Liittyy kuitenkin tähän aihealuesseen, niinpä kirjoitan tänne.
En ole reppana, enkä muutenkaan surkimus, mutta olen tutustunut Thaimaassa naiseen joka haluaisi tulla luokseni suomeen lomalle.
Tietysti siihen tarvitaan viisumi, mutta kannattaako kirjoittaa kutsu ja mitä muuta dokumentteja häneltä vaaditaan jotta saa viisumin.
Sinänsä järjetöntä tuo viisumin vaatiminen, koska matkan hinta on jo ylivoimainen este monelle.
Viisumi Tahimaalaiselle
33
181
Vastaukset
- huahing
Thaimaalaiselle siis
- turuntyttö1
Ei kannata.
- turunpoika1
kannattaa toki.
- nuijalle
ei kai se matkalipun hinta ole ylivoimainen jos sinä maksat vai odotatko jonkun toisen sen maksavan?
- ihanan-taikun-mies
Siinä hyvä esimerkki, miksi täällä ei kannata kysellä mitään. Tästä on enää lyhyt matka ostoämmittelyyn ja huoritteluun, sekä hieromojuttuihin.
- MarkusSetä
No onko se sinulta pois, jos toinen kysyy täällä näistä asioista? Sinä voit ohittaa kaikki aasialaiskeskustelut täällä, niin ehkäpä saat mielenrauhan ja henkisesti voit paremmin, kun et pura vihaasi väärin.
- Turunpoika1
No suomenkielen osaajia sinne aina tarvitaan onhan kuitenkin suurinosa ihan suomalaisia naisia asiakkaista.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843502- 252046
- 1941951
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431374Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861363Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo13978- 82963
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23875Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61800