Minkä merkkinen on paras kynsilakka?
Paras kynsilakka?
10
3749
Vastaukset
- Laila1991
Mun suosikki kynsilakka merkit on :Lumene,Chanel ja Rimmel.
- Veera1992
Olen kokeillut montaa merkkiä. Ja suosikki merkkini ovat:Dior,Lumene ja Isadora.
- an_gel
O•P•I ja Lumenen Natural code ja Gel effect sarjat ovat mielestäni parhaita. IsaDora on muuten hyvä kosmetiikkamerkki, mutta kynsilakan tuppaa kuivumaan. Hyvä, litteä sivellin niissä kyllä on.
Niin ja uusi löytö, Essencen top coat on aivan mahtava! Super kiiltävä, kuivuu hyvin ja levittyy tasaisesti. Loistotuote hintaansa nähden. - kynsilakka-asiantuntija
siis kyllähän sen pirkan tai rainbowin kynsilakka on parasta ja silti aika halpaa. sehän on tutkimustulos www.pornhub.com Tuolta noin nettikauppaan linkki ja tässä tutkimukseen www.redtube.com
- Huippulakka
Artistic - ei ole olemassa parempaa! Alus- ja päällyslakan kanssa kuiva 10min:ssa (välissä 2*väri)!!
- Diks
IsaDora on hyvä ja yllätys yllätys Rimmel kokeil arvoinen.
- Nimetönlakka
Mulla ei pysy kyllä mikään lakka. Taidan olla aikamoinen touhuuja, enkä osaa varoa yhtään kynsiä, kun teen kotitöitä. "Ammattilaisen" tekemä geelilakkaus lähti lohkeilemaan vuorokaudessa. En tiedä oliko sitten tekijä tai tarvikkeet parasta laatua, mutta hukkaan meni se työ. Päätin sitten ostaa uudet essencen lakat (aluslakka, väri ja päällyslakka) Vuorokausi meni, niin jo oli yhden kynnen lakka lohjennut..
- Iiris2
Näistä kaupoista etsisin kynsilakkaa: http://www.tarjoustutka.info/2017/10/17/kosmetiikkaa-netista-ulkomailta/
Valikoima just passeli ja ei hinnatkaan päätä huimaa.. - Lumosonparas
Lumos alus- ja päälkyslakka. Väliin se oma suosikki.
- Lumosonparas
Lumos! Osta Lumos alus- ja päällyslakka niin voit käyttää välissä mitä tahansa värilakkaa.
Koko hoito on kuiva 10min (aluslakka, 2xvärilakka ja top)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602