Erosin vuosi sitten pitkästä liitosta. Mies oli erakkoluonteinen eikä välittänyt pitää yhteyttä vanhempiinsa tai sisaruksiinsa. Minä yleensä hoidin sen puolen ja anoppi piti yhteyttä minun kauttani. Mietin tässä että onko minulla edelleen velvollisuuksia heitä kohtaan? Meillä on myös yhteinen kummilapsi sillä puolella. Onko minulla velvollisuuksia lähettää heille joulukortteja edelleen? Anoppia en sinänsä kaipaa yhtää. Hän oli elämänsä katkeroittama, negatiivinen tunnelmantappaja. Sisarukset ja kummilapsi ovat jääneet hyvin etäisiksi. Helpotti eroa, kun ei tarvinnut erota kuin yhdestä ihmisestä.
Ex--anoppi
3
538
Vastaukset
- eimittään
Ei sulla ole mitään velvollisuuksia, paitsi tuo kummilapsi juttu. Ex anopille voisit kohteliaisuudesta lähettää näin eka vuonna joulukortin, myöhemmin ei enää sitäkään. Mennyttä mikä mennyttä. Kummilapseen voit jollainlailla koittaa pitää yhteyttä, aina jonkun pienen muistamisen voi laittaa vaikka postissa jouluna ja synttärinä. Olet kuitenkin kummiksi aikanaan lupautunut.
- Kjiå
Mielestäni ei mitään velvollisuutta. Vain jos itse haluat pitää yhteyttä. Niinkuin aikuisiin pidetään halutessaan yhteyttä.
- qq-qq
Pistä ämmälle joulukortti. Saattaa yllättävästi lauhduttaa pahaa sisua (tai sitten ei). On niin halpaa, että kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554