toimiikohan

Välillämme matkaa parisataa km. Minä olen yleensä se joka menen hänen luo. Vaikka töitä enemmän mitä miehelläni. Rakastan mutta miksi hän ei tule luokseni kuin minä
Ei kuulemma kerkeä yms
9217
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Ei kerkeä kuin muita naisia, sellainen tapaus oli joskus itselleen. Mun (ei kerkeä) mies asui Lappeenrannassa

Äänestä

mies säästä- nainen maksa

Äänestä

mitä töitä mies tekeeeee?

Äänestä
  • Oma yritys on. Silläki työntekijä pystyy tekeen hommat. Jos vaan saita. Talous muuten ok.

Äänestä

varma suomalainen tai ....

Äänestä

Älä valita lumppu! Ollaan saatu sinusta jo ihan tarpeeksi. Olit vain harraste miehelleni. Tiesin ja tiedän sen koko ajan. Tautia vaan levittelet. hys hys häviä

Äänestä
  • kuka levittele tautia? nyt olet eksyksissä väärä henkilön kanssa

Äänestä

Ihme ettei miehestä ole sinä saanut tarpeeksi
Kenellään tämä " tarpeeksi meni"?

Äänestä

Vai olit nyt "kirkkokonsertissa" olitkos kuin kännissä? Saatiipa olla sekin aika rauhassa ,et soitellu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Mitäköhän kirjoitti:

Välillämme matkaa parisataa km. Minä olen yleensä se joka menen hänen luo. Vaikka töitä enemmän mitä miehelläni. Rakastan mutta miksi hän ei tule luokseni kuin minä
Ei kuulemma kerkeä yms

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu