Kuinka monen kanssa treffeillä...

treffitön

...käyt treffeillä vuodessa?

22

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-miez

En yhtäkään.

• kjbjkhb

Ennen kävin noin kaksilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen, kun aloin käyttää tinderiä, olen käynyt 15. treffeillä vuodessa. Ja paljon useamminkin voisin käydä, mutta kun en jaksa. t. M32

• m-i-e-s

Squeeze, siis jos välillä pysyisi kirjoilla edes yhden kuukauden määristä, se kun saattaa radikaalisesti muuttua.

• Palstan.Rumin.Mies

Nolla kertaa vaikka silloin kun vielä olin kaikissa mahdollisissa nettideiteissä profiileineni ja kuvittelin pääseväni edes joskus treffeille niin nollaa näytti tilastot silloinkin. Ruma mies ei kelpaa treffiseuraksiKAAN.

• Ikis..M

Olen oikein mainiosti päässyt eroon treffailusta, kuluneen vuoden aikana 0 teffailua ja sama tahti jatkunee tulevanakin vuonna kun tuskinpa tulen hakemaan mitään kautta treffejä eikä naisetkaan varmaan tule kotoa hakemaan.

• Ainaskin sadan tai kymmenen, kun olen niin ihq.. Kuka niitä kaikkia jaksaa muistaa. Thihiiii..;))

• Nnnainennnnnn

0 :D

• valehtelija_nainen

Valehtelet!

• Nnnainennnnn
        valehtelija_nainen kirjoitti:

Valehtelet!

Oon joskus aikoinaan käyny kokemuksen takia monilla treffeillä mut enää vuosiin en oo etsiny seuraa olimpa sinkku tai varattu. Luotan kohtaloon enkä siihen että koittaisi löytää sopivaa.

• Kävin tänä vuonna kaksilla ja siinäkin oli kaksi liikaa.

• Ikis..M

Melkoinen pelimiesveijari taidatkin olla, oliko palstan naisia joukossa?

• Ikis..M kirjoitti:

Melkoinen pelimiesveijari taidatkin olla, oliko palstan naisia joukossa?

En käy treffeillä miesten kanssa.

• Ikis..M
        HC-ätmel kirjoitti:

En käy treffeillä miesten kanssa.

Ai niin joo :D

• On niitä tapaamisia naisten kanssa. Tänä vuonna ei yhtään varsinaista treffikertaa, mutta muutaman naistutun kanssa oli tapaamisia kahviloissa ja sen semmoisessa. Vuosi alkoi 1.1.2016 sillä, että yksi perui silloin varsinaiset treffit ja siitä jäi vähän paha maku suuhun. Ei tullut sen jälkeen treffejä solmittu varsinaisesti koko vuonna, kun ensimmäisenä päivänä 19-vuotias muutti mielensä eikä halunnutkaan sovituille treffeille. Ensimmäisen vuoden naisyliopisto-opiskelija taitavat muutta mielensä helposti. :C

Ehkä olisi paras olla vuodessa treffeillä yhden kanssa ja muuttaa sitten hänen kanssaan vaikka yhteen ja treffeillä joka päivä! :) Ei se tapaamisten määrä ole naisen tai miehen mitta!

• niinpä.niinn

Oiskohan 5 kertaa tänä vuonna tullut käytyä.
      Enemmän on ollut treffejä sovittuna mutta taitaa 5 viimeisintä treffiä mennyt niin että treffejä edeltävänä päivänä naiselta tulee "olen flunssassa joten en pääse treffeille" ja yllättäen se flunssa estää ikuisesti niille treffeille pääsyn kanssani..

• palstailija

Flunssa iskee yllättäen. Niiltä naisilta on kiva kysellä vointia jälkeenpäin ja harrastaa asiaan kuuluvaa piilovittuilua.

• 89768979786986

Viime vuonna 7, tänä vuonna 3. Sitä ennen olin parisuhteessa -kuten toivottavasti myös ensi vuonna. Saa nähdä..

• 41v-sinkku

Olen käynyt kerran treffeillä ja siitäkin on jo 5 vuotta. Olen aika ujo että en viitsi naisia treffeille pyytää, pitäis tuntea ensi hiukan että uskaltaa pyytää treffeille

• jokumies83

Reiluun 3 vuoteen en ole tavannut yhtäkään naista tutustumismielessä. Ei vaan ole tullut vastaan yhtään ketään johon olisi päässyt livenä tutustumaan, täällä netissä useitakin mutta liveen eivät ole johtaneet. Ts. nainen aina lopettaa vastaamisen.

• eikuullostahauskalta

Enpä tiedä monenko kanssa te olette treffeillä olleet, mutta sen tiedän varmasti, ettei kukaan ole koskaan käynyt treffeillä minun kanssani. Sitäpaitsi treffeillähän voi käydä vaikka yksinäänkin elokuvissa.

• En kertaakaan. Joitain vuosia sitten päätin etten edes yritä päästä treffeille.

• Superyyteeämmä

Noin 50 Tinder-treffit ehdin saamaan tälle vuodelle, kunnes lääkäri kielsi multa Tinderin käytön kikkelinkohottajalihaksen rasitusvamman takia. Alphapowerrrr!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5047
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2178
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1140
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe