Miksi naiset haluavat imeä munaa?

IhmetteleväMies

Minua miehenä ajatus likaisen munan ottamisesta suuhun ällöttää.

Joitain naisia se kuitenkin kiihottaa?

27

5270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköoosuihkua

      Miks sulla on likainen?

    • NaisetOnOutoja

      Tätä minäkin olen ihmetellyt.

    • Minusta on paljon omituisempaa, että me miehet haluamme nuolla pillua. Minä mukaan lukien. Olemme me aika eläimellisiä. :-)

      • Mies953

        Minä en halua. Hyi olkoon.


      • Mies953 kirjoitti:

        Minä en halua. Hyi olkoon.

        Kiitos.


      • näinsevaan0N

        Ihan totta. Kalu on helppo pestä hyvinkin puhtaaksi. Pimppi taas on perusteellisimmankin pesun jälkeen kutakuinkin pahin bakteeripesäke ihmisessä.

        Silti pimppiä on kiva nuolla. Ei tosin likaista.


      • Anonyymi
        näinsevaan0N kirjoitti:

        Ihan totta. Kalu on helppo pestä hyvinkin puhtaaksi. Pimppi taas on perusteellisimmankin pesun jälkeen kutakuinkin pahin bakteeripesäke ihmisessä.

        Silti pimppiä on kiva nuolla. Ei tosin likaista.

        Mutta harva mies pesee hyvin. Ja naisen alapäätä ei kuulu pestä sisältä. Oletko tietoinen mitä sellainen tekee naisen alapäälle?


    • shitin

      Elä tunge sitä mulukkuas kakkareikään.

    • Ööööööh

      Ällöttää.

    • syitä

      Kysy asiaa naiselta joka imi likaista munaasi.
      Mun vaki ei ime likaista munaa, mutta sanoo ottavansa puhtaan kalun suuhunsa saadakseen spermaa ja siksi kun se on hänestä hyvää ja kiihottavaa. Myös siksi, että se on palkitsevaa.

      Miksi sulla on likaiset munat?

    • näinonnäinon

      Ei ne oikeasti halua....

    • EiKiitosEi

      Pesemätön vittu tai paskalle haiseva pylly ei naista kaunista, yäk.

    • yäktäkyäk

      Perverssiä. Suuri osa naisista on aivan hirveitä pervoja.

      Ällöttää.

      En ikinä edes nai ilman kondomia.

    • JouluKakka

      No mutta lapset, joulu kakka suussa on iloinen asia.

    • Anonyymi

      En usko

    • Anonyymi

      Siksi kun ne ovat niin ihania.

    • Anonyymi

      Ei se olisi likainen, jos älyäisitte pestä sen juuri ennen sitä. Ainako naisen pitää komentaa mies suihkuun? Eikä se tod. kiihota. Oksettaa.

    • Anonyymi

      Eikö aloiteen tekijä ennen rakastelua käy suihkussa ja rakastelun jälkeen?Meillä se on sääntö numero 1.

    • Anonyymi

      Jes, mikään ei voita tunnetta, kun painat pääsi naisen jalkoväliin nuollaksesi toosaa ja vastaan pelmahtaa vieno kusen haju.

      Sitten käännytte kontillenne takaapäin panoa varten ja havaitset, että naisen koko persvako on vaaleanruskean pinnoitteen peittämä ja haju sen mukainen.....

      Olen törmännyt tähän vuosien aikana useammin kuin kerran eri naisten kanssa.

    • Anonyymi

      yököttää ajatuskin . .

    • Anonyymi

      Rakkaus ja halu tuottaa nautintoa. Ilman rakkautta en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Ei nainen likaista munaa ihmekään. Mies käy aina ensin pesulla, sitten voi saada tätä herkkua naiselta.

    • Anonyymi

      Ei kiihota. Tahtovat vaan miellyttää miestä. Tuossa ei todellakaan ole mitään kiihottavaa. Oksu.

    • Anonyymi

      Kulli pestään eka sitten se nuollaan ja imuutellaan niin että laukee ,, mies inisee ku pikku tyttö minä määrään sitten lentää ja pitkälle syvälle nieluuni.

    • Anonyymi

      Tämä nainen on yksin siksi kun en ole suostunut kenenkään munaa imemään, enkä myöskään ole suostunut nuoltavaksi.

    • Anonyymi

      Itse ainakin rakastan imemistä. Teen sitä joka ikinen ilta ja aamu. Joskus mieheni kanssa, joskus naapurini kanssa, joskus serkkuni kanssa ja joskus isoisäni kanssa. Välillä löydän jonkun vain yhdeksi illaksi. en tiedä mitä siinä on outoa tai ällöttvää mielestäsi? Ehkä olisi aika tulla kaapista ulos jos munan imeminen ällöttää niin kokeile naista. Olet itse aivan iljettävä ihminen jos mielestäsi se on väärin. Jos olen kiimainen niin se auttaa aina

      • Anonyymi

        Sama olen itsekkin isoisäni munaa imenyt ja olen yrittänyt myös koiraa mutta siitä tuli iso mellakka joten imen nykyään tuntemttomia silmät kiinni. Käyn usein kaupoissa ostamassa isoimman munan ja tungen sen perseeseeni joskus se on revennyt mutta siihen tuli tikit. imeminen on normaali asia


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe