaihtaisi uuteen kun arvelisin saavani huonomman, vaikka siinä kotelo on jo vähän kulahtanut tiedän että se toimii ja samahan se olisi naisenkin kanssa, toimivaa en hevin vaihtaisi.

En seuraa tuommoisia ohjelmia, niin en osaa ottaa kantaa heidän tunnesykkyrämykkyröihinsä, mutta arvaan, että eron syy oli se yksinkertaisin, Heidi ei saanut aikaan riittävästi tunteita , eli tuntemuksia Mikon pöksyissä. Jos nainen herättää tarpeeksi tuntemuksia, on mies valmis sulattamaan lähes määrättömästi hirvittävää narttuilua, kunhan vaan saa pitää kyseisen palkintopokaalin omistuksessaan.

Hyvä sinulle, että olet pitänyt hylsysarjastasi huolta, siitähän riittää sitten sinulle iloa pidemmäksi aikaa. On niitä semmoisiakin jotka eivät osaa käsitellä mitään kauniisti ja rikkovat kaiken mihin koskevat.

• väsynythuolehtii
        PikkuLikka kirjoitti:

Kyllä ainakin mulla on vaikka minkälaisia tunteita ystäviäni esim. erästä naista kohtaan. Ja rakastan tätä naista vaikkei olla edes parisuhteessa, sillä tiedän että häntäkin on kohdeltu huonosti. Olen itse ihan perus rehellinen ja kiltti tyyppi. Olen näyttänyt tässä matkan varrella, että en ikinä loukkaa ketään tarkoituksella, enkä jätä pulaan vaan autan tilanteessa kuin tilanteessa jos vaan pystyn. Jos en pysty niin kysyn jostain neuvoa / apua.

Olen menettänyt ns. kavereitanikin, kun olen puolustanut heidän naisystäviään huonosta kohtelusta, turpaan siinä meinas itsekin saada ja välit katkesi näihin tyyppeihin. Näitä vastaavia tapauksia seurailen edelleenkin jatkuvasti, sillä en tiedä kuin yhden herran joka kohtelee vaimoaan kunnolla, muut on koko ajan pettämässä tai muuten kohtelemassa huonosti. Valitetaan kaikesta heidän vaimojensa tekemisistään, eikä anneta minkäänlaista itsenäisyyttä. Kytätään, naljaillaan, ollaan mustasukkaisia ynnä muuta vastaavaa. ps tämä maailma ei ole vaan tarkoitettu munlaisille ihmisille vaan pärjään ihan hyvin itsekseen. Tää oli vähän hätäisesti kirjoitetttu, joten antakaa anteeksi :)

• Miehet hakevat naisista ensisijaisesti seksiä, mutta kiintyvät naiseen. Sitten miehet yrittävät ylläpitää suhdetta tuohon otukseen, jonka toimintalogiikka he eivät täysin ymmärrä.

• palstailija kirjoitti:

Sulla on kokemusta vain pelureista? En allekirjoita

En nyt sanoisi ihan noinkaan, ollut parisuhteessa yli kymmenen vuotta.. ja sitten on vielä kaikenlaiset liepeilijät siihen kylkeen. Näin jälkikäteen on alkanut tuntua, että olen ollut vain jonkilainen omistettava hyödyke, suoraan tai välillisesti, milloin minkäkin asian saamiseksi.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

En seuraa tuommoisia ohjelmia, niin en osaa ottaa kantaa heidän tunnesykkyrämykkyröihinsä, mutta arvaan, että eron syy oli se yksinkertaisin, Heidi ei saanut aikaan riittävästi tunteita , eli tuntemuksia Mikon pöksyissä. Jos nainen herättää tarpeeksi tuntemuksia, on mies valmis sulattamaan lähes määrättömästi hirvittävää narttuilua, kunhan vaan saa pitää kyseisen palkintopokaalin omistuksessaan.

Hyvä sinulle, että olet pitänyt hylsysarjastasi huolta, siitähän riittää sitten sinulle iloa pidemmäksi aikaa. On niitä semmoisiakin jotka eivät osaa käsitellä mitään kauniisti ja rikkovat kaiken mihin koskevat.

