Euroadult.chat on huijaussivusto!

Busted123

Kyseisellä sivustolla on lukuisia sisarsivustoja. Tiedossani ovat seuraavat:

Adult24.club
Adultflirt.club
Eroticdate.club
Euroadult.chat
Fastfoxx.com
Fetish18.club
Flirt2be.com
Maxxfinder.com
Maxx-flirt.com

Tässä käytyä keskustelua Euroadult.chat- sivuston "tukihenkilön" kanssa joka poisti profiilini kun paljastin hänen käyttäneen nettikuvia.


DanielZ (loka 31, 2016 16:05):
- Taitaa tämäkin sivusto olla pelkkää kusetusta. Kävin nimittäin Ehdot huolellisesti läpi. Kysympä nyt sinulta että onko profiilisi feikki ja oletko kuvassa oleva nainen? Jokin kertoo minulle, että et ole etkä sitä myönnä...kuis on?

Sarahh (loka 31, 2016 16:06):
- Moi vain. :) Mikäs jätkä se sinä nyt kuvittelet olevasi oikein? Noinko normaalisti naisten kanssa keskustelut aloitat?

DanielZ (loka 31, 2016 16:12):
- Älä väistä kysymystä. Sehän sanotaan siellä ehdoissa, ihan selvästi. Miksi et myönnä? "No emmä ny mikään feikki oo". Joo just. Vittu millainen idiootti.

Sarahh (loka 31, 2016 16:12):
- Sinä tässä taidat olla idiootti. :) Luulet olevasi jokin suuri salapoliisi ja haukut ihan väärää puuta. Hyvää päivänjatkoa.

Sarahh (marras 03, 2016 17:18):
- Hei sulle! Vieläkös oot siellä negatiivisella asenteella?

DanielZ (marras 05, 2016 03:09):
- Minullako negatiivinen asenne? Mistäs sinä sellaisia ajatuksia olet päähäsi saanut? Minähän olen realisti. Päiväyksen olisi voinut poistaa bikinikuvan vasemmasta alalaidasta edes vähän fiksummin. Nyt siinä näkyy kloonaustyökalun jättämä toistuva kuvio. Et vaan osaa. Profiilisi kuvat ovat muuten brasilialaisesta Maria da Graça Mellosta: http://www.fotodebundagrande.com/maria-graca-melo-bunda-grande/maria-graca-melo

Sarahh (marras 05, 2016 03:17):
- No moikka! Ja höh sitten! Mutta ei voi mitään!

38

3383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Busted123

      Sama sivusto, eri käyttäjänimi. Profiili (Gullible) poistettiin taas kun hiostin tukihenkilöä.

      Pinkkirusetti (syys 20, 2016 13:27):
      - Millaistas seuraa ole täältä etsimässä? ;)

      Gullible (syys 20, 2016 13:42):
      - Hei mix mä saan aina viestejä vaan kehdelta käyttäjältä? johtuux se siitä, et mulla on coinseja vaan kahteen viestiin?

      Pinkkirusetti (syys 20, 2016 13:44):
      - Keneltä kahdelta käyttäjältä? Mitä tarkoitat?

      Gullible (syys 20, 2016 13:49 ):
      - Siis anteeks kuinka? :D En minä nyt niin sinusta tiedä mutta kyllä minä olen ihan lihaa ja verta ja seuraa täältä etsimässä. Haluaisitko tuhlata kallisarvoisia coinseja minuun turhanpäiväisiä lörpötellen? Se on oiva tapa hankkiutua henkilökohtaiseen taloudelliseen ahdinkoon.

      Pinkkirusetti (syys 20, 2016 13:51):
      - Niin sinä kysyit minulta jotakin? En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitat?

      Pinkkirusetti (syys 22, 2016 07:37):
      - Huomenta sinne! Mitäs siellä sulla ajatuksissa nyt?

      Gullible (loka 19, 2016 13:42):
      - Mitäs täs. Tyhmäksi osaat ainakin heittäytyä. Mitä tykkäisit jos ****** sinua?

      Pinkkirusetti (loka 19, 2016 13:43):
      - No ei kai kukaan ****** tykkää. En ymmärrä ollenkaan mistä puhut, tajuatko kuinka sekopäisiltä nuo viestit kuulostavat?

      Pinkkirusetti (loka 21, 2016 09:47):
      - Huomenta! Mitenkäs siellä aamu on lähtenyt? oletkos nyt rauhoittunut?

      Gullible (loka 25, 2016 20:54):
      - Samposyrenismi sen kun jatkuu. Viihtyisää työvuoron jatkoa sinne päin.

      Pinkkirusetti (loka 25, 2016 20:55):
      - Hei, mitä sinä tällä oikein meinaat? En ymmärrä yhtään tällaista

      Pinkkirusetti (loka 27, 2016 10:30):
      - No ei kai sua sitten kuitenkaan kiinnostanut. Ok.

      Gullible (loka 29, 2016 13:40):
      - Oletpas sina hassu ja kummallinen. Täällähän minä olen, seuraa etsimässä. Enkö kelpaa?

      Pinkkirusetti (loka 29, 2016 13:41):
      - En minä tiennyt että sinua kiinnostaa enää kun ei herrasta kuulunut? Voisin kyllä sanoa sinusta samaa.

      Gullible (loka 30, 2016 11:20):
      - Mistä sinä oikein puhut? Kyllähän sinun pitäisi jo tässä vaiheessa ymmärtää, että en aio satsata eurosenttiäkään tähän sivustoon. Minun on kirjauduttava tälle sivustolle neljänä päivänä ennen kuin voin lähettää sinulle yhden viestin. Kyllähän sinä sen tiedät?

      Pinkkirusetti (loka 30, 2016 11:21):
      - No en ole kyllä tiennyt kun itse olen hankkinut noita kolikoita, vaikea sitä muuten on tutustua ja seuraa löytää..

      Pinkkirusetti (loka 31, 2016 10:02):
      - Hei sinne! Ja mitenkäs se siellä sinulla menee?

      Gullible (marras 02, 2016 12:54):
      - Kuten totesin aikaisemmin, sinun (tukihenkilön) ei kannattaisi viljellä samoja kysymyksiä eri profiileista käsin jos siitä ei halua jäädä kiinni.

      Pinkkirusetti (marras 02, 2016 12:55):
      - Siis ei voi kysyä kuulumisia? täh?

      Pinkkirusetti (marras 04, 2016 10:28):
      - No voisitko edes yhtään kertoa mistä tässä nyt on kyse?

      Gullible (marras 06, 2016 13:43):
      - No ei tässä sen kummemmasta ole kyse kuin että en aio tuhlata sinuun euroakaan. Sinua taas turhanpäiväisiin viesteihin käytetty raha ei tunnu haittaavan. Jos tulet katumapäälle, mun profiilisivun alalaidasta löytyy nappi "Estä käyttäjä". Pääset sillä tavalla minusta helposti eroon. Ennen kuin teet niin, sinun olisi hyvä ymmärtää, mikä ero on käyttäjän eston ja tunnuksien poiston välillä.

      Pinkkirusetti (marras 06, 2016 13:45):
      - Jaahas no selvä juttu sitten. Hauskaa viikonlopun jatkoa vain sinne..

      Pinkkirusetti (marras 09, 2016 13:51):
      - Enkä kyllä ole missään vaiheessa pyytänyt sinua antamaan euroakaan, sanonpahan vain.

      Gullible (marras 10, 2016 02:22):
      - Sinä se vasta Sherlock olet! Miksi et nyt vaan paina sitä nappia? Etkö uskalla?

      Pinkkirusetti (marras 10, 2016 06:26):
      - Miksi painaisin? Hyvää jatkoa sinne

      Pinkkirusetti (marras 13, 2016 06:36):
      - Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä sulla menee?

      Gullible (marras 14, 2016 02:18):
      - No vaikka siksi koska juksaan sua käyttämään rahojasi tällaiseen paskanjauhantaan. Hetkinen...mutta sinähän oletkin tukihenkilö (ja vastaat jälleen kerran muutaman minuutin sisällä)!

      Pinkkirusetti (marras 14, 2016 06:21):
      - Mikä sua oikein vaivaa?

      Pinkkirusetti (marras 14, 2016 21:54):
      - Joko oot selvittänyt ongelmasi?

    • RahatPois

      Paljaana (loka 24, 2016 21:47):
      Etsitkö siis fyysistä seksipartneria tältä sivustolta? Siis ihan kunnon sukupuoliyhdyntää eikä mitään pilipalisextailua viestittelyn muodossa?

      Raitatukka (loka 24, 2016 21:49):
      Ööö... joo, mutta en oo kyllä mihinkään terveystiedontunnille lähdössä :D siis seksiä haluan

      Paljaana (loka 24, 2016 22:27):
      Haluat siis fyysistä seksiä. Olet valehtelija, sillä olet tämän sivuston tukihenkilö (support staff), jonka tarkoituksena on lypsää asiakkailta rahat viestittelyllä antamalla katteettomia lupauksia. Miksi valehtelet asiasta joka todetaan käyttöehdoissa?

      Raitatukka (loka 24, 2016 22:32):
      Mistä helvetistä sä nyt oikeen puhut ja syyttelet mua? Mä maksan tästä käytöstä ihan niinkuin kaikki muutkin. Taidat itse olla ihan feikki tyyppi... ei tarvitse enää ottaa muhun mitään yhteyttä, kiitti ja hei!

      Raitatukka (loka 26, 2016 19:57):
      Haluisitko sä alottaa nyt ihan alusta?

      Paljaana (loka 27, 2016 13:56):
      Sä et kuule maksa tästä hommasta eurosenttiäkään, paitsi silloin jos olet hyväuskoinen typerys. Aloitetaan vaan alusta. Kauanko olet työskennellyt tälle sivustolle? Paljonko saat provikkaa?

      Raitatukka (loka 27, 2016 13:57):
      Kyllä minä ostan kolikot ihan samanlailla kuin sinä? Työskentelen kampaajana en millään sivustolla?

      Paljaana (loka 29, 2016 13:33):
      Turhaan minulta kyselet, sillä tiedät itsekin että et osta. Eikö olekin hassua että vastaat aina enintään muutaman minuutin viiveellä? Voisi mekein luulla, että roikut siinä koneen ääressä koko ajan petkuttamassa tämän sivuston asiakkaita.

      Raitatukka (loka 29, 2016 13:41):
      Moi taas :) Ei tässä mun mielestä ole mitään outoa, kai sitä saa puhelimella roikkua jos haluaa? Kun seksiä tekee mieli niin toki mä koitan sitä löytää ja näyttää vähän siltä että susta ei saa niin koitan sit muilta :D

      Raitatukka (loka 30, 2016 10:16):
      Hyvää syksyä vaan sulle sinne :)

      Paljaana (loka 31, 2016 11:27):
      Niin mitä sitten?

      Raitatukka (loka 31, 2016 11:28):
      Hei sulle! Ja siis edelleen mä täällä seuraa kaipailen :)

      Paljaana (marras 04, 2016 10:47):
      Siitä vaan fyysistä seuraa etsimään tältä sivustolta (heh heh...). Ni oliks sulla vielä jotain muutakin tähdellistä sanottavaa mulle?

      Raitatukka (marras 04, 2016 10:50):
      No en mä tiiä haluutko sä siis mitään täältä vai mitä tarkotat?

      Paljaana (marras 08, 2016 13:46):
      Millaista kolikkosettiä käytät itse? Perus, Standardi, Premium vaiko Ultimate? Mitä suosittelet?

      Raitatukka (marras 08, 2016 13:47):
      Miksi sinä haluat sen tietää? Olen ostanut ihan riittävästi omalle lompakolle. Sinun pitää itse päättä miten haluat?

      Raitatukka (marras 08, 2016 21:47):
      Hei, ootko sä näin illasta hereillä vielä? Ehkä kekisttäis jotakin kivaa yhteistä?

      Paljaana (marras 12, 2016 11:41):
      Joo keksitään vaan! Miten olisi sellainen leikki kuin "Kumpi meistä on suurempi valehtelija"? http://www.gallery-dump.xyz/nice-and-young-amateur-girl-selfshot-x-143_3033.html

      Raitatukka (marras 12, 2016 11:46):
      Ja miten se leikki menee? :D En saa tota linkkiä auki, mitä siellä on?

      Raitatukka (marras 12, 2016 17:51):
      Moi! Mikä toi linkkijuttu oli viimeksi? Meni jonnekin ihme sivulle missä oli mun kuvia????

      Paljaana (marras 16, 2016 02:23):
      Vai että sun kuvia. Olet paitsi varas niin myös valehtelija.

      Raitatukka (marras 16, 2016 06:26):
      Huomenta vaan sinullekkin. Kuinka niin varas ja valehtelija????

      Raitatukka (marras 17, 2016 11:53):
      Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä menee?

      Paljaana (marras 20, 2016 02:50):
      Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä menee?

      Raitatukka (marras 20, 2016 02:50):
      Heippa! Kiva kuulla susta. Oliskos sitä seksiä sit mielessä vai miten?

