pettäjäonpipipää

pettäjäparka

Ei ne elä jos ei ät saa nåistä jutuista virtaa. Surkeaa että tämmöseen hukkasin 2 vuotta elämästäni. Hyi.yäk. yksinäinem pukki vain.petturi. valehtelija. Täynnä sontaa tuon äijän. Sielu ja sydän. Olet julmuri äijä. Naisia kusetat vitun pelle. Haluan sinut pois mielestä. Äkkiä ulos sydämestäni.ala mennå jo. En tartte tätä tunnetta sinua kohtaan. Valepukki.narsistiksi olen kuullut sinua haukuttavan. Paskaukko olett loppuun saakka

7

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minutkinkusetetu

      missä paikkakunnalla ja paljon miehellä ikä?

    • petettypetettypetetty

      Tampere. Jukka 36vee....

    • minutkinkusetetu

      mulla oli 50 ja sun teksti kun luen olisi kun sama mies. Kyllä neitä "kusipäitä" on riittävästi tässä maassa. Oli mullakin sellainen pääsärky omasta pellesta että "oksat pois".Kusetti minut ja muitakin naisia, täysiin huijari oli koko mies.Nyt jonkun verran helpotunut olo itsellekin kun enä ei ole sen kanssa tekemisissa, kuintenkin on viellä syvä arpi-ja ehkä elämään lopun asti.

    • sellaistaseelämäon

      Höpöhöpö. Ihana on, kun soitat hänelle ei vastaa, vaikka soitat peräkkäin monen monta kertaa. Sitten vastaa ja möläyttää puhelimeen jotakin seuravaa: mitä sä tänne soitat, tuun kohta tai en ehdi nyt jne. Ja jos yhtään tarkemmin kuuntelit, niin aika vihaisellä äänellä möläytykset tuli. Silti ei lamppu välähdä. Sitten hän tulee luoksesi silloin, kun hänelle sopii, vaikka se ei sinulle itsellesi sopisikaan, niin sovitat sopimaan. Hän on valmistautunut ihan eri äänensävyllä, kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Nautiskelet, kun sait tulemaan luoksesi.

      Jos elämältään tuollaista haluaa, niin silloin on halunnut ja itse on halunsa valinnut. Jos on valinnut roolin, jossa on kelvollinen vain tapailuun tietyissä paikoissa ja toisen ehdoilla, niin silloin on. On itse otettava vastuu, ei sitä kukaan toinen ota.

      Syviä arpia on monilla ja erilaisista asioista syntyneitä. On vain ymmärrettävä, että tuli tehtyä virhe ja yritettävä toimia seuraavalla kerralla sen verran paremmin, ettei päädy samaan virheeseen. Kaikki sellaiset kokemukset, jotka horjuttavat luottamusta toiseen ihmiseen, jättävät kyllä yleensä arven, joka jää taustalle ja sen kanssa on vain opittava elämään.

    • miesmiesmieskö

      Sonkajärvi

    • moniamoniaon

      Pettäjätpettääitseään. Silti pitää ottaa vastuu tilanteesta. Sattunut on sattunut. Olo on kusetettu.petetty vielä pitkään. Hyväksyä että muitakin on .saa tukea muilta. Enään en lankea tollasiin. En ikinä. Haavat on syvät.mutta selviän tästä kyllä. Paistaa se aurinko vielä risukasaankin. Nyt tuntuu vaan tyhjältä. Mutta riitän kyllä itselleni. Varmasti riitän itselleni. Riitän kyllä. Välillä vaan yksinäistä. Mutta en ole narsistin huora. Hyi helvetti.

      • nahjukset

        minusta tulee vielä jonkun, hyvän miehen vaimo. vähempään en tyydy. sotkekoon välejään kenen kanssa haluaa, aivan sama. itseni on pelastettava tästä rotkosta. on niin kuin ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan. hyi hitto. ensi kerralla olen viisaampi, ankä tosin aio kyllä kyynistyä. en. uskon vielä mieheen joka on sinut itsensä kanssa. rehellinen ja työtäpelkäämätön. mies . miten nykyajan äijät ovat tommosia nahjuksia. vastuuttomia ja moraalittomia. kun itse olen kaikkea muuta kuin nuo niin en käsitä. en ymmärrä. paljon on mullaki vastoinkäymisiä ollut, mutta en siaksi enkä huoraksi muutu. en ikäänkuunapäiväni. hyvää päivänjatkoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe