Onkohan täällä vielä järjellistä seuraa?

Ihan vapaaseen keskusteluun pikkutunneille? Aihe on vapaa...

35

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmileUnderTheSun

      On 😀

    • Pahoittelut, en voi auttaa.. tämä ei taida ylipäätään olla kauhean hyvä paikka järjellisen seuran etsimiseen, mihinkään vuorokauden aikaan.

      • Niin, no itsekkinhän olen täällä, että edes jotain samantasoista on riittävää. :D


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin, no itsekkinhän olen täällä, että edes jotain samantasoista on riittävää. :D

        Niin kai.. mutta miksi ihmeessä sitten olet täällä?


      • SmileUnderTheSun

        Niin. Eka kertaa tulin tänne, pakonomainen tarve saada vielä valvoa. Ja harmittaa


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niin kai.. mutta miksi ihmeessä sitten olet täällä?

        Tjaa, a? Ehkä vaan haluan keskustella ihmisten kanssa ja oppia uusia asioita. Toisaalta mua kiinnostaa, että miksi ihmiset ei saa parisuhdetta toimimaan tai eivät pääse edes juttusille mahdollisien kanditaattien kanssa. Siis uteliaisuus ja toisaalta sellainen halu antaa uutta näkökulmaa miehille ja naisille. Olla ehkä tulkki välissä....

        Riittikö vastaus? Vai oliko liian sekava? :)


      • SmileUnderTheSun kirjoitti:

        Niin. Eka kertaa tulin tänne, pakonomainen tarve saada vielä valvoa. Ja harmittaa

        No joskus se valvottaa... Ja ehkä sulla tuo harmitus on se syy? Anonyyminä se on aika helppo puksauttaakin ulos. Ja meillä ihmisillä tuppaa olemaan jos minkäkinlaisia harmituksia. :/


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Tjaa, a? Ehkä vaan haluan keskustella ihmisten kanssa ja oppia uusia asioita. Toisaalta mua kiinnostaa, että miksi ihmiset ei saa parisuhdetta toimimaan tai eivät pääse edes juttusille mahdollisien kanditaattien kanssa. Siis uteliaisuus ja toisaalta sellainen halu antaa uutta näkökulmaa miehille ja naisille. Olla ehkä tulkki välissä....

        Riittikö vastaus? Vai oliko liian sekava? :)

        Juu.. tämä on vaan niin outo foorumi, että kiinnostaa tietää, miksi kukakin täällä pyörii, ainakin jos henkilö vaikuttaa vähääkään täysjärkiselle. En tiedä voiko täällä oppia mitään, mutta varmuudella pääsee hämmentävien asioiden ja ajattelumallien äärelle.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Juu.. tämä on vaan niin outo foorumi, että kiinnostaa tietää, miksi kukakin täällä pyörii, ainakin jos henkilö vaikuttaa vähääkään täysjärkiselle. En tiedä voiko täällä oppia mitään, mutta varmuudella pääsee hämmentävien asioiden ja ajattelumallien äärelle.

        No kyllä täällä aina jotain oppii. Ainakin sen, että jokaisella on oma puolustusmekanismi. Itsensäpuolustusmekanismi. Jotkut ovat helpompia sen näyttämään täällä, toiset taas uskaltaa olla enemmän, kuin mitä oikeassa elämässään ovat. Toiset käy päälle kuin yleiset syyttäjät ja laukovat vaan sitä samaa skeidaa mutta osa tajuaa, että ei täällä tarvia mitään puolustaa, vaan keskittyä ihan muuhun. Minusta ainakin mielenkiintoista. Keittiöekspertti on aikalailla ainakin sellainen, että se ei puolustele itseään, vaan tuo asioita raakana pöydälle. :) Naisista ois kiva löytää kanssa sellaisia. Ehkä se Nnnainen on sellainen..??? Ja erkki-täti on kans, mut en tiijä pöllikö joku sen nicin? :(


    • SmileUnderTheSun

      Olipas tämä hankalaa, nimimerkki pitää joka kerta säätää kommentteihin...ja matikkaakin vielä. hidasta. menen muualle

      • No jos oot tietsikalla, niin kopsaat sen hiiren oikealla ja liität vaan niin joka kerta tulee sama nimimerkki automaattisesti. Mutta ihan vapaasti täällä jokainen on tai ei. :)


    • matemaatikkomutikainen

      matematiikkaa tarjolla, mutta ei täällä

    • Miten järjelliisyys määritellään,?

      • No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D

        Noh virallisesta mensan testistä sain yön valvoneena 108 että kyllä minä pärjään😂 vaikka en taas pärjää.

        Heidän sivuitaa 130 mutta se on eri asia koska virallisesti aika lyhyempi ja tehtäviä enemmän.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No aika hyvä kysymys? Äo-testejähän on, mutta niillä on jokaisella oma koulukuntansa... Mutta tarkoitin aloituksessa ihan, että ei ala mikään vittupillusaatanalinja täällä kirjoittelemaan. :D

        Aika oli minun ongelmani, ei tehtävät.
        Olisin varmasti selvinnyt nopeammin jos en olisi tarkistanut joka vastausta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Aika oli minun ongelmani, ei tehtävät.
        Olisin varmasti selvinnyt nopeammin jos en olisi tarkistanut joka vastausta.

        No mulle joku pällitohtori sanoi 128, mutta tiedäppä noista. Hyvin tällä on pärjännyt, oli sit miten paljon vaan. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No mulle joku pällitohtori sanoi 128, mutta tiedäppä noista. Hyvin tällä on pärjännyt, oli sit miten paljon vaan. :)

        Missä ihmeen testissä sinä oot käynyt ja miksi?
        Itse halusin saada todistusta vaan ettei älyssä vikaa mutta taito ei riitä kun tarvitsee aikaa enemmän, varsinkin itseopiskelussa ja se on todella hankalaa kun motivaatio heittää ylä- ja alamakeä.

        Itselläni loppuu vaan motivaatio


      • valtakunta kirjoitti:

        Missä ihmeen testissä sinä oot käynyt ja miksi?
        Itse halusin saada todistusta vaan ettei älyssä vikaa mutta taito ei riitä kun tarvitsee aikaa enemmän, varsinkin itseopiskelussa ja se on todella hankalaa kun motivaatio heittää ylä- ja alamakeä.

        Itselläni loppuu vaan motivaatio

        Joskus kävin seksuaalisuuteeni liittyen sellaisessa älykkyysosamääräkokeessa. Halusivat kai vaan tietää, että viiraako nupissa muuten, vai onko ajatukset vaan muuten sekaisin. :D
        Ja silloin ei oikeastaan ollut mitään apua tuosta, mutta jälkeenpäin selvis sit monta asiaa. :)

        Itseopiskelun motivaation löytää, kun etsii kohteen mitä elämältä haluaa. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joskus kävin seksuaalisuuteeni liittyen sellaisessa älykkyysosamääräkokeessa. Halusivat kai vaan tietää, että viiraako nupissa muuten, vai onko ajatukset vaan muuten sekaisin. :D
        Ja silloin ei oikeastaan ollut mitään apua tuosta, mutta jälkeenpäin selvis sit monta asiaa. :)

        Itseopiskelun motivaation löytää, kun etsii kohteen mitä elämältä haluaa. :)

        Tiedän mitä haluan mutta minulla on vaikeampaa opiskelu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tiedän mitä haluan mutta minulla on vaikeampaa opiskelu.

        No höh! :(


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No höh! :(

        Ensin kun tajuaa ettei se onnistu sitä tuntee tippuvansa ja kovaa ja korkealta. Itkien ja märehtimällä ettei kykene elättämään perhettä ja tahtoa kuolla.

        Sit sitä tajuaa asioita käydä, tutkiskella menneisyyttä ja näkee ettei syy ole kokonaan minun ja sit sitä tajuaa paljon mutta ei tarpeeksi. Liian paljon opittava mutta siten yksi asia pysäyttää. Entä jos on väärässä ja pelkää taas tippuvansa kovaa ja korkealta.

        Mutta kuitenkin uskoo toimivan kunhan saa opeteltua säännöllisyyttä lisäksi.
        Yksi pikku ongelma ja jää koko asia seisoo moneksi päiviksi ja väliin kuukaudeksi ja aloitan muualta.

        Kesken eräisiä paljon ja ongelma on siinä että vaadin pystyväni parhaaseen että pääsen niin korkealle kuin halusin ja en tyydy vähempään.koska haaveilin niin paljon.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ensin kun tajuaa ettei se onnistu sitä tuntee tippuvansa ja kovaa ja korkealta. Itkien ja märehtimällä ettei kykene elättämään perhettä ja tahtoa kuolla.

        Sit sitä tajuaa asioita käydä, tutkiskella menneisyyttä ja näkee ettei syy ole kokonaan minun ja sit sitä tajuaa paljon mutta ei tarpeeksi. Liian paljon opittava mutta siten yksi asia pysäyttää. Entä jos on väärässä ja pelkää taas tippuvansa kovaa ja korkealta.

        Mutta kuitenkin uskoo toimivan kunhan saa opeteltua säännöllisyyttä lisäksi.
        Yksi pikku ongelma ja jää koko asia seisoo moneksi päiviksi ja väliin kuukaudeksi ja aloitan muualta.

        Kesken eräisiä paljon ja ongelma on siinä että vaadin pystyväni parhaaseen että pääsen niin korkealle kuin halusin ja en tyydy vähempään.koska haaveilin niin paljon.

        Ensin tuli tavoite jota mietin monet vuodet ja sit toteutus ja nyt kun tipahti. Tavoiteesta on vaikea luopua.

        ei pysty vähempää helpolla tyytyä,mutta kun en tiedä,kun en ole kokeillut kunnolla "onko minusta"


      • valtakunta kirjoitti:

        Ensin tuli tavoite jota mietin monet vuodet ja sit toteutus ja nyt kun tipahti. Tavoiteesta on vaikea luopua.

        ei pysty vähempää helpolla tyytyä,mutta kun en tiedä,kun en ole kokeillut kunnolla "onko minusta"

        Muutenkin ei ole varma, hallitsenko kaikki mahdolliset minulle tarkoitetut opiskelu tyylit


    • Tolkullinenhumalassa

      Totta, järkevää keskustelua.
      täällähän ei takuulla .tuttuihin törmää,mutta mukava saada
      aikaan hekeviä juttuja.
      Tähän aikaan yöstä jo pisteet ja pilkut heittelee,mutta hieno ketju ,harvinaisen siisti.

      • No täytyy kyllä yhtyä sanoihisi. Monet täällä marmattaa, että täällä on vaan vihaisia ätmejä ja kiukkuisia naisia. Mutta loppujen lopuksi hekin ovat ihan kelpo ihmisiä. Elämä vaan kohtelee toisia enemmän kaltoin ja toiset sietää enemmän, toiset vähemmän sitä. Mutta ei kai se järkevyyteen vaikuta? :)


    • Moi
      Olen mielenterveyspoitilas ja kännissä jallupullon juotuani. Veikkaan että mua järjellisempää seuraa täällä ei olekaan.

      • erika-täti

        Olen kyllä sitä mieltä, että piilottelet vahvuuksiasi.

        Monta kertaa olet jäänyt kiinni trollauksesta. Mutt väliäkös sillä.

        Jos joisit jallupullollisen, olisit nukkumassa etkä vinkumassa..eli olet isompi ukkeli. Taas jäit kiinni.


      • erika-täti kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä, että piilottelet vahvuuksiasi.

        Monta kertaa olet jäänyt kiinni trollauksesta. Mutt väliäkös sillä.

        Jos joisit jallupullollisen, olisit nukkumassa etkä vinkumassa..eli olet isompi ukkeli. Taas jäit kiinni.

        Kolmen tähden jallupullon juotuaan, mies tutkii muistikirjojaan.... Hectorhan lauloi näin Juodaan viinaa- biisissään. Ja siinä sanotaan, että tullaan viisaammiksi näin...että ehkä tuossa on totuudensiemen. :D


      • 2020
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Kolmen tähden jallupullon juotuaan, mies tutkii muistikirjojaan.... Hectorhan lauloi näin Juodaan viinaa- biisissään. Ja siinä sanotaan, että tullaan viisaammiksi näin...että ehkä tuossa on totuudensiemen. :D

        Hector on isokokoinen mies, ehkä hänen kroppansa kestääkin jallupullon. Me 165 senttiset makaamme jo sammuneina ennen kuin pullon pohja häämöttää.


      • erika-täti kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä, että piilottelet vahvuuksiasi.

        Monta kertaa olet jäänyt kiinni trollauksesta. Mutt väliäkös sillä.

        Jos joisit jallupullollisen, olisit nukkumassa etkä vinkumassa..eli olet isompi ukkeli. Taas jäit kiinni.

        Rappioalkoholistina toleranssini on ehkä suurempi kuin useimmilla isoilla kavereilla :)


    • Oikea-runkkari

      Kummalla kädellä runkkaat? Itse runkkaan tietenkin oikealla kädellä, koska mielestäni vasuri-runkkarit on ihan homoja!

      • No kättä vaihtamalla monet sanoo saavansa kuten vierasta, että ehkä olet luotettava luonne. :D Ei huonoa. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No kättä vaihtamalla monet sanoo saavansa kuten vierasta, että ehkä olet luotettava luonne. :D Ei huonoa. :)

        Niin ja kyllä oikealla teen kaikki, kirjoitan, pyyhin perseen, kättelen...mutta mikä minua harmittaa, niin vanhemmat löivät käteen leftin mailan, jolla opettelin pelaamaan...miks ne ei ostanut rightin mailaa? Ois voinut olla piirunverran kovempi veto, jos ois vahvempi käsi alhaalla... Hitsi! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe