Nyt masentaa

Vitunprkl

Olen 34v mies. En juurikaan ennen itseäni ole peilistä vilkuillut. Nyt sitten erehdyin katsomaan hiuskAsvua päälaelta, kun tuo otsakin on kasvanut. Vittu siellähän on paljas alue prkl. Kroppakin on hintelä. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Siilitukka ilmeisesti leikattava. Kropalle ei ilmeisesti paljoakaan tehtävissä.

25

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ouitty

      Kropan hintelyyden saa pois nostelemalla painoja?

      • Toinen vaihtoehto on alkaa postailla someen kuvia vartalostaan ja määritellä että se on täydellinen juuri sellaisena.


      • Vittuprkl

        Jonkunverran painoja nostelen, mutta luut on pienet. Esim vyötärön koko farkuissa 32 ja menis jopa vähän pienimmätkin varmaan vaikka pituus on 190cm. Kaikille palsta jätkille muuten tiedoks, ettei sillä pituudella mitään tee.


      • uijuijui
        Vittuprkl kirjoitti:

        Jonkunverran painoja nostelen, mutta luut on pienet. Esim vyötärön koko farkuissa 32 ja menis jopa vähän pienimmätkin varmaan vaikka pituus on 190cm. Kaikille palsta jätkille muuten tiedoks, ettei sillä pituudella mitään tee.

        <3<3


      • dfxuo
        Vittuprkl kirjoitti:

        Jonkunverran painoja nostelen, mutta luut on pienet. Esim vyötärön koko farkuissa 32 ja menis jopa vähän pienimmätkin varmaan vaikka pituus on 190cm. Kaikille palsta jätkille muuten tiedoks, ettei sillä pituudella mitään tee.

        Kyllä se silti on kivempi pitkä olla vaikkei naista saisikaan.


    • Seuraavaksi huomaat, että selkä menee kipeäksi ja jos harrastat liikuntaa, niin pitää hommata kunnon kengät ja kunnon vehkeet, että voit tehdä mitään. Se on aikalailla normia...Alat tulla keski-ikäiseksi. Tervetuloa joukkoon sankkaan. :D

      • Noi kunnon vehkeet kuulosti kivalle


      • Ookko vie yhtään tuhlannut tänä jouluna lapsien joululahjoihin?


      • valtakunta kirjoitti:

        Ookko vie yhtään tuhlannut tänä jouluna lapsien joululahjoihin?

        En oo ostellut mitään. Eikä tulekaan hirmuisesti osteltua. Muksut ja rakas nainen saavat. Ja vanhemmat ja sisko. Muille toivotan vaan joulut. :-)


    • 121212121212

      Siilitukka ja salille.

      Jos olet suurin piirtein normaalivartaloinen, voit edistyä paljonkin. Ilman muuta hankit heittämällä paremman vartalon kuin nuoremmalla itselläsi.

    • exkeittiöekspertti

      Juo ittes komeaksi.

    • Jes, kerrankin ketju jossa oli pelkästään hyviä neuvoja, ilahduttavaa.

      • 121212121212

        Missä sinun hyvä neuvosi on?


      • 121212121212 kirjoitti:

        Missä sinun hyvä neuvosi on?

        Eiköhän ne kaikki hyvät neuvot jo tullut mainittua kuten totesin, en keksi mitään lisättävää.

        Kuntoile, opettele hyväksymään itsesi ja iän tuomat muutokset ja muista pitää myös hauskaa.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eiköhän ne kaikki hyvät neuvot jo tullut mainittua kuten totesin, en keksi mitään lisättävää.

        Kuntoile, opettele hyväksymään itsesi ja iän tuomat muutokset ja muista pitää myös hauskaa.

        Tuohon kun lisätään rahan ja statuksen hankkiminen, aletaan olla oikealla tiellä.


      • valtakunta
        121212121212 kirjoitti:

        Tuohon kun lisätään rahan ja statuksen hankkiminen, aletaan olla oikealla tiellä.

        Ei naisen huono statuskaa imartele☹


    • kuulostaa_namulta

      Naisen neuvo: ajat pään kaljuksi. Kasvata hillitty lyhyt parta (ei hipsterimallista pöheikköä) ja ole tyytyväinen hoikkuudesta ja pituudesta. Mittasi kuulostavat täydelliseltä. Minun miesihanteeni on tämä:

      http://static.spin.com/files/141030-Nick-Cave.jpg

    • Hahaha! Ala juopottelemaan kuten minä :D Itselläni on mädät hampaat ja kohta varmaan alkaa tukkakin lähtemään mutta ei kiinnosta paskaakaan.

      • Vittuprkl

        Mädät hampaat taitaa varmiten karkottaa naisseuran. Suosittelisin harjaamaan.


    • Tahvo52

      Hei, kaikki me vanhenemme ja asiat muuttuvat siinä samalla, myös ne jotka ns. näyttävät nuorekkailta. Itse olen jo 52 ja teen säännöllisesti 10 km kävelylenkkejä ja joka hemmetin kerta reidet ja pohkeet kipeytyvät ja kyllä....minulla on hyvät jalkineet tätä varten. Plussana sitten se että reisistä ja pohkeista näkyy että on liikuttu. Iho rypistyy, hiusraja pakenee jne jne, aivan sama kun se nyt vaan kuuluu vuosimalliin. Älä huoli, elämä on aivan pirun mukavaa tämän ikäisenä, lapset aikuisia, muutama lapsenlapsikin jo tullut, talous kunnossa...maailma on aivan pirun ulkonäkökeskeinen nykyään ja kun se totuus on kuitenkin se että ulkonäkö ja luonne eivät kävele käsi kädessä. Naisen aivot ei myöskään sijaitse rinnoissa tai takapuolessa, kivahan niitä on katsella mutta loppupeleissä mitä väliä..

    • Ihmiset olisi takuulla paljon onnellisempia, jos koko peiliä ei olisi koskaan edes keksitty. Ihan liikaa vietetään peilien äärellä ihailemassa itseä, sen sijaan että keskittyis johonkin oleellisempaan.

      • Oleellisempaan kuten mihin?

        Ja kuka viettää aikaa liikaa peilin ääressä?


      • scrg kirjoitti:

        Oleellisempaan kuten mihin?

        Ja kuka viettää aikaa liikaa peilin ääressä?

        Yleisesti ottaen ihmiset tuijottaa liikaa peiliin ja ulkonäköönsä. Aina on jotakin ihmeteltävää. Oleellisempaan kuten jostain muusta, kuin ulkonäön ympärillä pyörimisestä. Mitä se kullekin sitten on...mulle se on mielekkäiden asioiden tekemistä. Vaikka ulkoilu tai musiikin kuuntelu..

        Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother.


      • zönggö kirjoitti:

        Yleisesti ottaen ihmiset tuijottaa liikaa peiliin ja ulkonäköönsä. Aina on jotakin ihmeteltävää. Oleellisempaan kuten jostain muusta, kuin ulkonäön ympärillä pyörimisestä. Mitä se kullekin sitten on...mulle se on mielekkäiden asioiden tekemistä. Vaikka ulkoilu tai musiikin kuuntelu..

        Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother.

        "Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother. "

        Jos nyt ajatellaan sinkkuja ja mahdollista pariutumista, niin onhan ulkonäkö nyt kuitenkin ylivoimaisesti tärkein tekijä. Ja jos sulla olisi pälvikalju, niin et tarkastelisi sitä peilistä, koska why bother?


      • scrg kirjoitti:

        "Kyllä se jokaisen naama on vaan naama kuitenkin. Eikä kaikkien mieleen millään muotoa, joten why bother. "

        Jos nyt ajatellaan sinkkuja ja mahdollista pariutumista, niin onhan ulkonäkö nyt kuitenkin ylivoimaisesti tärkein tekijä. Ja jos sulla olisi pälvikalju, niin et tarkastelisi sitä peilistä, koska why bother?

        Joo mutta jos liikaa tuijottaa jotain asiaa, unohtaa katsella niitä asioita, jotka tekis jollain tapaa hyvää. Kehän kiertäminen yhden asian ympärillä ei oo kelleen hyväksi, varsinkaan jos se selkeesti vaan kurjistaa. :)

        Voisin vilkaista pälviäni, mennä kampaajalle mutta ei se mun elämisenhaluani mihinkään veisi. Why bother? Asiat on niin kun ne on ja niissä vellominen ei mitään korjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe