Onnistuuko suhteen eheyttäminen mies pettänyt vaimoa monta vuotta ja nyt vaimo jäi kiinni pettämisestä... Nyt ovat menossa pariterapiaan. .. Lapsi on ...
Onnistuuko....
17
646
Vastaukset
- Salapanojonkatiedän
Kakkonen siellä vittuilee ukolle! Mistä tiedät sen vaimon pettäneen? Ai niin ukkohan kertoi! Ilman muuta näin se tapahtuu tuo eheyttäminen aviossa jolla vuosia ollut salapano ja nyt vaimo kerran kiinni jäänyt niin kriisi terapiaa tarvitaan. Hyvä kun tuo kakkonen on tietoinen mitä aviossa tapahtuu. Kannattaa se todella uskoa ukkoa. Eihän se vuosien naiminen sinun kanssasi ole kriisin aihe vaan tuo vaimon lipsahdus! Jäädään nyt jännänä odottamaan mitä ukko kertoo seuraavaksi. Perkele tuo vaimo aiheuttaa sen eron eikä tuo vuosien salanussijat. On tämä nykypäivää. Muista nyt pönkittää sitä aviota ja jaksa kuunnella ukon surkeaa kohtaloa kuinka kamalasti tuo vaimo kohtelee tuota salanussijaa. Yöks! Mahtavat kuviot teillä täytyy myöntää.
- alottajaaa
=D ...olettamuksia negatiivisia ,,oonko kakkonen , vaiko kolmonen vaiko ystävä ... heh ja mikä on totta ja mikä ei se ei olekaan sun pulma..
- Salaapannenvain
alottajaaa kirjoitti:
=D ...olettamuksia negatiivisia ,,oonko kakkonen , vaiko kolmonen vaiko ystävä ... heh ja mikä on totta ja mikä ei se ei olekaan sun pulma..
Toivottavasti tuo mies näkee edes nyt minkälaisen kakkosen ottanut itselleen. Täällä kirjoittelee vittuillen miehelle kun tuota asiaa kun ei voi muille kertoa. Olet sinä se kakkonen tai kolmen tai joku pano selkeästi. Kuka sinulle olisi kertonut tuosta miehestä? Kuin mies itse? Kirjoitat kuin olisit se kolmion yksi osakas. On siinä miehellä katkeruutta kun itse vuosia nai ja yhden ainoan kerran kun vaimo pettää niin kriisi on valmis! Huh!
- ikäväihminenolet
alottajaaa kirjoitti:
Ihan sama mikä noista olet. Ikävä ihminen joka tapauksessa. Valitettavasti tuosta kommentistasi saa sen vaikutelman, että olet miehen vieras pano. Naisen pano tuskin tulisi kyselemään tuollaisia asioita, joihin vain pariskunta itse tietää vastauksen. Älä liikaa mieti asioita jotka ei sulle kuulu, ellet ole jompikumpi pariskunnasta.
- mietinpähänvain
Onko sulla elämää kun aina puhut ukon salapanosta. Hanki sinäkin sellainen, saisit kerrankin kunnolla.
- eipämetiedetä
Vuosia juossut ukko vieraissa ja nyt tulikin itse petetyksi. Voi voi. Niin siinä ennenpitkää käy. Mikä hemmetti siinä on, että pettäjä kun itse joutuu petetyksi niin maailma kaatuu? Eikö ukolla käynyt pienessä mielessä, että vaimo tekisi hänelle saman? Sitä saa mitä tilaa. Kärsiköön nyt pariterapiassakin.
Mun mielestä ei pariterapiasta ole mitään hyötyä, jos molemmat ei sinne avoimin mielin halua mennä. Terapia ei suhdetta välttämättä korjaa. Joskus se saa pariskunnan tajuamaan, että parempi erota. Mikä olisi vaimolle parempi tuossa tilanteessa. Pääsisi elämään onnellista elämää ilman pettäjää. Toki kun molemmat on pettäjiä, niin tietävät toistensa huonon puolen ja liittohan voi jatkua vaikka miten hyvänä. Kunhan vaan oppivat olemaan ja elämään sen asian kanssa, ettei kumpikaan voi toiseen luottaa.
Jos et ole kumpikaan tuosta pariskunnasta, niin jätä heidät rauhaan ja selvittämään omat sotkunsa keskenään. Ei kuulu sulle mitenkään. - näinnemokatkostautuu
Meillä toisinpäin, naisystävä pettänyt kahdesti minä kerran nyt sitten yritetään. Kumpikin jäi kiinni omaa huolimattomuuttaan, naiseni kun ei huomannut piilottaa kumeja minä taas unohdin pakkauksen autoon.
- Per.juu.tai
Helposti siitä lähtee kostonkierre jos kumppani pettää. Miksi hänen pitäisi saada uskollinen vierelle kun itse on surkea parisuhteessa elämään. Pitäisi se pettäjän tietää että ei uskollinen hänen petosta hyväksy. Aina ne kantautuu toisen osapuolen korviin. Uskollinen huomaa herkästi toisen uskottomuuden.
- Tasoissaolette
No eikö nyt sitten molemmat ole loukannut tosiaan ja tasoissa olette. Kyllä selviätte kun kumpikin on syyllistynyt. Siitä se lähtee!
- Salapanojonkatiedän
Tässä sen näkee ukkomies nai monta vuotta kakkostaan sen kummemmin eikä kriisiä ole. Mutta auta armias kun nainen pettää johan kriisi valmis. Eli nyt kysymys kuuluu kelle tuo on kriisi? Voiko siitä toipua? Kaikkihan ymmärtää ukkomiestä kun pitää kakkosakkaa ja kun taas nainen kerran erehtyy on se karmeaa! Kertoo kyllä ihmisten asenteista salanussijoita kohtaan. Siis kuka ei kykene kantamaan mainetta salanussijana mies vai nainen? Kriisihän se on selkeästi ja asenne kysymys!
- kjddkdkdkd
Eikös sanonta kuulu että vuoroin vieraissa.
- ldddkdk
Onnistuu varmaan jos molemmat on panneet vierasta silloin helpompi ymmärtää ja hyväksyä teot.
- tyhmyydestä-oppinut
Ei onnistunut ainakaan meillä. Onneksi.
Nykyisen puolisoni kanssa vasta tajuan ettei olis kannattanut koskaan edes tutustua sellaseen ihmiseen kuin mikä ex oli. Jos olisin silloin tiennyt mitä todellisuudesa kumppaniltani haluan, ei sellainen ihminen olis tehnyt muhun minkäänlaista vaikutusta.
Mies kandee valita huolella nykyään. - Jörö-paska
Kiva "yritys oy" Elareiden maksajia,molempiin suuntiin.
Mikäs siinä , DNA keksitty.Valtion piikkiin.
Toivoa täytyy että "Osituksessa"käy hyvin ainakin toiselle. - ajantuhlausta
Avioliitto sama kun menisi sotaan
- Anonyymi
Seksi vaan taas mielessä ei muu.
Onnistuuko Hammashoito pysty asennoissa, itse tehden itse tehtävät opinnot läpäisee työt.tv rikos aina menossa.
Ei ole kiirettä TV korjausella. - Anonyymi
Miehen mielestä hänen vieraissa paneminen ei ole vaaraksi avioliitolle, koska se on vain panemista. Miehen mielestä taas naisen pettäminen on vaaraksi avioliitolle, koska naisen paneminen vieraan kanssa on muutakin kuin panemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978