En ikinä voisi

Eveliina54

En siis ikinä, koskaan voisi alkaa seurustella tupakoivan miehen kanssa. Suurin syy ei ole se vastenmielinen tupakanhaju, vaan että tupakointi kertoo, ettei mies välitä omasta terveydestään. Ja psykologisesti tarvitsee "tuttia" säätelemään tunteitaan. Lisäksi pitemmän päälle pelkona olisi keuhkosyöpä, kurkkusyöpä ym vakavat sairaudet.
Kuinka moni mies voisi lopettaa tupakoinnin heti alussa, jos tämä olisi este seurustelulle?

17

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljlkj

      Enpä kyllä minäkään. Mulle suurin syy on se vastenmielinen haju.

      • rööki-sucks

        Sama täällä.
        Sitäpaitsi tupakanpoltto ei ole edes trendikästä niinku jotku nuoret saattaa luulla. Rööki vanhentaa ihoakin, värjää hampaat, keuhkot, tukkii verisuonet ja altistaa sairauksille ja sen myötä ennenaikaiselle kuolemalle.


    • enpoltaenää

      "Ja psykologisesti tarvitsee "tuttia" säätelemään tunteitaan."

      Mitäs kaikkea nainen tarvitsee psykologisesti säätelemään tunteitaan!!! :D

      Sori nyt vain mutta tupakointia tehtynä harvemmin laukaisee stressiä ja parantaa keskittymiskykyä.

      Sinä itse käytät tusinoittain erilaisia tutteja todennäköisesti naisena, kuulostat terveysnatsilta jonka seurassa ei jaksa olla koska mies pelkäisi koko ajan ettei tee jotain "epätervettä".

      • Eveliina54

        Siis minulla suurin pointti on, että tupakoiva ihminen ei välitä terveydestään. Se kertoo paljon. Tyhmyyttä. En voidi samasta syystä seurustella huumeita käyttävän tai alkoholiriippuvaisen kanssa. Siitä tulee mieleen myös, että roskaruokaa mättävä ylipainoinen mies joka ei liiku yhtään menee liki samaan kategoriaan, ei välitä itsestään ja säätelee tunnetilojaan ruuan avulla. Alkoholia käyttävät myös tekevät tätä mitä suuremmissa määrin. Riippuvuuksista vapaa, tasapainoinen mies; onko heitä lainkaan.


    • Ainokas

      Tuskin monikaan lopettaa. Tai lopettaa hetkeksi. Kuten muissa addiktioissa, päätöksen pitää lähteä hänestä.
      Minulla yhden suhteen alussa sanoin saman yhdelle. Ei ole vieläkään lopettanut, yskii hulluna ja hampaat mustat. Siitä 12 vuotta. Siinä sitä todennäköisyyttä.

    • sinullaonhienokanta

      Minä olen sellainen mies että en voi seurustella tupakoitsevan naisen kanssa hyi helvetti. En halua edes missään tekemisessä sellaisen kanssa. Sinusta en tiedä? En pidä tupakan hajusta se jota kauheta.

    • 41v-sinkkumies

      En ole koskaan polttanut. Äitini kuoli keuhkosyövän aiheuttamiin sairauksiin. Veljeni polttaa ja se kuolee varmaan myös samaan kun äitini. Ei se ole mukavaa katsottavaa kun siinä menee puhekyky sitten kun se sairaus pahenee kunnolla.

    • parfumlady

      Olen nyt muutamia kertoja nettitreffaillut miehiä, mutta melkein kaikkia näitä miehiä yhdistänyt paha haju. Minulle hyvä tuoksu tai se että mies ei haise pahalle on käytännössä ihastumisessa tärkein asia ja ilman sitä en vaan pysty ihastumaan ja suutelu ei mitenkään onnistu. Yksi mies haisi aivan kuin kannabikselle tai sitten se oli eilisen illan alkoholin haju. Yhdellä henki haisi ketoosille. Yksi ei ollut käynyt suihkussa varmastikaan saman päivänä tai sitten ei ollut vaihtanut vaatteita. Kammottavaa. Kaikki nämä miehet ovat ns. paperilla sivistyneitä ja muuten ihan hyvin käyttäytyviä. Miten tällasesta voi edes huomauttaa toiselle?

    • makunsa-kullakin

      Niin, onhan tupakassa oma hajunsa. Alkoholissa myös.
      Kuka polttaa, se polttaa. Kuka ei, se ei polta.
      Ihmiset tekevät mitä tekevät.
      Enemmän mua kuitenkin häiritsisi käytetty nainen, kun tupakoiva nainen.
      Tietenkin riippuisi, että kuinka paljon tupakoi. Jos kevyttä, niin ok.
      Se että joku nainen on kierrätetty, niin se ei kyllä kiinnosta. Mitä lie tautejakin näissä.

    • miesfiftyjotain

      Sama juttu, en ikinä enään ota tupakoivaa naista.

    • syyjaseuraus

      Olen seurannut hieman kun hyvin usein naiset valitsee miehen joka juo ja polttaa. Sitten vähän ajan kuluttua erotaan kun toinen juo viinaa. Kun raittiitakin vaihtoehtoja löytyy.

    • 33mies

      Mulle kelpaisi tupakoivakin nainen, itse en ole koskaan tupakoinuy.

    • En voisi minäkään seurustella tupakoivan naisen kanssa juuri tuo hajun takia.

    • miehetherätysnyt

      Yäk! Ei tosiaan tupakkaa, eikä varsinkaan tatuointeja!

      En voi ymmärtää miksi pilata terveys tupakalla ja saada samalla itselle pinttynyt haju?

      Toisekseen en ymmärrä aikuisia vauvoja, jotka antaa piirtää itseensä kuvioita.... tosin vauvat on fiksumpia, kun niitten sotkut on vielä siivottavissa.

      • typeryys.kostautuu

        Komppaan. Monesti ajatellut sitä, miten typerältä ne tatskat näyttää sitte vanhan ihmisen iholla - jos siis ylipäätään elää niin vanhaks. Hoivakodissa sitte kirotaan kun käsivarret on täynnä nuoruuden typeryyttä jonka väriaine estää ehkä jopa injektioidenkin antamisen! Että voi hitto kun ei tullu ajateltua yhtään nokkaansa pidemmälle sillon nuarena....!


    • puolensa_asioilla

      Itse inhoan tupakointia, mutta olin naimisissa tupakoivan miehen kanssa. Ei suhde tupakkaan kaatunut. Hän oli huomaavainen ja poltti ulkona. Hänen hengityksensäkin oli yllättävän raikas.

      Pelkän tupakoinnin perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä tai ennusteita toisen terveydestä. Tupakka tosin aiheuttaa ja pahentaa lukuisia sairauksia. Silti kaikkien terveysoppien mukaan elävä saattaa saada hyvinkin nuorena jonkun etenevän tai tappavan taudin (mikä vaan syöpä, MS-tauti, ALS, diabetes jne).

      Vaikkei olisi ikinä polttanut, niin silti jossain vaiheessa sairastuu johonkin ja kuolee. Tilastollisista todennäköisyyksistä ei voi vetää varmoja päätelmiä yksilön kohdalla. Sairastumisalttiuteen ja sairauksista toipumiseen vaikuttavat myös mm. henkiset tekijät. Esim. stressi vaikuttaa suoraan immuniteettiä heikentävästi.

    • arttufiskari

      en voisi seurustella siiderivallan kanssa joka syö makkaraa, makkara on yhtä haitallista kuin tupakka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe