Luotettava nettikauppa?

parfyymiklikkaus

Onko kenelläkään kokemuksia Parfyymi.klikkaus.fi nettikaupasta? Mainostaa olevansa Iso-Britaniassa toimiva julkkisten nimikkoparfyymejä myyvä vähittäiskauppa. Edulliset hinnat ja löysin etsimäni parfyymin. Onkohan huijausta koko firma kun ei löydy netistä enempää tietoa yrityksestä?

16

22078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä_on

      Hajuvesi.fi on luotettava, tuotteet laadukkaita ja tulevat nopeasti. Tilasin maanantaina juhannusviikolla ja tuoteet oli saman viikon torstaina haettavissa postista.

    • savunousee

      Vaimoni tilasi 76€ hajuveden , joulun alla, paketti saapui kahdenviikon päästä. mutta sisällä ei ollut kuin pakkausmateriaalia. yheyden otto puhelimella, numero ei käytössä. Yhteyden ottoja netissä, vastaukseksi tuli että heillä kuvataan kaikki ja turvakameroiden mukaan tuote on laitettu laatikkoon ja lähtenyt heiltä normaalisti ja että ehkä se on hävinnyt kuljetuksen aikana!!!! mutta hienoja on nuo läpivalaisulaitteet nykyisin kun pakettia ei ollut uudelleen teipattu mutta hajuvesi oli haihtunut pulloineen ja pakkauksineen. tänään menemme kysymään poliisilta ottaako ne rikosilmoitusta tämmöisestä omasta tyhmyydestä, kun laittaa hujareille vapaaehtoisesti rahansa!!!!!

      • Anonyymi

        tilasin myös. koskaan en saanut hakuvettä perilöe saakka sen sijaan jopa
        perinnältä kirjeitä eikä myöntöä siitä että koskaan olisin tuotetta saanut


    • Parfyyminainen

      Mulla on hyvä kokemus parfyymi klikkauksesta. Tilaus toimitettiin viikossa postiin. Paketissakin oli juuri oikea lahjasetti 😊

      • Anonyymi

        Samoin minulla myös oli onnistunut tilaus. Tuli jopa hieman nopeammin kuin alunperin arvioivat.


    • Anonyymi

      Tilaan itse nettioutlet.fi, luotettava suomalainen verkkokauppa ja edulliset hinnat. Viimeksi tilasin pidemmän toimituksen tuotteen ja se tuli viikossa

      • Anonyymi

        Nettioutlet on mitä ilmeisimmin lopettanut toimintansa.


    • Anonyymi

      Hei, tuliko teille mitään tullikuluja vai oliko kokonaishinta se mikä Parfyymi. Klikkauksen sivulla sanotaan kassalla = tuotteen hinta ja toimituskulut n. 5 e?

      • Anonyymi

        Ei tullut tullikuluja


    • Anonyymi

      Ei tuosta, mutta suomalaisesta maxjoacim verkkokaupasta on! Siellä vain kotimaisia ihania ja laadukkaita tuoksuja. Tilasin sokkona itselle 2 ja miehelle yhden. En todellakaan pettynyt! Sain vielä pari näytettä pyytämättä, eikä postikuluja tullut itselle! T. Anne-Sofie

    • Anonyymi

      Parfyymi-klikkaus on pelkkää huijausta! Kerran peräänkuuluttanut tilaustani ja kerran vaatinut rahat takaisin. Vastauksina pelkkiä selityksiä. No pitihän se ensimmäinen nettihuijaus joskus osua kohdalle. :(

    • Anonyymi

      Sain tänään tilauksen ajallaan pienen lahjan kera. Suosittelen kauppaa, on luotettava 👍🏼 //Hki-Vantaa

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemuksia parfyymipiste.fi:stä?
      Marraskuussa ovat avanneet verkkokauppansa. Suomalainen osakeyhtiö taustalla, joka ainakin itselle tuo turvallisen olon.

      Hinnat näyttäisi olevan vastaavat hajuvesi.fi kanssa suurimmassa osassa tuotteista,
      Tarjoavat myös klarnan maksutapoja, joka viittaa täysin luotettavaan verkkokauppaan.
      Käsitykseni mukaan klarnaa, kun ei saa aivan helposti maksutavaksi.

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä mitään. Itse tilasin meikkivoiteen ja tuote tuli haettavaksi toiselle paikkakunnalle, mistä en päässyt sitä hakemaan. Tässä ei vielä kaikki, en saanut rahojani takaisin. Monien viestien jälkeen he lopettivat keskustelun yksipuolisesti. Nyt 5 kk myöhemmin pankki hyvitti summan koerttireklamaationa.

    • Anonyymi00015

      No mulle tuli just 2kpl Escadan tuoksuja jotka eivät ole Escadaa nähneetkään.
      Tiedän koska näitä tuoksuja olen ennenkin käyttänyt.
      Nyt lähti valitus ja odotellaan.
      En tiedä miten klarna tässä jeesaa, mutta kuluttaja-asiamies auttaa varmasti.
      ÄLKÄÄ TILATKO!

    • Anonyymi00016

      Ei missään nimessä kannata tilata!!
      Eivät ole vastuussa viallisista tuoksuista!!
      Luvataan lähettää palautuslappu- mitä sitä hulluja, takertuvat sanoihin ja niillä " kiristävät".
      Käyttävät tekoälyä joka ei tunne empatiaa!!
      Säästäkää mielenrauha ja kiertäkää kaukaa koko firma!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe