Mitä sanoisit, tekisit tai ajattelisit jos olisimme sopineet treffit johonkin mukavaan ravintolaan ja tulisin muutaman minuutin myöhemmin kuin sinä.
Samantien kun ollaan halattu, kätelty tai vain moikattu ennen pöytään istumista mina avaisin takkini ja ottaisin takin alta trumpetin ja alkaisin epävireisesti sillä päristelemään ja huutaisin vaikka välillä hiiohoi?
Jäisinkö ikuisesti mieleesi vaikka treffien jälkeen ei muuta syntyisikään vai lähtisitkö samantien karkuun?
Kysymys naisille treiffeistä?
3
377
Vastaukset
- Foniaakovain
Kaikki kaatuisi epävireisyyteen. Ja soitinvalintakaan ei natsannut, mieluummin alttosaksofoni. Uusiksi menee tämän takia takkikin....
- arde89
Voisin tämän otsikon alle jatkaa.
Kävin naisen kanssa treffeillä ja meni kyllä tosi hyvin (mitä minä nyt harvoja kertoja elämässäni olen edes käynyt).
Naurettiin ja juttu luisti, ei ongelmaa.
Laitoin viestiä seuraavana päivänä (tyyliin mitä kuuluu) ja aistin viestistä rentoutta, en mitään väkisin laitettua viestiä. Eli kaikki vaikuttaisi hyvältä.
Pitäisikö nyt seuraavaksi odotella naisen puolelta viestiä? Vai pitääkö minun laittaa uudestaan viestiä?
Treffit ei päättynyt mitenkään halaamiseen, ihan vaan kättelyyn.- JustNytOk
Ööh...laitoit siis viestin, mutta et kysynyt suoraan uutta tapaamista? Jos näin on, niin minä suosittelisin ehdottomasti laittamaan toisen viestin. Uskoisin, että odottelee sitä, mutta ei itse rohkene tehdä aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153