https://youtu.be/L1djEqOkNkg
Niin siinä sitten kävi, vai kuinka?
Päivän teemaa
20
95
Vastaukset
- desperadoris
https://youtu.be/4Tr0otuiQuU
Eräs kerran kauan, kauan sitten soitti näin. Voin matkustaa ajassa.- RagtimeAnzzy
desperadoris kirjoitti:
https://youtu.be/DBl2ClXzt3U
Pyyhin pölyjä pianon koskettimien päältä hitaasti.Upea räystäspeppu
Mämmykö yritti ragtime musaa
Ketipinorpöhnässä?..ra - desperadoris
RagtimeAnzzy kirjoitti:
Upea räystäspeppu
Mämmykö yritti ragtime musaa
Ketipinorpöhnässä?..raJokiaselle jotakin. ;)
- desperadoris
https://youtu.be/e80qhyovOnA
Oi niitä aikoja! - MoonshineAnzzy
Härtzikka!
Ilmankos ei täyskuu näkynykkään viime
Yänä
Jaana on sen nielaissut
Ja päälle pieraissut
Luuli päässeensä
vauvakuumeratkaisuun
Mutt olikin vain nielaissut kuun
Siis ei Skypessä sikiä - desperadoris
https://youtu.be/n2MtEsrcTTs
Liianki ilmeistä, I'm still in love with you... - desperadoris
https://youtu.be/e-QFj59PON4
Nyt nupit kaakkoon! - desperadoris
https://youtu.be/EnH0s2JwDD4
Minulle ihan uutta. - desperadoris
tässä se taitaa kuitenkin olla:
https://youtu.be/WE5SrkzxYdY
mielenmaisemani... - desperadoris
Hämmentää, sillä tämäkin liittyy erääseen, jonka olin jo unohtanut
https://youtu.be/uKlxBDHjK7Y
Onko kuu vain niin käytetty klisee vai minun kohtaoni... - desperadoris
https://youtu.be/FsBsGUtIayw
tämmöistäkin... - desperadoris
https://youtu.be/XhTfqKIFBTs
Pajatso tyhjäksi! - EsperoAnzzy
Kovinin slaav7molli0sia
Desperadoris soittaa.....
Kuu on mummiälest onnea
Ja toivoa antava
Pitäs olla esperanzaa - kuurunoilija
Se on sitten tämä klasikko
https://www.youtube.com/watch?v=nAxhU057I6s- desperadoris
Aah, tämä tietenkin...
Tiffanyl käyny oo en
https://www.youtube.com/watch?v=Q7SI7N22k_ATää oliks jo?
Ozzy Osbourne - "Bark at the Moon"
https://www.youtube.com/watch?v=Q7SI7N22k_A- QuuAnzzy
Mämmykii oivalsi paneskella
Duuria sekaann .saa
Bluusikin sopii quutamotunnelmiin
Mut siin ei ookkaan mollisointuja
Paitsi mooli7, joka onki rinnakkaissävellajin Dduuri6
Mix quun river on suamex kuun silta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568