vaikka 50~70v. niin voisiko silloin saada musiikineuvoksen tittelin.
vai auttaisiko ooppera.
jos on kuunnellut musiikia
3
<50
Vastaukset
- a.no
Ei - en minäkään koskaan saa kauppaneuvoksen titteliä, vaikka olen käynyt Lidlissä jo viisi vuotta viikottain.
- väkkäräntekijä
Ja muutenkin. Nuo neuvosjutut lakkasivat olemasta ajantasalla B.Jeltsinin kaaduttua ja samalla Neukkulankin. Neuvos on lohtunimitys ei akateemisille.
Siitä alkoi koko dominoteorian mukainen systeemin luhistuminen. Kylähullu arvonimen enää saavat vain erkoistuneet yrittäjät.
Alkuperäiset taajamaoriginellit saavat nykyään ehkä kh-kisaan osallistuessaan palkinnoksi vain vaivautuneen hymynkareen, styroxlevyn ohella. Jos on kuunnellut musiikkia 50-70 vuotta on musiikin lujuudesta ja laadusta riippuen saanut joko tinnituksen,täyden kuurouden tai helkkarinmoisen päänsäryn. Ei oo tittelien arvoista se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762151Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2571773Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57792- 70788
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48767- 68749
- 54734
- 65717
- 71715
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176700