      Paljaana (marras 21, 2016 02:36):
      Heippa! Kiva kuulla susta. Oliskos sitä seksiä sit mielessä vai miten?

      Raitatukka (marras 21, 2016 02:36):
      Moikka taas! Sepä justiinsa, mikäs muukaan :)

      Paljaana (marras 21, 2016 02:36 ):
      Moikka taas! Sepä justiinsa, mikäs muukaan :)

      Raitatukka (marras 21, 2016 02:37):
      Mikä sun on?

      Paljaana (marras 21, 2016 02:38):
      Mikä sun on?

      Raitatukka (marras 21, 2016 02:39):
      Ootko sä nyt ihan tosissas, aikuinen mies?

      Paljaana (marras 21, 2016 02:39):
      Ootko sä nyt ihan tosissas, aikuinen mies?

      Raitatukka (marras 21, 2016 02:39):
      Juupajuu....sellanen oikeen kypsä kaveri täältä löytyy

      Paljaana (marras 21, 2016 02:40):
      Error in database in line 14. Please contact administrator.

      Raitatukka (marras 21, 2016 02:40):
      Ai sä menit rikki :) Voi ei, mitäs nyt?

      Raitatukka (marras 22, 2016 09:11):
      Moikka. :) Menikö psykoosi jo ohitse?

      Paljaana (marras 24, 2016 02:43):
      Mikä ihmeen psykoosi? En ymmärrä yhtään tällaista.

      Raitatukka (marras 24, 2016 03:17):
      Eipä mitään. Käyttäydyit vähän erikoisesti vain

      Raitatukka (marras 27, 2016 04:30):
      Hei sulle! Mitens se siellä sulla sujuu ?

      • Foxyadultclub kuuluu samaan sarjaan, siellä on siis samat huijausprofiilit, luultavasti miesten pyörittämiä ja kovasta hinnasta, ei kannata!!!!


    • RahatPois

      ..jatkoa:

      Paljaana (marras 28, 2016 11:38):
      Niin kuin ennenkin. Eikö sinua nyt haluttaisi tutustua minuun? Kunhan et anna sähköpostiosoitettasi. Internetissä liikkuu kaikenlaisia ihmisiä, enkä tunne sinua vielä kunnolla.

      Raitatukka (marras 28, 2016 11:40):
      No eikös se niin mene kuin ennenkin sittne. Ja tokihan sitä olisi ihana tutustua!

      Raitatukka (joulu 01, 2016 12:40):
      Heippa sulle! Ja mitäs se sinä siellä tänään oikein mietit?

      Paljaana (joulu 02, 2016 12:52):
      No kerropas nyt sitten vähän itsestäsi. Missä asut, mitä teet työksesi ja mitä teet nyt parhaillaan. Muista kertoa minulle myös mielialalääkkeistäsi mikäli sinulla sellaisia on. Psykiatrisen hoidon historia hoitopaikkoineen. Kriminaalihistoria ja sosiaalityöntekijän päätökset. Masturboitko usein? Kun kaiken tämän olet minulle kertonut niin katsotaan sitten miten homma lähtee käyntiin.

      Raitatukka (joulu 02, 2016 12:54):
      Asun keskustassa kämppiksen kanssa kaksiossa, nyt hörpin kahvia ja mietin että mistähän mulle sellainen lääkitys saataisiin. :D Sulla on varmaan lainata? En ole rikollinen, ehkä myöskään sossujen kanssa tekemisissä. Ja kyllä minä joskus masturboin, sulta sitä on varmaan vähä turha kysyy? ;P

      Raitatukka (joulu 05, 2016 18:42):
      Eikö minun vastaukset kelvannutkaan? :) Vai mikä tässä nyt mättää?

      Paljaana (joulu 06, 2016 02:39):
      Masturboit? Olet siis mies. Naiset nimittäin onanoivat. Mielialalääkkeitä saat kun menet psykiatrin puheille. Valitan, minulla ei ole niitä antaa kun en sellaisia käytä. Unohdit tahallisesti erään oleellisen asian koskien mitä parhaillaan teet: olet täällä työvuorossa kusettamassa ihmisiä.

      Raitatukka (joulu 06, 2016 03:04):
      Niin mikäs ihmeen kielipoliisi sinä olet kyllä minä masturboin ja kaikki naispuoliset kaverini sanoo ihan samanlailla kukaan ei sano onanoivansa

      Raitatukka (joulu 06, 2016 17:32):
      Moikka mitä sun iltasi näyttää tänään? Mitä sinä meinaat tehdä ? :)

      Paljaana (joulu 10, 2016 12:42):
      No sitten ne on oikeasti miehiä kaikki, muttä sä et vaan ole tajunnu sitä. Olet tuhlannut minuun rahaa jo 36,96€. Fiksu ihminen ei sellaista tekisi, tyhmä kylläkin.

      Raitatukka (joulu 10, 2016 12:44):
      Häh, mitähän sä nyt aattelet musta? Mä kuvittelin että tästä vois jotakin tosissaan tulla?!

      Paljaana (joulu 14, 2016 15:06):
      Tästä vois jotakin tosissaan tulla? Tukihenkilön sanomana? HEHEHE HAHAHA....

      Raitatukka (joulu 14, 2016 15:09):
      Okei no ei sitten varmaan jos susta kerta siltä tuntuu.. Hauskaa viikkoa.

      Paljaana (joulu 18, 2016 11:02):
      Tukihenkilö ei uskalla myöntää olevansa tukihenkilö! Lällällää! Tehdäänkö sopimus? Jos myönnät olevasi tukihenkilö ja kerrot toiminnastasi lisää, muun muassa kertomalla millaista ohjelmaa käytät täällä oleskeluun, lupaan, takaan ja VAKUUTAN että ostan Premium-kolikkopaketin. Joulun kunniaksi. Siitä jää sitten sinullekin vähän taskurahaa provikan muodossa.

      Raitatukka (joulu 18, 2016 11:08):
      No jaa, kai mä sitten mun asiakkaille olen tukihenkilö kun kampaajana saa kuitenkin kuunnella ihmisten huolia. Mutta edelleenkään en saa tästä mitään provikoita, ihan omaksi huvikseni kuuntelen sun outoja teorioita :D

      Raitatukka (joulu 19, 2016 10:13):
      Hei sinne! Ja mitäs se sinä siellä! Vieläkös sulla kaikkea outoa ajatuksissa?

      Paljaana (joulu 22, 2016 10:59):
      Joo kuuntelet kuuntelet. Ihan omalla rahalla. =) Voiko sulle tilata ajan? Annatko yhteystiedot sitä varten, vai oletko niin kova tekijä, että sinulla on varaa valita asiakkaasi?

      Raitatukka (joulu 22, 2016 11:00):
      Hei sinne! Ja onhan mulla varaa valita asiakkaani, tää vuosi on jo hyvin buukattuna :)

      Raitatukka (joulu 23, 2016 10:24):
      Olisitko vai kaivannut tukanleikkuuta? :D Helsingbystä tulisit kokkolaan sitä varten... Outo mies.

      Paljaana (joulu 26, 2016 10:29):
      Mikä ihana tekosyy olla antamatta yhteystietoja. =) Mites on ensi vuoden laita? Matkustaminen ei ole minulle juttu eikä mikään. Vai aiotko pitää koko ensi vuoden lomaa? =) Lähdet kiertämään vähän maailmaa? =)

      Raitatukka (joulu 26, 2016 10:31):
      Mikä ihana tekosyy udella mun yhteystietoja ;) Kyllä mulla on ihan tarpeeksi asiakkaita ilman että niitä alan täältä kalastelemaan :)

      Raitatukka (joulu 27, 2016 08:11):
      Miksi pitäisin koko ensi vuoden lomaa? :D Toi olisi kyllä kivaa toteuttaa mutta pitäähän sitä töissä käydä.

      Paljaana (joulu 31, 2016 15:47):
      No antaisitko nyt kuitenkin yhteystietosi. Minulla on joka tapauksessa asiaa ensi vuoden alkupuolella Kokkolaan. Voisin samalla käydä tervehtimässä sinua. Minähän kysyn nyt työpaikkasi yhteystietoja, siinähän ei pitäisi olla mitään erikoista. Mikä syy sinulla on sellaista salata? Ellet olisi...feikki? Tämän sivuston tukihenkilö?

      Raitatukka (joulu 31, 2016 15:48):
      Sinä taidat ollu joku sekopää kun tuolla tavalla yrität kiristää, niin en taida antaa sulle muuta ku keskisormea. :D Ja hyvää uutta vuotta vaan ;)

    • RahatPois

      ...jatkoa:

      Paljaana (tammi 04, 2017 12:28):
      Jaa että ihan tukihenkilön keskisormea tarjoat? :) Sä kuule et ole mikään kampaaja Kokkolassa koskaan edes ollutkaan, pelkkä feikki ja tämän sivuston tukihenkilö. Netistä löytyvät kuvat ovat siitä todisteena. :) Muussa tapauksessa olet tuhlannut minuun (tyhmä!) rahaa jo 75-148 € krediittipaketista riippuen. :)

      Raitatukka (tammi 04, 2017 12:29):
      Onko sulla käynyt mielessä että mullekin kertyy ilmaisia viestejä ihan samalla lailla kuin sulle? :D

      Paljaana (tammi 09, 2017 12:41):
      Naiset eivät saa ilmaisia coinseja. D'oh!

      Raitatukka (tammi 09, 2017 12:43):
      Siis mitähän ihmettä sä nyt höliset siellä? :D Voi jumankauta... Joo hei hyvää jatkoo sulle, ilmeisesti oma ei riitä ;)

      Raitatukka (tammi 11, 2017 10:22):
      Oot muuten tosi viihdyttävä tapaus ;D Sun pitäis pitää stand-up keikka

      Paljaana (tammi 13, 2017 12:29):
      Tukihenkilö toivottaa tappion hetkellä hyvät jatkot... =D Jos olisit oikeasti rekisteröitynyt tänne naisena tietäisit, että he eivät saa ilmaisia coinseja. Mutta kuinka voisitkaan tietää? :)

      Raitatukka (tammi 13, 2017 12:31):
      Oletko sä joku ihan vajakki vai mikä ihmeen hullu siellä häiriköi mun profiilissa?

      Raitatukka (tammi 15, 2017 09:12):
      Jos kirjaudut vielä linjoille - ois kiva kuulla tarkemmin mitä tarkotat? Mulle on ok keskustella täällä.

      Paljaana (tammi 17, 2017 03:31):
      Rekisteröidy tänne ihan oikeasti naiskäyttäjänä niin ymmärrät mitä tarkoitan. Ei se ymmärrys mitään tekemättä tule. :) Jos koet minut häiriönä niin paina Estä Käyttäjä -nappia. Niin että kuka täällä se vajakki oikein on? :D Jos poistat tunnukseni (mitä olet jo tässä viime päivien aikana harrastanut) tai nollaat kolikkosaldoni tai suljet minulta kolikkohanan, olet paradoksaalisesti todistanut olevasi tämän palveluntarjoajan tukihenkilö, vaikka viimeiseen asti sitä yrität peitelläkin. =)

      Raitatukka (tammi 17, 2017 03:34):
      Miten niin oikeesti? Mä en nyt tiedä että mitä täällä oikeen vihjaat....

      Paljaana (tammi 21, 2017 02:03):
      Miten tää on nyt niin vaikeata? Pitääkö mun avittaa sua? Sun profiili löytyy ainakin seuraavilta sisarsivustoilta: adultflirt.club, fetish18.club, euroadult.chat, adult24.club, eroticdate.club, maxxfinder.com, fastfoxx.com, maxx-flirt.com, maxxerotica.com, maxxsexx.com ja adultflirters.com. Voiko kusetus olla enää läpinäkyvämpää? =) Ja vielä muistutuksena, että naiset eivät saa ilmaisia kolikoita. On nimittäin kokeiltu! =)

      Raitatukka (tammi 21, 2017 02:11):
      Niin no ihan oon kyllä maksanut tästä palvelun käytöstä ja seuraa haen mut sulla taitaa olla liikaa tekemisen puutetta kun mua täällä häiriköit ??

      Paljaana (tammi 25, 2017 03:23):
      Estä käyttäjä -nappi. Se on ratkaisu siihen, jos koet minun häiriköivän täällä. =) Tai sitten poistat tunnuksen aivan kuten olet tähänkin asti tehnyt, jo kymmeniä kertoja. =) Niin että siinä sulle "support staff". =) Voisin tietysti uhkailla ja haistattaa sulle pitkät paskat, mutta se olisi jo aika groteskia.

    • FeikkiHeikki

      Eroticdate.club-sivuston turinaa palveluntarjoajan ylläpitämän feikin kanssa:

      Mikka (marras 08, 2016 10:47):
      Hei sinulle Eemeli! Minkäslaista naisseuraa sä etsit?

      Eemeli (marras 08, 2016 11:41):
      Hei, Onks sulla ollu vaikeuksia kirjautua sisään tunnuksilla? Mä en pääse muuten kuin sähköpostin kautta.

      Mikka (marras 08, 2016 11:43 ):
      Hei, ei ole ollut mitään tuollaisia vaikeuksia...

      Eemeli (marras 08, 2016 11:46):
      Mun moka! Syötin tunnus-kenttään vahingossa mun sähköpostiosoitteen. Voi ei... =D

      Mikka (marras 08, 2016 11:49):
      No voihan että! Mutta toimiikos nyt sitten ihan kunnolla kuitenkin?

      Mikka (marras 10, 2016 08:36):
      Ei tainnut toimia, vaiko mihin herra lähti? :)

      Eemeli (marras 12, 2016 19:00):
      Täällähän minä. Kiinnostaako seura?

      Mikka (marras 12, 2016 19:02):
      Seura kiinnostaa kyllä :) Mitenkä itseäsi? Vieläkö kelpaa?

      /Sain tililleni 50 coinsia 14.11./

      Eemeli (marras 14, 2016 11:58):
      Hyvää viikonalkua! Ja mitenkäs se siellä sulla menee?

      Mikka (marras 14, 2016 12:00):
      Kiitos hyvin :) Entä sulla, miten on alkanut?

      Mikka (marras 15, 2016 10:20):
      Heippa! Mitäs sinne tänään sulle?

      Eemeli (marras 16, 2016 02:36):
      Oikein hyvin kiitos. Mitäs sinne tänään sulle? Tekisikö epäilemättä mieli tutustua minuun? Vai minkälaista seuraa etsit?

      Mikka (marras 16, 2016 02:37):
      Ihan hyväähän tänne. Salaista seksiseuraa etsin ja olis mukava tutustua

      Mikka (marras 19, 2016 04:04):
      No heippa !Mitenkäs se siellä sulla menee? Kiinostaako vielä?

      Eemeli (marras 20, 2016 02:45):
      "Mitenkäs se siellä sulla menee"? Sä sitten jaksat jauhaa samaa lausetta useammasta profiilista...trolli mikä trolli. Vieläpä tukihenkilö sellainen.

      Mikka (marras 20, 2016 02:46):
      Siis täh? Nyt en ymmärrä ollenkaan. Ei siis saa kysyä mitään. Ok. Olisin vaaan kaivannut kivaa seksiä, mutta sulta sitä ei saa?

      Mikka (marras 23, 2016 08:19):
      Etsitkö sä nyt sitä seuraa vai kiusaatko vain mua?

      Eemeli (marras 24, 2016 02:54):
      Minäkin kaipaisin kivaa seksiä. Ongelma on vaan siinä, että minulta sitä saa kun taas sinulta ei. Toisaalta, sinulta saa katteettomia lupauksia, minulta taas ei. Tilanne on siinä mielessä fifty-fifty.

      Mikka (marras 24, 2016 03:28):
      Ethän sinä edes juttele mulla ja valitat ettei saa mitään

      Mikka (marras 27, 2016 04:29):
      Hei sinne! Ja mitäs sinä siellä ? vieläkös jotain kaipailet?

      Eemeli (marras 28, 2016 11:54):
      Miten niin en juttele? Tässähän minä puhun sinulle, juuri nyt. Eikö kiinnosta?

      Mikka (marras 28, 2016 11:56):
      No kiinnostaa, en mä muuten laittais viestiä... Oonko nyt suututtanut sut jotenkin ?

      Mikka (marras 29, 2016 11:46):
      No niin justiinsa. :) Kovin joo juttelet. :P

      Eemeli (joulu 02, 2016 02:05):
      Kiinnostaa? Aijaa...minä kun luulin että olet tukihenkilö ja vedätät asiakkailta coinseja. Mutta jatketaan vaan jutustelua. Onko sulla jotain erityistä mielessä?

      Mikka (joulu 02, 2016 02:24):
      Olen mikä? Tukihenkilö? No just kaikkee sitä kuulekin. Eipä mitään kummia ole nyt mielessä. Entäs siellä?

      Mikka (joulu 03, 2016 10:14):
      No hei tää on nyt vähän ykspuolista edelleenkin... kiinnostaako sua oikeesti edes?

      Eemeli (joulu 06, 2016 02:45):
      Miks ei kiinnostais?

      Mikka (joulu 06, 2016 03:08):
      No sitä minäkin ihmettelen :) Kuinka menee?

      /Sain tililleni 200 coinsia 7.12. kirjautumisesta 30 peräkkäisenä päivänä/

      Eemeli (joulu 07, 2016 16:00):
      Siinähän tämä. Entä itselläsi? Haulatko kunnon sukupuoliyhdyntää tällä sivustolla tehdyn tuttavuuden kanssa vai annatko ymmärtää, mutta et ymärrä antaa eli annat katteettomia lupauksia?

      Mikka (joulu 07, 2016 16:05):
      Siis ihan haluan kunnon seksiä jonkun kivan ja hyvän tyypin kanssa? Omituinen kysymys?

      Eemeli (joulu 07, 2016 16:10):
      Ei vaan haluatko seksiä tällä sivustolla tehdyn tuttavuuden kanssa? Jos väistät kysymystä tai et vastaa siihen niin et sellaista etsi. Mikään ei tietenkään estä sinua valehtelemasta minulle.

      Mikka (joulu 07, 2016 16:13):
      Eikö se ole yksi ja sama asia? Se on ihan sama vaikka tapaan kaupassa jos se on hyvä tyyppi?

      Eemeli (joulu 07, 2016 16:19):
      Ei ole sama asia. Esität täällä seksinnälkäistä naista palveluntarjoajan toimesta. Sen tarkoituksena on vedättää asiakkaiden coinseja ilman että fyysistä kontaktia tulee koskaan tapahtumaan. Tiedät varsin hyvin itsekin, että sellainen toiminta täyttää vähintään lievän petoksen merkit eikä sellaisesta ole hyvä jäädä kiinni. Siitä syystä väistät sinulle ongelmallisia kysymyksiä ja valehtelet.

      Mikka (joulu 07, 2016 16:23):
      Mitäs foliohattu juttuja sinä olet lukenut :D Haha nyt on kyllä päivän paras juttu :D

      Eemeli (joulu 07, 2016 16:25):
      Ja jälleen kerran tuo kuuluisa foliohattu-kortti tappion hetkellä. Kiitos kun vahvistit epäilykseni.

      Mikka (joulu 07, 2016 16:29):
      No empä minä oikein mitään muutakaan keksi tässä kohtaan :D On nimittäin niin paksua juttua että :D

      Jatkuu...