No joo on se tuokin kai totta mutta juurikin mitä tuota sarjaa koskevia uutisia oli niin tuo Heidi vaikutti melkoiselta draamakuningattarelta, siis aika vaikealta ihmiseltä noinniinkuin jokapäiväistä elämää ajatellen. Varmaan sitä draamailukin kestää paremmin jos naisella on ihan huippumallin ulkonäkö mutta tuo Heidi kun suht tavallisen näköinen niin Mikko varmaan arveli löytävänsä hieman helpompiluonteisen joka on kuitenkin vähintään samantasoinen näöllisesti.

Aika huonosti oikeastaan olen kohdellut kun joutunut kolisemaan auton perässä mutta hyvin on kestänyt. Se kestävyys ja luotettavuus tosiaan on se jota arvostan ja tuskin saan rikottua kun on niin lujaa laatua, hautaan asti saattaa kulkea mukana.

• väsynythuolehtii kirjoitti:

Kyllä ainakin mulla on vaikka minkälaisia tunteita ystäviäni esim. erästä naista kohtaan. Ja rakastan tätä naista vaikkei olla edes parisuhteessa, sillä tiedän että häntäkin on kohdeltu huonosti. Olen itse ihan perus rehellinen ja kiltti tyyppi. Olen näyttänyt tässä matkan varrella, että en ikinä loukkaa ketään tarkoituksella, enkä jätä pulaan vaan autan tilanteessa kuin tilanteessa jos vaan pystyn. Jos en pysty niin kysyn jostain neuvoa / apua.

Olen menettänyt ns. kavereitanikin, kun olen puolustanut heidän naisystäviään huonosta kohtelusta, turpaan siinä meinas itsekin saada ja välit katkesi näihin tyyppeihin. Näitä vastaavia tapauksia seurailen edelleenkin jatkuvasti, sillä en tiedä kuin yhden herran joka kohtelee vaimoaan kunnolla, muut on koko ajan pettämässä tai muuten kohtelemassa huonosti. Valitetaan kaikesta heidän vaimojensa tekemisistään, eikä anneta minkäänlaista itsenäisyyttä. Kytätään, naljaillaan, ollaan mustasukkaisia ynnä muuta vastaavaa. ps tämä maailma ei ole vaan tarkoitettu munlaisille ihmisille vaan pärjään ihan hyvin itsekseen. Tää oli vähän hätäisesti kirjoitetttu, joten antakaa anteeksi :)

Miltä se tuntuu kun sinulla on tunteita, missä ja miten ne tuntuu, minkälaisia ne on?

• HC-ätmel kirjoitti:

Miehet hakevat naisista ensisijaisesti seksiä, mutta kiintyvät naiseen. Sitten miehet yrittävät ylläpitää suhdetta tuohon otukseen, jonka toimintalogiikka he eivät täysin ymmärrä.

Jotenkin noin se varmaan pohjimmiltaan on. Olisi varmaan hyvä ja reilua kaikkia kohtaan lakata uskottelemasta, että mistään muusta on kyse.

• palstailija
        PikkuLikka kirjoitti:

En nyt sanoisi ihan noinkaan, ollut parisuhteessa yli kymmenen vuotta.. ja sitten on vielä kaikenlaiset liepeilijät siihen kylkeen. Näin jälkikäteen on alkanut tuntua, että olen ollut vain jonkilainen omistettava hyödyke, suoraan tai välillisesti, milloin minkäkin asian saamiseksi.

Hmm, mun jotkut narsistiset kaverit näkee naisen omistettavana hyödykkeenä. Ei terveet ihmiset. Voipi olla, että tässä on vaan miesten ja naisten välisiä näkemyseroja miten on kumpikin tehnyt töitä suhteen eteen. Eron jälkeen se toinen tuntuu usein paskalta ihmiseltä ja itsellä hyväksikäytetty olo.

• PikkuLikka kirjoitti:

Jotenkin noin se varmaan pohjimmiltaan on. Olisi varmaan hyvä ja reilua kaikkia kohtaan lakata uskottelemasta, että mistään muusta on kyse.

Oikeastaan miehet pariutuvat myös odottaen, että pesänrakennusvietin riivaama nainen loihtii parille kodin. Sitten ruvetaan elämään perhe-elämää. Osa miehistä tosin haluaisi jatkaa poikamieselämää vielä parisuhteessakin.

• Jxiviv88

Välitätkö sinä itsestäsi? Rakastatko sinä itseäsi? Pitäisi olla ainakin yksi joka välittää sinusta: sinä itse.

• Ikis..M

Varmaan vähän riippuu tilanteesta että onko se hyvä juttu, voihan se olla aika ahdistavaakin jos joku semmoinen rakastaa ja välittää jonka ei olisi niin väliksi. Itse ainakin semmoisen kohdalla ahdistuisin jos en kykenisi vastaamaan samalla tavalla tunteisiin yhtä aidosti.

• No ainakin näin jälkeenpäin tuntuu lähinnä siltä että tuli huijatuksi. Eli vituiks män, big time.

• Sä olet sitten törmännyt savolaisen supersankariin...

• Irtohihna

Mikä sai aikaan huijatuksi tulemisen tunteen? Et reagoinut ajoissa vai?

• No lähinnä ehkä se, että itsellä oli suhteen tilasta ihan eri ajatukset kuin kumppanilla, joka sitten yhtäkkiä vain halusi lopettaa suhteen ilman mitään järkeviä selityksiä ja keskusteluja. Ihmetytti että miksi pitää viimeiseen asti esittää kaiken olevan hyvin jos on kuitenkin hautonut sitä eroa mielessään jo pitemmän aikaa.

• Luolassa

Se ei vaan oikein enää tunnu miltään eikä missään saatikka, että olisi antaa vastaavanlaista takaisin. Ja se, että mitenkä näihin tuntemuksiin tai siis oikeammin niiden jonkinlaiseen puutteeseen suhtautuu niin...noh, kun ei jotakin tunne omaavansa, niin se on vähän kuin yrittäisi tyhjästä loihtia jotakin. Ei ole ensimmäinen kerta, kun näitä pyörittelee mielessä ja lopputulos viivan alle on pitkään ollut sama, eli ei aiheuta liikahdusta. Ja miksikö tällaista pohdin sinkut-palstalle? Miksipä ei.

• nainen38vee

Ei mua vaan ole koskaan kukaan mies rakastanut. Seksiä kyllä kovasti tyrkyttävät, enkä huoli koska haluaisin oikeaa rakkautta. Sitä ei miehiltä saa.
      Miehiä ei tunnu edes kiinnostavan rakkauden löytäminen vaan seksin löytäminen.
      Jos parisuhteen haluaa, pitäisi suostua mahdollisimman monen miehen panemaksi ja odottaa, että joku heistä jää.
      Ei onnistu multa sellanen. Tässä ajassa on jotain pahasti pielessä kun seksi on ainoa asia millä on enää väliä ja suhde pitäisi aloittaa heti seksillä.

• Mä olen hiukan haastava rakastettava koska tarvitsen niin vähän ja varmaankin myös annan vähän. Mutta miltä se tuntuu? Se tuo merkitystä elämään mutta myös vastuuta: kuin peitto joka lämmittää mutta myös painaa.

• juhygtfrc

Totta, on siinä se vastuupuolikin. Pitää aina ottaa toinenki huomioon, ei voi vaan enää ajatella itseään pelkästään. Joutuu joustamaan, sietämään, sopimaan asioita, pahimmillaan sairauden takia joutua ajoittain tai pysyvästi omaishoitajaksikin.

Ei ihmiset eroaisi jatkuvasti, jos rakkaus olisi pelkkää huviajelua.
        Suurin osa pareista eroaa, jos vähemmistöt ja avoparitkin lasketaan mukaan.
        Vain harva löytää sen todellisen sielunkumppaninsa, jonka kanssa suhde vain vahvistuu vuosien myötä.

• sioille.helmiä

Ahdistavalta. Ainakin silloin kun ei itse rakasta.

