Miksi mies olisi huono

upeauudetäidit

jos vaihtaa vaimoa? lapset menee siinä uuden vaimon knssa mukavsti, ja on lapsillekkin upeeta kun on uusi äiti.
Uusi äiti ihastuttaa aivan varmasti, tulee uusia asioita, uusia ihmisiä, uusia sääntöjä ja määräyksiä. Lapselle uusi äiti on mahdollisuus parempaan lapsuuteen ja elämään.
Miksi torpata lapselta kaikki uusi ja kiva elämästä, pääsee entinen äitikin helpolla kun uusi äiti kasvattaa ja komentaa, eikä ole lapsi aina siinä rasitteena.
Tukekaa uutta äitiä, ja antakaa hänelle mahdollisuus onnistua äidin tehtävässä.
Lapet ovat ylpeitä kun on uusi isän vaimo siinä kouluttamassa häntä aikuisuuteen uusilla ideoilla. äidit on turhan katkeria kun pelkäävät lapsen kiintyvän liiaksi uuteen äitin. Mitä sitten? On hyvä pitää yhteisiä lapsia ja omat säännöt kyllä ne lapset tykkää valtavasti kun aina on uusia sääntöjä ja ne sopeutuu, ellei aia voi kekata vaikka pieniä rangaistuksia niin niillä kyllä säännöt ja opit menevät perille. Uusi äiti on mahdollisuus ei pahe.

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainaparempivaihtaa

      Niin onko mies huono kun vaihtaa? Opettaa kato lapsillekin että jos on saatavilla se parempi vaihtoehto niin miten kannattaa jättää tuo huono pois. Lapsethan oppii ja ottavat samat periaatteet omaan elämään. Hyvin se menee eikä kukaan ole huono jos vaihtelee siihen aina parempaan vaihtoehtoon! Siihen pitää pyrkiä hinnalla millä hyvänsä. Moraalit metsään ja ei kun sitä parempaa vaihtoehtoa hakemaan! Kertoihan se nyt kaikille kuinka hyvä tuo mies on kun hakee jopa lapsilleen sen parhaimman vaihtoehdon! Ottaa huomioon kaikki mitkä voivat vaikuttaa lapsiin! Ei se huono ole korkeintaan reppana joka vaihtaa kuin sukkia mut me siitä.

      • minärikonjoshaluun

        Mää oon kyllä sitä mieltä että parempi rikkoo huono liitto kun antaa sen jatkuu ja jatkuu vaan. Lapset kärsii jos isä on onneton ja toki kaikki suomen lapset haluavat muutosa perheeseensä. Onhan se upeeta kun laspill aon uusi äiti, joka ymmärtää ongelmalapsia. Ajatelkaa nyt missä teidän lapsenne olisivat ellei heillä olisi uutta äitiä tukena ja turvana.


    • oppeliini1

      Juuri noin! Ja kohta kun pienokaisest tai ei niinkään pienet lapset ovat kiinntyneet uuteen äitiin, isä loytääkin vielä paremman äidin ja taas lapsilta on repäisty uusi orastava luottamuksen kohde.
      " Mutta lapsethan sopeutuu!"
      Muutaman kuukauden tai vuoden päästä tämäkin uusi äiti osottautuu kykenemättomäksi ja kohta on taas uusi, parempi äiti uusine opetuksineen, sääntoineen ja mielipiteineen vaatimassa lapsia uuteen.
      "Mutta lapsethan sopeutuu"

      Lasten varttuessa ja isän/äidin vanhetessa, he toimivat juuri opetetuilla kaavoilla. "kehenkään ei voi luottaa" "Ihmiset ovat vain kertakäyttoisiä" ja oma "isä/äiti" saa maistaa omia aiemmin laadittuja opetuksiaan kertakäyttovanhempana jota lapset tuskin edes muistavat ja haluavat huomioida tai ajatellakaan.

      Tämä kaikki, koska "lapsethan sopeutuu!"

    • mekkk

      Ei tartte vaihdella jos muitetaan sitä parisuhdettakin hoittaa ei kä vain keskitytä lapsiin vaan kokonaisuuteen niin pääsee paljon helpommalla. Onneksi olen vain yhden lapsen isä ja olen hänen äitinsä kanssa parisuhteessa jo 28v menossa ja lapsi jo aikuinen . Ei ole onneksi tarvinut mitään uusperhekuvioita ja muita säätöjä opetella kun on kerran hyvn köytänyt.

    • esimerkillistä

      Tyttäreni sanoi minulle yksi päivä, että "äiti, minä en mene koskaan naimisiin enkä hanki lapsia" Miksi et, ihmettelin minä. "No kun tulee se ero, eikä kukaan halua niitä lapsia"
      Näin me aikuiset näytämme esimerkkiä.

    • olenniinonnellinen

      Minäkin olen onnekkaassa asemassa. Kolmen lapsen äiti, 30 vuotta saman miehen kanssa. Meillä ei ole "hoidettu" parisuhdetta sen kummemmin, eletty vaan tätä arkea, välillä vähän reissattu koko perheen voimin. Kerran olemme tehneet reissun ihan kahdestaan. Ei se sen ihmeellisempää tarvitse olla. Nykyään vaan tuntuu, että ihmiset ei enää pysty siihen. Kaiken pitää olla niin mahtavaa ja hienoa. Häätkin pitää järjestää tv:n välityksellä! Toivottavasti omat lapseni ottavat mallia meistä! Ei se ruoho ole yhtään vihreämpää aidan toisella puolella.

    • Etoletervemillään

      Ei se huono ole jos vaihtaa parempaan. Siihen pitää pyrkiä. Se että olet parempi on sen miehen se päätettävä. Mikä sulla parempi kuin oikealla äidillä? Nämä uusioperhe kuviot eivät aina ole niitä ihanimpia. Kuka saa ja mitä kuka hyötyy ja mistä. Olet kyllä jo tuonut esille olevasi epäkelpo hoitamaan toisen lapsia selkeästi. Onneksi minun lapset eivät ikinä tuollaista naista edes tapaa. Tuot esille sen kuinka tärkeä teidän suhde on miehen kanssa ja lapset tulevat kaupan mukana. Ei hyvälle vaikuta. Säälin jo noita lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe