Seurustelin nuorena miehen kanssa, jota rakastin ja joka rakasti minua. Erosimme vain siksi, että en pystynyt moraalisista syistä hyväksymään hänen elämäntapaansa. Enkä hyväksy sitä vieläkään. Myöhemmin kuljimme eri teitä, hänellä oli uusia naisystäviä, minäkin menin naimisiin ja sain lapsia. Hän kuoli melko nuorena.
Kaikesta huolimatta VIELÄKIN RAKASTAN HÄNTÄ!!!!! Omalla tavallani rakastan myös aviomiestäni, mutta kyllä tämä toinen mies oli se oikea rakkaus minulle.
Elämäni rakkaus
3
509
Vastaukset
- Oletkoaivanvarma
Mitä mitä....🎓🎒🌏🚙🚨🚭🚥
- 4573
Sinulla on vähän samanlainen tarina kuin minulla. Jätin nuoruudenrakkauteni omien ongelmieni takia. Menin kuitenkin avioliittoon toisen miehen kanssa, ja sain lapsen hänen kanssaan. En ollut nähnyt nuoruudenrakkauttani kahdeksaan vuoteen, kun kuulin, että hän oli tehnyt itsemurhan melko nuorena. Ja minäkin rakastan häntä vieläkin. En koskaan ole pystynyt unohtamaan tätä miestä. Ajattelen häntä edelleenkin joka päivä.
- MissYouu
Minullakin hieman näin..kaikessa ujoudessa en vaan koskaan seurustellut tämän tyypin kans. Piti iskeä mutta jännitin liikaa. Tiesin että hänkin oli ihastunut minuun sillä vilkuilimme koulussa puolin ja toisin.
Nyt tuosta on jo yli kymmenen vuotta, olen alkanut näkemään unia että lähestyn häntä ja hän näyttää samalta kuin silloin. Joskus hän on yksin, joskus unessa on luokkakavereitamme. Unissa mietin että kerron nyt pitäväni hänestä ja haluaisin seurustella.
Olen aviossa ja onnellinen mieheni kanssa.
Kai nämä unet ovat "vanha suola janottaa" tai minua askarruttaa olisimmeko lopulta edes seurustelleet tai kauanko suhde olisi edes kestänyt.
Olen alkanut miettiä, miten pääsen tästä yli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984