Toisinpäin taas... Hmmm... Ei sitä tule niin paljon mietittyä, että miltä se toisen rakkaus tuntuu itseään kohtaan. Näin niinku äärimmäisen itsekeskeisenä ja itsekkäänä ihmisenä se oma rakkaus ja rakastaminen on enemmän mielessä. Miksi? No siksku se tuntuu äärimmäisen hyvältä kun rakastaa rakastettavia ja ne rakastettavat eivät ole ollenkaan paihoillaan ja ahdistuneita rakkaudestani... :)

• Loppui.välittäminen

Mopoa kerran välitin, laitoin siihen 2 piikkiä isomman eturattaan. Konstaapeli ei tykännyt.

• Rumasinkkumies-

Rakkautta ei ole olemassa rumille miehille. NAisista kyllä aina joku välittää eikä esim jouluna naiset joudu olemaan yksin.

• risujalahjaksi

Haista paska, mä oon lähes nelikymppinen nainen ja oon aina viettänyt kaikki joulut ja muutkin juhlat yksin. Enkä suinkaan omasta halustani.
        Etkä sinäkään rumaa sinkkunaista halua, joten älä perkele leiki jeesusta.

• asiaonniin

Kyllä mulle kävis rumakin nainen, mutta rumat naiset ei halua rumaa miestä, koska hypergamia.

• No ihan miehen kommentti tässä.

Ensinkin olen isä. Ja lasteni välittäminen minusta on mahtavaa. Asutaan eri osoitteessa, mutta kun tavataan, he pulputtavat yhteenääneen kuulumisensa ja pienempi kömpii syliin. Se on aitoa välittämistä se. Ja tietenkin vuorovaikutteista, vaikka lapset on lojaaleja huonommillekin vanhemmille...

Sitten naiseni rakastaa minua. Se tuntuu minusta aivan uskomattomalta, miten joku ihminen tuosta vaan voi pitää toisesta niin paljon. En pelkästään ihmettele, vaan käyttäydyn kuin peili. Rakastan häntä, niin myös näytän sen. Taas vuorovaikutus. Miksi piilotella tunteitaan toista kohtaan, jos niin tuntee. Ei siinä oikeasti mitään itsessään satuta, tai menetä.

• sori-siitä

Ei sitten ikänä tule mieleen että sinun naisesi on pois joltain toiselta mieheltä? Eikö kilpailu naisista, ja se että osa häviää siinä kilpailussa, ole teidän pariutujien mielestä mikään ongelma?

• sori-siitä kirjoitti:

Ei sitten ikänä tule mieleen että sinun naisesi on pois joltain toiselta mieheltä? Eikö kilpailu naisista, ja se että osa häviää siinä kilpailussa, ole teidän pariutujien mielestä mikään ongelma?

Ei. En pidä puolisonlöytämistä just minkäänlainena kilpailuna. En yleensäkään välitä muista, jos havittelen itse jotain. En hyvässä, en pahassa. Jokainen tekee itse oman elämän ja valinnat. :-)

• miten.täältä.pääsee.pois
        tähänsekaappi kirjoitti:

Ei. En pidä puolisonlöytämistä just minkäänlainena kilpailuna. En yleensäkään välitä muista, jos havittelen itse jotain. En hyvässä, en pahassa. Jokainen tekee itse oman elämän ja valinnat. :-)

"En yleensäkään välitä muista, jos havittelen itse jotain."

Siksi tämä maailma onkin niin paska paikka kun todella usea toimii juuri tuolla tavalla.

• miten.täältä.pääsee.pois kirjoitti:

"En yleensäkään välitä muista, jos havittelen itse jotain."

Siksi tämä maailma onkin niin paska paikka kun todella usea toimii juuri tuolla tavalla.

Siis mitä? Enhän mä nyt ala muitten takia jättämään omia unelmia? Tässä aloituksessa kyseltiin, miltä välittäminen tuntuu. Minä välitän kyllä omista läheisistä, mutta en todellakaan itke, jos ns. " vein joltain" naisen, niin vein sen sit kyllä ansaitusti. Ja aion pitää siitä kii. Mielellään kerron, miten ihmisien kanssa pitää elää, mutta kenenkään puolesta en sitä aio tehdä.

• 9plus6
        tähänsekaappi kirjoitti:

Siis mitä? Enhän mä nyt ala muitten takia jättämään omia unelmia? Tässä aloituksessa kyseltiin, miltä välittäminen tuntuu. Minä välitän kyllä omista läheisistä, mutta en todellakaan itke, jos ns. " vein joltain" naisen, niin vein sen sit kyllä ansaitusti. Ja aion pitää siitä kii. Mielellään kerron, miten ihmisien kanssa pitää elää, mutta kenenkään puolesta en sitä aio tehdä.

