Miten tämä on mahdollista??

enkestäenää

Ihossani on epätasaisuuksia ja olen kokeillut salisyylihappoa sarjahoitona ja ostin neulatelankin jolla olen nyt kolmisen kertaa vetänyt. Ihossa ei ole mitään muutosta parempaan, vaikka arvet eivät edes ole mitään syviä. Aivan niinkuin en olisi tehnyt yhtään mitään. :(

Miten muut ihmiset ovat saaneet näillä tuloksia ja minulla ei vaikuta mitenkään? Tuo salisyylihappo oli 30 % eli kuori kuitenkin kohtuu mukavasti. Mä en vaan jaksa enää yrittää mitään. Olen tuomittu elämään tämmösenä arpinaamana. :(

6

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åäouyhttyjkll

Jos on rahaa, kokeile TCA hoitoa. On sen verran vahvaa että pitäs auttaa. Ja tollanen neulatela ei tee kolmessa käyttökerrassa vielä tuloksia, en ainakaan usko niin.

• enkestäenää

Liian kallista mennä ammattilaiselle. Tilasin joskus viime vuonna itselleni kotiin tuota TCA-happoa, mutta en tohtinut laittaa koko naamaan sitä.

Onko joku uskaltanu laittaa koko naamaan ja jos, niin millä laitoitte tai millä konstin?

• Vapahtajanisinkkipasta

Kokeileppa sinkkipastaa.
      Itse laitan sitä joka ilta aknearville ja kyllä toimii! Se nopeuttaa ihon uusiutumista vahingoittamatta sitä, toisin kuin mainitsemasi hoidot, mitkä kuulostavat aika rajuilta. Ihosi voi mennä entistäkin pahempaan kuntoon.

Kuorin vielä kasvot kevyesti aamulla konjac sienellä/kevyellä kuorinta aineella, ettei kuollut ihokerros tuki huokosia.

Sinkkipastaa saa apteekista, olisikohan ollut lähellä 10€ tuubi. On myös olemassa sinkkivoidetta samanlaisessa, aavistuksen vaaleammassa tuubissa, mutta en koe sillä olevan juurikaan vaikutusta (kerran kiireessä ostinkin sitä), eli ole tarkkana että ostat varmasti 400mg sinkkiPASTAA.

• enkestäenää

Kiitos vinkistä!!! Täytyypä ostaa tuota ainetta. :)

• degcngdd

Tuota neulausta pitää tehdä säännöllisesti kuukausien ajan ja sitten vasta alkaa tulokset näkymään. Kärsivällisyyttä! Kolme kertaa ei tietenkään näy vielä missään.

• turhaatouhuakotona

Mitä jos menisit ihan ammattilaisen käsiin? Kunnon hapot? TCA? Tai laserhoito?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe