Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta. Mies oli erakkoluonteinen eikä välittänyt pitää yhteyttä vanhempiinsa tai sisaruksiinsa. Minä yleensä hoidin sen puolen ja anoppi piti yhteyttä minun kauttani. Mietin tässä että onko minulla edelleen velvollisuuksia heitä kohtaan? Meillä on myös yhteinen kummilapsi sillä puolella. Onko minulla velvollisuuksia lähettää heille joulukortteja edelleen? Anoppia en sinänsä kaipaa yhtää. Hän oli elämänsä katkeroittama, negatiivinen tunnelmantappaja. Sisarukset ja kummilapsi ovat jääneet hyvin etäisiksi. Helpotti eroa, kun ei tarvinnut erota kuin yhdestä ihmisestä.
Ex--anoppi
3
438
Vastaukset
- eimittään
Ei sulla ole mitään velvollisuuksia, paitsi tuo kummilapsi juttu. Ex anopille voisit kohteliaisuudesta lähettää näin eka vuonna joulukortin, myöhemmin ei enää sitäkään. Mennyttä mikä mennyttä. Kummilapseen voit jollainlailla koittaa pitää yhteyttä, aina jonkun pienen muistamisen voi laittaa vaikka postissa jouluna ja synttärinä. Olet kuitenkin kummiksi aikanaan lupautunut.
- Kjiå
Mielestäni ei mitään velvollisuutta. Vain jos itse haluat pitää yhteyttä. Niinkuin aikuisiin pidetään halutessaan yhteyttä.
- qq-qq
Pistä ämmälle joulukortti. Saattaa yllättävästi lauhduttaa pahaa sisua (tai sitten ei). On niin halpaa, että kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879