Enontekiön kunta taantuu eikä minkäänlaista kasvua näy. Mikä virka on kehitys yhtiöllä?
Taantuutaantuu
13
163
Vastaukset
- Tarvainensamu
Tarvis sinnekki Trumpin kaltaisen johtoon.
- Verwolf
Olihan meillä tarmokas kunnanjohtaja, nykyisin vt. kansanedustaja. Hän ehdotti aikanaan 10 hyvää ja monta erinomaista hanketta. Ne eivät kuitenkaan kansalle kelvanneet. Hän sai ainoastaan läpi Kilpisjärven kylän rappion estämällä Käsivarren kansallispuiston synnyn.
Nyt hänellä olisi ollut paikka neuvotella liikenneministerin kanssa Käsivarren tien parantamisesta. Rahat menivät kuitenkin älyttömälle älytielle välillä Kolari Muonio saksalaisten autojen testiradaksi. - Eteenpäinkö
Ei hyvältä näytä. Onko porotilamatkailulla mahdollisuuksia
"Vallankumouksen henkeä ei voi kuitenkaan padota. Se tulee Suomeenkin".
Pave Väyrynen, tämän päivän tiedotteessaan.
Totta.
Onnea Trump!!!- Mollander
Kyllä perkeles; eiku pyhäkero työn alle taas. Ainakin yksi kaivos. Ja se junarata.
- virkaatekevä
Niin mutta kun se kehitysjohtaja on irtisanoutunut.
- säästölinjalle
Ei tartte uutta kehitysjohtaja virkaa säästöjä tulee siitäki kun virkoja yhistetään virkamiehiä on jo kunnassa kohta enemmän kun asukkaita
- äänimyynnissä
pyyvethän kiero perseennuolija repolainen kyllä se kusettaa lissää kun äänenne myytte
- Antiipallaa
Ma mutta onhan se perustettu Eno Anus MC tännekki että jotaki uutta on tulossa
- käköne
Onhan täällä kuiten RKP paikallisosasto.RKP pitää parhaiten poromiesten puolia.
- Porovain
Pittäääkö osata ruottia
- suupal
KRP:n porot ei puhu eikä laula ruottin kielelä
- jänkäkäivärä
KUNTAVAALIT TULEVAT
Minä odotan innolla ensi kevään kuntavaaleja. Jos jotakuta kutkuttaa politiikka, niin nyt esityöhön, face-sivut, ehkä nettisivutkin. Ei maksa paljon. Helmikuun viimeiseen mennessä on tehtävä ilmoitus ehdokkuudesta.
Aionko ehdokkaaksi... No ehkä. Mutta kaipaan ryhmää, yksi ei saa mitään aikaan, sen sijaan jo 3-4 läpimenneen ryhmä saa jotain aikaiseksikin. Eli annanpa kuulua itsestäni kohtapuoliin vakavammin ja jos ajatukseni kilahtavat, voipi ottaa yhteyttä.
Teen esivalmisteluja juuri Facen ja netin kanssa, palataan asiaan joulun jälkeen jolloin pistän tänne linkkiä, missä voi ajatuksiini tutustua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592