Bioeffect kokemuksia

yksikysymys

En löytänyt mitään keskustelua kyseisestä aineesta. Onko siis kenelläkään kokemuksia Bioeffect-nimisen tuotteen käytöstä. Tuosta oli eilen juttua iltalehdessä, ja kiinnostuin. Onko tuo todellakin jotain ihmeainetta joka nuorentaa hetkessä ihon ja tasoittaa rypyt jne. vai taasko hyväuskoisia höynäytetään?

4

3908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus_

Kuivaihoisen kokemuksia:
      - EGF-seerumi: pari tippaa riittää kosteuttamaan, iho jää nihkeän tuntuiseksi ja sillä menee koko päivän sisätiloissa ilman kosteusvoidetta.
      - Daytime- päivävoide kuivalle iholle: pieni määrä riittää kosteuttamaan ja jos seerumi on alla, muuta ei tarvita koko päivänä.

Eli kosteuttavat todella hyvin. Viisikymppisen ihon nauru- ym. ryppyjä ne eivät silota, kuten eivät mitkään muutkaan voiteet tai seerumin, yksin eivätkä yhdessä.

• Rhfgjkkll

Itsellä toimii kosteutukseen hyvin seerumi. Ikää 42v. Ja pikku rypyt haihtuu. Ostan uudestaan vaikka kallista. Aine riittoisaa.

• Gnistrar

Olen 51v. ja vuosien varrella on tullut monet seerumit ja voiteet kokeiltua. Bioeffect yöseerumi pipettipullossa on ensimmäinen, jossa eron ihossa näki yhden yön jälkeen! Käyttäisin vain tätä, jos olisi varaa ;-)

Ei tämäkään tietenkään kaikkia ikääntymisen merkkejä poista, mutta omin silmin nähden väittäisin, että jotain näkyvää kuitenkin tapahtuu. Minulla on kuiva iho, eikä ne 2-4 tippaa kyllä riittänyt koko kasvoille ja kaulalle, vaan aina menee 5-6 tippaa. Pullon pitäisi riittää 3kk, mutta minulla riittää vain 6 viikkoa, kun ei se 2 tippaa riitä kerralla...

Päiväseerumia käytin myös yhden pullon, mutta siihen en ihastunut yhtä suuresti.

• glyseroli_kosteuttaa

Välitön kosteuttava vaikutus johtuu glyserolista, jota seerumissa on paljon. Yhtä hyvin voisi ostaa litran pullon puhdasta kasviglyserolia, maksaa 13€ ja riittää 17 vuodeksi kun sitä käyttää 2-3 tippaa päivittäin kosteutukseen.
        Ihon kasvua nopeuttavan kasvuhormonin vaikutusten pitäisi näkyä 3-4 kk käytön jälkeen. Kannattaa ottaa omista kasvoista hyvällä kameralla valokuva ennen ja 3kk jälkeen seerumin käytön, jotta vaikutusta voi arvioida objektiivisemmin. Voisi odottaa että rypyt ovat vähentyneet n. 10%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      123
      1845
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1312
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1146
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      48
      1035
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe