Venäjä aloittanut jo Suomen valtaamisvalmistelut!

werwrwerwerwer

Kun USA:n presidentinvaalien tulos selvisi, niin Putin antoi heti määräyksen aloittaa joukkojen siirtämisen Suomen rajalle. Sen sijaan Baltian maat ovat turvassa, koska ne ovat Nato-jäseniä.

Itse olen jo valmiudessa lähteä vaikka Espanjaan äkkilähdöllä, kun rytinä alkaa. Jääkää te idiootit tänne vaan sotimaan kymmenkertaista vihollista vastaan.

17

164

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuistaBonukset

Meetkö Finskillä vai Norwegeanilla ?
      Bisness vai Economy ?

• onkostietoo

Toimiiko Mäkkärit sodan aikana?

• Satunnainen_seikkailija

Onneksi tuo Ruotsin raja on tuossa kivenheiton päässä. Pitänee alkaa pakkaamaan rinkkaa valmiiksi, että kun merkit alkavat olla todella uhkaavat, niin voi heittää rinkan sélkään, ja lähteä marssimaan rajalle. Ja sitten kohti etelää.

• rh5tyg45645

Höpöhöpö, venäjä saa niin nenäänsä jos tulee lähellekkään rajaa jotain koittaa.

• voivoivoivoivoi

Turhaa fobiaa.

Voi teitä russofobiaisia raukkoja. Olette pelänneet jo 70 vuotta turhaan ja siirtäneet pelon jälkeläisiinnekin. Miettikää miten paljon mukavampaa elämä olisi ollut ilman tuota aiheetonta fobiaanne, edes NL ei voimakkaimmillaan hyökännyt.

Pelkoon on olemassa lääkitystä ja terapiaa.

Voitte olla huoleti, tilanne rauhoittuu nyt ja Suomi on turvassa paremmin kuin pitkään aikaan. Trump alkaa liennytyksen ja vähentää rautaa Venäjän ympäriltä ja korjaa suhteet maiden välillä. Venäjä ei tee Suomella mitään, kun se voi luotaa, ettei USA ja Nato uhkaa sitä Suomen kautta tai mistään muualtakaan. Clinton olisi käynnistänyt sodan Venäjää vastaan ja tämän päivän suur-suomea havittelevat hullut olisivat jälleen luulleet, että Venäjä on lyötävissä, kuten eräät taannoin Hitlerin turvin kuvittelivat.

• DFgsdhaertha

Venäjä uhka poistui, kun Clintonia ei valittu. Trumpista tulee koko maailman rauhan presidentti. Hän lopettaa kaikki pahuudet, jotka Obama on aloittanut. Trump ja Putin ovat hyviä ystäviä ja luottavat toisiinsa. Obama oli kannabista vetävä biseksuaali.

• ROUST.ROUST

Lähde? Sinä taidat olla kannabista vetävä biseksuaali?

• RunoilijaJenni

Huomenna soinevat seireenit ja tankit vyöryskelevät kaduillemme. Palopommit tipuskelevat ja lumi sulaa keväisesti. On tullut sota armahas tykömme, kanssa Venäjäisen hirveänlaisen. Pum pam pum, tsukki tukki töm.

• lääkkeeet

Kivasti vyöryskelevät, kranaatteja ammuskelevat.

• Häkäpilvilaivasto

Venäjästä ei ole väliä, koska se ruostuneilla romuillaan ei pärjää Suomen Armeijalle.

• otahan.lääkkeesi

Mene hoitoon. Trump nimen omaan aikoo parantaa lännen ja venäjän välejä.

• Paukutteluoliskivempaa

Mutta eihän semmoinen välienparantelu Nato hölmöille kelpaa

• Miten niin Nato hölmöille , halajatko itse takaisin Varsovan liittoa ja sen aikaista rotanhäntäpistin demokratiaa. Nato kun luotiin vastapainoksi Varsovan liitolle j a sen laajentumista vastaan. (Kun tuo isä aurinkoinen alias koba alias stalin jäikin miehittämään noita entisiä vapaita euroopan maita siis puolaa,tsekkoslovakiaa,liettuaa,latviaa,viroa ja jne kun saksa hävisi sodan).

• Haiseteliötpihalle

Pian näemme kuinka Trump taluttaa Purinin nenästä historian roskakoriin. Naurattaa jo etukäteen.

• l34g5

Entäpä, jos natouhka kokonaan poistuisi maailmasta. Olisiko sekään hyvä juttu kaikkien näkökulmasta.

• historia.opettaa

Ulkoista uhkaa käytetään usein sisäpolitiikassa vallan välineenä.

• trålålållållåå

Itse kannatin Trumpia, mutta asunkin ulkomailla niin ei minua niin haittaa jos Venäjä tulee Suomeen. Yrittäkää totutella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      50
      969
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      953
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      805
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      119
      758
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      115
      735
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      36
      663
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      646
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      22
      586
    11. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    12. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      38
      559
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      548
    14. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      506
    16. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      108
      500
    18. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      495
    19. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      488
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      477
    Aihe