Haluan kertoa sinulle, että olet ollut yli kaksivuotta kolmantena pyöränä eli miesystäväni harrastuksena.Kirjoitin sinulle suhteenne alussa, että minä olen olemassa ja kehoitin sinua pitämään huolta alapäästäsi, kun sinulla on noinkin laaja tuo mies reviiri. Laitoit sen kirjeen miehelleni, josta ei tullut sinun toivomaa palautetta. Mies sai sinut puhuttua ympäri ja sinähän uskoit, hehehheee.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä jo yksitoistavuotta ja meillä menee oikein hyvin. Olen miehen vieressä kun soitat ja tiedän sinusta kaiken, milloin menet tanssimaan, milloin olet Tallinnassa kylpylässä ,milloin risteilyllä, milloin vieraita. En välitä. Saan rakkautta mieheltä. Nyt olet alkanut epäillä, että olen "sen rakkaasi "kanssa, jonka "pestasit" ja jolle laitoit "hyvää liimaa" heheheee ei taida liimat oikein pitää enää? Sinähän juot viinaakin kuin sieni, oksentelet matoille ja kaatelet punaviiniä matolle. Olet aika elävä, mutta jatketaan tästä heheheee . hoidathan vaan alapääsi, olen nimittäin saanut sinulta aina jotain tulehdusta tai hiivaa.
NAINEN RANNIKOLTA
jbniasifoajn
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384