Koska viimeksi...
1. puhuit naiselle?
2. nainen puhui sinulle?
3. hymyilit naiselle?
4. nainen hymyili sinulle?
5. nainen nauroi jollekin mitä sanoit?
6. halasit naista?
7. näit alastoman naisen?
8, harrastit...ai niin, kyselyhän oli ätmeille :/
Koska viimeksi-kysely ätmeille
12
60
Vastaukset
- Ytmi
1-7 eilen
8 eilen oli vuorossa omaa kivaa.- ytmienytmi
Saatanan tyhmä kyllä jos ei osaa lukea, tämä oli ätmeille. Nyt kyllä hävettää meidän ytmien puolesta.
Ai hitto kun menin halpaan, tämähän oli tietenkin onnettoman ätmin tuottama häpäisy-yritys.
- sdvdfvasdf-83
Lasketaanko vain sellaiset naiset, joiden kanssa voisi periaatteessa naimisoitua tai ryhtyä harrastamaan jotain suhinaa? Semmoset joiss o jotai vaarallista?
No, oisko kuukausi sitte.
Mä en hymyile, yleensä kellekkään. En varsinkaan iha tosta muute vaa, syyttä. Yksin joskus väsyneenä omille jutuille tai hölmöille asioille hymyilen, jopa nauran. Täytyy olla nii että ensin on puhunu tyypin kaa kaua tai jutellu jostai ja sitten voi hymyillä jos syntyy jotai haukaa juttua tai muuta hymyilemisen syytä. Enkä näyttäs ees kauniilta hymyillessäni. Pitäis olla silmätki mukana hymysä. Ja sitten aina muistuu mieleen muudan kaukaisa saatanallinen hetki kun yläasteella hymyillessäni aiheutin supinapuuskan kahessa lähellä istuneessa tytössä. "Se hymmyili" -kohdan niien keskinäisessä sipinänkähinässä oli kai tarkoitus jäädä korvieni ulottumattomiin, mutta senpä kuulin kyllä, ja sen voimalla olen jaksanut pidätellä hymyä, piakkoin pari vuosikymmentä jo. Että kiitos vaan noin niiq perkeleenästi..
No kassathan aina hymyilee, mutta tekee pahaa kun ei uskalla hymyillä takaisin.
Viimeisin mieluinen halaus tapahtui 16.2.1999. Sen jälkee ehkä yo-julhissa vanhempiani halasin ja sisko halasi mua 8.5.2008. Oisko ollu siinä tän vuosituhannen halaisut...meibi beibi paljo mahollista
En oo havainnu että kukaan naine koskaa minun takia olisi riisuuntunut
En oo sekstannu, hengen enkä ruumiin tasolla, sillä en oo avionaimisissa enkä näje yi-suhteita, avoliittoja tahi muuta huoraamista tarpeellisena tai henkisesti terveellisenä toimintana 1-5. Joskus viime viikolla
6-7. Joskus yli 15 vuotta sitten.- buhaha
Äiti vai sisko? Kumpaa tirkistelit vai oletko nuori mammanpoika, joka kävi teini-iässä äidin kanssa saunassa?
buhaha kirjoitti:
Äiti vai sisko? Kumpaa tirkistelit vai oletko nuori mammanpoika, joka kävi teini-iässä äidin kanssa saunassa?
Prometheusleirin tapahtumia.
- MrHedgehog
1. puhuit naiselle?
- tänään puoli yhdeksän maissa
2. nainen puhui sinulle?
3. hymyilit naiselle?
4. nainen hymyili sinulle?
5. nainen nauroi jollekin mitä sanoit?
- tänään neljän maissa
6. halasit naista?
- viikko sitten
7. näit alastoman naisen?
- pari kuukautta sitten
8, harrastit...ai niin, kyselyhän oli ätmeille :/
- ai...mutta JännäSiilinä vastasin kyselyyn silti
https://cdn.meme.am/instances/59436161.jpg 1. puhuit naiselle? viime perjantaina
2. nainen puhui sinulle? viime perjantaina
3. hymyilit naiselle? viime torstaina
4. nainen hymyili sinulle? viime torstaina
5. nainen nauroi jollekin mitä sanoit? viime torstaina
6. halasit naista? olikohan vajaa vuosi sitten duunin pikkujouluissa
7. näit alastoman naisen? kesällä 2015
8. harrastit...ai niin, kyselyhän oli ätmeille :/ keväällä 2015- ätmähtävä
1 - 6: Lauantaina
7-8: Kesän lopussa - AvioATMies
1. puhuit naiselle? - Tänään, vaimolle
2. nainen puhui sinulle? - Tänään, vaimolle
3. hymyilit naiselle? - Tänään, vaimolle. Muistaakseni. Jos ei tänään niin eilen.
4. nainen hymyili sinulle? Tänään, vaimo. Muistaakseni. Jos ei tänään niin eilen.
5. nainen nauroi jollekin mitä sanoit? - Perjantaina. Ei ollut vaimo.
6. halasit naista? Eilen, vaimoa.
7. näit alastoman naisen? - eilen, vaimon
8, harrastit... - eilen vaimon kanssa. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa. - etni
En ole ätmi joten en myöskään vastaa vaikka vastasinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527