    • FeikkiHeikki

      ...jatkoa:

      Eemeli (joulu 07, 2016 16:41):
      Minähän kerron vain totuuden. Sinä taas väistelet kysymyksiä ja valehtelet. Ei sen puoliin että tarvitsisin sinulta myönteisiä vastauksia. Riittää, että tiedän miten asiat ovat. Ja ihan turha yrittää suistaa aihetta raiteilta lähettämällä hämäysviestejä toisesta profilista käsin. En mene sellaiseen lankaan. 22 viestiä x 1,32 € = 29,04 €

      Mikka (joulu 07, 2016 16:46):
      No sinulla nyt ainakin näyttää olevan jonkinlaisia harhaluuloja. En ole sulle mitään hämäysviestejä laitellut :D

      Mikka (joulu 08, 2016 21:08):
      Jokos oot siellä vähän rauhallisemmalla tuulella vai vieläkö on salaliittoteorioita :)

      Eemeli (joulu 10, 2016 12:49):
      Hei siellä! Mitenkäs se siellä sinulla menee?

      Mikka (joulu 10, 2016 13:07):
      Ai nytkö sua kiinnostaa mun kuulumiset? :D Hyvin menee kiitti vaan.

      Mikka (joulu 13, 2016 13:11):
      Mitä sinun viikkoon kuuluu? Minkälaisia suunnitelmia sulla on tehty viikkoa varten?

      Eemeli (joulu 15, 2016 03:27):
      Ei tässä sen kummempaa, mitenkä niin? Yritätäkö udella henkilökohtaisia asioitani? Et kai vaan ole stalkkeri?

      Mikka (joulu 15, 2016 03:44):
      Kunhan kysyin vaan :) En ole stalkkeri älä pelkää

      Mikka (joulu 18, 2016 04:16):
      Hei sinne sulle! Ja mitäs se sinä siellä tiedät? Onko mennyt ihan kivasti?

      Eemeli (joulu 20, 2016 10:56):
      Ihan ok, mitä nyt täältä poistettiin yksi profiileistani kun tukihenkilö menetti hermonsa minuun...Miten niin? Et kai sinäkään aio tehdä niin?

      Mikka (joulu 20, 2016 10:58):
      Ei mulla ole mitään valtuuksia poistaa kenenkään profiileja, sen enempää kuin sullakaan :) Mitä olet sitten tehnyt jos olet tukihenkilöitä ärsyttänyt?

      Eemeli (joulu 23, 2016 12:51):
      En mitään kummempaa. Keskustelin profiilista Namusetä käsin tukihenkilön kanssa, joka taas vastasi minulle profiilista Maaretti käsin (aivan kuten sinä, tukihenkilö, vastaat nyt minulle profiilista Mikka käsin). Homma eteni sellaiseen vaiheeseen, että tukihenkilö alkoi väsyä minuun. Heitin sitten loppujen lopuksi pienen trollin: "Jos jatkan tätä, poistatko tai poistatatko tunnukseni". Osu ja uppos. =) Käykö tälläkin kertaa samall tavalla? =)

      Mikka (joulu 23, 2016 12:58):
      Ahaa. :D Minä en ole mikään tukihenkilö edelleenkään, en tiedä mistä sinä olet sen päähäs saanut. :)

      Mikka (joulu 23, 2016 21:45):
      En oikein ymmärtänyt koko juttuu mut ei sit.

      Eemeli (joulu 29, 2016 17:19):
      Sinä se olet sitten outo ja kummallinen. 31 x 1,32€ = 40,92€. Tää homma alkaa käymään sulle kalliiksi. :-)

      Mikka (joulu 29, 2016 17:20):
      Millä tavalla minä olen kummallinen? Hyvää tulevaa uuttavuotta sinullekkin :)

      Eemeli (tammi 01, 2017 13:21):
      Kuin myös hyvää uutta vuotta sinulle tukihenkilö :) Näitä ns. tukihenkilöitä on selvästi ainakin kaksi. Toinen heistä (sinä) piilovittuilee hymiöillä ja toinen on herkkä haistattelemaan kun hänellä menee hermot. Jos homma on kolmivuorotyötä niin silloin heitä tarvitaan vähintään kolme.

      Mikka (tammi 01, 2017 14:12):
      Sinulla on kyllä ihmeelliset jutut? Onko sinusta kuntosalilla töissä oleva joku tukihenkilö? Kyllä minä ihan kuntosali hommissa oon 2 vuorossa tehnyt tähän asti?

      Mikka (tammi 02, 2017 11:56):
      Siis tuhlaanko mä nyt aikaani vai mikä tää juttu oikeen on?

      Eemeli (tammi 05, 2017 11:33):
      Kuntosalilla? Saatat ollakin, mutta se ei liity millään tavalla työhösi tällä sivustolla. :) Kuka käski tuhlata aikaasi minuun? Jos seura ei kelpaa, paina Estä Käyttäjä -painiketta. Toisaalta, jos olet tukihenkilö, sellaista vaihtoehtoa sinulla ei ole. :) Joudut siinä tapauksessa poistamaan/poistattamaan tunnukseni tältä sivustolta mikä on kannaltasi hieman paradoksaalinen: pääset sillä tavalla minusta eroon mutta tulet samalla paljastaneeksi sen, mitä yrität viimeiseen asti peitellä. :)


      Jatkuu...

    • FeikkiHeikki

      ...jatkoa:

      Mikka (tammi 05, 2017 11:41):
      Hei vaan sullekkin, en hirveesti viitsis tuhlata kolikoita sun kiukutteluun mutta yhtään en ymmärrä mistä sä oot hermostunu?

      Eemeli (tammi 11, 2017 03:17):
      Onks pakko viestitellä? Estä käyttäjä -nappi, totta tosiaan. Mikä sen painamisessa on niin vaikeaa? Jos sulla edes sellaista mahdollisuutta on....tukihenkilö :)

      Mikka (tammi 11, 2017 03:24):
      Mikä ihme sua vaivaa? En nyt yhtään ymmärrä mitä tässä haet takaa. Ei ole tosiaankaan pakko laittaa viestiä mutta ihan oon ollu seuraa etsimässä niinkun kuulemaa sinäkin...

      Eemeli (tammi 15, 2017 02:26):
      Estä käyttäjä -nappi. Missä se on? :) Missä? :) Etsi Jeppe, etsi! :)

      Mikka (tammi 15, 2017 02:31):
      Minä en edelleenkään ymmärrä tuosta mitään, voitko selventää???

      Mikka (tammi 16, 2017 19:11):
      Niin mikä tää juttu nyt oikeen on, en mä ymmärtäny?

      Eemeli (tammi 19, 2017 11:27):
      No vaikka se, että sun profiili löytyy useammalta sisarsivustoilta mikä todistaa, että olet tukihenkilö. Aivan kuten mm. Raitatukka, BlondsFun ja niin edelleen. =) Haluaisitko poistaa mun tunnukset? =) Sun tekee kummiskin mieli. =) Sä vaan et kerro sitä mulle. =) Teet sen "salaa" mutta jäät siitä kuitenkin kiinni. =) Ja et ole tukihenkilö, et todellakaan! =) Paradoksaalista, eikö totta? =)

      Mikka (tammi 19, 2017 11:32):
      Moikka! Mä en tiedä mitä sä yrität viestiä mulle tolla, mut ois kiva saada tietää enemmän susta ja mahdollisesti nähdä kuvakin :)


      -Profiili poistettiin 19.1.2017 palveluntarjoajan toimesta (HAH!).

    • juuuuuu

      joo mullekkin tuli joku kirjottelee ja oli kuvaa vailla eikä edes käyny kattoo mun profiilis kun kuvan laitoin mut kiinnostu vaan enempi.. ja kun sähköposti on niin hankala tälläsiin, kun ehdotin sitä kautta viestittelyy. joo onneks meni "vaan" parikymppiä, vittu

    • Tankero123

      Päivitys sisarsivutoihin. Niitä on nyt ainakin 22 kpl, todennäköisesti enemmän kun en ole enää jaksanut käydä läpi sähköpostia.

      flirt2be.com
      adult24.club
      adultchat18.club
      adultfinder24.com
      adultflirt.club
      adultflirters.com
      climaxx.club
      eroticdate.club
      euroadult.chat
      eurodate.club
      eurofinder24.com
      fastfoxx.com
      fetish18.club
      fetish18.com
      foxyflirts.com
      maxx-flirt.com
      maxxerotica.com
      maxxfinder.com
      maxxsexx.com
      mysecretmind.com
      nordicfinder24.com
      vipadult.club

      • sweede

        Tuohon listaan voi vielä lisätä:
        Flirtticlubi.fi
        Clickflirt
        Iam Naughty
        Iget Naughty
        Shagaholic


    • Tottaon

      Kyllä, huijaussivustoja ovat. Ei kannata rahaa laittaa...

    • Teppo787

      Eroticdateglup sivusto on ainakin rehellinen ja luotettava siellä olevat ihmiset on ainakin olemassa olevia ja olen sen kautta tavnnutkin kaksi ihmistä....

      • Totuus123

        Eroticdate.club on ihan samanlaista kusetusta. Viestit ovat maksullisia.


      • Teppo787

        Viestit ovat kyllä maksullisia mutta se on ihan aito treffi sivusto siitä huolimatta.. kokemusta on ja olen treffannut sen sivuston kautta!


      • Kolikkoimuri
        Teppo787 kirjoitti:

        Viestit ovat kyllä maksullisia mutta se on ihan aito treffi sivusto siitä huolimatta.. kokemusta on ja olen treffannut sen sivuston kautta!

        Ehkä olet, ehkä et. Huijausta kuitenkin. Vai oletko sittenkin ko. sivuston tukihenkilö (support staff)?


    • Ööööööööööööö1

      Teppo 787 on joko vajakki tai sivuston tukihenkilö.

    • Karijuha

      Fetis18.com . sivustolla ei viestit kulje naisille , vaikka sanomat kirjautuvat aivan oikein .

    • PiiperinJustin

      Mulle vastasi sivuston tukihenkilö 2 minuutissa. Kusetus pelaa hyvin. :)

      • PiiperinJustin

        Puhun nyt siis sivustosta Fetish18.com.


    • PiiperinJustin

      Tällainen lyhyt keskustelu Fetish18.com-sivustolla. Sivuston tukihenkilö turvautuu aina samaan klassikkoselitykseen ettei saa mukamas avattua tarjottua linkkiä. :)

      Piiperi (elo 20, 2017 14:20):
      Täältähän löytyy paljon pohjoisen kuumia kissoja. Mites ois, tekiskös mieli vähän säpinää? :)

      Tiukkis86lle (elo 20, 2017 14:22):
      Millaista säpinää sulla sitten mahtaa oikein olla tarjolla sielä? ;)

      Piiperi (elo 20, 2017 14:25):
      No vaikka tällaista: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14578753/euroadult-chat-on-huijaussivusto!#comment-90871183

      Tiukkis86lle (elo 20, 2017 14:30):
      Mikä se on,kun minä en saa avattua tuota? Onko siinä sun kuvasi?

    • PiiperinJustin

      Näitä sisarsivustoja on tiedossani jo 23 kpl.

    • Namisivustoja

      Elkää uskoko mitä tuo kirjoittelija suoltaa suustaan.
      Sivustot on luotettvat sekä seuraa tarjolla kokoajan.
      Tervetuloa siis kanaville tutustumaan niin naisiin kuin ehkä miehiin myös!

      - Terkuin sivustoista hyviä kokemuksia kokenut henkilö!

      • bbbggyytjjigftd

        Paljonkos olet rahaa työntänyt turhaan roskaan ?


      • saamapuolella
        bbbggyytjjigftd kirjoitti:

        Paljonkos olet rahaa työntänyt turhaan roskaan ?

        Hehheh, ei se ookaan, vaan ilmiselvästi sivuston mainostaja/ylläpitäjä hädissään puolustelemassa rahahanaansa ;)


      • 160thSOAR

        Ketäs yrität taas huijata, senkin huijari!
        Ei kukaan usko satuihisi!


      • Sivuston_vetäjä

        Seuraa siellä kyllä saa. Nimittäin feikkiseuraa. Ja kaupanpäälliseksi katteettomia lupauksia, valehtelua ja kysymysten väistelyä!


      • 160thSOAR
        Sivuston_vetäjä kirjoitti:

        Seuraa siellä kyllä saa. Nimittäin feikkiseuraa. Ja kaupanpäälliseksi katteettomia lupauksia, valehtelua ja kysymysten väistelyä!

        Kuten joku aikaisemmin tuossa jo totesi, pitäisi kaikkien noiden ihan suomalaisten/suomenkielisten jotka tuossa touhussa on mukana,
        pitäisi tuomita kovimman maanpetoksesta! Kadulle vaan ja jalkapuuhun!
        Siinä ei ole mitään kunniakasta, että tietoisesti on mukana touhussa,
        missä pyritään omia kansalaisia kusettamaan! No sama se minkä maan kansalaisia,
        mutta silti! Nämä huijarit ovat varmaan sellaisia, että sitten jos heihin kohdistuisi
        jotain vääryyttä, lähiomaista huijatttaisiin, pahoinpideltäisiin tai ryöstettäisiin,
        niin kyllä sitten itketään soitetaan poliisille juuh!
        Mutta siihen asti luulevat olevansa jotain fiksuja ja muiden yläpuolella
        kun tekevät tällaista! Jossain toisessa maassa voisi sattua vähän leukaan...
        Tuollaista roskaväkeä en kumarra!