Jännämiehellä noussu kusi hattuun.

• 9plus6 kirjoitti:

Jännämiehellä noussu kusi hattuun.

Ja sit tuun tänne leuhkimaan? No provoilut saa riittää. Tuohon en lähde mukaan, mun ei tarvii jotain nimimerkkiä puolustaa. Voithan itse keksiä omaksi mielenrauhasi parantamiseksi, että keksin kaikki tarinani, ehkä se helpottaa. :D

• Välittämisestä saa lisää voimavaroja - siksi kai itsekin muistaa lähimpiään, kun heillä on edessä jotain mikä edellyttää tavallista enemmän voimavaroja.
      'Rakastaa ja tulla rakastetuksi' on ehdottomasti maailman paras 'douppaus', jos toinen ihminen on saanut sinut tuntemaan että olet samanaikaisesti maailman vahvin ja haavoittuvin yksilö, niin olet rakastanut ja tullut rakastetuksi.
      Jos vanhemmat eivät välitä lapsestaan ja rakasta häntä - tai jos he eivät osaa ilmaista noita tunteita - lapselle ei todennäköisesti koskaan kehity 'tasapainoista' omanarvontuntoa ; riittämättömyyden-tunne on masentava ja lannistava eväs elämään.

• Palstan.Rumin.Mies

Mä en koskaan ymmärrä näitä vastauksia joissa vanhempia syytetään lapsen tunne elämän tappamisesta. Ymmärrän täysin jos lapsi on kokenut väkivaltaa, seksuaalista vastenmielisyyttä tai päihteillä pelehtivät vanhemmat. Nuo muuttaa lapsen psyykkeen se on varma. Parempaa esimerkkiä kuin itseni en osaa sanoa jonka tunne elämä on pilattu MUTTA ei vanhempieni tähden. Olen saanut mitä rakastavamman lapsuuden ja parhaimmat eväät aikuisuuteen. Se mikä minun tunteeni ovat osin lopullisesti haavoittaneet oli vuosia kestänyt koulukiusaaminen, sukulaisteni lapsesta saakka välittämä välinpitämättömyys (en koskaan saa kutsuja sukujuhliin, serkkutapaamisiin yms ja syytä en tiedä koska pahaa en ole kenellekään koskaan sanonut. Siskoni sukulaiset laskevat edelleen sukuuni kuuluvaksi). Ja aikuis elämässä sitten naisten väkinäinen ja välinpitämätön suhtautuminen minuun muutamaa kamunaista lukuunottamatta. Näille tietenkin haluaa etsiä vastauksia ja niinhän se on että naiset arvostavat komeutta jota en edusta, sukulaiset isähahmoa lapsineen joita en koskaan saanut (siksi minua pidetään homona) jne. Parhaimmat vastaukset mieltäni askarruttaviin kysymyksiin sain täältä kun näille sivuille eksyin joskus kolme vuotta sitten. Pelkästään markkina-arvo teoria ja siihen tutustuminen on selventänyt monta asiaa kohdallani. Tästä syystä esim haaveeni naisesta ja lapsesta lopetin vuosi sitten täytettyäni 35.

• Hyvä kysymys. Olen yleensä niin keskittynyt välittämään muista, etten aina muista pysähtyä miettimään miltä se tuntuu kun joku välittää minusta. Onhan se ihmeellistä, että minäkin olen jollekin tärkeä. Yritän pitää sitä välittämistä yllä puolestani parhaani mukaan. Mikään itsestään selviö se ei ole, joten jatkossa yritän miettiä asiaa useammin. :)

• Häneirakastaminua

Minä naisena voin ainakin kertoa, että nyt kun en saa enää rakkautta ja lämpöä, osaisin arvostaa edelleen suuresti, jos joku ottaisi kainaloon ja sanoisi, että:"rakastan sinua ja välitän".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      7958
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4730
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4453
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3223
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      248
      3116
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      47
      2788
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2735
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2493
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2056
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe