Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta. Mies oli erakkoluonteinen eikä välittänyt pitää yhteyttä vanhempiinsa tai sisaruksiinsa. Minä yleensä hoidin sen puolen ja anoppi piti yhteyttä minun kauttani. Mietin tässä että onko minulla edelleen velvollisuuksia heitä kohtaan? Meillä on myös yhteinen kummilapsi sillä puolella. Onko minulla velvollisuuksia lähettää heille joulukortteja edelleen? Anoppia en sinänsä kaipaa yhtää. Hän oli elämänsä katkeroittama, negatiivinen tunnelmantappaja. Sisarukset ja kummilapsi ovat jääneet hyvin etäisiksi. Helpotti eroa, kun ei tarvinnut erota kuin yhdestä ihmisestä.
Ex--anoppi
3
468
Vastaukset
- eimittään
Ei sulla ole mitään velvollisuuksia, paitsi tuo kummilapsi juttu. Ex anopille voisit kohteliaisuudesta lähettää näin eka vuonna joulukortin, myöhemmin ei enää sitäkään. Mennyttä mikä mennyttä. Kummilapseen voit jollainlailla koittaa pitää yhteyttä, aina jonkun pienen muistamisen voi laittaa vaikka postissa jouluna ja synttärinä. Olet kuitenkin kummiksi aikanaan lupautunut.
- Kjiå
Mielestäni ei mitään velvollisuutta. Vain jos itse haluat pitää yhteyttä. Niinkuin aikuisiin pidetään halutessaan yhteyttä.
- qq-qq
Pistä ämmälle joulukortti. Saattaa yllättävästi lauhduttaa pahaa sisua (tai sitten ei). On niin halpaa, että kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254085Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343525Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363449Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1053365Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243357Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1133246- 143089
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.162934Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2432425Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952346