Onko kellään kokemusta ns. kuitupitoisista mascaroista joilla pitäisi saada ripsiin lisää tuuheutta ja pituutta? Huomasin Kauneus ja terveys lehdessä TALIKA:n Lash Extenderin jonka sanottiin sisältävän ripsiä tuuheuttavaa rayon-kuitua. Myös Maybellinella on se XXL - mascara joka ilmeisesti sisältää jotakin mikrokuitua. TÄmä olisi varmaan näistä kahdesta edullisempi vaihtoehto mutta onko toimiva?
Kokemuksia kuitumaskaroista?
2
471
Vastaukset
- tytsy
Mutta mulla tuli aivan kauheen näköiset ripset! Ripsari tönkkiintyi ja ripsistä tuli sellaiset hämähäkit! Voi olla että johtui siitä, että minulla on todella pitkät ripset. Minulla ei toiminut, mutta eräällä ystävälläni kuulemma toimii taas todella hyvin. Eli ei muuta kuin kokeilemaan.
- Miraque
vuosi sitten kokeilin, taisi olla loreal tai vastaava merkki, kuitu ripsaria ja pituutta sillä sai ihan kivasti mutta piti olla tosi nopee kun laittaa värin siihen valkosen päälle. Jos ehti kuivuu niin tuli sellaset tikku ripset.
Nykyään käytän lancomen ripsaria joka on huomattavasti parempi, tosin maksaa n. 27e.
Mutta jos tarvit pituutta ripsiin niin suosittelen kyllä kokeileen tota Lancomea, olen sitä muutamalle kaverille suositettut ja kaikki on tykännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851