Negaus naisen pokauksessa

seksiä.per.negaus

Mikä on paras idea negausta ajatellen? Pitäisikö arvostella naisen hiuksia, tissejä, kenkiä...?

Negaus liittyy pelimiehen käsikirjaan ja sisältää sen ajatuksen että naisen saa haastettua kaksuntaisteluun ja kun saa hänet tuntemaan itsensä huonommaksi, paranevat mahdollisuudet saada häneltä seksiä naisen hakiessa hyväksyntää.

6

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qrgerg

      hahaha ok, anna mennä. Alfauroot ei pelaa.

    • tyhmätuskookäsikirjoja

      Toi ei pidä paikkaansa, se on just päinvastoin.

      Pelimiehet opettaa muille miten naisten kanssa ei onnistu, että niille itelle jäis enemmän naisia.

    • mulkerontavannut

      Kerran baarissa joku mies alkoi moittia erästä minulle kuuluvaa esinettä. Kerroin sitten niin kuin asia on, että olen köyhä ja olen saanut tämän käytettynä kaverilta, ei ollut varaa ostaa toisenlaista. Mies sanoi, että hän ei tuollaista tarinaa usko. Eipä tämä herättänyt mitään lämpimiä tunteita, päinvastoin vieläkin ärsyynnyn kun ajattelen tätä kohtaamista.
      Joten älkää viitsikö negata, pilaatte vielä jonkun illan kun aikanne vittuilette naisille.

      • Hukassa2016

        Kyllä se negaus toimii joillekkin naisille. Sinun pitää vain tunnistaa se. Lisäksi sinun kehokielesi pitää olla kunnossa jota ei pelimies kirjoissa kerrotakkaan.

        Itse vittuilin naiselle kehumalla hänen tanssi taitoaan vaikka hän ei edes tanssinut tanssilattialla. Tuli vain jälkeenpäin siitä sanomaan että vittuilitko minulle? Tulihan sen kanssa suudeltuakkin. Mutta ei se negaus seksiäkään taannut.


    • luuseriohje

      Naisen negaus on paras tapa hankkia pakit :)

      Nyt alan ymmärtää niiden vittuilevien ääliöiden ajatuksenjuoksua, jotka olen heti alkumetreillä feidannut. Ovat olleet jälkikäteen niin kiukkuisia kun musta ei v:ttuilun jälkeen näy kuin perävalot, niin on kummastuttanut.

    • Tulkitzija

      Tämän negauksen kanssa pitää olla eeeeriiittääiiin varovainen. Eräs kaverini onnistuu karkottamaan kaikki potentiaaliset naiset näillä möläytyksillään. Pelimiehen käsikirja on jenkkiläinen opus. Suomalaiset naiset taas ovat hysteerisen epävarmoja pukeutumisestaan, hiuksistaan ja tyylistään. Jos heität naiselle kevyttä läppää vaikka - sanotaan nyt - kenkien väristä, on luultavaa että nainen loukkaantuu. Nainen on kaupassa valinnut niitä tunteja ja ollut epävarma ottaako nämä vai nuo. Sitten baariin tms lähtiessä taas sovittanut peilin edessä ja pähkäillyt laittaisiko nämä vai jotkut toiset. Sitten kun sinä murjaiset herjan värikkäistä kengistä, naisen näkemys tyylinsä kokonaisuudesta reväistään hajalle.
      Kannattaa kokeilla lähestymistapaa b. Siinä kehut keveästi ohimennen vaikka naisen silmälasin sankoja, korvakoruja tms. Sitten esität naiselle ei-henkilökohtaisen kysymyksen, jota tämä joutuu hiukan pohtimaan. Kuten "luuletko että NN:n uusi elokuva tulee menestymään". Kysymys pitää sovittaa tilanteeseen. Seuraava kysymys on jo henkilökohtaisempi, kuten "missä opiskelet" tms. Pointti on jutella yleisistä asioista hiukan, naisesta itsestään enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe