Naisille vain kysymys

uho

Naiset käytättekö sukkahousuja päivittäin?

78

1835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen18w

      Talvikaudella kyllä. Laitan sukkahousut päällyhousujen alle aamulla lähtiessä. Illalla kotiin tullessa nakkaan päällyhousut pois ja oleilen sukkiksissa loppuillan.

    • uho

      sINÄ OLET IHANA NAINEN KUN TYKKÄÄT KÄYTÄÄ SUKKAHOUSUJA oletko mistä päin suomea?

      • Nainen18wattia

        Mä oon turust. Suamen persereiäst.


      • uho

        Kestääkö hyvin sukkahousut?


    • Tyttö14vee

      Mä käytän sukkiksia farkkujen alla ettei pikkareiden rajat näkyis niin selvästi. Kotona tykkään olla pelkät sukkikset jalassa kun äiti ja siskotkin on.

      • uho

        Se on kiva et tykkäät käytää nailon sukkahousuja.


      • huho

        ootsä Håkan ?


      • uho

        Onko sun sisko ja äitis minkä ikäsiä? asutko missäpäin suomea? onko sulla nyt minkä väriset sukkahousut jalassa?


      • uho
        huho kirjoitti:

        ootsä Håkan ?

        En.


      • Runttuiita
        uho kirjoitti:

        Onko sun sisko ja äitis minkä ikäsiä? asutko missäpäin suomea? onko sulla nyt minkä väriset sukkahousut jalassa?

        Sisko 89 ja äitee on 96. Miulla on kusenpolttamat villasukkahousut .


      • Tyttö14vee
        uho kirjoitti:

        Onko sun sisko ja äitis minkä ikäsiä? asutko missäpäin suomea? onko sulla nyt minkä väriset sukkahousut jalassa?

        Siskot on 17v ja 13v. Äiti 38v. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Mulla on ihan normi 20den beiget sukkikset ja mustat pikkarit.


      • uho

        Moi kestääkö hyvin sukkahousut? Asutko Ylivieskassa?


      • Tyttö14vee
        uho kirjoitti:

        Moi kestääkö hyvin sukkahousut? Asutko Ylivieskassa?

        Meillä sukkiksia menee aika ajoin rikki. Neljä naista/tyttöä kun käyttää. Pesussa sukkikset tahtoo mennä sekasin ja ärsyttää kun siskot käyttää mun sukkiksia ja saattaa rikkoo ne. Ite koitan pukee sukkikset varovasti ettei hajois. Ei asuta ylivieskasa.


      • uhottaa

        Tyttö14vee,millasii kenkii teillon käytös sukkisten kanss?


      • Tyttö14vee
        uhottaa kirjoitti:

        Tyttö14vee,millasii kenkii teillon käytös sukkisten kanss?

        Tennareita,korkkareita,balleriinoja


      • uhottaa

        Onks korkkarit ihan juhlakäytöss vaa? Onks jotai nilkkurii saapast koroll käytös teill kellää?


      • uhottaa

        perusta joku s-posti nii jutellaan huomena lisää?


      • uhottaa
        Tyttö14vee kirjoitti:

        Tennareita,korkkareita,balleriinoja

        Jatketaanko tyttö14vee juttelua sukkiksista ja korkkareista?


      • Tyttö14vee
        uhottaa kirjoitti:

        Jatketaanko tyttö14vee juttelua sukkiksista ja korkkareista?

        Kesällä lähes aina balleriinat sukkisten kans. Keväällä ja syksyllä tennareissa. Talvella mul on tollaset nilkkurit pienellä korolla. Varsinaiset korkkarit vaan juhlissa. Mitä viel haluut tietää?


      • uhottaa

        Ni onks sulla tennareis pelkät sukkikset vai toiset sukat sukkiste pääll? entä nilkkureiss,pelkäy sukkikset?ja millane korko iha matala,joku 2-3 cm?käyttääks isosiskos tai äitis korkeempia enemmä ja millasii?millaset sun juhlakorkkarit,onks piikkikorko?


      • Tyttö14vee

        Nehä on sukka_housut. En siis käytä sukkia sukkisten kans missään kengissä. Nilkkureis ehkä joku 5cm ja juhlakorkkareis joku 10cm. Ei nekää arkena käytä. Juhlissa joo


      • uhottaa

        Niihä ne on mutt joku käyttää sukkaa viell päällä.parempi ku ei sukkahousu tennareiss on aikas kiva ;)..millaset ne sun juhlakorkkarit,näkyyks niis sukkisvarpaat kärjest eli onks niis aukko kärjess? onks sulla monet korkkarit?ja tykkääkkös sä mennä koroill?


      • Tyttö14vee

        Ne on iha perus mustat, kärjestä umpinaiset. Ei mul oo ko nuo yhet ja sit ne nilkkurit. En mä niistä hirveesti tykkää ko ei ne oo kovin mukavat jalas. Mut tuleeha niist tosi naiselline olo 😇


      • uhottaa

        Nilkkurit mukavemmat? mitä kokoo ne sun ihanat umpikorkkarit on?ja onks niis piikkikorko ja paksu pohja?sukkisjalka näyttää tosi kivalle sellasiss korkkareis =)...


      • Tyttö14vee

        Joo on ne nilkkurit mukavammat. On piikkikorko mut pohja ei oo paksu. Mun jalka on koko 35


      • uhottaa
        Tyttö14vee kirjoitti:

        Joo on ne nilkkurit mukavammat. On piikkikorko mut pohja ei oo paksu. Mun jalka on koko 35

        onks ne kokonaa umpinaiset kantapäästäki? millane kärki pyöree vai terävä? vautsi, sulla sievä ,siro jalka varmaa o tosi upeet ku sukkikset niis ja ne korkkarit ;)..on kai ne nilkkurit sitt mukavemmat kun matalemmat nii paljo ja enempi käytöss..


      • Tyttö14vee

        Kokonaa umpinaiset. Terävä kärki


      • uhottaa

        voi ei ,kunnon piikkarit! upeet just sellaset ihanat ;)..onko sunkin mielestä?


      • Tyttö14vee

        Naisellisethan ne on


      • uhottaa

        minkä merkkiset ne on,voisko löytää kuvaa netistä?ja nilkkurit kanss..


      • Sukkahousuliisa
        uho kirjoitti:

        Moi kestääkö hyvin sukkahousut? Asutko Ylivieskassa?

        Mää asun ylivieskassa ja käytän sukkahousui ja ookko mies tykkääkkö nääki käyttää sukkahousui? Etin nimittäi miestä joka mun kaa yhes sukkahousustelis menemää, perustettas sukkahousukoti hylätyille sukkahousuille joita kukaan ei enään käytä, ja alettas kasvattaa niist hyväluonteisia et ne löytäs taas uuen kodin misä niit rakastettas ja pidettäs jalassa AINA<3


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Mää asun ylivieskassa ja käytän sukkahousui ja ookko mies tykkääkkö nääki käyttää sukkahousui? Etin nimittäi miestä joka mun kaa yhes sukkahousustelis menemää, perustettas sukkahousukoti hylätyille sukkahousuille joita kukaan ei enään käytä, ja alettas kasvattaa niist hyväluonteisia et ne löytäs taas uuen kodin misä niit rakastettas ja pidettäs jalassa AINA<3

        Hei Sukkahousuliisa.
        Täällä olisi vapaa mies, joka tykkää pitää sukkahousuja päivittäin.
        Nytkin mustat ohuet jalassa. Tykkäätkö?


      • Sukkahousuliisa
        20den kirjoitti:

        Hei Sukkahousuliisa.
        Täällä olisi vapaa mies, joka tykkää pitää sukkahousuja päivittäin.
        Nytkin mustat ohuet jalassa. Tykkäätkö?

        Tottakai tykkään kun itsekin pidän. Onks sulla muuta niiden kaa?


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Tottakai tykkään kun itsekin pidän. Onks sulla muuta niiden kaa?

        On mustat stringit ja t-paita.


      • Sukkahousuliisa

        Mulla rintaliivit,mustat ja korkkarit..Mitäs muuten touhuat juuri nyt?


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Mulla rintaliivit,mustat ja korkkarit..Mitäs muuten touhuat juuri nyt?

        Juon kahvia ja surfailen netissä.
        Multakin löytyy korkkareita.


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Mulla rintaliivit,mustat ja korkkarit..Mitäs muuten touhuat juuri nyt?

        Mitäs itse puuhastelet?
        Olisi kiva tutustua paremmin.


      • Sukkahousuliisa

        Aijaa,millasia korkkareita?Miten voitais onks sulla joku posti miss voidaan paremmin jutella?


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Aijaa,millasia korkkareita?Miten voitais onks sulla joku posti miss voidaan paremmin jutella?

        Tässä s.postini [email protected]


      • Sukkahousuliisa

        Ei tullu mun luukusta läpi:(.Perusta toi luukkuun samalla alulla.


      • 20den
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Ei tullu mun luukusta läpi:(.Perusta toi luukkuun samalla alulla.

        Kokeiles nyt. [email protected]


      • Sukkahousuliisa
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Ei tullu mun luukusta läpi:(.Perusta toi luukkuun samalla alulla.

        Vedä ittes sukkahousuista hirteen feikki sukkahousuliisa. Ethä nää ees ossaa kirjottaa oulun murretta mitä mää puhun... tuut tänne varastaa mun miehii... ja sulle 20den en tommose kaa halluu sukkahousustella ku et ossaa erottaa väärää oikiast... oon pettyny suhu...


      • uho
        Sukkahousuliisa kirjoitti:

        Mää asun ylivieskassa ja käytän sukkahousui ja ookko mies tykkääkkö nääki käyttää sukkahousui? Etin nimittäi miestä joka mun kaa yhes sukkahousustelis menemää, perustettas sukkahousukoti hylätyille sukkahousuille joita kukaan ei enään käytä, ja alettas kasvattaa niist hyväluonteisia et ne löytäs taas uuen kodin misä niit rakastettas ja pidettäs jalassa AINA<3

        Moi käytetään yhdessä sukkahousuja onko sulla nyt minkä väriset ja minkä den sukkahousut jalassa? mulla on 10 den mustat sukkahousut nyt jalassa.


      • Sukkahousuliisa

    • Sukkahousutt

      Vaimoni on sihteerinä nimeltä mainitsemattomassa firmassa ja työasuna jakkupuku ja mustat sukkahousut. Omasta mielestä ihan helvetin seksikäs asu. Töistä tullessa kun hän riisuu puvun pois jää hän usein oleilemaan sukkahouissa. Pitkät sääret mustissa sukkahousuissa ja kun pikkuhousut näkyy läpi on sellainen näky että vaimo tietää saavansa illalla kunnon kyydit. T. Mies 28v. Vaimo 26v ~175cm painoa en tarkkaan tiedä mutta timmissä kunnossa on ;)

    • ohuuho

      Mäki käytän sukkiksia

      • uho

        Moi ootko nainen? kestääkö hyvin sukkahousut?


    • Naine34v

      Hame ja sukkikset töissä koska kuuluu etikettiin.

    • Riikka15v

      En käytä sukkahousuja. Käytän talvella legginsejä farkkujen alla.

      • uho

        Mikä sukkahousuissa on vikana?


      • Riikka15v

        Juhlissa sukkikset ok. Alusasuna legginsit lämmittää enemmän kuin sukkikset.


      • hähperkele
        uho kirjoitti:

        Mikä sukkahousuissa on vikana?

        ootsä joku namusetä ??


      • uho

        En ole vaan kiinnostunut sukkahousuista.


    • N22v

      Mitä uho tykkää stayupeista?

      • uho

        Kyllä nekin käy mut enemmän mä tykkään sukkahousuista.


    • uho

      Kyllä nekin käy mut enemmän mä tykkään että naiset käytää sukkahousuja.

    • 20vneitsyt

      Mustat pitsireunuksiset pikkuhousut,samaa sarjaa olevat rintsikat,kiiltävät ja läpinäkyvät sukkahousut,tiukka valkoinen toppi josta rintsikat näkyy läpi. Pikkuhousujen koko XS, rintsikoiden 70A. Ei persettä ja pienet tissit. Tiiän oon lauta. Nautin sukkahousuihin pukeutumisesta. Mulla on aina sukkikset päällyhousujen alla tai hameen kanssa. Kotona oon lähes aina pelkissä sukkahousuissa. Tykkään tyydyttää itseeni hieromalla vibralla klittaa sukkahousujen päältä. Joskus innostun niin että revin sukkikset haaroista rikki ja dildotan kuvitellen että joku panis mua.

      • uho

        Moi ihana et tykkäät sukkahousuista olisi kiva panna suo kun sukkahousut jalassa tai sitten haaroista repästä ne auki oletko mistä päin?


      • 20vee

        Hämeenlinnasta


      • uho

        Voisin tulla paneen sua,saisit ratsastaa sukkisten aukosta mun kalulla onko ne mustat? Rakastan lautoja ihanat pikkutisut imeä...


      • bigjorma

        Ottasitko jormani suihin


      • uho
        20vee kirjoitti:

        Hämeenlinnasta

        Hyvinkää.


      • uho
        bigjorma kirjoitti:

        Ottasitko jormani suihin

        Imisin sinun jormaa pitkään ja ihanasti!


    • uho

      Moi sukkahousuliisa asutko missä päin Ylivieskaa? Olertko minkä ikänen? Tykkään et nainen käytää sukkahousuja voin mäkin käytää jos niin haluat kirjoittele.

    • uho

      Onko naisia Hyvinkää ja Riihimäellä käytätte päivittäin sukkahousuja?

      • hoidontarpeessa

        Voisitko namusetä jo lopettaa tuon seksihoukuttelun !!!!


    • Roosaam

      Käytän juoksuhousuja päivittäin, en oikeestaa muita käytäkkään

      • ohuuho

        Silloin kun on juoksuaika ?


    • Reetta96

      Tällasilla 0-keleillä kun pitkikset olis liian kuumat nii sukkahousut on just hyvät farkkujen alla.

      • S_E

        Minkälaisia sukkahousuja käytät juurikin 0-keleillä? Olen nääs uudehko sukkahousuttelija ja vähän hakusessa parhaat merkit :)


    • Maria--86

      Ennen käytin farkkuja, mutta nyt olen löytänyt ihanat hameet ja sukkahousut. Niihin on niin mukava pukeutua. Tunnen itseni nykyään enemmän naiseksi vrt. aikaan jolloin käytin farkkuja.

    • sukkissääret

      Nollakelillä housujen alla 15-50 den sukkahousut. Hameen kanssa 40-80 den , riippuen siitä oletko enemmän ulkona vai sisällä. Nyt laitoin kunertin 40 den viininpunaiset sukkikset housujen kanssa

    • Naisten_nainen

      Nykyään käytän sukkahousuja vain pankkeja ryöstäessäni.

    • Anni--96

      Tänään lähetään tyttöjen kanssa ulos ja jalkaan vedän mustat sukkikset ja minihameen. Tuun huomenna kertomaan onnistiko ;)

      • uho

        Miten meni ulkoilu sukkahousut jalassa?


      • Hönöbönö

        Kato Uho alkanu taas pervoilun täällä pikkutyttöjen kanssa. Kannattais lähtee litoo ennenkuin poliisit alkaa jallittaa sun IP:täs


    • Nonparelli07

      En kyl lukenu koko ketjuu, mut välillä tuntuu että olen luokkani ainoo tyttö joka käyttää hameita, (ja sukkiksia)

      • Runkkari22

        Tosi harva tyttö käyttää nykyään hameita, mutta onneksi nyt on muodissa juoksulegginssit muutenkin kuin urheilussa. Ihanaa että nuoret naiset esittelee perseitään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe