Vaikka tottahan se on että 16v kroppa on paras kroppa mutta onko se sen arvoista? Yleistäen niin vittumaisia ihmisiä, lapsellisia ja kaikista pahimpina massa huumausaineiden käyttäjiä vaan koska "kaverit tekee sitä".
Onko se todellisuudessa parempaa juoksennella panemassa näitä 16v, mennä mukaan siihen ympäristöön, antaa joka ilta uudelle tytölle. Mielummin kuin viettää aikaa ihanan 20-30 vuotiaan naisen kanssa, suhteessa jossa voitte oikeasti keskustella syvemmin ja avoimemmin samalla ymmärtäen toistenne kehot ilman erikoisempia pelejä. Yleensä myös seksi on turvallisempaa ja mukavampaa.
Se mitä tämmöinen hieman pitempi suhde ja vanhempi nainen menettää fyysisessä osuudessa hän korvaa kaiken näissä?
Olen tällä hetkellä tekemässä päätöstä otanko naisen joka haluaa seksiä päivittäin ja haluaa viettää 5-7 h päivästä minun kanssani (en siis kykene kovinkaan helposti 16vuotiaisiin) vai hylkäänkö hänet ja jatkan 16v teinien metsästystä... miettinyt tätä nyt kolme päivää, en vieläkään tiedä kumman valitsisin...
Onko 16 v tytöt sen arvosia?
4
421
Vastaukset
- olet.trolli
itse, mutta ihan turhaan mietit.
Asia ei ratkea miettimällä vaan koeajamalla. Ei ole olemassa mitään vain yhtä oikeaa vaan n. 2% naisista on sopivia, ikä ei ratkaise yhteensopivuutta.
Huonolla onnella pitää kokeilla useita kymmeniä naisia ennenkuin sopiva löytyy, mutta hyvällä onnella jo ensimmäinen on sinulle sopiva.
Jotkut nuoret tytöt on oivaltaneet kokeilun merkityksen ja perustaneet ns. panorinkejä jossa pääsee kokeilemaan mitä on tarjolla ja samalla saa haluamaansa kokemusta tuttujen (koulu tms) kaverien kanssa. - ajomiez
minä testasin nuorempana erittäin monta neitsyttä 14-22v välillä kyyllä se 16 17 v likka on kyllä vartaloltaa parasta ainakin kun saa korkata ehtaa. mikään ei voita fiilistä siitä tytön ekasta kerrasta ja siitä kun mälli lähtee ja nallipalaa pohjaan asti. pyllykin on ihan toisen makusta kireyden suhteen kuin nykyisillä 40v naisilla
kannatan niiden likkojen koeporauksia kyllä vanhaa sitten saa kun on sen aika - Nuortavartaloa
Voin kertoa, että minunkroppa ei 16 vuotiaana ollu mitään ku tissitki oli A kuppia. Vasta 20 wee tuli C kuppi ja nyt 25 vuotiaana on kaunis sopusuhtanen naisen vartalo.mut olinki pieni kauan ja oon nuoren näkönen.
- Pedofiilirunkkarit
Ne onkin nuo pedofiilit erikseen. Miten joku mies voi viehättyä jostain kehittymättömistä penkikasta jonka jutkin on jotain diipa daapaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708