Kelpaako kenellekään?

Voisiko kukaan nainen aloittaa suhdetta mun kanssa? Ihan vaan yleisestä mielenkiinnosta kyselen ja koitan parhaani mukaan luetella tähän vakavia ongelmiani.
-Asperger jonka takia en kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen.
-Vakava masennus
-Pakko-oireinen häiriö.
-Ylipaino
-Alkoholiongelma
-Laaja-alainen oppimishäiriö
-Lyhyt eli 164cm mutta käytännössä huonon ryhtini takia olen vieläkin lyhyempi.
-Puhevika
-Olen täysin kouluttamaton ellei peruskoulua lasketa mukaan.
-Muita naiskokemuksia ei ole kuin huorissa käynnit.

Mulla on aika hyvä nippelitieto ja kokemus ampuma-aseista.

Muita positiivisia puolia en sitten itsestäni keksikään mutta jos nainen olisi varustettu näillä minun ongelmillani, niin hän saisi aivan varmasti miehen. Sen olen käytännössä nähnyt. Naisten silmissä taas olen todellinen syöpä!

11

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrantuu

      Kyllähän tuo mainospuhe aika rankka on. Kysymys on kuitenkin siitä, miten ihmiset kohtaa OIKEASSA ELÄMÄSSÄ. Pois siis täältä kihtaamaan kasvokkain.

      Toinen asia. On muotia diagnosoida kaikki. Ennen ei niin tehty. Mullekin olis varmaan nuorena annettu muutama, mutta ei kyn niitä selätin.

      Pois siis tällaiset negatiiviset listat..

    • Realismia

      "-Asperger jonka takia en kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen.
      -Vakava masennus
      -Pakko-oireinen häiriö.
      -Ylipaino
      -Alkoholiongelma
      -Laaja-alainen oppimishäiriö
      -Lyhyt eli 164cm mutta käytännössä huonon ryhtini takia olen vieläkin lyhyempi.
      -Puhevika
      -Olen täysin kouluttamaton ellei peruskoulua lasketa mukaan.
      -Muita naiskokemuksia ei ole kuin huorissa käynnit."

      No jos et kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen, niin miten kukaan edes voisi tutustua sinuun tai luoda suhteen? Kyllähän jo tuo kohta estää normaalit ihmissuhteet. Mutta ehkä jonkun asperger-naisen kanssa, jolla olisi muitakin vastaavia ongelmia kuin sinulla, voisi onnistua. Eli toisin sanoen kelpaako sinulle asperger-nainen, jolla on pakko-oireinen häiriö, ylipainoa, päihdeongelma, jne?

    • avoinajatus

      -Asperger jonka takia en kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen.

      Silloin kysymys ei ole toisesta, haluaako, voiko tai ottaako hän sinua, silloin kysymys on sinusta, kykenet, koska olet tähänkin asti selviytynyt. Jos menettäisit täysin puhekykysi, silloinkin voisi opetella viittomakielen. Toinen voi vain odottaa että kykenet. Kyse ei tuolloin ole välttämättä toisesta, vaan siitä hyväksytkö itsesi.

      -Vakava masennus
      Entä jos olisi vakava syöpä. Se on kuolemanvakavaa, masennuskin voi olla. Kumpikin voi parantua, kumpikin voi olla paremmassa vaiheessa. Mitä tahansa voi käydä kelle tahansa milloin vain. Elää pitää nyt!

      -Pakko-oireinen häiriö.
      Tai puhevika tai änkytys, tai siivoushulluus tai urheiluhulluus tai mikä hyvänsä. Ihmisillä on monenlaista. Pakkohäiriö on hoidettavissa, mutta haluatko siitä edes eroon. Moni ei välttämättä halua.

      -Ylipaino
      Tai alipaino, pitkä tai lyhyt, tumma tai vaalea, ujo tai suulas, liika itsekriittisyys tai liika lepsuilu.. Ihmisten ominaisuuksia.¨

      -Alkoholiongelma
      Miksi on valinnut paeta vastuutaan elämästään? Mikä on kauheinta, mitä voisi tapahtua ilman ongelmaa?

      -Laaja-alainen oppimishäiriö
      Tai lukihäiriö tai änkytys tai sopeutumattomuus tai ADD tai viisas tai tyhmä tai joku vamma.. Mitä näihin nyt voi sanoa. Yleisempää kuin luulisi, riippuu sukupolvesta, mihin on syntynyt, miten edes tiedostaa miten yleisiä voivat olla.

      -Lyhyt eli 164cm mutta käytännössä huonon ryhtini takia olen vieläkin lyhyempi.
      Käytännössä pelkäät sitä, että joku kuitenkin voisi välittää vaikka oletkin lyhyt ja se voi pelottaa.

      -Puhevika
      R,S,L-vika, tai ominaisuus tai persoonallisuus.

      -Olen täysin kouluttamaton ellei peruskoulua lasketa mukaan.
      Nykyään harvinaista, miten olet onnistunut välttymään miltään kurssilta tai erityisopiskeluilta. Melko mahdotonta nykyään.

      -Muita naiskokemuksia ei ole kuin huorissa käynnit.
      Ne eivät ole naiskokemuksia.

      -Mulla on aika hyvä nippelitieto ja kokemus ampuma-aseista.
      -Millä tavalla kumpikaan edistää suhteen syntymistä tai kestämistä?

      • TotuusSattuu

        "-Mulla on aika hyvä nippelitieto ja kokemus ampuma-aseista.
        -Millä tavalla kumpikaan edistää suhteen syntymistä tai kestämistä?"

        Aseella uhaten voisi kenties jonkun saada?


    • karu.todellisuus

      Ulkoavaruuden oliolle, ehkä.
      Tough luck man.

    • Mimmi8989

      Voisin. Olen seurustellut 3 kertaa tällaisten yhteiskunnan erilaisten tai ei hyväksyttyjen tyyppien kanssa. Sydän ratkaisee.

      Olen toki myös sellaisessa ammatissa jossa hyväksytään kaikki ihmiset sellaisena kun ne on.

      Mielestäni lista ei ole paha.

      Huonoa olisi psykopatia, suonensisäisten huumeiden käyttö, valtavat ristiriidat kaikkien ympärillä olevien ihmisten ympärillä, ilkeys.

      Mulla taitaa olla aika väljä siivilä. Menen tunteeöla, jos joku saa mut tuntemaan olemassa oloni paremmaksi, pidän hänestä, yksinkertaista.

    • Ikuinen-sinkku

      Mjaa, miksi kukaan ei halua minun kanssani olla. Minulla ei ole terveys ongelmia. Olen täysin terve ja työkykyinen henkilö Ei ole alkoholi ongelmaa, Hiukan on ylipainoa 10 kg, Olen käynyt kouluja, amiksen ja sieltä menin armeijan kautta työelämään jossa olin 15 vuotta. Käyn salilla, kalastus omalla veneelläni on toinen harrastus, olen suht hyväkuntoinen ja yleisivistykseni on hyvällä tasolla. Pärjäisin mielestäni tietokilpailussa. Nais kokemusta minulla ei ole muuta kun että kerran pussasin yhtä tyttöä joskus 15 vuotta sitten.

    • fdgfdgfd

      Jos jotenkin aspergista huolimatta sosiaalisoituisit ja tapaisimme, niin pakko sanoa, että omalla kohdalla olisi ehdoton ei.

      Pahimmat kolaukset sinun kohdallasi tulee sosiaalisen kanssakäymisen puutteesta (en pidä miehistä, jotka eivät osaa sosialisoitua, omalla kohdalla ovat takertuneet sitten minuun), vakavasta masennuksesta jossa en halua olla se kannattele osapuoli. Aikuisen ihmisen pitää pystyä pitämään itsensä pystyssä. Alkoholiongelma, tarvitseeko enempää edes avata? Kouluttamattomuus, en pitäisi ajatuksesta, että mies ei ikinä voi mitään sen erikoisempaa tehdä (matkustaa, harrastaa, ostaa taloa kanssani jne.) kun rahat harvemmin kouluttamattomalta ja anteeksi yleistykseni - työttömältä uupuu.

      Olisit ehdoton no.

    • l_mpot

      Kyllä sydän on tärkein seikka suhteissa. <3
      Ole vain oma itsesi. Koska et ole sosiaalinen, voit vaikka etsiä tyttöystävää internetistä?
      Mutta tosiaan jos todella rakastaa toista, ei anna minkään tulla rakkauden tielle. Olen itse särkenyt sydämeni jo useamman kerran mutta en silti vaihtaisi kokemuksiani pois.
      Jokaiselle on joku jossain!:)

    • joten-bye

      Kelpaisit muuten, mutta tuo huorissa käynti on paha, sitä en voisi hyväksyä.

      • perusnainen3

        Olen samoilla linjoilla.
        Riippuu tietysti siitäkin, minkälainen olet muuten ja synkkaisiko meillä. Ehkä jopa huorissa käymisen voisi antaa anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe