Mitä sanoisit, tekisit tai ajattelisit jos olisimme sopineet treffit johonkin mukavaan ravintolaan ja tulisin muutaman minuutin myöhemmin kuin sinä.
Samantien kun ollaan halattu, kätelty tai vain moikattu ennen pöytään istumista mina avaisin takkini ja ottaisin takin alta trumpetin ja alkaisin epävireisesti sillä päristelemään ja huutaisin vaikka välillä hiiohoi?
Jäisinkö ikuisesti mieleesi vaikka treffien jälkeen ei muuta syntyisikään vai lähtisitkö samantien karkuun?
Kysymys naisille treiffeistä?
3
346
Vastaukset
- Foniaakovain
Kaikki kaatuisi epävireisyyteen. Ja soitinvalintakaan ei natsannut, mieluummin alttosaksofoni. Uusiksi menee tämän takia takkikin....
- arde89
Voisin tämän otsikon alle jatkaa.
Kävin naisen kanssa treffeillä ja meni kyllä tosi hyvin (mitä minä nyt harvoja kertoja elämässäni olen edes käynyt).
Naurettiin ja juttu luisti, ei ongelmaa.
Laitoin viestiä seuraavana päivänä (tyyliin mitä kuuluu) ja aistin viestistä rentoutta, en mitään väkisin laitettua viestiä. Eli kaikki vaikuttaisi hyvältä.
Pitäisikö nyt seuraavaksi odotella naisen puolelta viestiä? Vai pitääkö minun laittaa uudestaan viestiä?
Treffit ei päättynyt mitenkään halaamiseen, ihan vaan kättelyyn.- JustNytOk
Ööh...laitoit siis viestin, mutta et kysynyt suoraan uutta tapaamista? Jos näin on, niin minä suosittelisin ehdottomasti laittamaan toisen viestin. Uskoisin, että odottelee sitä, mutta ei itse rohkene tehdä aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845