Joulu, ilon ja onnen aikaa...

joulutnähnyt

...nyt kaikki miniät asemiin ja anoppia ja appia haukkumaan, jotta saavat sen oman joulun, oman perheensä kanssa. Miehelle pitää laittaa sanat suuhun, jotta pystyy omat vanhemmat torjumaan. Miehen joulut kun on niin kurjia ollu aina. Nyt kaikki kieroilut käyttöön, aika käy vähiin:) Itkunkin voi tillauttaa, ku se anoppi on niin kamala.:)

6

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asjhdfasdk

      Hm. Miksikö sitä ei saisi omaa joulua haluta, oman perheen kesken? Välipäivinä ehtii hyvin käydä kylässä.

    • jhytg

      Tottakai saa, mutta kun eräät tekee sen juuri noin ilkeästi kuin yllä kuvattu. Joulurauha myös appivanhemmille ja iloinen mieli, missä sitten joulut vietetäänkin. Ei tollasta joulunalusilkeilyä.

      • askalfd

        Oletko ollut ihan paikalla todistamassa, että se on juuri miniä, joka laittaa miehelle sanoja suuhun? Kun itse menin puolisoni kanssa yhteen, sovimme yhdessä tuumin, että joulut vietetään keskenään, eikä edes yritetä juosta molempien vanhempien luona. Sukulaisvisiitit kyllä tehdään, mutta rauhallisemmalla aikataululla joulun molemmin puolin.


    • ihanajoulu

      Minä olin viime jouluna niin onnellinen kun sain pitää rakkaat appivanhempani meillä koko joulun. Jotenkin tiesin, että tallaista tilaisuutta, tallaista mahdollisuutta ei enää tule... Niin, nyt molemmat appivanhemmista on niin huonossa kunnossa, että eivät voi tulla tänä jouluna meille... ei ehkä enää koskaan! Onneksi kutsuimme heidät viime jouluna!

    • Joulu.on.juhla

      Lapsille pitää järjestää oma joulu kotioloissa. Se on vanhempien oikeus ja osa kasvatusta.
      Lapset saavat helposti sen kuvan, että joulua täytyy paeta mummulaan, koska sen järjestäminen edellyttää niin paljon työtä ja rahaa, ettei siihen kannata satsata.

      Lapsien pitää saada osallistua joulun järjestämiseen, heidän kanssaan sovitaan ruokailusta, kellonajaoista, joululeikeistä, koristellaan kotia joulurihkamalla, ostetaan kuusi suurella innolla, koristetaan lasten tekemillä koristeilla. Ne pitää säästää vuodesta toiseen.

      Kaikki tämä on joulua, ja sitä vietetään perheen kesken. Perheen pitää luoda omat joulutraditionsa. Aterialle voi tulla mummit ja kummit, jos tilaa on, mutta jokaisella lapsella kuuluu olla oma jouluaatto. Muina päivinä voi sitten juosta ne sukulaiset. Monet mummut haluavat lapset luokseen näkemään kuinka he ihastuvat joululahjoihinsa. Mummut voivat säästää lahjansa Tapaninpäivään, jolloin lapsilla on aikaa tulla. Vähemmällähän kaikki pääsevät.

    • munjoulu

      Me ollaan mieheni kanssa yhdessä päätetty jo keväällä 2016, missä tämän vuoden joulu olisi kiva viettää ja kesällä juteltiin siitä jo mun vanhempien kanssa.

      Jouluviikonloppu vietetään Mun vanhempien ja Mun sisarusten luona.

      Hyvässä avioliitossa ei tarvitse sanella kenellekään, eikä sellainen liitto edes kestäisi.

      Miksi Sä "joulutnähnyt" haukut vaimoja, ja oletat että niiden miehet vain alistuu vaimonsa tahtoon? Miksi olet niin vihainen muiden anoppien ja appien puolesta, jos sinulla on hyvät suhteet omiisi ja hyvä avioliitto?

      Et ole viettänyt joulua minun puolen kanssa, etkä tunne mua ja mun miestä ja mun sukua yhtään. Me tehdään mieheni päätökset just sillä tavalla kuin me halutaan ja joulu vietetään mun vanhempien luona, koska sehän sopii mun vanhemmille.

      Sinä taas voit miehesi kanssa tehdä omasta joulustasi ja omasta avioliitostasi ihan just sellaisen kuin sinä haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe