Kertokaapas joku seksideittisivusto joka ei olisi huijausta vaan josta saisi ihan oikeaa ja ilmaista seuraa. Tuntuu että kaikki on huijausta.
Mikä seksideitti ei ole huijausta?
2
1429
Vastaukset
- yksinäinenelämä
Ei ole sellaista deitti että saisi ilmaista naista. Ehkä sitten jos olet komea ja menestynyt julkkis joita naiset ihailee kuten axl smith. Axl smithin luona naiset kävivät nussimassa sen takia koska se on julkkis. Tavallinen mies joutuu maksamaan seksistä ja treffeille pääsemisestä. Itse ainakin olen sen verran ruma ettei naiset koskaan vastaisi minulle joten minun pitää varmaan maksaa ainakin 300 euroa jo siitä että nainen tulee kahville.
- AdonisAntti
Jos 10-15 vuotta vanhempi, reilusti ylipainoinen naimisissa oleva nainen kelpaa, niin VictoriaMilanista löytyy aika helposti ihan mistä päin Suomea vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056