kyssäri miehille

uteliaanakysyn

Onko se yleistäkin, että mies on kiinnostunut naisesta, mutta miehestä ei näy ulospäin minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä sitä naista kohtaan? En tarkoita nyt kiinnostuksella sitä, että mies periaatteessa pitää naista hyvännäköisenä tms., vaan sitä että mies on vähintään hiukan ihastunut ko. naiseen.

8

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole yleistä. Kyllä ujoistakin näkyy yleensä jotain. Osaatko varmasti tulkita oikein

    • puuro1

      osaisko joku kertoa hyvän vinkin et miten saada tyttö tykkäämään ite oon ylä asteella ja oon ihastunu yhteen tyttöön mut oon sellanen paska housu et en kehtaa kysyä sitä johonki ulos(esim. shoppailee)tai mennä juttelee sille ja musta tuntuu et se välillä tykkää musta ja välillä ei ni antakaa hyviä neuvoja

      • kojiubyvtcurxe

        laitat snäppiin alax avokado emojilla höystettynä


      • Purista perseestä ja kehu tissejä. Toimii joskus.


    • Mies.etsii.kaveria

      Nainen ! Jos näet että mies on kiinnostunut mutta ET (nainen) tee asian eteen mitään? Miksi?
      Ei sitä täällä tartte selitellä.
      Kun ravintolassa (nainen) ottaa muutaman drinkin johan alkaa lahkeet laskea/helemat nousta .... vaikka (ravintolassa) paikanpäällä ja seurauksista ei välitetä mitään.
      On mennyt jo 10- vuotta kun en ole käynyt enää ravintolassa.

    • miesKaksviis

      Riippuu vähän siitä miten kauan mies pystyy keskittymään. Jos hän on hyvä koulussa/työssään tai nauttii siitä harrastuksesta mitä teette.

      kerron tarinan omasta elämästäni ja lukioajan ihastuksestani kun olin vielä ujo.

      No katselin tätä tyttöä aina välillä jonkun 15s ehkä 10 kertaa päivässä, koska hän oli minusta todella kaunis ja älykäs. Mutta hän ei koskaan vastannut katseeseen, enkä nähnyt hänen koskaan katsovan minua.
      No nyt jälkikäteen kun päädyin samaan yliopistoon eri kaupunkiin (sattuman kaupalla), tajusin että hän taisi oikeasti tykätä minusta koska hän moikkailee minua ja tuijottelee vaikka ei me edes tunneta kunnolla, en sitten tiedä onko se kiinnostus tullut jälkikäteen jostain.
      No minua itseäni ei kiinnostanut enää tarpeeksi, koska ihastukset menee ohi kolmessa vuodessa. ^^ ehkä jos ei olisi ollut armeijaa välissä.

      Anyways, luulen että hän ei vaan tajunnut minun olevan kiinnostunut hänestä lukioaikana, koska keskityin niin paljon opiskeluun niihin aikoihin, varmaan meni joku 45 minuuttia ennenkun tajusin että miten paljon aikaa on mennyt siinä kirjan parissa jne....

      Jotta et tee samaa virhettä, jos olet kiinnostunut miehestä, kannattaa ainakin sanoa siitä, muuten se ei etene mihinkään, ja kukaties vaikka ei ollut tykännyt sinusta, se rupee katsomaan sinua pikkuhiljaa omantyyppisenä naisena :D. Kyllähän sinä itse tiedät sovitteko te yhteen, ihmiset on yllättävän yksinkertaisia otuksia maun suhteen lopulta ^^

    • jnemies

      eikös addiketeja kannata välttää? fitness, seksi, alko---

    • 0901

      Aloittajalle tiedoksi... Jos näet miehen ensimmäistä kertaa ja hän kääntää katseensa pois kun katsot häntä, hän on sinusta kiinnostunut mutta kuuluu "ujo kerhoon". Mies joka ei ole kiinnostunut ei häpeä kun katsot takaisin ja pelimiehet katsovat sinua silmiin.

      Jos tunnet miehen entuudestaan ja hänellä tuntuu olevan vaikeuksia puhua sinulle vaikka muiden seurassa hän on kuin kala vedessä, tai toiset naiset sanovat ettei hän tekeltele lainkaan, on hän silmittömästi ihastunut sinuu.

      Kummassakin tapaksessa ratkaisu on helppo: Mene miehen luo ja kysy "Onko sinulla jo seuraa tälle illalle". Ja pahinta mitä hän voi sanoa on:"Ikävä kyllä on jo".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe