Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta. Mies oli erakkoluonteinen eikä välittänyt pitää yhteyttä vanhempiinsa tai sisaruksiinsa. Minä yleensä hoidin sen puolen ja anoppi piti yhteyttä minun kauttani. Mietin tässä että onko minulla edelleen velvollisuuksia heitä kohtaan? Meillä on myös yhteinen kummilapsi sillä puolella. Onko minulla velvollisuuksia lähettää heille joulukortteja edelleen? Anoppia en sinänsä kaipaa yhtää. Hän oli elämänsä katkeroittama, negatiivinen tunnelmantappaja. Sisarukset ja kummilapsi ovat jääneet hyvin etäisiksi. Helpotti eroa, kun ei tarvinnut erota kuin yhdestä ihmisestä.
Ex--anoppi
3
481
Vastaukset
- eimittään
Ei sulla ole mitään velvollisuuksia, paitsi tuo kummilapsi juttu. Ex anopille voisit kohteliaisuudesta lähettää näin eka vuonna joulukortin, myöhemmin ei enää sitäkään. Mennyttä mikä mennyttä. Kummilapseen voit jollainlailla koittaa pitää yhteyttä, aina jonkun pienen muistamisen voi laittaa vaikka postissa jouluna ja synttärinä. Olet kuitenkin kummiksi aikanaan lupautunut.
- Kjiå
Mielestäni ei mitään velvollisuutta. Vain jos itse haluat pitää yhteyttä. Niinkuin aikuisiin pidetään halutessaan yhteyttä.
- qq-qq
Pistä ämmälle joulukortti. Saattaa yllättävästi lauhduttaa pahaa sisua (tai sitten ei). On niin halpaa, että kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1333861Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201803Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos371678Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3241516Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201423Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi421366Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy771029Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti161014Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä132990- 75916