Mikä näihin auttaa, kun jatkuvasti katkeavat. Pitääkö tehdä teräksestä parempi? Ja sitten toinen riesa on tuo sivulle aukeava tavaratilan kansi, tuuli riuhtaisi sen taas irti saranoiltaan.
Skoodan ikkunankammet
27
208
Vastaukset
- KyykmanHoitoon
Kyykman, lääkkeet kiitos.
- htthththt
Alkaa tässä lääkkeitä tarvita että tuon kanssa pärjää. Nyt katkesi sitten kaasupedaali, irtosi hitsauksistaan. Mitähän vielä..
- KyykmansetäAhdistuu
Mikä sua vaivaa? Pienenä kiusattu vai töistä lemput saanut? Auttaako provoilu ahdistukseen, tuskin.
- Jårma-
EI tässä muuta hätää ole kuin ..keleen ikkunakammet. Onko sun sisälukutaito samalla tasolla kuin skoodan viimeistely....? Bua-aa-aa!
- itäautothistoriaa
No, menisit sinne museoautopalstalle kertomaan tuosta Skodan sivulle aukeavasta tavaratilan kannesta joka oli mallissa 1000MB.
Jos tuossa mallissa oli huonot ikkunaveivit, saat varmaan apua myös niihin. - Tenesi
Mitä sä höpiset, 1000 megaa vai...? Mulla on skeida oncktaavia vm 2008 ja sitä vaivaa noi ikkunaveivit, toi pakeliitti on ihan onneton materiaali.
- itäautothistoriaa
Tenesi kirjoitti:
Mitä sä höpiset, 1000 megaa vai...? Mulla on skeida oncktaavia vm 2008 ja sitä vaivaa noi ikkunaveivit, toi pakeliitti on ihan onneton materiaali.
Etkö sinä lapsiparka tiedä yhtään mitään? Väität omistavasi Skodan mallia 1000MB, siis sen ainoan mallin jossa oli sivulle kääntyvä tavaratilan kansi, sitten höpiset jotain älyttömyyksiä ikkunaveiveistä, sitten tuo suurin valhe: SINULLA EI OLE MINKÄÄNLAISTA AUTOA.
Tuo museoikäinen Skoda 1000MB olisi tosiaan oikeassa paikassa tällä palstalla, miksi sitten höpisit jotain 2000-luvun autoista, oletko tosiaan kadottanut sen pienenkin järjenhitusen, joka sinulla toivottavasti on joskus ollut.
Tunnustan: lähdin tuon sairaan trollin vedätykseen vastaamaan vaikka tiedän, eihän trollien päähän voi mitään faktaa takoa, silti toivon, että nuo onnettomat edes joskus pysähtyisivät miettimään käytöstään, ei se nyt niin hienoa ole tuoda typeryyttään kaikelle kansalle tiettäväksi. - Tenesi
Niin, on eri asia lukea tekstiä ja sitten jopa ymmärtää sitä...pelle! Mulla on -08 oncsu, ei mitään historia mallia 1000ämpee, mikä tässä nyt niin vaikeeta on...? Kertaan vielä; 2008 oncsu, ehtaa itäblokinmetallia, jossa pakeliitti veivit. Ja ei niin kestävät sellaiset. Ja tiedoksi; tavaratilan kansi on ihan normi, kuin länsiautoissakin. Menikö jakeluun? Tän enempää rautalankaa ei pysty vääntämään...
- itäautothistoriaa
Tenesi kirjoitti:
Niin, on eri asia lukea tekstiä ja sitten jopa ymmärtää sitä...pelle! Mulla on -08 oncsu, ei mitään historia mallia 1000ämpee, mikä tässä nyt niin vaikeeta on...? Kertaan vielä; 2008 oncsu, ehtaa itäblokinmetallia, jossa pakeliitti veivit. Ja ei niin kestävät sellaiset. Ja tiedoksi; tavaratilan kansi on ihan normi, kuin länsiautoissakin. Menikö jakeluun? Tän enempää rautalankaa ei pysty vääntämään...
Sinun sepustuksesi on täysin lukukelvoton, et ole kertonut ainoatakaan automerkkiä/mallia jotka sinulla ehkä on, koko sepustuksesi ikkunaveiveineen on niin kaukana normaaleiden ihmisten ymmärryksestä, hakisit jo pikaisesti tarvitsemaasi apua.
Aloitukseeasi tosin kerroit, että Sinulla on Skoda 1000MB, jossa on sivulle aukeava tevaratilan kansi, kuten myös ikkunaveivit. Myöhemmissä jutuissasi väität, että aikaisemmin kertomasi on valhetta, et omista tuota Skodan mallia, ikkunaveivejäkään et omista, et ole edes niitä ikinä nähnyt?
Kuten olet moneen kertaan täällä todistanut: itäblokkia ei ole, itäautoja ei ole. - Jårma-k
...mutta itäblokin autoja on....
- ootaiemminkintyperehtiny
Jårma-k kirjoitti:
...mutta itäblokin autoja on....
On on, eihän sitä kukaan ole keltänytkään, onhan niitä, niitä valmistettiin noin vuosina 1945-1990, sitä ennenkin Suomen valtion kauppapolitiikka muuttui niin, ettei itäautoilla ollut (ainakaan virallisesti) erikoiskohtelua autoverotuksessa.
Miten teille trolleille saisi edes pienen järjenhitusen tuonne onttoon päähän, tosiasioita on teille tuputettu jatkuvasti, miksi ei mene jakeluun...... - Jårma-k
Sun pitää käyttää preesensiä; niitä valmistetaan edelleen... mikä tässä nyt on niin vaikeata taas? Esim skoodia tulee vastaan päivittäin ja ovat suht tuoreita tapauksia.
- itäautothistoriaa
Jårma-k kirjoitti:
Sun pitää käyttää preesensiä; niitä valmistetaan edelleen... mikä tässä nyt on niin vaikeata taas? Esim skoodia tulee vastaan päivittäin ja ovat suht tuoreita tapauksia.
Miten voidaan valmistaa itäautoja, kun koko juttu, siis itä-länsiauto jako perustui Suomen sodanjälkeiseen kauppapolitiikkaan?
Sitä paitsi, itäblokki on sortunut jo vuosikymmeniä sitten, oletko huomannut?
Mikä tässä on niin vaikeata taas? - Jårma-taas
Menet, peelo, taas niin metsään. Olet sotkemassa politiikan ja autot. Tämä itäautojen esim skoodien palsta, jossa siis puhutaan vain ja ainostaan itäblokin autoista. EI itäblokin autot ole minnekään sortuneet. Eilen tuli muutama lintta vastaan, taisivat enimäkseen olla juuri skoodia.
- SkodallaMeneeHyvin16
Itäautoista jokapäiväisessä käytössä näkyy eniten Skodia, toiseksi eniten Dacioita ja sitten Ladoja. Muita ei enää näy muuten kuin harrastekäytössä. Oispa mukava nähdä joulukuussa Polonez osuuskaupan parkkipaikalla !
- itäautothistoriaa
Jårma-taas kirjoitti:
Menet, peelo, taas niin metsään. Olet sotkemassa politiikan ja autot. Tämä itäautojen esim skoodien palsta, jossa siis puhutaan vain ja ainostaan itäblokin autoista. EI itäblokin autot ole minnekään sortuneet. Eilen tuli muutama lintta vastaan, taisivat enimäkseen olla juuri skoodia.
Ite oot metsässä, itäautot olivat aikoinaan nimenomaan suomalaista kauppapolitiikkaa siihen aikaan kun länsiautot olivat tuontisäännöstelyn alaisia.
Et sinä tuolla typerällä jankutuksellasi pysty tosiasioita kumoamaan, itäblokki on loppunut vuosikymmeniä sitten, kannattaisi sinunkin peelon tuo tosiasia uskoa, vai onko hienoa olla typerä, aivoton trolli. - itäautoillameneehyvin
SkodallaMeneeHyvin16 kirjoitti:
Itäautoista jokapäiväisessä käytössä näkyy eniten Skodia, toiseksi eniten Dacioita ja sitten Ladoja. Muita ei enää näy muuten kuin harrastekäytössä. Oispa mukava nähdä joulukuussa Polonez osuuskaupan parkkipaikalla !
Kyllähän ne kaikki itäautot ovat kaikki enempi tai vähempi harrastuskäytössä, minä ainakin olen nähnyt eniten "jokapäiväisessä" käytössä noita Ladoja, siis Samaran edeltäjiä. TakamoottoriSkodia ei juurikaan näe edes harrastajilla, Octavioita näkee joskus museoautotapahtumissa. Polonez tuskin harrastajia kiinnostaa.
- Skoda-kuski
On itäautot ihan käyttöautoinakin. Eikä termi itäauto ole mitään suomalaista kauppapolitiikkaa: Tässä AutoBildin testi Škoda Rapidin ja Lada Grantan välillä. Duell der Ost-Stufenhecks. "Itäporrasperien kaksintaistelu" suomeksi käännettynä. Škoda muuten voitti. Minäkin ajan testivoittajalla.
http://www.autobild.de/bilder/lada-granta-trifft-auf-skoda-rapid-4384353.html#bild1 - Jårmä-taas
itäautothistoriaa kirjoitti:
Ite oot metsässä, itäautot olivat aikoinaan nimenomaan suomalaista kauppapolitiikkaa siihen aikaan kun länsiautot olivat tuontisäännöstelyn alaisia.
Et sinä tuolla typerällä jankutuksellasi pysty tosiasioita kumoamaan, itäblokki on loppunut vuosikymmeniä sitten, kannattaisi sinunkin peelon tuo tosiasia uskoa, vai onko hienoa olla typerä, aivoton trolli.Täma EI ole politiikka palsta. Niitä löytyy varmaan muualta. Mikä tässä niin vaikeeta nyt on? Tämä on itäblokin autojen palsta. Sun logiikka on ihan skooda itäauton tasolla. Peelo vaan nillittää jostakin kauppapolitiikasta, vedä tuohon vielä tavaranvaihto pöytäkirja mukaan. Mistä teitä oikein sikiää...?
- itäautothistoriaa
Jårmä-taas kirjoitti:
Täma EI ole politiikka palsta. Niitä löytyy varmaan muualta. Mikä tässä niin vaikeeta nyt on? Tämä on itäblokin autojen palsta. Sun logiikka on ihan skooda itäauton tasolla. Peelo vaan nillittää jostakin kauppapolitiikasta, vedä tuohon vielä tavaranvaihto pöytäkirja mukaan. Mistä teitä oikein sikiää...?
Sikiäiskö sieltä, missä on OikeaaAsianTuntemusta?
Trollipojut nillittää ja lässyttää samoja typeryyksiään vuodesta toiseen, luulis jo kyllästyttävän oman typeryytensä esiintuonti, tosiasiat helppo tarkistaa.
ps. Tavaranvaihtopöytäkirja oli ratkaisevan tärkeä paperi, ilman sitä ei Suomessa olisi ajettu EDES itäautoilla, lues historiaa, ehkä viisastut! - Jårma-taasen
Taisi mennä ihon alle :-) no totuus kirpaisee, ei sitä kannata ainakaan itkeä. Mutta asiaan; kerros, peelo, miten tavaranvaihto pöytäkirja liittyy nykyisiin itäautoihin, vaikkapa skoodiin?
- hämmästytääkummastuttaa
Skoda-kuski kirjoitti:
On itäautot ihan käyttöautoinakin. Eikä termi itäauto ole mitään suomalaista kauppapolitiikkaa: Tässä AutoBildin testi Škoda Rapidin ja Lada Grantan välillä. Duell der Ost-Stufenhecks. "Itäporrasperien kaksintaistelu" suomeksi käännettynä. Škoda muuten voitti. Minäkin ajan testivoittajalla.
http://www.autobild.de/bilder/lada-granta-trifft-auf-skoda-rapid-4384353.html#bild1Toimittajat nyt kirjoittavat mitä sylki suuhun tuo, esim. suomalaisissa ILTAPÄIVÄLEHDISSÄ (todellisia toden puhujia) tuota keinotekoista jakoa viljeltiin. Kuten jokainen täysipäinen ymmärtää, MIKSI itäautoja aikoinaan oli? Kun se tuontisäännöstely oli loppunut, MILLÄ PERUSTEELLA vielä jaksat lässyttää itäautoista?
- PeppiPep
Kerronko salaisuuden... katsos, tämä on itäauto palsta, jossa keskustellaan itäblokin autoista vaikkapa skoodista. Että sillä perusteella.
- hämmästytääkummastutaa
PeppiPep kirjoitti:
Kerronko salaisuuden... katsos, tämä on itäauto palsta, jossa keskustellaan itäblokin autoista vaikkapa skoodista. Että sillä perusteella.
Et sitten osannut vastata edes noin yksinkertaiseen kysymykseen?
- PeppiPep
Pelle, täällä keskustellaan, itäblokin autoista.
- hämmästytääkummastuttaa
PeppiPep kirjoitti:
Pelle, täällä keskustellaan, itäblokin autoista.
Pelle, et sitten osannut vastata edes noin yksinkertaiseen kysymykseen?
- Jåre-taas-moi
Pelle, täällä keskustellaan, itäblokin skoodista, ei kysellä. Teitä nillittäjiä vaan sikiää jostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875