vielä tunteita

auttakaamiestä

olen 28v. sinkku mies. erosin yli vuosi sitten ja olin neljävuotta suhteessa. minulla on tunteita eksääni kohtaan vielä ja aika voimmakkaitakin... olen tavannu monia mahottoman kauniita nais ihmisiä, mutta en vaan yksinkertaisesti syty vaikka toine osapuoli syttyiskin. ajattelen eksääni 24/7h en näe sitä samaa juttua muissa naisissa kuin hänessä. eksällä ei ole miestä. ollaan kavereita ja autetaan toinen toista aina kun on tarves ja meilä on yhteinen kummilapsi. eksä muutti hyvin lähelle minua ja on sanonu monesti että ei tule enää ikinä takaisin että hänellä on muut miehet mielessä, mutta lopuksi tokaisee että eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. autoakin se tuo jatkuvasti korjattavaks minulle (olen henkilöautomekaanikko). sitte joskus välillä hän tahtoo lähteä viihteelle kanssani mut nukutaa kyllä eri osotteissa illan jälkeen. ero oli eksän idea et täysin yksipuolinen päätös.

mitä minu pitäisi tehdä??? kertokaa viisaammat. ottaisin takaisin jos olisi mahdollista.

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skraga8

      Älä oleta toisen ajatuksia vaan kysy suoraan! Jos vastaus on ei kiinnosta niin ala pitämään välimatkaa. Kyllä se siitä selviää..

    • Eihelppoa

      Jostain syystä exä roikuttaa sinua löysässä hirressä. Syitä voi olla monia, yleensä jättäjä hyvittelee omaatuntoaan lupaamalla kaveruutta, toisaalta haluaa pitää sinut saatavilla, voi pyytää palveluksiasi ja ehkä rakkautesi häneen imartelee häntä.
      Mieti haluatko oikeasti uudestaan suhteeseen hänen kanssaan, jos hän jo kerran jätti sinut. Kertoiko syytä? Joudut pelkäämään, että tekee sen taas.
      Olen itse kärvistellyt vastaavassa tilanteessa. Eron jälkeen nainen tarjosi ystävyyttä. Kävin tekemässä palveluksia, pyrin miellyttämään häntä. Muutaman kerran ajauduttiin harrastamaan seksiäkin. Se mutkisti asioita entisestään. En vaan osannut päästää irti. Molemmat yritettiin tahoillamme uusia suhteita. Ei niistä tullut mitään, kun hailailin exän perään, eikä tunne näitten naisten kanssa ollut samanlainen. Entiseen ei ole kuitenkaan paluuta. Jos on erottu, siihen on aina syynsä, eikä uusi yritys voi toimia ennenkuin se ero on totaalisesti läpi käyty.
      Pari kuukautta sitten yli vuoden vellomisen jälkeen katkaisin välit exään kokonaan. Ei puheluja, ei viestejä, ei s.postia tai mitään. Se on ainoa keino päästä eroon tunteista ja lopullisesti yli erosta. Kaveruus ei vaan onnistu, jos toisella on vielä tunteita. Ei mene päivääkään, etten ajattelisi häntä, aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla viimeisenä. Lähes joka yö näen hänestä unta. Mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa, huomaan olevani ajattelematta häntä jatkuvasti. Innostun jo muistakin asioista välillä ja unohdan märehtimisen. Aikaa tämä vaatii. Asioilla käydessäni pelkään törmääväni häneen ja sitä en vielä kestä.
      Suosittelen sinulle, että juttelet naisen kanssa mitä hän haluaa. Jos ei halua sinun kanssa enää yrittää katkaise välit kokonaan. Poista fb kavereista ja blockaa what's up ja puhelut. Et pääse muuten ikinä eteenpäin tai uudet suhteesi eivät voi onnistua.

    • Minäkin luulen, että tuollainen kaveruus vain vaikeuttaa sinun omaa toipumistasi. Onhan hän sinut itse jättänyt ja jopa sanonut ettei tule koskaan takaisin. Tuo "eihän sitä koskaan tiedä" vaikuttaa vain keinolta pitää sinut roikkumassa tai hyötyä sinusta. Toivottavasti et nyt sentään ilmaiseksi autoaan korjaa, sehän olisi jo räikeää hyväksikäyttöä.

      Itse toki päätä mitä teet, mutta minulle ainakin välien katkaiseminen jättäneeseen osapuoleen oli ainoa keino päästä elämässä eteenpäin, vaikka se aivan hirveältä aluksi tuntuikin.

    • hohhohhoijjaaa

      kasvata nyt jumalauta edes pienet kivekset ja älä alistu jonkun ämmän leikkeihin "autoakin se tuo jatkuvasti minulle korjattavaksi" - voi vittu uskomatonta.

      Jos haluat todisteen olevasi mukana sen pelissä: ota joku nainen pyöritykseen, ihan sama kuka tai minkä näkönen. Varmasti saat olla huoltamassa autoa joka viikko.
      Järkevämpää olisi kuitenkin sanoa kiitos hei ja poistaa numero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe