Välillämme matkaa parisataa km. Minä olen yleensä se joka menen hänen luo. Vaikka töitä enemmän mitä miehelläni. Rakastan mutta miksi hän ei tule luokseni kuin minä Ei kuulemma kerkeä yms
Ei kerkeä kuin muita naisia, sellainen tapaus oli joskus itselleen. Mun (ei kerkeä) mies asui Lappeenrannassa
0Äänestä
miehetsellaisia
mies säästä- nainen maksa
0Äänestä
ehkätuttumies
mitä töitä mies tekeeeee?
0Äänestä
entiedämiksiei
Oma yritys on. Silläki työntekijä pystyy tekeen hommat. Jos vaan saita. Talous muuten ok.
0Äänestä
ehkätuttumies
varma suomalainen tai ....
0Äänestä
taivasnäitä-ämmiä
Älä valita lumppu! Ollaan saatu sinusta jo ihan tarpeeksi. Olit vain harraste miehelleni. Tiesin ja tiedän sen koko ajan. Tautia vaan levittelet. hys hys häviä
0Äänestä
kerronaisenaakkosss
kuka levittele tautia? nyt olet eksyksissä väärä henkilön kanssa
0Äänestä
ehkätuttumies
Ihme ettei miehestä ole sinä saanut tarpeeksi Kenellään tämä " tarpeeksi meni"?
0Äänestä
pelikuinpeli
Vai olit nyt "kirkkokonsertissa" olitkos kuin kännissä? Saatiipa olla sekin aika rauhassa ,et soitellu.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Ei kerkeä kuin muita naisia, sellainen tapaus oli joskus itselleen. Mun (ei kerkeä) mies asui Lappeenrannassa
mies säästä- nainen maksa
mitä töitä mies tekeeeee?
Oma yritys on. Silläki työntekijä pystyy tekeen hommat. Jos vaan saita. Talous muuten ok.
varma suomalainen tai ....
Älä valita lumppu! Ollaan saatu sinusta jo ihan tarpeeksi. Olit vain harraste miehelleni. Tiesin ja tiedän sen koko ajan. Tautia vaan levittelet. hys hys häviä
kuka levittele tautia? nyt olet eksyksissä väärä henkilön kanssa
Ihme ettei miehestä ole sinä saanut tarpeeksi
Kenellään tämä " tarpeeksi meni"?
Vai olit nyt "kirkkokonsertissa" olitkos kuin kännissä? Saatiipa olla sekin aika rauhassa ,et soitellu.