    • huijareitatäynnänetti

      Jälleen joku nainen yritti iskuri-netin kautta saada seuraa. Hän väitti olevansa varattu. Mies on kuulemma usein matkoilla. Valokuvankin näytti, kaunis isorintainen nainen. Hän on lisäksi vaalea, pitkä ja akateeminenkin. Ensin halusi kirjoitella meilitse. Häntä on yritetty mukamas jymäyttää. Sitten hän yllättäen ehdottikin että voisin kirjoitella hänelle climaxx.clubin kautta. Siellä on lisää hänen alastonkuviaan. Jätti kertomatta että sivulle pitää kirjautua ja sinne pitää myös maksaa maksu, jotta hänen kanssaan voisi jutella. Mitäs luulette, jos tuonne sivulle kirjautuisin ja maksaisin kalliin maksun, juttelisiko hän siellä kanssani? Johtaisiko juttelu koskaan tapaamiseen ja seksiin isorintaisen naisen kanssa?

      • nettionkusetusta

        Varmasti johtaa, rahat sinne vaan. minäkin tossa kyselin että mahtaakohan olla olemassa ko sivustoja jossa homma oikeasti toimii. Kaikki tuntuu olevan täyttä kusetusta. Kuka tommoseen vielä lankee???


    • justjooo

      Mitä tässä sitten te luulette että se auttaa inistä täällä siitä, ne saa palkan siitä että hyväuskoiset menee sitten kirjoittelemaan ja ne toimii ihan lain suojassa. Ei ole mikään uusi ilmiö tämä. Niin pitkään kun olette laittanut sinne yhtäkään euroa niin ne saa ne viimeiset naurut. Move on.

      • KaksiEuroaViesti

        En kyllä sanoisi että ovat lain suojassa. Nämä työntekijät eivät koskaan myönnä olevansa feikkejä tms. vaikka sitä kuinka heiltä tivaisi. Heidän työsopimuksensa kieltää sen. Tässä on kyse ihan selvästä todellisen asian laidan pimittämisestä. Jo se sinänsä asettaa heidät tukalaan asemaan. Viranomaisilla ei valitettavasti ole nykyisin resursseja tällaisen toiminnan valvontaan ja tarvittaviin toimenpiteisiin.

        Tällaisissa tapauksissa toivoisin viranomaisten myöntämää valvottua toimintalupaa tavalliselle kansalaiselle, jotta tällaiset ilmiöt saataisiin kuriin. Toiveajattelua?


      • KaksiEuroaViesti

        En kyllä sanoisi että ovat lain suojassa. Nämä työntekijät eivät koskaan myönnä olevansa feikkejä tms. vaikka sitä kuinka heiltä tivaisi. Heidän työsopimuksensa kieltää sen. Tässä on kyse ihan selvästä todellisen asian laidan pimittämisestä. Jo se sinänsä asettaa heidät tukalaan asemaan. Viranomaisilla ei valitettavasti ole nykyisin resursseja tällaisen toiminnan valvontaan ja tarvittaviin toimenpiteisiin.

        Tällaisissa tapauksissa toivoisin viranomaisten myöntämää valvottua toimintalupaa tavalliselle kansalaiselle, jotta tällaiset ilmiöt saataisiin kuriin. Toiveajattelua?


    • Judge_

      Mulla on nyt kerättynä 800 "kolikkoa" kirjautumisilla. Siis euroakaan en ole maksanut. Kun 1000 on täynnä alan juoksuttaa niitä harakoita öisin. Kokeilin ensi alkuu muutaman kerran aina kun sain vastauksen vaatima 40 kolikkoa ja vastaus tulee aina kolmen minuutin sisällä. Aivan sama, mikä kellonaika, mikä mimmi, mikä maa, Käy ihan ajankulusta pieni vittuilu ;)

      • Kolikkoimuri

        Kokemuksesta voin sanoa että se ei johda mihinkään. =) Hyvällä tuurilla poistavat tunnuksesi kesken kaiken ja kolikot jäävät käyttämättä. =)


      • EiNiinKärsivällinen

        Oot mun sankari! =)


    • varo myös : Foxyadultclub sivustoa. Se on samaa huijausta, samat profiilit on sielläkin.

    • VarovaiseksiTullut

      Kirjoitin myös jollekin noille sivustoille, kun Iskurissa oli ensin ilmoitus. Tyttö ensin vastasi Iskurin kautta ja sanoi, ettei voi kirjoittaa sähköpostilla, koska perhe on uskovainen ja he saavat viestit esille. No, kirjoittelin pari viestiä maksullisen palvelun kautta, kun sain niitä ilmaiskolikoita profiilin tekemisestä. Ne kolikot menivät heti kahteen ekaan viestiin ja ilmoitin sähköpostin kautta, etten voi kirjoittaa, kun ne kolikot ovat kalliita.

      Tyttö totesi jälleen sähköpostissa, että älä kirjoita sähköpostia, muuten hän joutuu vaikeuksiin. Kysyin, että eikö sähköpostisi salasana pitäisi olla salainen, mutta hän totesi, että veli on pakottanut hänet kertomaan salasanan ja käyttäjätunnuksen ja tarkistaa joka päivä koneen.

      Toisen kerran valittaessani kalliista hinnoista tyttö totesi, että hänellä on opiskelijaetu kyseisellä treffisivultolla ja entistä enemmän alkoivat kellot soida ja sanoin tytölle, että hän taitaa olla huijari.

      Tällöin "tyttö" lähetti viestin, että "anteeksi mitä oikein tarkoitat? En ole mikään huijari. Etsin kumppania oikeasti".

      Lähetin sitten viestin, että taidat olla sittenkin aito nainen ja sain sitten takaisin varmaankin vahingossa vastauksen tältä huijarilta norjaksi. Hieman humoristista ja nauroin tälle tyypille. Onneksi en maksanut mitään koko lystistä.

      Iskurissa oli myös toinen tapaus, mutta eri nainen eri iällä Helsingistä ja hänkin tarjosi linkkiä samanlaiseen maksulliseen deittipalveluun, mutta tämän kanssa en enää jaksanut kirjoitella, kun tiesin, että oli huijari taas kyseessä. En tuhlannut aikaani....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      158
      765
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe