Vai kuka leikkaa kuontalosi/trimmaa partasi?
Käytkö kampaamossa/parturissa?
27
133
Vastaukset
- teepäperässäjososaat
En käy. Ite leikkaan ja trimmaan ja värjään ja letitän ja solmin rusetinkin letin päähän.
- öröröö
En käy. Anna hiusten kasvaa vapaasti.
- öröröö
En myöskään pese niitä. Annan niiden likaantua vapaasti.
- komean_käsittelyssä
Käyn kampaamossa 6 viikon välein. Komea heteromies leikkaa ja värjää tukkani, koska varaan aikani aina hänelle. ;) Niitä elämän pieniä iloja.... <3
- mitennii
Mistäs tiedät että se on hetero?
- komean_käsittelyssä
mitennii kirjoitti:
Mistäs tiedät että se on hetero?
Nainen tietää aina. ;)
Käyn parturissa (~puolivuosittain).
- kurrelle.turpaan
No eipä uskois kun noita nököhampaita katsoo.
- Skånepåg
Muija leikannut jo 35 vuotta.
- wannabe-sinkkuko
Mitä tekee ukkomies sinkkupalstalla, kysyn vaan!
- ErkinPerämerkki
wannabe-sinkkuko kirjoitti:
Mitä tekee ukkomies sinkkupalstalla, kysyn vaan!
Älä kysy.
Kesäsin sipasen tukan itte leikkurilla sellasseks parin millin siilils ja talvisin käyn kampaamossa leikkuuttamassa kuulauden kahden välein.
Parta tuöee ite höylättyä, ellei sitten halua hemmotella joskus itteään käymällä parturissa.- ei.tartte
Mun kaveri leikkaa mun hiukset. En oo käyny kampaajalla enää vuosiin. Hirveet hinnat ja ympärillä pölötetään aina niin tyhmiä juttuja etten jaksa kuunnella.
- yrturtuii
Olen vasta 50 ja koko ikäni luullut, että jokainen ihminen käy parturissa tai kampaajalla. Paitsi jos pitää millin sänkeä, sen saa ajettua itsekin.
Sivistyssanakirja: kuontalo "kuv. takkuinen, hoitamaton tukka tai parta. esim. Hius-, partakuontalo."
Minulla ei ole kumpakaan, sillä en ole takkuinen tai hoitamaton. Joskus aamulla hiukseni saattavat olla hivenen sekaisin, mutta milloinkaan ne eivät hoitamattomia! :)
Tietysti käyn, sillä ei niitä niin helposti leikata. Joskus vuosia siskoni muutaman kerran leikkasi joululomalla hiukseni. Ehkä kotiparturi (sisko) naisilla ja miehillä joku omaleikkuri on mahdollinen! :)- verihäpi
Me käydään koiran kans samalla karvarilla. Se muija hoitaa yhden hinnalla kaks urosta.
- eimeeläpi
Missäs se sellanen ihmemuija muka on?
Kuulostaa täydetä potaskalta.
Ajelin iteltä pään kaljuksi pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen vaan antanu kasvaa.
- karvat_veks
Mä ajelen karvani aina ite, ylhäältä ja alhaalta, en luota ulkopuolisten käpäliin niissä hommissa.
- kaikenkarvaset
Vaikeeta löytää luotettava palvelu mis ajeltais pillu/kullikarvatkin samaanaikasesti.
- karvat_veks
kaikenkarvaset kirjoitti:
Vaikeeta löytää luotettava palvelu mis ajeltais pillu/kullikarvatkin samaanaikasesti.
Millanen sitte on LUOTETTAVApalvelu?
- karvaset
karvat_veks kirjoitti:
Millanen sitte on LUOTETTAVApalvelu?
Tietty sellanen mikä ei vie muniakin mennessään :D
Käyn toki. Ohjenuorani on ollut, että sitten kun huomaan tukan alkaneen käyvän kohti rumaa, varaan ajan parturiin. Jostain syystä parturikäyntien väli on viime vuosina alkanut lyhetä, ja nyttemmin olen käynyt runsaan kuukauden välein laittamassa kutrit kuosiin. Asiaan toki vaikuttaa sekin, että ensi kertaa eläissäni olen löytänyt parturoijan, jonka kanssa on helppo rupatella ja joka tietää aidosti minua paremman, miten tästä pehkosta saa (ihan) hyvän.
- Eräkettu_
Lettini ulottuu perseeseen saakka.
- ouitty
Käyn, ja pitäisikin varata taas aika. Päässyt kasvamaan liian pitkiksi.
- kivaohjelma.todenmukaine
kyllä yle hyvinmainostaa heteroita salaa, kun näyttää takaisinkotiin sarjaa kun nyt hullut kävivät hintin kesken lopotomia hoidon pois ei parane mitähän siitä seuraa ei oo hintillä helppoo,mutta saara ovelasti huijaa hörhöiltä rahat
- miehettykkää
Pitkät hiukset. Olen opetellut tekemään kaiken itse. (Pari vuotta sitten kampaajalla tehtiin kyllä kampaus tärkeään juhlaan. ) Kyllä näissä paljon aikaa menee, tosin hätäponnari on aina välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638