tällä testillä
http://tieku.fi/ihminen/seksi/seksitesti-seksielama-vertailussa
Testaa seksielämäsi
22
123
Vastaukset
- 0-mies
Paha vasta kun seksikertoja on tasan 0
Ei ole mitään testattavaa.
- hikkapemanen
Sielläkin on poikuus housuissa
Uups.. tulikin just mieleen.. et pitäis varmaan taas mennä testeihin ;)):P Thihhiiihh
- annatko_paljaalla
Olet antanut paskojen panna itseäsi ilman kumia
- m-i-e-s
Olit nuorempi kuin vastanneet miehet keskimäärin.
Petikumppaneita sinulla on ollut xx henkilöä enemmän kuin keskimäärin ryhmällä miehet ikäluokka.
Viimeksi kuluneen kuukauden aikana olet harrastanut seksiä xx kertaa enemmän kuin keskimäärin ryhmä miehet ikäluokka.
Vastasit kyllä.
Vastasit kyllä.
Vastasit kyllä.
Vastasit et.
Et ole käyttänyt maksullisia seksipalveluja viimeksi kuluneiden 5 vuoden aikana.
Viimeksi kuluneen vuoden aikana olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä.
Mielestäsi uskottomuus voi olla hyväksyttävää. - HuonoHaukotuttaa
Olipas tylsä testi. Liittymäkin huonosti toteutettu. Täysin oletusten mukaista, lukuunottamatta tuota suojaamatonta seksiä. Itsenihän tunnen.
- keskiarvoNainen40plus
Olin keskivertoa hieman kiltimpi, seksikumppaneita 6 kun keskiarvo ikäluokassa 7, aloitin seksin 19, kun muut naiset 17. Seksiä tällä hetkellä kumppanin kanssa 4 krt kuukaudessa (keskiarvo ikäisilläni) jne.
- mies40plus
Itse panen 4krt/vko. En tajunnut että se on harvinaista
- keskiarvoNainen40plus
Itse en jaksais sellaista rassaamista, kun on niin paljon muutakin tekemistä, 1-2 krt viikossa on ihan sopiva. Harvemmin kuin kerran viikossa on jo liian vähän kyllä.
- monipuolisyaseksiä
keskiarvoNainen40plus kirjoitti:
Itse en jaksais sellaista rassaamista, kun on niin paljon muutakin tekemistä, 1-2 krt viikossa on ihan sopiva. Harvemmin kuin kerran viikossa on jo liian vähän kyllä.
Jos seksi on pelkkää rassaamista ei sitä usein kannatakaan harrasta
- keskiarvoNainen40plus
monipuolisyaseksiä kirjoitti:
Jos seksi on pelkkää rassaamista ei sitä usein kannatakaan harrasta
En pidä siitä, että mies nuolee, mutta otan itse mielelläni suihin. Yhdyntä on minusta kyllä parasta kahdenkeskisessä seksissä, mutta jokapäiväistä yhdyntää ei alapääni yksinkertaisesti kestä, testattu on. Eli vaikka pää tykkäisi, alapää ei. Mutta kerran kaksi viikossa on oikein sopiva, harvemmin normi tilanteessa olisi pidemmän päälle eron paikka, omalta kohdaltani.
- arvioni-tilanteesta
Kokeilin tehdä testin eri ikäisenä naisena, omat vastaukset liioitellun kilttinä: 40 naiset menettivät neitsyyden keskimäärin 17v, heillä oli ollut elämässään n. 7 kumppania, ei anaaliseksikokemuksia juurikaan, seksikertoja 4 krt/kk.
30 vuotias nainen menetti neitsyyden keskimäärin 17v., seksikumppaneita 7 kpl, vähän anaaliseksikokemusta, seksikertoja 5 krt/kk.
22v. menetti neitsyyden 16v., kumppaneita siihen asti 9, anaalista kokemusta melko monella, seksikertoja 6 kpl/kk
18v. menetti 16-vuotiaana neitsyyden, kumppaneita 9, anaalista kokemusta aika monella, seksikertoja 6 kpl/kk.
Eli voidaan hyvin päätellä mitä tän hetken parikymppisillä tulee olemaan 40 ikäisenä, kokemusta ja kumppaneita (molempia sukupuolia oli nuoremmilla yleisesti).
Tämän hetken 40 naiset ovat säilyneet melko puhtaina ja tulevat sitä varmaan olemaankin, kun heitä ei enää huolita tai elämäntilanteen takia.- arvioni-tilanteesta
vastailin liioitellun kiltisti, että eivät ainakaan ne omat vastaukset vaikuta negatiivisesti tulokseen.
- tiedoksenne_tämä
Keskiverrolla 25-vuotiaalla miehellä on ollut 14 seksikumppania ja hän on menettänyt poikuutensa 17-vuotiaana.
- ei_ole
Minkä seksielämän
- ultrasuperatm
Eipä tarvi testata kun ei ole ollut.
- siiselämä
Hanki seksielämä
Mielenkiintoiseksi tuon testin tekee se, että linkin lopussa ennen testiä oli maininta "suhteutettuna muihin vastauksiin". Eli muut vastaukset vaikuttavat siihen mitä nuo vertailuluvut näyttävät.
Itselläni ikäisekseni tulos näytti huomattavasti ikäistäni vähemmän kumppaneita.- paljon_pannut
Mulla olikin enemmän
- en_testaa
Ihan tyhmää
Onpa omituinen testi. Itselläni nuoruuden aikaiset kokemustenkeräämiset, sekä lukumääräisesti, että nuorena aloitettu, jollain tavalla painoi liikaa, verrattuna avioliiton aikaiseen seksittömyyteen.
Olihan siinä sentään joitain kysymyksiä viimeisestä kahdesta vuodesta, jonka olen (vaimoni haluttomuudesta johtuen) ollut kokonaan ilman seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648